معرفی و دانلود کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی

عکس جلد کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی

کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی، نوشته‌ی آنا لیموس پلومر، ساخت انواع کاردستی‌های خلاقانه را مرحله‌به‌مرحله همراه با تصاویر به کودکان می‌آموزد. ساخت این کاردستی‌ها علاوه بر اینکه کودکان را سرگرم می‌کند، خلاقیت آن‌ها را نیز پرورش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی

اطرافتان را با دقت نگاه کنید. تعداد بی‌شماری اشیاء پلاستیکی خواهید دید:

بطری‌ها، خودکارها، جعبه‌های پلاستیکی، بشقاب‌ها، کیسه‌ها، دکمه‌ها و... . آیا تاکنون توجه کرده‌اید که ما هر روز از تعداد زیادی اشیاء پلاستیکی استفاده می‌کنیم؟ اگر با دقت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که انواع مختلفی از پلاستیک وجود دارد: پلاستیک سخت، شفاف، رنگی، قابل انعطاف و گونه‌های دیگر. پلاستیک، ماده‌ای نیست که طی روند میکروبی در طبیعت تجزیه شود. این بدین معنی است که در مواقعی که امکان دارد باید بازیافت شوند تا بتوان دوباره از آن‌ها استفاده کرد؛ زیرا دور انداختن پلاستیک برای محیط زیست ضرر دارد.

آیا می‌دانستید با اندکی تخیل، پلاستیک می‌تواند برای ساخت اشیاء سرگرم‌کننده‌ی زیادی دوباره استفاده شود؟ ممکن است انجام این کار به نظرتان مشکل برسد ولی این‌گونه نیست. آنچه که نیاز است کمی مهارت کار و چند شیء پلاستیکی است که در همه‌ی خانه‌ها وجود دارند.

آنا لیموس پلومر (Anna Olimos Plomer) در کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی (Let's Create: Plastic, Cardboard, Fabrics, Clay) کودکان را با روش‌های ابتکاری زیادی آشنا می‌کند که می‌توانند با کمک آن‌ها چیزهای زیادی بسازند؛ یک مارمولک بزرگ، یک عروسک که جامدادی باشد، قایقی که در آب حرکت کند، حلقه‌ی بسکتبال و... . کودکان می‌توانند با استفاده از قوطی‌های پلاستیکی ،بشقاب، کیسه و نی نوشیدنی وسایل سرگرم‌کننده‌ای بسازند.

برای ساخت کاردستی‌های کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی به وسایل زیادی نیاز است اما نگران نباشید! چرا که بسیاری از وسایل به‌راحتی در همه‌ی خانه‌ها پیدا می‌شوند.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های بیا با هم بسازیم

این مجموعه شامل کتاب‌هایی برای گروه سنی کودک و نوجوان است که علاوه بر سرگرم کردن آن‌ها، استعداد و خلاقیتشان را نیز پرورش می‌دهد. این کتاب‌ها که توسط انتشارات طبیب تألیف و منتشر می‌شوند، هم می‌توانند مستقیماً توسط کودکان به‌صورت خودآموز و راهنما مورد استفاده قرار بگیرند و هم می‌توانند به‌عنوان کتاب‌های کمک آموزشی توسط والدین، مربیان و معلمان مدارس به کار روند.

کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 12 سال مخاطبان اصلی کتاب حاضر هستند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مارمولک حبابی
ساعت دیواری خورشیدی
حلقه بسکتبال
پازل جوجه
عروسک خیمه‌شب‌بازی رقصنده
گل‌های رنگارنگ
کوله‌پشتی
دوربین
دلقک هزارچهره
جامدادی عروسکی
عنکبوت‌های آویزان از نخ
قایق
پیشنهادهای آموزشی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی
نویسنده
مترجممرجان حاجی بابایی
ناشر چاپینشر طبیب
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-600-6735-57-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی

برای دریافت کتاب بیا با هم بسازیم! پلاستیک، مقوا، پارچه و خمیر مجسمه سازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.