معرفی و دانلود کتاب ترن هوایی کارآفرینی

عکس جلد کتاب ترن هوایی کارآفرینی
قیمت:
۱۴۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترن هوایی کارآفرینی

اگر برای آغاز یک سفر مهیج به سوی موفقیت در صحنه‌ی تجارت و اقتصاد آماده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا کمربندهایتان را محکم ببندید و سپس با دارن هاردی در کتاب ترن هوایی کارآفرینی همراه شوید تا این کارآفرین برجسته، رموز پیروزی در حوزه‌ی کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار تازه را به شما بیاموزد. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز، عوامل شکست کسب‌و‌کارها را بررسی کرده و راه‌های مقابله و از بین بردن این عوامل را به مخاطبان خود آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب ترن هوایی کارآفرینی

دارن هاردی (Darren Hardy)، نویسنده، کارآفرین و سخنران مشهور بین‌المللی، با کتاب ترن هوایی کارآفرینی (The entrepreneur roller coaster) در کنار شماست تا چکیده‌ای از سال‌ها تجربه و مطالعات خود را در زمینه‌ی تجارت، در اختیارتان قرار دهد. اعتقاد به این‌که تمامی انسان‌ها می‌توانند یک کارآفرین موفق باشند، جوهره‌ی اصلی اثر حاضر را می‌سازد. بنابراین، اگر قصد دارید پا به دنیای پررقابت کارآفرینی بگذارید اما از دشواری‌های آن واهمه دارید، پیشنهاد می‌کنیم ترس‌هایتان را کنار بگذارید و راهکارهایی را که دارن هاردی در این اثر به شما آموزش می‌دهد، به کار ببندید. آینده از آن شما خواهد بود!

باید اعتراف کنیم سالانه، صدها و شاید هزاران کسب‌و‌کار جدید در سراسر دنیا پدید می‌آیند. شمار قابل‌توجهی از آن‌ها در همان مراحل آغازین با شکست مواجه می‌شوند، برخی از آن‌ها مراحل ابتدایی را با موفقیت پشت سر می‌گذارند درحالی‌که بعدها به بن‌بست می‌خورند؛ اما شمار معدودی از آن‌ها موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده و در جهان تجارت، ماندگار می‌شوند. اینجاست که باید بپرسیم چه عواملی باعث شکست کسب‌و‌کارهای نوپا یا موجب موفقیت آن‌ها می‌شود؟ آیا دلایل مشابه و الگوی یکسانی برای ناکامی برخی از کسب‌و‌کارها وجود دارد؟ در صورتی که پاسخ این سؤال مثبت باشد، چگونه می‌توان این الگو را شناسایی کرد؟ پاسخ آن روشن است: به کمک راهنمایی‌های دارن هاردی در کتاب ترن هوایی کارآفرینی.

نویسنده در کتاب پیش‌رو، دلایل شکست کسب‌و‌کارها را بیان کرده و راه‌کارهایی را برای مقابله و خنثی‌سازی عوامل شکست به مخاطبان آموزش می‌دهد. همچنین اذعان می‌دارد که نه ثروت، نه سرمایه‌‌ی اولیه، نه محلی که کسب‌و‌کار در آن شکل گرفته، نه رقبا و نه حتی اعتبار شخصی مؤسس یک کسب‌و‌کار، به تنهایی نمی‌توانند موجب شکست یا موفقیت آن کسب‌و‌کار شوند. در حقیقت، عوامل شکست، نه به مسائل بیرونی، بلکه به دلایل درونی یک کسب‌و‌کار ارتباط دارند. به عبارت دیگر، اگر یک کسب‌و‌کار به روشی درست و اصولی شکل بگیرد و به حیات خود ادامه دهد، هیچگونه عامل خارجی نمی‌تواند مانع موفقیت آن شود.

معرفی و دانلود کتاب ترن هوایی کارآفرینی

هاردی در ادامه نشان می‌دهد که چگونه با کنار گذاشتن ترس از آینده، تردیدهایی که معمولاً به سراغ کارآفرین‌ها می‌آیند، رها شدن از تجربیات تلخی که در ذهن فرد نقش بسته‌اند و... می‌توان به سوی آینده‌ای روشن و سرشار از موفقیت گام برداشت. نویسنده به تمامی افرادی که خواهان ایجاد تجارت شخصی خود هستند، نکاتی عملی و کاربردی را آموزش می‌دهد و در عین حال، یادآور می‌شود که کارآفرینان هنگام ایجاد یک کسب‌و‌کار، هرگز نباید از نیازهای روانی خود و افکار وسواس‌گونه‌ای که به سراغشان می‌آیند، غافل شوند. بلکه باید با آن‌ها روبه‌رو شده و تأثیرشان را از بین ببرند.

