معرفی و دانلود کتاب تا دیداری دیگر

عکس جلد کتاب تا دیداری دیگر
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تا دیداری دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تا دیداری دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تا دیداری دیگر

کتاب تا دیداری دیگر نوشته‌ی مری هیگینز کلارک یک رمان جنایی و پلیسی جذاب و پرکشش است که به ماجرای دسیسه‌های پزشکی و قربانی کردن افراد در این مسیر می‌پردازد. این کتاب که از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز است، قتل پزشکی مشهور و متهم شدن همسرش به این قتل را روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب تا دیداری دیگر

داستان‌های جنایی - پلیسی اغلب با قتل یک یا چند نفر آغاز می‌شود و مانند پرونده‌های واقعی قتل، همواره نزدیکان و آشنایان مقتول یکی از مظنونین همیشگی هستند؛ کارآگاهان تلاش می‌کنند با بررسی همه‌جانبه‌ی یک ماجرای جنایی، قاتل اصلی را شناسایی کرده و آن را به قانون معرفی کنند، اما گاهی پیش می‌آید که مشکلاتی هم در این مسیر پیدا شوند؛ مسائلی مانند پیچیده بودن نقشه‌ی قتل، متهمان چندگانه و شاید هم شناسایی اشتباه قاتل!

کتاب تا دیداری دیگر (We'll Meet Again) نوشته‌ی مری هیگینز کلارک (Mary Higgins Clark) از آن دست رمان‌های پلیسی و جنایی است که رسیدن به قاتل یا قاتلان اصلی به سادگی اتفاق نمی‌افتد و چه بسا به دلیل دسیسه‌های پیچیده، کارآگاهان نیز مدت‌ها در تله‌ی اشتباه می‌افتند؛ این کتاب به ماجرای قتل پزشکی مشهور و محترم به نام دکتر گری لاش که بنیانگذار مدیریت بهداشت HMO Remington در گرینویچ است می‌پردازد. او در خانه‌ی خود و در اثر ضربه‌ی مجسمه‌ی برنزی جان سپرده است و حالا همسرش مولی به‌عنوان متهم ردیف اول قتل بازجویی و محاکمه می‌شود.

شواهد و قرائن برعلیه مولی است؛ او برای انجام این جنایت انگیزه دارد و دلیل آآن، خیانت همسرش است؛ پیشخدمت خانه‌ی آن‌ها نخستین کسی است که این ماجرا را کشف می‌کند و سرنخ را به پلیس می‌دهد، اما مولی با همه‌ی توانش تلاش می‌کند تا بی‌گناهی خود را اثبات کند؛ در این راه وکیل مولی نیز شواهد را بررسی می‌کند و هم‌زمان که به دفاع از موکلش می‌پردازد، کوشش برای پی بردن به راز این جنایت هولناک را نیز از نظر دور نگه نمی‌دارد.

سرانجام مولی در پرونده به‌عنوان قاتل شناخته شده و روانه‌ی زندان می‌شود، اما پس از شش سال از زندان آزاد می‌شود و بار دیگر تصمیم می‌گیرد که با در دست داشتن شواهد جدید، بی‌گناهی خودش را اثبات کند؛ او در این مسیر به روزنامه‌نگاران، به‌ویژه دوست قدیمی خودش فرن سیمونز که مجری یک برنامه‌ی جنایی واقعی است، متوسل می‌شود و می‌خواهد که در مورد قتل شوهرش تحقیق و بررسی شود.

در ادامه‌ی ماجراهای کتاب تا دیداری دیگر نوشته‌ی مری هیگینز کلارک، سیمونز مجاب می‌شود تا برای کمک به مولی در مورد پرونده‌ی قتل شوهرش تحقیق کند؛ او در مسیر تحقیق به شواهد و جزئیاتی تازه دست پیدا می‌کند و به بخش‌هایی از زندگی پنهان گری لاش دست می‌یابد؛ با روشن شدن ماجراهایی در مورد مرکز بهداشتی رمینگتون، حالا این خود سیمونز است که به‌عنوان یک مزاحم هدف نقشه‌ی مخوف دیگری می‌شود.

