معرفی و دانلود کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان

افزایش کیفیت فرایندهای تولید همواره در بهبود بهره‌وری یک سازمان تأثیرگذار است. در کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان، نوشته‌ی علی مروتی شریف آبادی، سید سینا معصومی و‌ ام البنین عباس آبادی حاصل تجربه‌ی چندین‌ساله‌ی این نویسندگان را در حوزه‌ی مدیریت و بهبود عملکرد سازمانی خواهید خواند.

درباره‌ی کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان

در این کتاب با روش‌ها و مفاهیم نوین مدیریت کیفیت و ارتقای سازمانی آشنا می‌شوید. مطالب این اثر براساس آخرین تغییرات مصوب در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نوشته شده و به مدیران سازمان‌ها کمک می‌کند با اجرای دقیق برنامه‌های آن سطح بهره‌وری سازمان خود را افزایش دهند.

از جمله ویژگی‌هایی که کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان را از دیگر آثار موجود در این حوزه متمایز می‌کند، باید به پوشش دادن دیدگاه‌های متنوع تعالی سازمانی و استفاده از تجربه‌ی نویسندگان این‌گونه آثار اشاره کرد.

در نگارش این اثر از تکرار مکررات و ذکر مطالبی که چندان کاربردی نیستند و بیشتر جنبه‌ی تئوری دارند، پرهیز شده و رعایت اصل اختصار در تدوین مطالب، کتاب را به یک راهنمای ارزشمند، قابل‌درک و مختصر بدل کرده است.

کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان حاصل تألیف گروهی علی مروتی شریف آبادی، سید سینا معصومی، ‌ام البنین عباس آبادی است که از سوی انتشارات دانشگاه یزد منتشر شده.

کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان مناسب چه کسانی است؟

مدیران سازمان‌ها و دانشجویان رشته‌های مدیریت صنعتی، مدیریت کسب‌وکار و مهندسی صنایع در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند.

در بخشی از کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان می‌خوانیم

کیفیت یک مفهوم پیچیده و چندگانه است که می‌تواند باعث سردرگمی مدیران شود؛ با این حال مدیران سازمان‌ها به دنبال افزایش سطح کیفیت ستاده‌های خود از طریق روش‌ها، ابزارها و دانش موجود در قالب برنامه‌های بهبود کیفیت هستند. بسیاری از سازمان‌های امروزی، کنترل و بهبود کیفیت را یکی از راهبردهای مهم کسب و کار در عصر جدید تلقی می‌کنند و می‌کوشند تا برای کسب ویژگی‌های ممتاز، سطح بالایی از کیفیت محصولات و خدمات را حفظ کنند. لازم به ذکر این نکته است که بیان شود بهبود کیفیت یک فرآیند است نه یک برنامه، و زمان زیادی صرف می‌شود تا تبدیل به بخشی بدیهی از فعالیت سازمان شود؛ از این رو مدیریت سازمان باید برای آن تدابیری بیندیشد.

از جمله تدابیری که مدیران سازمان‌ها در طرح پروژه‌های بهبود می‌توانند از آن بهره ببرند، مدیریت کیفیت فراگیر است که یکی از برجسته‌ترین رویکردهای قرن بیستم در مدیریت عملیات می‌باشد. مدیریت کیفیت فراگیر یک گام عملیاتی برای بهبود فعالیت‌ها و عملکرد سازمانی است که از سوی محققان و پژوهشگران مختلف بدان اذعان شده است. مدیریت کیفیت فراگیر متأثر از شواهد و پیشنهادهای صاحب‌نظران و اندیشمندانی همچون دمینگ، جوران، کرازبی، فایگنبام و ایشیکاوا بوده و با یک رویکرد کل‌نگر به مسائل سازمان و مدیریت، تحقق اهداف سازمانی و برآورده ساختن نیازهای مشتریان را ممکن می‌سازد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مفاهیم و رویکردهای نوین در مدیریت کیفیت
فصل دوم: مرجع کاربردی مدل‌های تعالی کیفیت
فصل سوم: مرجع کاربردی روش‌ها، مدل‌ها و شاخص‌های مدیریت کیفیت
فصل چهارم: مرجع کاربردی استاندارهای مدیریت کیفیت
فصل پنجم: الگوی تعالی سازمان ویرایش 1400
واژگان تخصصی
نمایه‌ها
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات دانشگاه یزد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات286
زبانفارسی
شابک978-622-5846-23-4
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان

برای دریافت کتاب مدیریت کیفیت و تعالی سازمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.