اگر مدت‌هاست به‌عنوان کارآفرین فعالیت می‌کنید اما هنوز به آن سطح از موفقیتی که انتظارش را دارید، نرسیده‌اید یا این‌که در حال حاضر کسب‌و‌کار تازه‌‌ی خود را راه‌اندازی نکرده‌اید اما قصد دارید نخستین گام‌های خود را برای ورود به عرصه‌ی کارآفرینی، به‌صورت آگاهانه بردارید، در هر دو حالت، مطالعه‌ی کتاب ترن هوایی کارآفرینی را به شما توصیه می‌کنیم. چنان‌چه هیچ تجربه و اطلاعاتی در زمینه‌ی کارآفرینی ندارید، اصلاً نگران نباشید. چراکه نکته‌ها و آموزه‌های کتاب حاضر در نهایت سادگی بیان شده‌اند. ترجمه‌ی این کتاب کاربردی و آموزنده را علیرضا خاکساران بر عهده داشته و نشر آموخته نیز آن را به مرحله‌ی چاپ و انتشار رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب ترن هوایی کارآفرینی

  • کتاب ترن هوایی کارآفرینی کمک‌رسان افرادی است که همیشه دوست داشته‌اند کارآفرینی را تجربه کنند اما هرگز نمی‌دانسته‌اند که از کجا باید شروع کنند و منتظر چه اتفاقاتی باشند. (تونی هسیه، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • این شما و این هم کتاب ترن هوایی کارآفرینی! حدود بیست سال طول کشید تا سرانجام توانستم دریابم که دارن هاردی چه مطالب ارزشمندی را در این کتاب بیان کرده. حتماً این اثر را بخوانید و زمان ویژه‌ای را به مطالعه‌ی آن اختصاص دهید. کتابی که موفقیت شما را تسریع کرده، و آینده‌ی شما را متحول خواهد کرد. (دیموند جان، بنیا‌ن‌گذار و مدیرعامل شرکت FUBU)

  • دارن هاردی نویسنده‌ای است که مأموریت مهمی دارد. او راهی را برای پیشرفت کارآفرینان کشف کرده و آن‌قدر سخاوتمند است که آن را با مخاطبان خود نیز به اشتراک می‌گذارد. بنابراین، حتماً توصیه‌های او را در کتاب ترن هوایی کارآفرینی جدی بگیرید. (ست گودین، نویسنده)

  • کتاب ترن هوایی کارآفرینی مملو از ابزارهای کارآمد و مفیدی است که پس از مطالعه‌ی این کتاب، فوراً آن‌ها را در زندگی خود به کار خواهید بست. (باربارا کورکوران، بنیان‌گذار گروه کورکورانه)

  • دارن هاردی اثر سودمند دیگری نگاشته. کتاب حاضر برای هر کسی که کسب‌و‌کار خاص خود را مدیریت می‌کند یا می‌خواهد یک کسب‌و‌کار جدید را خلق کند، اثری بی‌نظیر خواهد بود. کاش بیست سال پیش مطالعه‌ی این کتاب را آغاز کرده بودم. این کار می‌توانست از مشکلات بسیاری که تجربه کردم جلوگیری کند و مدت‌زمان یادگیری مرا کاهش دهد. اکنون زمان آن رسیده که شما سفر هوایی خود را با کتاب ترن هوایی کارآفرینی را آغاز کنید. (دیوید باخ، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • دارن هاردی زندگی‌نامه‌ی بزرگان عصر کنونی را مطالعه و با آن‌ها مصاحبه کرده، نکته‌های بسیاری را از ایشان یاد گرفته و چکیده‌ای از تمامی آن‌ها را در کتاب ترن هوایی کارآفرینی عرضه کرده است. (دِیو لینیگر، بنیا‌ن‌گذار و رئیس RE/MAX LLC)

  • هیچ زمانی برای تبدیل شدن به کارآفرینی شجاع و موفق، بهتر از زمان کنونی نبوده است. دارن هاردی تمامی نکات ضروری برای کارآفرین شدن را در کتاب ترن هوایی کارآفرینی ارائه کرده. نکته‌هایی که در هیچ‌کدام از مدارس آموزش داده نمی‌شوند. (پیتر اچ. دیاماندیس، مدیرعامل XPRIZE، رئیس دانشگاه Singularity و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • 25 سال است که به‌عنوان یک کارآفرین فعالیت داشته‌ام اما کتاب ترن هوایی کارآفرینی بیش از گذشته مرا هیجان‌زده و آگاه کرد. شما هم باید فوراً آن را مطالعه کنید و نهایت بهره را از آن ببرید. (درک سیورز، بنیان‌گذار CD Baby و نویسنده)

کتاب ترن هوایی کارآفرینی برای چه کسانی مناسب است؟

کارآفرینان و افرادی که قصد راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار جدید را دارند، از مطالعه‌ی کتاب ترن هوایی کارآفرینی نکات کاربردی و راهکارهای عملی بسیاری را فرامی‌گیرند.

