معرفی و دانلود کتاب تحت تعقیب‌ها

عکس جلد کتاب تحت تعقیب‌ها
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحت تعقیب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحت تعقیب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحت تعقیب‌ها

جیک برت در کتاب تحت تعقیب‌ها، با زبان طنز داستان دختربچه‌ای را به تصویر می‌کشد که می‌خواهد از خانواده‌اش در برابر قاتل‌ها، زورگوها و دزدها حمایت کند. این اثر اولین رمان برت است که تحسین‌های زیادی را برای او به دنبال داشت و نامزد جایزه کتاب کارولینای جنوبی نیز شد.

درباره کتاب تحت تعقیب‌ها:

نیکی دمر دختری است که در یک یتیم‌خانه زندگی می‌کند. هر خانواده‌ای که او را به سرپرستی گرفته دچار بدبیاری شده و نیکی به این نتیجه رسیده است که تا ابد تنها زندگی خواهد کرد، تا اینکه یک ماجراجویی بزرگ به سراغ او می‌آید.

مارشال‌های ایالات متحده گروهی هستند که وظیفه محافظت از شاهدان دادگاه را به عهده دارند. آن‌ها در حال حاضر باید امنیت زنی به اسم النا را فراهم کنند، فردی که علیه جرمی شهادت داده است و حالا جانش در خطر است. این سازمان فکر می‌کند اضافه کردن یک فرزند دختر به خانواده النا، باعث می‌شود هویت او از خلافکاران پنهان بماند و در نتیجه به امنیت آن‌ها کمک کند، به همین دلیل از یتیم‌خانه درخواست کمک کرده و مسئول آنجا هم نیکی را به مارشال‌ها معرفی می‌کند.

این یک موقعیت عالی است، مگر نه؟ همراه شدن با خانواده‌ای جدید که ممکن است او را برای همیشه به فرزندخواندگی بگیرند. اما کم‌کم در کتاب تحت تعقیب‌ها (Greetings from Witness Protection) می‌فهمیم نیکی رازهای بسیاری را پنهان کرده است. او یک جیب‌بر است، کودکی خیابانی که با قاتل‌ها و دزدها سروکله می‌زند و ترسی از کارهای جسورانه ندارد. این ماجراجویی‌های کوچک، زمان زندگی در یتیم‌خانه برای او مایه افتخار بودند، اما نیکی حالا نگران است که با فاش شدن گذشته‌اش، این خانواده را هم از دست بدهد...

نکوداشت‌های کتاب تحت تعقیب‌ها:

- بزرگ‌ترین شکایتی که خوانندگان ممکن است در مورد تحت تعقیب‌ها داشته باشند، این است که این رمان به پایان می‌رسد. (Publishers Weekly، نقد ستاره‌دار)

- جیک برت در داستان‌سرایی یک جادوگر است. بخشی از داستان درباره سن بلوغ و بخشی از آن تریلر جاسوسی است. نیکی تجربیات غیرمعمول خود را با طنز و جدیتی همزمان بازگو می‌کند که باعث شده آرزو کنم کاش وقتی کلاس هفتم بودم او را می‌شناختم. (آن ام. مارتین، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

- این داستانِ مبتکرانه و هوشمندانه، احساسات زیادی را در خود جای داده است. اولین نوشته جیک برت بسیار ارزشمند است. (وندی ماس، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

کتاب تحت تعقیب‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب اصلی این کتاب نوجوانان هستند اما بزرگسالان هم از آن لذت خواهند برد. اگر قصد دارید به شیطنت‌های دوران کودکی سفر کنید یا دختر سرکش و جسوری دارید که می‌خواهید او را بهتر درک کنید، این کتاب برای شما مناسب خواهد بود.

با جیک برت بیشتر آشنا شویم:

جیک برت (Jake Burt) به‌قدری عاشق نوشتن است که وقتی این کار را انجام نمی‌دهد، آن را آموزش می‌دهد. بله، برت یک معلم است و مطالبی مانند ریاضیات و مطالعات اجتماعی تدریس می‌کند، اما نوشتن موضوع مورد علاقه اوست و کتاب‌هایش در بین نوجوان هواداران سرسختی دارند.

