معرفی و دانلود کتاب ترک عادت‌های کهنه: چگونه عادت‌های جدید را جایگزین عادت‌های قدیمی کنیم

عکس جلد کتاب ترک عادت‌های کهنه: چگونه عادت‌های جدید را جایگزین عادت‌های قدیمی کنیم
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترک عادت‌های کهنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترک عادت‌های کهنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترک عادت‌های کهنه: چگونه عادت‌های جدید را جایگزین عادت‌های قدیمی کنیم

آیا تا‌به‌حال آرزو کرده‌اید که ای کاش همه‌چیز در زندگی بر وقف مرادتان می‌بود؟ دکتر جو دیسپنزا، نویسنده‌ی محبوب، در کتاب ترک عادت‌های کهنه با نثری جذاب از مسیری صحبت می‌کند که ما را به آرزوهایمان می‌رساند. او معتقد است که با تغییر ارتعاشات درونی‌می‌توان به رؤیاها‌ی به‌ظاهر دست‌نیافتنی خود دست‌یافت.

درباره‌ی کتاب ترک عادت‌های کهنه

به نظر شما آیا می‌توان واقعیت زندگی خود را بدون درنظرگرفتن عوامل موروثی تغییر داد؟ طبق اطلاعاتی که دکتر جو دیسپنزا (Joe Dispenza) در کتاب ترک عادت‌های کهنه (Breaking The Habit of Being Yourself)، در اختیار ما قرار می‌دهد، می‌توانیم زندگی‌مان را به شیوه‌ای دلخواه، بدون در نظر گرفتن عوامل وراثتی و ژنتیکی از نو بنا کنیم. در ابتدای کتاب او با بررسی علمی غلبه بر زمان، مکان و بدن، و معرفی فیزیک کوانتوم و رفتار کوانتومی ذرات به ما نشان می‌دهد که همه‌ی اتفاق‌های اطراف ما قابل‌ پیش‌بینی و قابل‌تغییر هستند.

جو دیسپنزا همچنین در بخشی از کتاب ما را با این واقعیت روبه‌رو می‌کند که هر انسان سه مغز دارد که با شناخت آن‌ها می‌تواند خواسته‌ی خود را از تفکر به عمل و از عمل به واقعیت تبدیل کند. او در بخش دیگری از کتاب پرمحتوای خود، مراقبه را راهی برای سالم‌سازی ارتعاشات کوانتومی و حرکت به سمت سرنوشت جدید و دلخواه‌مان معرفی می‌کند. جو دیسپنزا در طی چهارده فصل از ما می‌خواهد که باورها و افکار گذشته را از ناخودآگاه خود بیرون کرده و با آگاهی تمام به‌سوی آینده‌ای روشن قدم برداریم. او همچنین در کتاب حاضر سعی دارد ما را با درک جدیدی از زندگی روبه‌رو کند. او معتقد است که با عملکرد و دیدگاهی نو، می‌توان جهنم زندگی خود را به بهشت برین تبدیل کرد. حال وقت آن رسید که ببینیم چند درصد آماده‌ی تغییر این مسیر ژنتیکی خود هستیم.

کتاب ترک عادت‌های کهنه نوشته‌ی دکتر جو دیسپنزا را نشر ترنگ، با ترجمه‌ی شهناز کمیلی‌زاده منتشر کرده است.

نکو داشت‌های کتاب ترک عادت‌های کهنه

  • کتاب حاضر دکتر جو دیسپنزا حاوی یک پیام پیش‌پا‌افتاده، اما بسیار قوی است که می‌گوید: هرآنچه که امروز به آن می‌اندیشید، واقعیت زندگی فردای شما است. (Lynne McTaggart)

  • دکتر جو دیسپنزا در کتاب ترک عادت‌های کهنه، جنبه‌های علمی و معنوی یک تغییر سالم را بررسی می‌کند و ابزارهای لازم را برای ایجاد افکار مثبت و مهم در مسیر تغییر زندگی را در اختیار خواننده قرار می‌دهد. (Rollin McCraty)

  • دکتر جو دیسپنزا به ما کمک می‌کند که خالق الهی زندگی خود باشیم و همچنین با کنترل احساسات و افکار خود زندگی شادتر و سالم‌تری نسبت به گذشته داشته باشیم. خیلی وقت بود منتظر کتابی این‌چنینی بوده‌ام. (Alberto Villoldo)

