معرفی و دانلود کتاب تاریخ تمدن ایران: آثار باستانی پارسه - جلد اول

عکس جلد کتاب تاریخ تمدن ایران: آثار باستانی پارسه - جلد اول
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاریخ تمدن ایران: آثار باستانی پارسه - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاریخ تمدن ایران: آثار باستانی پارسه - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاریخ تمدن ایران: آثار باستانی پارسه - جلد اول

این کتاب به بررسی آثار باستانی ایران قبل از اسلام موجود در موزه لندن پرداخته و تاریخچه هر کدام و محل کشف آن را بررسی می کند.

فرهنگ و تمدن یک ملت شناسنامه و معرف ارزشهای مردم آن است . تمدن ایران همسنگ قدمت اش دارای شهرت و اعتباری جهانی است. میراث فرهنگی برآمده از تمدن ایرانی جزء اثرگذارترین میراث بشری است که قرنها نه تنها در سرزمین های اطراف که تا دور دست ها تأثیرگذار بوده است. شناختن و شناساندن چنین تمدن عظیمی وظیفه ای است بس خطیر که هر ایرانی فرهیخته و علاقه مند به تاریخ این مرز و بوم برعهده دارد. نیاز به انجام این وظیفه در داخل و بخصوص خارج کشور امروزه در کشاکش تقابل فرهنگ ها و تمدنها بیش از پیش احساس می شود. در دنیایی که از غلبه فرهنگ و تمدن یکه تاز لیبرال دمکراسی سوغات ناآشنا مغرب زمین سخن گفته می شود و در جایی که امکانات و سرمایه های عظیم قدرت های مسلط جهان در جهت ترویج و قبولاندن فرهنگ غرب با همه نقاط ضعف‌اش، بکار گرفته می شود، ترویج تمدن بزرگ، پرافتخار و کهن ایران زمین به عنوان فرهنگی غنی و پربار که از معدود دستاوردهای کهن بشری است امری ضروری و بلکه حیاتی می نماید. فرهنگ غنی ایران چه قبل و چه پس از اسلام می تواند همواره چون بدیلی قدرتمند، هماورد فرهنگ مغرب زمین باشد. گرچه فرهنگ مغرب زمین را فرهنگی یکسره نامطلوب و مهاجم نمی‌دانیم و بر مفهوم تبادل فرهنگی اعتقاد داریم اما ادعای رجحان فرهنگ لیبرال دموکراسی بر جهان و برتری آن در مقابل فرهنگ ایرانی و اسلامی را بی‌ارزش و از لطایف تلخ روزگار به شمار می‌آوریم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
یادداشت مترجم
فصل اول: سرزمین ایران
فصل دوم: دوران نخستین
فصل سوم: عیلام
فصل چهارم: عصر مهاجرت‌ها
فصل پنجم: مفرغ‌های لرستان
فصل ششم: مادها و پارس‌ها
فصل هفتم: گنجینۀ آمودریا
فصل هشتم: از اسکندر تا اسلام
فصل نهم: اکتشافات در پارسه کهن پادشاهان ایران(550ق.م-651 م.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاریخ تمدن ایران: آثار باستانی پارسه - جلد اول
نویسنده
مترجمایران نعمتی
ناشر چاپینشر وزرا
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات145
زبانفارسی
شابک978-600-6323-04-6
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تاریخ تمدن ایران: آثار باستانی پارسه - جلد اول

برای دریافت کتاب تاریخ تمدن ایران: آثار باستانی پارسه - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.