در بخشی از کتاب تحت تعقیب‌ها می‌خوانیم:

همه‌ی اتاق‌های مرکز در یک راهروی دراز قرار دارند. وین‌رایت جوری اینجا را طراحی کرده است که کل فضای مرکز مثل گاه‌شمار زندگی بچه‌ها باشد. تهِ راهرو، جایی که اتاق پسرها و دخترها قرار دارد، دیوارها پر شده‌اند از عکس خانواده‌ها. بیشتر عکس‌ها مربوط به دهه‌ی 80 است؛ همان موقع که مرکز افتتاح شد. زیر هر عکس یک لوح کوچک برنجی چسبانده‌اند و روی آن اسم خانواده، اسم بچه و تاریخی را که در آن به سرپرستی گرفته شده، نوشته‌اند. هرچه به انتهای راهرو نزدیک می‌شوی عکس‌ها جدیدتر و جدیدتر می‌شوند. جذاب‌ترین قسمتش این است که می‌توانی ببینی لباس‌ها و مدل‌موها در گذر زمان چه تغییراتی کرده‌اند. از این مارمولک‌ها دیده‌اید که پوستِ چین‌دار دارند و پوست گردنشان را یکهو مثل یک چتر گنده باز می‌کنند و کله‌شان می‌پَرَد بیرون تا شکارچی را بترسانند؟ موهای دخترها در دهه‌ی 80 همان شکلی است. نمی‌دانم می‌خواستند چه کسی را بترسانند اما مطمئنم حسابی ترسناک بوده‌اند.

هرچه در راهرو جلوتر می‌روی موها قشنگ‌تر می‌شوند. آن آخرها، نزدیک آشپزخانه و اتاق هنر، جدیدترین عکس‌ها را به دیوار زده‌اند.

عکس من روی دیوار نیست چون هنوز نچسبیده‌ام. وقتی به مرکز برمی‌گردیم وین‌رایت هیچ‌وقت جلوی چشم ما عکسمان را از دیوار برنمی‌دارد؛ اما من چند باری بعد از پایین ‌آوردن عکس صدای فین‌فینش را از داخل دست‌شویی شنیده‌ام. فکر کنم همان‌قدر که برای ما دردآور است، برای او هم هست.

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: کم‌وبیش مثلِ خانه
فصل دو: حواست باشد چه آرزویی می‌کنی
فصل سه: پیشنهادی که نمی‌توانم رد کنم
فصل چهار: بویی به همان شیرینی
فصل پنج: خاطرات گذشته
فصل شش: چای با خانواده‌ی ترور
فصل هفت: مکان‌ها؛ توجه کردید؟ مکان‌ها
فصل هشت: به سوی دورام
فصل نُه: یک خانه‌ی قدیمی
فصل ده: مقاومت در برابر بابانوئل
فصل یازده: همسایه‌ها
فصل دوازده: دل و جرئت می‌خواهد
فصل سیزده: کباب‌خوری و جیب‌بری
فصل چهارده: میدان جنگ: مدرسه
فصل پانزده: چشم توفان
فصل شانزده: ناهارخوری
فصل هفده: فراتر
فصل هجده: دیدرا کلاهبرداره شارلوت دستش کجه هالی برنده می‌شه
فصل نوزده: جکسون خطرناک است
فصل بیست: مهمانی هالی / چه شور و حالی!
فصل بیست‌ویک: توفان
فصل بیست‌ودو: امتحان... امتحان...
فصل بیست‌وسه: نمرات
فصل بیست‌وچهار: خط گسل
فصل بیست‌وپنج: انفجار
فصل بیست‌وشش: قول‌ها، قول‌ها
فصل بیست‌وهفت: خیلی دیر شده
فصل بیست‌وهشت: ته‌و‌توی ماجرا
فصل بیست‌ونه: اَریوِدِرچی
فصل سی: نیکی دیگر اینجا زندگی نمی‌کند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحت تعقیب‌ها
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات359
زبانفارسی
شابک978-600-462-660-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تحت تعقیب‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تحت تعقیب‌ها

برای دریافت کتاب تحت تعقیب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.