معرفی و دانلود کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات

عکس جلد کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات

کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات نوشته‌ی نرگس فولادلو، به شما کمک می‌کند تا تیپ شخصیتی خودتان را بشناسید و براساس آن با دیگران ارتباط بهتری پیدا کنید و روابط پایدارتر و صمیمانه‌تری داشته باشید.

درباره‌ی کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات:

انسان بالفطره موجودی روانی، جسمانی، روحانی و اجتماعی محسوب می‌شود. اشتیاق برای برقراری تماس و ایجاد دوستی و ارتباط با سایر انسان‌ها در بشر اشتیاقی ریشه‌دار و طبیعی است. انسان موجودی اجتماعی و دائم درصدد برقراری دوستی، آشنایی و یافتن همدل، همزبان و همراه است.

ما موجوداتی رابطه‌گرا هستیم و در رابطه احساس تعلق و متعلق بودن می‌کنیم که این خود به ما احساس امنیت خاطر و آرامش می‌دهد. رابطه‌ی خوب و سالم به شما طعم خوشبختی را می‌چشاند و شور زندگی می‌بخشد و برعکس روابط دشوار و سخت شور زندگی و خوشحالی را در شما ضعیف می‌کند و می‌کشد.

برقراری ارتباط، مهارتی اساسی در زندگی به شمار می‌رود که از لحاظ اهمیت همتای مهارت‌هایی است که از طریق آن‌ها به دانشگاه‌ها راه می‌یابید و یا کسب معاش می‌کنید. توانایی شما برای برقراری ارتباط، تا حد زیادی میزان شاد بودن شما را تعیین می‌کند. زمانی که به شیوه‌ی مناسبی ارتباط برقرار می‌کنید، دوستانی پیدا می‌کنید و آن دوستی‌ها را تداوم می‌بخشید، در محل کار به شما ارزش و احترام قائل می‌شوند، فرزندانتان به شما احترام می‌گذارند، اعتماد می‌کنند و به نیازهای زناشویی خود دست پیدا می‌کنید.

در صورتی که نتوانید به طور مناسب با دیگران ارتباط برقرار کنید، زندگی‌تان در یک یا چند جنبه دارای نقص خواهد بود. ارتباط مؤثر، زندگی را مفید می‌سازد. اما کجا می‌توانید این مهارت را کسب کنید؟

اغلب اوقات والدین الگوهای رفتاری مبهمی را در اختیار فرزندان خود قرار می‌دهند، مدارس بیشتر مشغول آموزش دروسی مثل زبان خارجه و هندسه می‌شوند و اغلب هیچ فرد مشخصی وجود ندارد که نشان دهد چگونه به صورت فعال به دیگران گوش دهید، چگونه به جای سرزنش دیگران به صورت منصفانه و مفید با آن‌ها دعوا کنید یا چگونه به جای ذهن‌خوانی، منظور واقعی طرف مقابل را مورد بررسی قرار دهید.

کتاب بهترین خودت باش (Be the best of yourself) کمک می‌کند تا احساس بهتری داشته باشید و با عشق دوباره پیوند برقرار کنید.

کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به افرادی که می‌خواهند با تیپ شخصیتی خود بیشتر آشنا شوند و ارتباط بهتری با اطرافیانشان برقرار کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات می‌خوانیم:

افرادی وظیفه‌شناس و با اخلاق، با حسی قوی از بایدها و نبایدها هستند، معلمان و طرفداران تغییر هستند. این افراد پیوسته در تلاش برای بهبود مسائل هستند اما از انجام هر گونه اشتباه در هراس می‌باشند. با سازماندهی منظم، نظم و وسواس زیاد سعی می‌کنند تا استانداردهای بسیار بالایی را در کار خویش حفظ کنند اما خطر لغزش به سوی نگاه انتقادی و آرمان‌گرایی دارند. این افراد معمولاً عصبی و بی‌صبر هستند. این افراد در بهترین حالت عاقل، فهیم، واقع‌گرا و ممتاز هستند و حتی می‌توانند از نظر اخلاقی یک قهرمان باشند.

به یک‌ها اصلاح‌گر می‌گویند چون «احساس وظیفه» می‌کنند و به همین دلیل آنان می‌خواهند همه چیز را بهبود دهند و تا جایی که بتوانند این کار را انجام می‌دهند. آنان به شدت خواهان بهبود اوضاع فلاکت‌بار هستند، به خصوص فلاکت اخلاقی، تا در نهایت انسان‌ها بتوانند بدرخشند، به تعالی برسند و زندگی بهتری داشته باشند. آنان حتی به قیمت قربانی شدن خودشان خواهان ارزش‌های والا هستند.

تاریخ پر از یک‌هایی‌ست که زندگی راحت خود را رها کرده و به دنبال چیزی خارق‌العاده رفتند چرا که احساس می‌کردند یک چیز برتر آنان را فرامی‌خواند. رائول والنبرگ در زمان جنگ جهانی دوم، یک زندگی راحت طبقه متوسط را رها کرد تا از هزاران اروپایی یهودی در برابر نازی‌های مهاجم، حمایت کند. در هند گاندی همسر، خانواده و شغل موفق وکالتش را رها کرد تا طرفدار دوره‌گرد استقلال هندوستان و تغییرات اجتماعی مسالمت‌آمیز شود.

ژاندارک زندگی در روستا را رها کرد و به جنگ انگلیسی‌ها رفت تا تخت پادشاهی را به فرانسویان باز گرداند.

آرمان‌گرایی هر یک از این یک‌ها، میلیون‌ها نفر را در طول تاریخ، تحت تأثیر قرار داده است. یک‌ها اهل عمل هستند، آنان دوست دارند به بهترین وجه ممکن کارها را انجام دهند. بعضی از آنان احساس می‌کنند وظیفه‌ای بر عهده دارند و برای انجام آن کافیست تمام توان خود را در کاهش بی‌نظمی‌هایی که در اطراف خود می‌بینند، به کار گیرند.

فهرست مطالب کتاب

شکرگزاری
مقدمه
فصل اول: آشنایی با تیپ‌شناسی شخصیت MBTA
فصل دوم: آشنایی با تیپ‌شناسی شخصیتی اینیاگرام
فصل سوم: مهارت‌های ارتباطی
فصل چهارم: چرخه فکر و احساس و رفتار سمی و آدم‌های سمی
فصل پنجم: سبک دلبستگی و مدارهای مغز
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات418
زبانفارسی
شابک978-622-7611-71-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات

پوریا اصغرزاده
۱۴۰۰/۸/۷
باز هم خانم فولادلو و تشکر از کتابراه بخاطر این فرصت منحصر به فرد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات

برای دریافت کتاب بهترین خودت باش - جلد ششم: مدیریت ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.