معرفی و دانلود کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک

عکس جلد کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک

کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک، نوشته‌ی آنا لیموس پلومر، آموزش ساخت مجموعه‌ای از کاردستی‌های پلاستیکی را گام‌به‌گام و همراه با تصاویر به کودکان ارائه کرده است. ساخت این کاردستی‌ها علاوه بر اینکه کودکان را سرگرم می‌کند، خلاقیت آن‌ها را نیز پرورش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک

اگر نگاهی به اطرافمان بیاندازیم تعدادی بی‌شمار از اجسام پلاستیکی را خواهیم دید. ظروف یک‌بار مصرف، نایلون‌ها، بطری‌ها و... . آیا تاکنون دقت کرده‌اید که روزانه از تعداد زیادی اشیاء پلاستیکی استفاده می‌کنیم؟ امروزه انواع گوناگونی از پلاستیک‌ها وجود دارند که هر کدام کاربردی به‌خصوصی دارند. متأسفانه پلاستیک طی روند میکروبی در طبیعت تجریه نمی‌شود. این بدین معنی است که تا جای ممکن پلاستیک باید بازیافت شود تا بتوان دوباره از آن‌ها استفاده کرد؛ چراکه تجزیه پلاستیک سال‌ها طول می‌کشد و این روند برای محیط‌زیست بسیار مضر است.

فقط کافی‌ست کمی از تخیل و خلاقیت خود استفاده کنیم تا از پلاستیک، دوباره استفاده کرده و اشیاء سرگرم‌کننده‌ای از آن بسازیم. ممکن است انجام این کار به‌نظرتان سخت باشد ولی باید گفت که این‌گونه نیست. آنچه که نیاز دارید تنها چند شیء پلاستیکی و کمی مهارت و خلاقیت است.

آنا لیموس پلومر (Anna Olimos Plomer) در کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک (Let's Create: Plastic, Cardboard, Fabrics, Clay) روش‌هایی جالب را به کودکان پیشنهاد می‌دهد که می‌توانند از طریق آن‌ها کاردستی‌هایی سرگرم‌کننده بسازند؛ یک ساعت دیواری خورشیدی، گل‌های رنگارنگ، دوربین، پازل جوجه و... . کودکان می‌توانند با استفاده از قوطی‌های پلاستیکی، بشقاب، کیسه و نی نوشیدنی وسایل سرگرم‌کننده‌ای را تهیه کنند.

برای ساخت کاردستی‌های کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک به وسایل زیادی نیاز دارید اما جای نگرانی نیست. چرا که بسیاری از وسایل به‌راحتی در تمام خانه‌ها پیدا می‌شوند.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های بیا با هم بسازیم

این مجموعه شامل کتاب‌هایی برای گروه سنی کودک و نوجوان است که علاوه بر سرگرم کردن آن‌ها، استعداد و خلاقیتشان را نیز پرورش می‌دهد. این کتاب‌ها که توسط انتشارات طبیب چاپ و منتشر می‌شوند، هم می‌توانند مستقیماً توسط کودکان به‌صورت خودآموز و راهنما مورد استفاده قرار بگیرند و هم می‌توانند به‌عنوان کتاب‌های کمک آموزشی توسط والدین، مربیان و معلمان مدارس به کار روند.

کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 12 سال مناسب خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مارمولک حبابی
ساعت دیواری خورشیدی
حلقه بسکتبال
پازل جوجه
عروسک خیمه‌شب‌بازی رقصنده
گل‌های رنگارنگ
کوله‌پشتی
دوربین
دلقک هزارچهره
جامدادی عروسکی
عنکبوت‌های آویزان از نخ
قایق
پیشنهادهای آموزشی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک
نویسنده
مترجممرجان حاجی بابایی
ناشر چاپینشر طبیب
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-6735-53-5
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک

برای دریافت کتاب بیا با هم بسازیم 1: پلاستیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.