کتاب تا دیداری دیگر توسط مهین قهرمان به فارسی برگردانده شده و انتشارات لیوسا آن را در سال 1401 منتشر کرده است.

اقتباس تلویزیونی از کتاب تا دیداری دیگر

در یازدهم نوامبر سال 2002 فیلمی تلویزیونی به کارگردانی مایکل استوری (Michael Storey) با اقتباس از کتاب تا دیداری دیگر و با همین نام منتشر شد.

نکوداشت‌های کتاب تا دیداری دیگر

  • بررسی کتاب‌های مری هیگینز کلارک نشان می‌دهد که او استاد تعلیق، و یک داستان‌نویس عالی است. تا دیداری دیگر یک سرگرمی درجه یک برای همه است. (وب‌سایت آمازون)

  • وقتی صحبت از تعلیق به میان می‌آید، امروزه هیچ نویسنده‌ای به اندازه‌ی مری هیگینز کلارک قادر به جذب کامل خواننده نیست. او این کار را دوباره در کتاب تا دیداری دیگر انجام می‌دهد. (ابیلن نیوز ریپورتر)

  • مری هیگینز کلارک یکی از آن رمان‌نویسان نادری است که کتاب‌هایش هر سال بهتر می‌شوند. آخرین اثر او یعنی تا دیداری دیگر، یکی از بهترین‌های اوست. یک صندلی راحت پیدا کنید و در این کتاب شیرجه بزنید. (دیلی سان)

کتاب تا دیداری دیگر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دوست‌داران ادبیات و رمان‌های جنایی و معمایی یک انتخاب بسیار لذت‌بخش و خواندنی است.

با مری هیگینز کلارک بیشتر آشنا شوید

مری هیگینز کلارک متولد 1927 و درگذشته در سال 2020، نویسنده و استاد رمان‌های تعلیقی و جنایی است. او نوشتن را از سنین بسیار پایین آغاز کرد، اگرچه مدتی به‌عنوان منشی و ویراستار به فعالیت پرداخت. او همچنین دوره‌ای را مهمان‌دارِ خطوط پروازی پان‌آمریکن بود.

او پس از ترک شغل مهمان‌داری، ازدواج کرد و تشکیل خانواده داد. او با نوشتن داستان‌های کوتاه معاش خانواده را تأمین می‌کرد. پس از مرگ همسرش در سال 1964 او مدتی برای رادیو کار کرد و با نوشتن متن و داستان برای شبکه‌های رادیویی روزگار گذراند و از همان‌جا با تشویق همکارانش نوشتن رمان را آغاز کرد. نخستین کتاب‌های او چندان فروش خوبی نداشت، اما پس از مدتی آثار او که اغلب در حوزه‌ی پلیسی و جنایی بودند با فروش بالایی روبه‌رو شدند. از آثار مشهور او می‌توان به کتاب‌های «گریه‌ی نیمه‌شب»، «من این ترانه را شنیده‌ام»، «قلبم را به تو هدیه می‌کنم» و «کریسمس در خانه خواهم بود» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب تا دیداری دیگر میخوانیم

آنا ماریا اسکالى تند و فرز از خیابان یونکر گذشت و مسیر هر روزه‌اش را براى انجام کارش که مراقبت از سالمندان بود، طى کرد. پس از پنج سال کار به‌عنوان پرستار خصوصى در این محل، زندگى آرامى براى خود به‌وجود آورده بود. دیگر براى کار در بیمارستان که زمانى خیلى مورد علاقه‌اش بود، دلتنگى نمى‌کرد. و حتى دیگر هر روز به عکس‌هاى کودکى که به‌دنیا آورده بود نگاه نمى‌کرد. والدین تسخیرى پسرش هم پس از گذشت پنج سال، از فرستادن عکس‌هاى بچه براى او دست کشیده بودند. از دریافت آخرین عکس از پسرک کوچکى که درست شبیه پدرش دکتر گرى لش بود، ماه‌ها مى‌گذشت.

