معرفی و دانلود کتاب ترویج فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی: ایده‌هایی برای لذت بخش‌تر کردن یادگیری

عکس جلد کتاب ترویج فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی: ایده‌هایی برای لذت بخش‌تر کردن یادگیری
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترویج فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترویج فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترویج فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی: ایده‌هایی برای لذت بخش‌تر کردن یادگیری

کتاب ترویج فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی، نوشته‌ی راسل آر. پت و روث پی. ساندرز، اثری راهگشا و جذاب در باب ایده‌هایی برای ایجاد یادگیری‌ لذت‌بخش‌تر برای دانش‌آموزان دوره‌ی ابتدایی است. علاوه بر این نویسندگان کتاب حاضر بر اهمیت محیط فیزیکی، سیاست‌های فعالیت بدنی و محیط اجتماعی نیز تمرکز کرده‌اند و برنامه‌ای جامع برای فعالیت‌های بدنی در مدرسه ارائه می‌کنند.

درباره‌ی کتاب ترویج فعالیت‌های بدنی در مدارس ابتدایی

کتاب ترویج فعالیت‌های بدنی در مدارس ابتدایی (Promoting Elementary School Physical Activity) که به قلم راسل پت (Russell R. Pate) و روث ساندرز (Ruth P. Saunders) به رشته‌ی تحریر درآمده به تاثیر فعالیت بدنی بر رشد و یادگیری دانش‌آموزان پرداخته است.

نویسندگان این کتاب با نظر به دو نکته این اثر را تولید کرده‌اند: اول، این حقیقتِ علمی که کودکانی که فعالیت بدنی بیشتری دارند سیر رشد و تکامل سالم‌تری را طی می‌کنند و کنترل رفتاری بهتری نسبت به همسالان خود دارند، اثبات شده و قابل‌انکار نیست. دوم، بسیاری از معلمان خود را چنان تحت فشار می‌بینند که زمان کمی را به فعالیت بدنی اختصاص می‌دهند.

راسل پت و روث ساندرز با هدف یاری دانش‌آموزان و معلمان در این زمینه، راهبردها و فعالیت‌های ساده و خلاقانه‌ای را ارائه می‌دهند که در هر مدرسه و هر کلاسی قابل اجرا هستند! به علاوه راهنمایی نیز به تمام مطالب ضمیمه شده است که کار را برای معلمان به شدت سهل می‌کند! این راهنما که اینفوگرافیک و تصویری است حتی در برخی موارد شیوه‌ی ساخت برخی تجهیزات ساده را هم به معلمان آموزش می‌دهد...

کتاب ترویج فعالیت‌های بدنی در مدارس ابتدایی در سه بخش تالیف شده است:

بخش اول: در این بخش موضوعاتی همچون فعالیت بدنی در کلاس درس، ایده‌هایی برای ادغام استراحت‌های فعالیت بدنی و گنجاندن آن در آموزش آکادمیک بررسی شده و سپس مزایای زنگ تفریح و ایجاد یک کلاس درس فعال از نظر بدنی برشمرده می‌شود.

بخش دوم: این قسمت که به تربیت بدنی می‌پردازد، به طور ویژه به معلمان تربیت بدنی تخصیص یافته است ‌که راهبردهایی ساده‌ جهت فعالیت بدنی دانش‌آموزان در حین کلاس، ارتباط آن‌ها با فعالیت بدنی در مدرسه و جامعه و تسهیل فعالیت بدنی مادام‌العمر را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

بخش سوم: نویسندگان در این بخش سعی می‌کنند تا گزینه‌های بیشتری را برای فعالیت‌بدنی دانش‌آموزان ارائه دهند؛ به طور مثال برنامه‌های قبل و بعد از مدرسه یا فعالیت بدنی در مسیر خانه به مدرسه و برعکس.

کتاب ترویج فعالیت‌های بدنی در مدارس ابتدایی، اثری از راسل پت و روث ساندرز به قلم مینا مبانی، محمد مهدی‌پور و رعنا هاشمی در ایران به زبان فارسی ترجمه و با همکاری انتشارات مبانی در دسترس معلمان و خوانندگان علاقه‌مند قرار گرفته است.

کتاب ترویج فعالیت‌های بدنی در مدارس ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر معلم و آموزگار هستید و به ویژه با دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در ارتباطید خواندن این کتاب را از دست ندهید. یادگیری و تمرکز یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر معلم است که گاه به چالش کشیده می‌شود. این کتاب راهی روشن را پیش پای معلمان قرار می‌دهد تا روح پرنشاط دانش‌آموزانشان را با تمرکز و یادگیری پیوند دهند.

در بخشی از کتاب ترویج فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی: ایده‌هایی برای لذت بخش‌تر کردن یادگیری می‌خوانیم

معلمان می‌توانند با فراهم کردن یک محیط حمایتی که احساس استقلال، شایستگی و انسجام اجتماعی را در خود پرورش می‌دهند، استراحت‌های همراه با فعالیت بدنی کلاس و آموزش‌های فعال بدنی را به‌صورت مؤثرتر انجام دهند. معلمان حامی، دیدگاه دانش‌آموزان خود را در نظر می‌گیرند؛ برای کارهایی که انجام می‌دهند توضیحاتی ارائه می‌دهند؛ از زبانی استفاده می‌کنند که سخت‌گیرانه یا کنترل‌کننده نیست و حمایت عاطفی را نیز از خود نشان می‌دهند. در مقابل، جو عملکردی تنها بر عملکرد برتر و یا برنده‌شدن تمرکز دارد.

فهرست مطالب کتاب

تشکر و قدردانی
مقدمه
بخش اول: فعالیت بدنی در کلاس درس
فصل اول: ادغام استراحت‌ها با فعالیت بدنی در کلاس درس
فصل دوم: دستورالعمل فعال بودن ازنظر بدنی
فصل سوم: زنگ تفریح
فصل چهارم: کلاس درس فعال ازنظر بدنی
بخش دوم: تربیت‌بدنی
فصل پنجم: تربیت‌بدنی پیشرفته
فصل ششم: تربیت‌بدنی فراتر از مدرسه
بخش سوم: مدرسه فعال فیزیکی
فصل هفتم: مدرسه فعال فیزیکی
فصل هشتم: محیط فیزیکی فعال مدرسه
فصل نهم: برنامه جامع فعالیت بدنی مدرسه
منابع
درباره نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترویج فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی: ایده‌هایی برای لذت بخش‌تر کردن یادگیری
نویسنده،
مترجممینا مبانی، محمد مهدی پور، رعنا هاشمی
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات233
زبانفارسی
شابک978-622-6882-90-3
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ترویج فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی

برای دریافت کتاب ترویج فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.