معرفی و دانلود کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم

برای دانلود قانونی کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم

کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم به مباحثی همچون تجزیه و تحلیل سیستم‌ها، آشنایی با مفهوم فرآیند و روش مستندسازی آن، مدیریت فرآیند کسب و کار و آشنایی با نرم افزار ویژوال پارادایم می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم:

در فصل اول به معرفی علوم سیستمی پرداخته شده است سپس به‌ منظور درک صحیح سیستم، نویسندگان به ارائه تعاریف مرتبط با آن، اجزای تشکیل‌دهنده آن و معرفی انواع سیستم به همراه مزایا و معایب این تفکر می‌پردازند. همچنین از آنجایی که سیستم‌ها برای بقا و رشد خود دارای آرایش متعدد هستند، انواع آرایش‌های سیستمی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. در ادامه به دو جنبه اصلی تفکر سیستمی یعنی نظریه سیستمی و علم سایبرنتیک اشاره شده است. در پایان فصل نیز معیارهایی جهت طبقه‌بندی سیستم‌ها و انواع طبقات سیستم مورد بحث قرار می‌گیرد.

لزوم معرفی و بررسی مفاهیم مربوط به فرآیند، اعم از تعاریف مرتبط با بحث فرآیند، بررسی تفاوت سازمان‌های وظیفه‌گرا و فرآیندگرا، گام‌های لازم جهت پیاده‌سازی و تحقق فرآیندها و نهایتاً معرفی انواع فرآیندها جهت درک صحیح‌تر، در فصل دوم به‌ طور مفصل به آن‌ها پرداخته‌ شده است. در فصل سوم کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم (Systems Analysis With Visual Paradigm Tutorial) ابتدا به معرفی فرآیند لازم جهت انجام مستندسازی اشاره شده و در این راستا انواع مدل‌های رایج جهت مستندسازی به همراه تفاوت‌ها و ویژگی آن‌ها مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. سپس به معرفی شناسنامه فرآیند و چگونگی طراحی جریان فرآیند می‌پردازد.

در فصل چهارم ابتدا به معرفی تاریخچه مدیریت فرآیند کسب‌وکار و چیستی آن به‌طور کامل و جامع و در ابعاد مختلف پرداخته‌ شده و سپس عوامل موفقیت پروژه‌های BPM و جنبه‌های حیاتی پیاده‌سازی آن مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه، چارچوب‌هایی به‌ منظور اجرای پروژه BPM و رویکردهای سازمانی لازم جهت پیاده‌سازی آن مورد اشاره قرار گرفته و در نهایت نیز لزوم به‌کارگیری متدولوژی در BPM و دستاوردهای پیاده‌سازی این پروژه مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد. فصل پنجم شما را با اجزاء و ابزارهای کاربردی نرم افزار ویژوال پارادایم آشنا خواهد کرد و پس از آن مفاهیم موجود در فرآیند و نحوه بکارگیری آن را شرح می‌دهد.

کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای مدیران سازمان‌ها، دانشجویان مرتبط با این رشته و علاقه‌مندان به یادگیری نرم افزار ویژوال پارادایم مفید و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم می‌خوانیم:

با یک دید کلی به سازمان، در می‌یابیم که عمده ارزش افزایی سازمان در اثر اجرای فرآیندهای آن به دست می‌آید، در عین حال اغلب هدر رفت منابع سازمانی نیز در اثر نارسایی در انجام مؤثر فرآیندهای کسب و کار و یا جاری سازی فرآیندهای نامناسب ایجاد می‌گردد. گویی فرآیندها به همراه راهبردها، مهم‌ترین دارایی‌های سازمانی هر بنگاه اقتصادی به شمار می‌روند. فعالیت‌های ارزش افزای جاری در سازمان از طریق فرآیندهایش انجام می‌شود و مهم‌ترین مجرای دستیابی به راهبردهای تعیین شده برای آینده سازمان نیز فرآیندهای کسب و کار است با این حال متأسفانه پس از شکل گیری یک سازمان نوپا، معمولا توجه به بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار مورد غفلت قرار می‌گیرد؛ زیرا معمولا بر اساس روش سنتی، دستیابی به مأموریت و اهداف سازمان به وظایف واحدهای مختلف شکسته شده و بر مبنای آن ساختار سازمانی وظیفه گرا در شرکت شکل می‌گیرد. در این نگرش سنتی، فرض بر آن است که در صورتی که واحدهای سازمانی، وظایف خود را به انجام برسانند، مأموریت و اهداف سازمان در وضعیت بهینه محقق می‌گردد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تجزیه‌وتحلیل سیستم‌ها
فصل دوم: آشنایی با مفهوم فرآیند
فصل سوم: روش مستندسازی فرآیند
فصل چهارم: مدیریت فرآیند کسب‌وکار
فصل پنجم: آشنایی با ویژوال پارادایم
منابع و مآخذ
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات دانشگاه یزد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات341
زبانفارسی
شابک978-622-7353-51-8
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
14500 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم

امین پاسبان
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
عالیه کتابی بسیار کابردی برای کسانی که میخوان ویژروال یاد بگیرن نرم افزار از اول توضیح داده
Ali kashani zadeh
۱۴۰۰/۱۰/۲
کیفیت تصاویر ویژوال پارادایم بسیار پایین و ناخوانا است
faarid fatehi
۱۴۰۰/۴/۲۲
خیلی کیفیت عکس‌ها نمودار‌ها پایین چشمماذیت شد.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم

برای دریافت کتاب تجزیه و تحلیل سیستم‌ها همراه با آموزش ویژوال پارادایم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.