در بخشی از کتاب ترن هوایی کارآفرینی می‌خوانیم

در سن چهل‌و‌پنج‌سالگی، تاد جزء بزرگ‌ترین اشخاص جهان به شمار می‌آمد. سخنرانی برجسته، نویسنده‌ی دوازده کتاب و صاحب شرکتی بسیار سودآور بود و در این راه ثروت هنگفتی به دست آورده بود. نه تنها موفقیتش در کسب‌وکار، بلکه زندگی شخصی‌اش نیز رشک‌برانگیز بود. تاد با زن آرزوهایش ازدواج کرده بود. هر بار که این زن وارد جایی می‌شد، تمام نگاه‌ها به سویش برمی‌گشت. نه تنها چون مجذوب موهای سیاه و چشمان آبی و جذابش می‌شدند، بلکه موجی آشکار از امید و توانایی همه‌جا همراه او بود. دو پسر داشتند که افتخار و لذت زندگی مادر و طرفدار پروپاقرص پدرشان بودند. این خانواده‌ی چهارنفره نمونه‌ی بارز رؤیای آمریکایی بود.

تاد برای توسعه‌ی امپراتوری‌اش از راه‌های نوین، با هیجان و آمادگی کامل شرکت بزرگی را در حوزه‌ی مربوط به کارش خریداری کرد. تمام نشانه‌ها حاکی از این بودند که این شرکت جدید به همراه شرکتی که از قبل داشت، قدرت او را به حدی گسترش می‌دهند که قبلاً در این صنعت نظیر آن مشاهده نشده است. ‌متأسفانه این نشانه‌ها اشتباه بودند. ‌برنامه‌ای که در ابتدا برنامه‌ی بزرگی به نظر می‌رسید، به‌سرعت از هم پاشیده شد. به علت برخی سوءمدیریت‌ها در این جابه‌جایی، تاد مجبور شد از شرکت جدیدی که خریداری کرده صرف‌نظر کند و آن را مفت فروخت. در کنار این بدبیاری‌ها، بدهی هفت رقمی و میلیون‌ها دلار ضرر برایش باقی ماند.

هنگامی که برای نجات از این اتفاق‌های فلج‌کننده دست و پا می‌زد، به مشکل دیگری برخورد. پس از بروز رکود اقتصادی، ترغیب شد تا شرکت اصلی‌اش را نیز بفروشد. شرکتی که نام او را یدک می‌کشید، همان شرکتی که از صفر و به کمک خانواده‌اش بنا کرده بود. او که گزینه‌ی دیگری برایش نمانده بود، طبق مشورت‌هایی که گرفته بود عمل کرد و طی معامله‌ای بر سر دریافت سهام پنج‌ساله برای تأمین مخارج خود و خانواده‌اش، شرکتش را به فروش رساند.

فهرست مطالب کتاب

سپاسگزاری نویسنده
در ستایش کتاب «ترن هوایی کارآفرینی»
این کتاب را چطور بخوانید
مقدمه: باجه‌ی فروش بلیت: سوار شدن یا نشدن، مسأله این است
فصل اول: حداقل قد لازم
فصل دوم: کمربندهای‌تان را محکم ببندید
فصل سوم: سوخت‌رسانی به موتور
فصل چهارم: صندلی‌های خالی‌ ترن هوایی کارآفرینی‌تان را پر کنید
فصل پنجم: نشستن روی صندلی جلوی ترن هوایی
فصل ششم: سرعت بگیرید
فصل هفتم: دست‌ها بالا
فصل هشتم: به دوربین لبخند بزن
حُسنِ ختام
کلام آخر
تقدیر و تشکر
کاربرگ‌ها
کاربرگ فصل اول
کاربرگ فصل دوم
کاربرگ فصل سوم
کاربرگ فصل چهارم
کاربرگ فصل پنجم
کاربرگ فصل ششم
کاربرگ فصل هفتم
کاربرگ فصل هشتم
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترن هوایی کارآفرینی
نویسنده
مترجمعلیرضا خاکساران
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات372
زبانفارسی
شابک978-600-8237-57-0
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ترن هوایی کارآفرینی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ترن هوایی کارآفرینی

برای دریافت کتاب ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.