معرفی و دانلود کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه

عکس جلد کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه

عاطفه منجزی و معصومه بهارلویی در کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه، داستان پسری جوان، موفق و توانمند را روایت می‌کنند که علاوه بر داشتن وظیفه‌ی علمداری در هیئت، سازمانی مشهور را مدیریت می‌کند و اجازه‌ی حضور زنان را در محیط کارش نمی‌دهد، تا اینکه روزی به طور ناگهانی در دام عشق می‌افتد و وارد ماجراهای تازه‌ای از زندگی می‌شود. این کتاب جلد سوم از این مجموعه‌ی جذاب و خواندنی است.

درباره‌ی کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه:

در این کتاب با داستان‌ زندگی نوه‌های خانواده‌ی اعتمادی آشنا می‌شوید؛ داستان‌هایی عاشقانه و در عین حال پر از فراز و نشیب! محمدرضا پسر مقتدر و جذابی‌ست که به عنوان مدیر یک مؤسسه نامدار، اجازه‌ی ورود دختران را به محل کارش نمی‌دهد. اما مدتی است که به دلایل گوناگونی پای زنان زیادی به آن جا باز شده.

روزی در حالیکه او از زمین و زمان شکایت داشت و غرولندکنان در محل کارش راه می‌رفت، چشمش به کارآموز مؤسسه‌اش افتاد که دستپاچه لیوان شربت قند را به بابا فرخش می‌داد. مهدخت هنوز لیوان را به پدربزرگش نداده، سنگینی نگاه محمدرضا را احساس کرد و به او خیره شد. آن دو با یکدیگر چشم تو چشم شدند و ماجراهای عاشقانه‌شان از همین دو نگاه کهربایی آغاز شد.

در دو کتاب پیشین با عناوین گل و سکه سعی شده که سرگذشت خانواده اعتماد و اقبال و رابطه قدیمی‌شان به خوبی شرح داده شود. کتاب ماه به خودی خود داستانی کامل محسوب می‌شود اما اگر مشتاق دانستن ماجراهای قبل این خانواده هستید، حتما دو جلد قبلی را نیز مطالعه کنید.

درباره‌ی مجموعه کتاب گل و سکه و ماه:

مجموعه کتاب گل و سکه و ماه در سه جلد متفاوت به نگارش درآمده است که سرگذشت سه زوج در سه بازه‌ی زمانی متفاوت را به تصویر می‌کشد. نویسندگان در این کتاب‌ها تفاوت و تشابه نسل‌ها و سبک زندگی آن‌ها را در قالب داستانی مورد بررسی قرار می‌دهند. هر کدام از آن‌ها براساس شرایط اجتماعی - فرهنگی هر دوره تألیف شده‌اند و به توقعات حقیقی مردم، شیوه انتخاب همسر، برقراری روابط عاطفی بین دو جنس مخالف، پرورش فرزند و ارزش‌های جامعه مدنی هر نسل توجه کرده‌اند.

قابل توجه است که با وجود ارتباط داستانی که بین کتاب‌های گل، سکه و ماه وجود دارد اما داستان هر کدام به خودی خود مستقل و بدون دو جلد دیگر کامل هستند.

کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خواندن داستان‌های عاشقانه علاقه‌مند هستید، این کتاب برای شما جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه می‌خوانیم:

تا به حال ماشین‌هاى مدل بالاى زیادى از این مسیر آمده و رفته بودند، بیشترشان هم از طرف‌هاى تجارى محمدرضا به حساب مى‌آمدند. طرف قراردادهاى گردن کلفت آن‌ور آبى، یا عمده خریدارهاى بزرگ این‌ور آبى. این ماشین اما در بین آن همه اتومبیلى که دیده شده بود، نشان بود و تک! رنگ قرمزش در زیر آفتاب آخرین روزهاى سال برق مى‌زد و چشم را به خود مى‌ربود. حتى چند تن از کشاورزان از سر مزرعه‌هاى بین راه، براى لحظه‌اى دست از کار کشیدند و با نگاه ماشین را دنبال کردند. جثه‌ى کشتى گونه‌ى ماشین آمریکایى و رنگ خاصش چیزى نبود که به راحتى از ذهن پاک شود حتى براى آن‌هایى که خبرى از قیمتى و آنتیک بودنش نداشتند.