آنا ماریا از نام خانوادگى مادرش استفاده مى‌کرد. موهاى تیره و بلندش حالا کوتاه شده و صورتش سن واقعى او یعنى بیست و نه سالگى را به‌خوبى نشان مى‌داد. از نظر ظاهر، هیچ شباهتى به آن پرستار جوان که با دکتر لش کار مى‌کرد، نداشت.

شب قبل از طریق تلویزیون آزاد شدن مولى لش با خبر شده و مصاحبه‌اش را دیده بود. از دیدن منظره زندان در پشت صحنه، تقریباً بیمار شده بود. حدود سه سال پیش، تحت فشار نیازى غیرقابل توصیف با اتومبیل در اطراف زندان گشتى زده و سعى کرده بود حال و هواى زندانى بودن را احساس کند. از آن زمان آن خاطره روح و روانش را تسخیر کرده بود. در حال بالا رفتن از پله‌هاى خانه اولسون با خود گفت «آن محلى است که من باید در آن جا مى‌بودم». آن روز به هنگام عبور از مقابل زندان اراده‌اش سست شده و نومیدانه به آپارتمان کوچکش در یانکرز پناه برده بود. آن روز، تنها زمانى بود که او را به مرحله تماس با وکیلش و مراجعه به مقامات قضایى نزدیک کرده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تا دیداری دیگر
نویسنده
مترجممهین قهرمان
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات384
زبانفارسی
شابک978-964-5634-15-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تا دیداری دیگر

فروغ حقیقی
۱۴۰۲/۴/۱۶
من تمام آثار این نویسنده را خوانده‌ام و سبک نوشتاری و غیر قابل پیش بینی بودن پایان داستان هایش را بسیار می‌پسندم، تنها ضعفی که در این داستان دیدم ماجرای کشف دارویی بود که درنهایت نفهمیدم باعث مرگ بیماران لاعلاج می‌شد یا به هوش آمدن بیمارانی که درکما بودند، نویسنده این قسمت از داستان را نتوانسته بود به خوبی جمع بندی کند
نرگس صیادی
۱۴۰۲/۵/۲۶
داستان پیچیده و پرکششی بود به نسبت داستان‌های قبلی که از ایشون خوندم شخصیت‌های بیشتری رو تو داستان درگیر کرده بود و هرچند در پایان توانست که به اونها بپردازه و به سرانجام برسونه ولی به نظر بنده خیلی هم لازم نبودن ولی در کل داستان قشنگ و گیرا و پردازش خوبی داشت
maryam nazemi
۱۴۰۱/۱۲/۱
سبک زندگی که درآن انسان مرکز دنیاست در نهایت به جایی می‌رسد که همه اصول اخلاقی قابل تغییر و تفسیر بشوند و هر حرکتی تا وقتی کشف نشود و به نفع فرد باشد جرم محسوب نخواهد شد
یاسمن
۱۴۰۲/۵/۳۰
من از نوجوونی کتاب‌های این نویسنده رو دوست داشتم و میخوندم
نوشته‌های بهتری هم داره ولی اینم خوب بود
م احسانی
۱۴۰۲/۲/۲۳
بعضی اتفاقات تو داستان غیر قابل باور بود ولی برای یکبار خوندن بد نبود موضوع جالبی داشت ولی میتونست بهتر نوشته بشه
رز روستایی
۱۴۰۱/۱۲/۸
از داستان خوشم اومد. اخر داستان قابل پیش بینی نبود. اصلا قاتل رو تا اخر داستان حدس نزده بودم
الهام. ت
۱۴۰۲/۴/۹
داستان معمایی قشنگی بود جوری که تا آخر داستان قاتل اصلی رو حدس نمیزنید
شیرین هاشمی
۱۴۰۲/۸/۸
مثل بقیه آثار این نویسنده عالی و بی‌نظیر بود
سپیده سیفایی
۱۴۰۲/۴/۳
عالی بود واقعا اصلا نمیشد بزاریش زمین
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب تا دیداری دیگر

برای دریافت کتاب تا دیداری دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.