معرفی و دانلود کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور

عکس جلد کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور

کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور نوشتۀ عباس شادلو، به دانش‌آموزان سال آخر کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی درسی مناسب، خود را برای مهم‌ترین آزمون تحصیلی‌شان آماده کنند، به موفقیت دست یابند و وارد دانشگاه شوند.

دربارۀ کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور:

همه ساله هزاران نفر در سرتاسر دنیا و در ایران برای دستیابی به موفقیت در زندگی خواستار ورود به دانشگاه هستند و در برابر خود سد بزرگی به اسم کنکور را می‌بینند. هر چند دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی در رشته‌های بسیاری بدون کنکور پذیرش انجام می‌دهند با این حال پذیرش در رشته‌های مهم و پرتقاضا همچنان با کنکور امکان‌پذیر است. برای دست یافتن به این رشته‌ها و دانشگاه‌ها باید مطالعه بسیاری کرد و از آزمون کنکور با سربلندی بیرون آمد.

با برداشته شدن تدریجی کنکور، جایگاه و اعتبار مدرک دانشگاهی یا به عبارتی دانشگاهی که شخصی در آن تحصیل می‌کند اهمیت بسیار بالایی یافته است. یعنی به جز این که نوع رشته مهم است، محل اخذ مدرک هم مهم است. هر فردی بنا بر بضاعت علمی خود وارد رشته و محل خاصی می‌شود و سؤالی که معمولاً به ذهن داوطلبان می‌رسد این است که آیا امکان آن وجود نداشت که من در رشته بهتر یا دانشگاه سطح بالاتری قبول می‌شدم؟ آیا بهتر نبود قبل از کنکور با مشاوره دقیق و به کار بردن راهکارهای درست سطح بالاتری از تراز را به دست می‌آوردم و در دانشگاه معتبرتری قبول می‌شدم.

معمولاً مشاوره در ایران توسط خانواده، دوستان، آشنایان یا کسانی که خود تجربه حضور در دانشگاه را داشته‌اند انجام می‌شود. ‌حقیقت این است که این مشاوره‌ها اغلب ناکارآمد و ناکافی هستند. مشاوره باید به صورت علمی و از سوی مشاوران ورزیده انجام شود و راهکارها و مشاوره‌ها باید دقیقاً مد نظر قرار گیرد هر چند تصمیم‌گیری نهایی با خود شخص داوطلب خواهد بود.

کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب در جهت کمک به دانش‌آموزانی که درصدد هستند طی یکی دو سال آینده داوطلب ورود به دانشگاه باشند طراحی شده است و می‌کوشد راهکارهای تجربه شده و علمی را برای بهبود مطالعه و برنامه‌ریزی تحصیلی در اختیار داوطلبان قرار دهد تا بدون استرس و نگرانی با برنامه‌ریزی دقیق آینده خود را در دانشگاه ترسیم کنند.

در بخشی از کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور می‌خوانیم:

به طور خلاصه آنچه باعث افزایش تراز شما خواهد شد، تست زدن ممتد و با برنامه‌ریزی است. هرگز با خواندن درس‌نامه شما نخواهید توانست موفق شوید. افزایش تراز تنها با تست زدن بسیار زیاد محقق می‌شود. هرگز کتاب درسی را روخوانی نکنید زیرا کمکی به شما نمی‌کند. اگر دیدید بدون فکر و برنامه خیلی سریع مباحث قبلی را روخوانی ‌می‌کنید بدانید دچار استرس امتحان شده‌اید. بلافاصله کار را متوقف کنید، با سکوت و مراقبه بر خود مسلط شده و آرامش بگیرید. دوباره شروع کنید و سعی کنید هر مبحث را از حفظ بگویید و تست‌های همان مبحث را حل کنید تا مطلب در ذهن شما جا بیفتد.

نقاط ضعف و قوت شما را فقط خودتان می‌دانید. می‌توانید با مشاورتان در مورد نقاط قوت و ضعف خود صحبت کنید. شما باید تأکید بیشتری روی نقاط ضعف‌تان داشته باشید تا آن را به نقطه قوت تبدیل کنید. برخی از افراد در دروس حفظی خوب عمل می‌کنند اما در دروس حل کردنی مانند فیزیک و ریاضی نقطه ضعف دارند و در دل‌شان نوعی ترس وجود دارد. اما بدانید که دروس حل کردنی جاذبه و زیبایی خاص خود را دارند و در صورتی که فهم درستی از روش‌های اثبات فرمول‌های ریاضی داشته باشیم و فلسفه وجودی فرمول‌ها را درک کنیم زیبایی ریاضی و فیزیک را لمس می‌کنیم و بعد آن را مانند دروس حفظی با علاقه خواهیم خواند.

بر عکس عده‌ای به دروس حل کردنی مانند ریاضی و فیزیک علاقه دارند و نسبت به دروس حفظ کردنی بی‌علاقه هستند. این دسته در دروس حفظ کردنی همیشه نقطه ضعف دارند اما باید بگوییم شما از هر دو دسته دروس در آزمون سراسری خواهید داشت. بنابراین باید با روش صحیح با هر دوی آن‌ها مواجه شوید و با افزایش تعداد تست و تعداد مرور درس نقطه ضعف‌ها را از بین ببرید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمد
1: انگیزه
2: نیازهای روحی و جسمی
3: مطالعه
4: تکنیک‌های برتر مطالعه کنکور
5: برنامه‌ریزی
6: آزمون

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور
نویسنده
ناشر چاپینشر وزرا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات290
زبانفارسی
شابک978-600-632373-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های کمک آموزشی کنکور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور

عفت مرادی
۱۴۰۱/۱/۲۳
سلام کتاب جالبی هست هر چند حجم مطالبش زیاد وبعضی قسمت‌ها تکراری می‌باشد اما در مجموع این توان به خانواده‌ها میده که برنامه ریزی خوبی برای موفقیت در کنکور داشته باشند. پیشنها میکنم حتما مطالعه بفرمایید.
Sweet Milani0816
۱۴۰۲/۹/۱۰
کتاب همه‌ی مطالب جهت رسیدن به رتبه‌ی خوب را بیان می‌کند. و باید همراه خواندن کتاب تک به تک کار هارا اجرا کرد.
فاطمه حاتمی فر
۱۴۰۱/۶/۳۱
خیلی کتاب خوبی هست
فرزانه حسینی
۱۴۰۰/۴/۱۵
مطالب مفیدی ارائه شد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور

برای دریافت کتاب کنکور موفق، رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.