معرفی و دانلود کتاب کار شادی: راهنمای مبتنی بر درمان شناختی برای تغییرات مثبت و در آغوش گرفتن شادی

عکس جلد کتاب کار شادی: راهنمای مبتنی بر درمان شناختی برای تغییرات مثبت و در آغوش گرفتن شادی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار شادی: راهنمای مبتنی بر درمان شناختی برای تغییرات مثبت و در آغوش گرفتن شادی

کتاب کار شادی به تألیف آنا ناپاوان اثری در زمینه‌ی خودسازی و موفقیت است که بر اساس علم درمان رفتار-شناختی به شما توصیه‌هایی ممتاز، مؤثر و کارآمدی در راستای تقویت روحیات خود ارائه می‌دهد. این کتاب تحسین‌شده که با نقدهای بسیار مثبتی از متخصصین روان درمانی مورد استقبال واقع شده به شما کمک می‌کند تا شادی و حس خوشبختی را در خود درونی کنید و با بهره بردن از توانایی‌هایتان به حس خوب خود را نزدیک کنید.

درباره‌ی کتاب کار شادی

کتاب کار شادی (Happiness Workbook) توسط دکتر، سخنور انگیزشی و نویسنده‌ی موفقی به نام آنا ناپاوان (Anna Napawan) نوشته شده که با بهره بردن از روش‌های علمی و آزمایش شده‌ در حیطه‌ی پژوهشی درمان رفتار-شناختی به شما کمک‌های بزرگی برای رسیدن به حس خوشبختی می‌کند. این کتاب که در آمریکا از فروش بالایی برخوردار بوده است و توسط مخاطبین بی‌شماری مورد تحسین و ستایش واقع شده به شما یاد می‌دهد که چطور با روش‌شناسی در بستر زیستی خود آشنایی پیدا کنید و چگونه راهی بیابید تا از استعدادها و مهارت‌های خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در واقع کتاب کار شادی بر آن است تا شما را به خودتان نزدیک‌تر کند و قصد دارد شما را با قابلیت‌هایی که در درون‌تان نهان مانده یا سرکوب شده بار دیگر آشنا کند.

معرفی و دانلود کتاب کار شادی

کتاب کار شادی که توسط یک منتقد ادبی اثری توصیف شده که به شما خوشبختی را بازمی‌گرداند، روش‌های مشخصی در توصیه‌های علمی خود دارد. در واقع آنچه این کتاب را از باقی کتاب‌ها متمایز می‌کند بهره بردن آن از رویکرد علمی درمان رفتار-شناختی است. حال باید پرسید که اساساً درمان رفتار-شناختی چیست. به زبان ساده در هر شخص منزوی که احساس می‌کند در زندگی شکست خورده است، مجموعه‌ای از احساسات منفی انباشته شده و فرد را افسرده کرده است. این احساسات به مثابه‌ی یک نیروی ویرانگر شما را از کنش‌مندی به کنش‌پذیری متحول کرده و شما را از فعالیت‌های روزانه دور می‌کند. این نیرو باعث می‌شود تا در سیستم واکنشی شخص مجموعه‌ای از رفتارها شکل بگیرد. روش روان درمانیِ رفتار-شناختی نوعی استراتژی برای مقابله با چنین احاساستی است. این روش‌های علمی که با تحقیقات آزمایش شده توسط روان‌پزشک‌ها و روان‌شناسان به دست آمده، به فرد مبتلا به بیماری کمک می‌کند تا با اتخاذ نوعی به خصوصی از تمرین‌ها و فعالیت‌های روزانه بر مشکلات خود فائق آید و آنان را شکست دهد.

آنا ناپاوان با راه‌حل‌های درمان رفتار-شناختی‌ای که در این کتاب ارائه می‌دهد به شما کمک می‌کند تا احساسات منفی را از درون خود حذف کنید و ذهن و روحیه‌ی خود را از شر این نیروهای ویرانگر پاکسازی کنید. در واقع روش‌های کتاب شما را به یک نبرد درونی دعوت می‌کنند که در نهایت این شما خواهید بود که به تقابل با مشکلات خود خواهید رفت و با آنان روبه‌رو خواهید شد. این اثر علمی بی‌آنکه همچون یک روان‌شناس از شما حق ویزیت گران طلب کند، به مثابه‌ی یک راهنما و یک روان‌شناس خصوصی در اتاق‌تان به شما در این سیر یاری می‌رساند و همراه شما است.