  • کتاب جدید دکتر جو دیسپنزا با نثری استادانه ما را با نحوه‌ی عملکرد مغز و بدن آشنا می‌کند. سپس به کمک یک برنامه چهارهفته‌ای ما را با شیوه‌ی مراقبه و همچنین تغییر اساسی ساختار ذهنی خود روبه‌رو می‌سازد. (Dawson Church)

کتاب ترک عادت‌های کهنه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر که در زمینه‌ی رشد شخصی و روان‌شناسی فردی نوشته شده است، برای افرادی که علاقه‌مند به موضوعاتی در رابطه عملکرد فیزیک کوانتوم و مغز انسان هستند، پیشنهاد می‌شود.

با جو دیسپنزا بیشتر آشنا شویم

دکتر جو دیسپنزا سخنران بین‌المللی آمریکایی‌تباری است که در شهر نیویورک در تاریخ 22 مارس 1962 متولد شد. او که بعد از یک تصادف وحشتناک توانسته بود با تمرکز بر روی ارتعاشات کووانتومی ذهنی خود، توانایی راه‌رفتن را بازآفرینی کند، در سال 2007 اولین کتاب انگیزشی‌اش را به نام «ذهن خود را متحول سازید» منتشر کرد که مورد استقبال فراوان علاقه‌مندان به حوزه‌ی روان‌شناسی و رشدی فردی قرار گرفت. کتاب حاضر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های او است. از دیگر آثار جو دیسپنزا می‌توان به «ماورای طبیعی شدن» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب ترک عادت‌های کهنه می‌خوانیم

افکار ما این سیگنال را ارسال می‌کند (من رنج می‌کشم) و احساساتمان (من رنج می‌کشم) زندگی‌مان را درگیر رویدادی می‌کند که با آن بسامد احساسی مطابقت داشته باشد، یعنی یک دلیل خوب برای رنج کشیدن. به معنای کاملاً واقعی، ما همواره در حال درخواست اثبات وجود هوش جهانی هستیم و او نیز متقابلاً همواره در محیط خارجی ما برایمان بازخورد می‌فرستد و این نشان می‌دهد چقدر قدرتمند هستیم. پرسشی که در دل این کتاب مطرح می‌شود، این است: چرا ما سیگنال‌هایی ارسال نمی‌کنیم که پیامد مثبتی برایمان تولید کنند؟

چگونه می‌توانیم آن‌قدر تغییر کنیم که سیگنال ارسالی‌مان با آنچه قصد داریم در زندگی خود پدید بیاوریم، مطابقت داشته باشد؟ ما زمانی تغییر می‌کنیم که کاملاً به این باور رسیده باشیم که با انتخاب فکر یا سیگنالی که ارسال می‌کنیم تأثیری ایجاد خواهیم کرد که قابل‌مشاهده و غیرمنتظره است.

در حضور این هوش عینی، ما برای گناهانمان (افکار، احساسات و اعمالمان) مجازات نمی‌شویم، بلکه توسط آن‌ها تنبیه می‌شویم. هنگامی که بر مبنای افکار و احساساتمان سیگنالی (مثل رنج) که ناشی از تجربه‌ای ناخوشایند در گذشته‌مان ایجاد شده است به میدان ارسال می‌کنیم، آیا جای تعجب دارد که این میدان به همان روش منفی پاسخ دهد؟ تاکنون چند بار این جمله‌ها یا عبارت‌هایی مشابه آن‌ها را بر زبان آورده‌اید: «باورم نمی‌شود... چرا این اتفاق همیشه برای من رخ می‌دهد؟»