ماشین از پیچ آخر هم گذشت و درست پشت نرده‌هاى در ورودى مؤسسه پرورش گل نگه داشت. یکى از کارگرها که شاهد این صحنه بود، با کنجکاوى دست از کار کشید و چهار انگشت را سایبان چشم کرد تا زیر نور آفتاب بهتر بتواند ماشین را ببیند. راننده‌اش مشخص نبود و نور خورشید شیشه را براق و داخل ماشین را غیر قابل مشاهده کرده بود.

راننده‌ى اتومبیل بعد از توقف، با اطوار خاصى پا از ماشین بیرون گذاشت. چکمه‌هایى به رنگ ماشینى که زیر پایش بود به پا داشت. پاشنه‌هاى چکمه، لااقل دوازده سانت و از جنس جیر اعلا بود که تا زیر زانویش را مى‌پوشاند. شلوار مشکى جذبى پوشیده بود که در ساق‌هاى چکمه جا مى‌گرفت و پالتوى بهاره‌اى از همان رنگ و جنس چکمه به تن داشت. لبه‌هاى سر آستین و یقه‌ى پالتو، با خز فرفرى زیبایى تزیین شده بود که به نرمى تا روى شانه‌هاى صاحبش را مى‌پوشاند. شالى قرمز و مشکى هم به سر داشت که دسته‌هاى شال در یقه‌ى خزدار پالتو گم شده و شال را شبیه به مقنعه نشان مى‌داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات540
زبانفارسی
شابک978-600-118-263-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه

F Z
۱۴۰۱/۹/۱۵
هرسه کتاب گل و سکه و ماه خوب بودند. گل و ماه عالی بود ولی با سکه نتونستم خیلی ارتباط بگیرم.
کتاب ماه، ماه بود. یک فیلم خوب میشه اگه ساخته بشه. پر از ماجراجویی، هیجانی و زیبا... قسمت‌های طنز ماهرانه در متن گنجانده شده بود که احساس شادی میاره. خیلی قشنگ.... ممنونم از نویسنده و ممنونم از کتابراه.
لیلا فرضی
۱۴۰۲/۴/۲۳
نکته مهمی که به نظرم باید گفته بشه اینه که هر سه کتاب به هم مرتبط هستند
و باید هر سه پشت هم خونده بشه تا خواننده گیج نشه در کل بسیار عالی بود ولی گل از همه بهتر بود
زهرا مالکی
۱۴۰۲/۳/۲۲
داستان زیبا و جذابی بود لذت بردم دست نویسندگان محترم درد نکنه من اصفهانی بزرگ شده تهرانم ولی خیلی از اصطلاحات اصفهانیها رو بلد نبودم همینطور غداهای سنتی اون هارو خوشم اومد
Mohi
۱۴۰۲/۹/۲۵
خیلی عالی و دوست داشتنی بود🩷یکسری توضیحات اضافه و اغراق وجود داشت ولی اونا هم شیرین بود... رابطه پدر بزرگ و مادربزرگ آجیلی بل مهدخت رو خیلی دوست داشتم.
تانی شفا
۱۴۰۱/۲/۴
کتاب قشنگی بود بنظرم جلو گل از همه بهتر در درجه دوم ماه و سکه رو هم که کلا زیاد دوست نداشتم
فاطمه فرامرزی
۱۴۰۰/۸/۲۵
ازون کتابهایی بود که ادم دلش میخواست تا اخر بخونه هرچند میدونه اخرش چی میشه
سمیه محبی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
نثرش قشنگ بود احساسات به خوبی به خواننده منتقل میشد😍
آری
۱۴۰۰/۷/۴
این جلد رو هم خوندم و بنظرم قشنگ و باطنز خاصی نوشته شده بود
مهسا بایی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
چقدر نوشته‌ها قوی و دوست داشتنی هست
ماریا عسکری
۱۴۰۱/۲/۸
خیلی بد فقط همینو میتونم بگم
سحر ص.ا
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
قلم خوبی داشت و پایان خوب
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه

برای دریافت کتاب مجموعه کتاب گل و سکه و ماه: ماه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.