علاوه بر روش‌های رفتار-شناختی، کتاب کار شادی به شما برنامه‌ها و تمرین‌هایی توصیه می‌کند که به فعال شدن ذهن شما کمک خواهد کرد تا به جای انفعال و سکون به تفکر و تأمل بپردازید. آنا ناپاوان که یک سخنور انگیزشی نیز است و یکی از حرفه‌های او ارائه‌ی کلمات و جملات الهام‌بخش به فراد نیازمند است، در این کتاب نیز با جملاتی بسیار تأثیرگذار از او مواجه می‌شوید. جملاتی که به مثابه‌ی نیرو و انرژی مثبت به درون شما نفوذ می‌کنند و شما را به سوی کنش‌مندی و فعالیت‌های روزانه سوق می‌دهند. این اثر عمیق و پرفروش توسط نرگس فولادلو ترجمه شده و نشر مانیان آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب کار شادی

  • این کتاب زمانی منتشر شده که جامعه‌ی ما به شدت به خوشبختی و حس شادی محتاج است. دکتر ناپاوان کاملاً از استراتژی‌های رفتاری و شناختی در راستای درمان افراد بهره برده و روش‌های سخت را برای مخاطبین آسان کرده است. روش‌هایی عالی که بی‌شک برای هرکسی جواب خواهد داد. (Carol Becker)
  • در دنیایی که آکنده از عدم قطعیت و بی‌ثباتی است، این کتاب از دکتر ناپاوان با نثری منسجم و آسان فهم و با روش‌هایی کاملا کاربردی به همه‌ی افراد آموزش می‌دهد تا بار دیگر خوشبختی را به دست آورند. اگر به دنبال یک تحول درونی اساسی در خود هستید و می‌خواهید مسیر زندگی‌تان به ماجراجوییِ پربارتری تبدیل شود، این کتاب را بخوانید. (Joanna Mendoza)
  • این کتاب در زمینه‌ی کسب خوشبختی، شادی و دور شدن از استرس‌های منفی همچون یک گنج ارزشمند می‌ماند. کتابی که با پژوهش‌های علمی نوشته شده اما سفری جذاب را تقدیم می‌کند. این کتاب برای کلینیک‌های روان درمانی بهترین نمونه‌ی مطالعاتی است. (Rebecca Branstetter)

کتاب کار شادی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کسانی که به نوشته‌های منتشر شده در زمینه‌ی موفقیت و خودسازی از سوی متخصصین علاقه‌مند هستند و به دنبال استراتژی‌های علمی برای بهبود زندگی خود و رهایی از افسردگی هستند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب کار شادی: راهنمای مبتنی بر درمان شناختی برای تغییرات مثبت و در آغوش گرفتن شادی می‌خوانیم

محققان دریافته‌اند که احساس خوشبختی می‌تواند منجر به مزایای سلامتی جسمی شود. احساس خوشبختی به دلیل کاهش سطح استرس آسیب‌رسان، می‌تواند از سیستم ایمنی قوی‌تری پشتیبانی کند. همچنین می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را به دلیل فشار خون پایین کاهش دهد و در برابر تجربه درد به عنوان یک بافر عمل کند. احساس خوشبختی منجر به مراقبت از خود بیشتر می‌شود، مانند داشتن یک رژیم متعادل‌تر و شرکت در فعالیت‌های بدنی بیشتر. همچنین خواب شما را بهبود می‌بخشد.

در واقع، پذیرش مثبت می‌تواند به شما در احساس ناراحتی جسمی کمتری کمک کند. وقتی استرس کمتر است احساس شادی به شما کمک می‌کند تا با استرس مقابله کنید. محققان دریافته‌اند که کورتیزول (هورمون مرتبط با استرس) در افراد شادتر در سطح پایین‌تری تولید می‌شود. در عمل، خوشبختی به شما پهنای باند بیشتری می‌دهد تا از پس فشارهای زندگی روزمره برآیید. این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با مهارت بیشتری به مهارت‌های مقابله‌ای خود دسترسی پیدا کنید و مهارت‌های کنار آمدن را سالم‌تر و مؤثرتر، می‌کند.

احساس خوشبختی می‌تواند به افزایش بهره‌وری در محل کار منجر شود، می‌تواند به تولید خارج از کار نیز برسد. هرچه احساس خوشحالی کنید، خوش‌بین‌تر و با انگیزه‌تر می‌شوید، در نتیجه بیشتر کار می‌کنید. شما همچنین می‌توانید روشن‌تر، مؤثرتر و کارآمدتر فکر کنید و اشتباهات کمتری انجام دهید. همانطور که شادتر می‌شوید، با دیگران بهتر کار می‌کنید زیرا می‌توانید به طور مؤثرتری ارتباط برقرار کرده و همکاری کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: درک خوشبختی
یک: قدرت خوشبختی
دوم: دعوت به یک زندگی شادتر
سه: دستیابی به خوشبختی از طریق درمان شناختی رفتاری
بخش دوم: بله به خوشبختی
چهار: تمرین مثبت بودن
مثبت بودن روزانه
پنج: تمرکز روی خوبی‌ها
شش: با دیگران ارتباط برقرار کنید
هفت: بدن خود را التیام بخشید
هشت: بدن خود را بهبود ببخشید
نه: چشم‌انداز آینده‌ای روشن
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار شادی: راهنمای مبتنی بر درمان شناختی برای تغییرات مثبت و در آغوش گرفتن شادی
نویسنده
مترجمنرگس فولادلو
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات150
زبانفارسی
شابک978-622-7725-42-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار شادی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار شادی

برای دریافت کتاب کار شادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.