بر مبنای درک تازه‌تان از ماهیت واقعیت، آیا اکنون مشاهده می‌کنید که چنین جملاتی نشانگر پذیرش مدل نیوتنی/دکارتی است که در آن قربانی قانون علت و معلول هستید؟ آیا مشاهده می‌کنید که خودتان قابلیت ایجاد یک معلول را دارید؟ آیا مشاهده می‌کنید به‌جای واکنش نشان دادن به روش بالا، می‌توانید از خود بپرسید چگونه می‌توانم متفاوت فکر کنم، احساس کنم، رفتار کنم تا معلول/نتیجه‌ای که می‌خواهم را ایجاد کنم؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشگفتار
بخش اول: شناخت خود
فصل اول: شمای کوانتومی
فصل دوم: غلبه بر محیط
فصل سوم: غلبه بر بدن
فصل چهارم: غلبه بر زمان
فصل پنجم: بقا در برابر نوآوری
بخش دوم: مغز شما و مدیتیشن
فصل ششم: سه مغز: از تفکر به عمل، از عمل به بودن
فصل هفتم: شکاف
فصل هشتم: مراقبه، راهی برای اصلاح امواج درونی شما
بخش سوم: به سمت تقدیر جدید خود گام بردارید.
فصل نهم: فرایند مراقبه: مقدمه و آماده‌سازی
فصل دهم: درها را به روی بازآفرینی بگشایید.
فصل یازدهم: عادت «خود بودن» را کنار بگذارید.
فصل دوازدهم: خاطرۀ خودِ قدیمی‌تان را از میان بردارید.
فصل سیزدهم: برای آیندۀ جدید خود ذهنیت جدیدی بیافرینید.
فصل چهاردهم: در واقعیت جدید خود زندگی کنید.
کلام آخر: در «خود» زیستن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترک عادت‌های کهنه: چگونه عادت‌های جدید را جایگزین عادت‌های قدیمی کنیم
نویسنده
مترجمشهناز کمیلی زاده
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات414
زبانفارسی
شابک978-622-7741-10-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ترک عادت‌های کهنه

F Zxcvb Zxcvb
۱۴۰۲/۲/۱۰
انقلابی نو و کاملا علمی در درک ذهن خود؛ آماده شدن و برنامه ریزی برای خلق و آفرینش زندگی دلخواه خود. شاید پیش خودتون بگید این دست کتابها فقط شعارند و چرند.
ولی این کتاب واقعا متفاوته چون داره مکانیسم تفکر و مدیریت ضمیر ناخودآگاه را با دلالیل علمی توضیح میده. هرکس افسار ضمیر ناخودآگاهش بگیره زندگیش زیر و رو میشه و این کتاب به همین دلیل با ارزشه.
م ع
۱۴۰۲/۴/۳
اصلا کتاب خوبی نبود و نثر خوبی نداشت، نتونستم بیشتر از ۵۰ صفحه‌اش رو بخونم و سبک کتاب به متون قدرت فکر و قانون جذب شبیه هست، به کسانی که به این سبک علاقه مند هستند به شدت توصیه میکنم که بخونن، علاقه‌ی من به شخصه کتاب‌های سبک روان شناسی تر هست و فکر میکردم که موضوع این کتاب هم روانشناسی باشه ولی نبود
Sana eskandari
۱۴۰۳/۱/۴
بنظر بنده هم شاید کتاب قوی باشه ولی میتونسته به مخاطب خیلی رونتر منظورو برسونه بیشتر من احساسم بود یک کتاب فیزیک وشیمی که دوسش ندارم میخونم مطالب اگر با مثال بیان میشد برای مخاطب ملموس وقابل درک بیشتری بود
مجید وجدی
۱۴۰۲/۶/۱۷
کتابی عالی با مطالب عالی به درد بخور و کاربردی از جو دیسپنزا همه کتابهای این نویسنده برای همه کسانی که میخواهند تغییراتی در خود ایجاد کنند و از لحاظ مادی و معنوی پیشرفت کنند بهترین منبع میباشد حتما بخرید و مطالعه کنید
مژده بهروزی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کتاب بسیار خوبیه متن کتاب کاملا قابل درکه و برای من به شخصه باعث شد دیدم نسبت به توانایی هام و دستیابی به رویاهام بسیار تغییر کنه و در جهت رشد پیش بره
مهوش مولودی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
کتابی فوق العاده. واقعا کتاب هایی اقای جو دیسپنزا یکی از یکی بهتر بی نهایت قوی شیوا و رسا قابل فهم برای تمام سنین تشکر میکنم ازتون به همه توصیه میکنم
علی رحیمزاده
۱۴۰۲/۵/۱۰
تمامی کتاب‌های دکتر جو دیسپنزا رو خوندم در یک کلام به واژه تغییر جامعه عمل پوشانده هست ایشون فرد بی نظیری هستن....
علی نوذری پور
۱۴۰۳/۱/۸
کتاب خوبی هست اما کمی خسته کننده گفته شده
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب ترک عادت‌های کهنه

برای دریافت کتاب ترک عادت‌های کهنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.