معرفی و دانلود کتاب صوتی سرسختی ذهنی

عکس جلد کتاب صوتی سرسختی ذهنی
قیمت:
۴۷۰۰۰ ۲۳,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرسختی ذهنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرسختی ذهنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سرسختی ذهنی

دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی سرسختی ذهنی، گام‌به‌گام به ما می‌آموزد که چطور زیر فشارها و مشکلات زندگی تاب بیاوریم، احساسات منفی‌مان را کنترل کنیم، انگیزه‌هایمان را حفظ نماییم و بهترین عملکرد خود را نشان دهیم. زاهاریادس در این راهنمای پرفروش و موفق، چندین استراتژی کاربردی و تمرین عملی را پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌کنند ذهنمان تقویت شود و بسیار راحت‌تر از قبل بر چالش‌های دشوار زندگی غلبه کنیم.

درباره‌ی کتاب صوتی سرسختی ذهنی

ایستادگی، ثبات قدم، تحمل یا تاب آوردن. زمانی که در برابر مشکلات زندگی قرار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم آن‌ها را پشت سر بگذاریم، ممکن است وضعیتمان را با یکی از این واژه‌ها توصیف کنیم. باوجوداینکه این واژه‌ها ظاهراً متفاوت‌اند، اما درواقع همگی نشان‌دهنده‌ی یک وضعیت خاص هستند و می‌خواهند یک ویژگی منحصربه‌فرد انسانی را بیان کنند. دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) به این وضعیت خاص، سرسختی ذهنی می‌گوید. از نظر او همه‌ی این واژه‌ها درحال اشاره هستند که قدرتمند و متمایز است. ذهنی که می‌تواند اضطراب و ترس و دیگر احساسات منفی را کنترل کند، فشارها را تاب بیاورد و کارایی‌اش را حفظ نماید. او در کتاب صوتی سرسختی ذهنی (The Mental Toughness Handbook) تلاش دارد همین وضعیت را تعریف کند و نشان ‌دهد که نشانه‌های یک ذهن قوی و کارآمد چیست. او قصد دارد در کتابش راه‌هایی ارائه دهد که بتوان این وضعیت ذهنی را بهبود بخشید.

دیمون زاهاریادس بین سرسختی ذهنی و دیگر مفاهیم نزدیک به آن تمایز قائل می‌شود. او می‌گوید سرسختی نوعی حالت ذهنی است. از جنس عمل نیست که انجامش دهیم، بلکه حالت است و باید آن را در خودمان داشته باشیم. زاهاریادس معتقد است طاقت، پشتکار، ثبات قدم و مفاهیمی ازاین‌دست که ممکن است با سرسختی ذهنی اشتباه گرفته شوند، همگی بخشی از آن هستند و کمکمان می‌کنند تا به این حالت دست یابیم. او در کتاب صوتی سرسختی ذهنی، پس از تعریف کردن این مفهوم و مشخص کردن تمایزهایش، مهم‌ترین فواید آن را برمی‌شمرد. ازجمله اینکه باعث می‌شود بهتر بتوانیم ترس و اضطرابمان را کنترل کنیم، اعتمادبه‌نفسمان را بالاتر می‌برد و سطح کارایی‌مان افزایش می‌یابد. همین‌طور کمک می‌کند نگرش بهتری نسبت به شکست‌ها و اشتباهاتمان پیدا کنیم و بتوانیم از آن‌ها درس بگیریم. و درنهایت این توان را به ما می‌بخشد که از تجربیات منفی عبور کنیم و ذهنیتمان را تقویت نماییم.

یکی از ویژگی‌هایی که به افراد موفق نسبت داده می‌شود این است که آن‌ها فقط روی توانایی‌هایشان متمرکز هستند و به موضوعات دیگر فکر نمی‌کنند. در واقع آن‌ها تمام انرژی‌شان را روی کاری که بلد هستند می‌گذارند، به حاشیه نمی‌روند و به کارهای فرعی اهمیتی نمی‌دهند. دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی سرسختی ذهنی، این رفتار را یکی از اصول سرسختی ذهنی می‌داند و از آن نتیجه می‌گیرد که همه‌ی افراد موفق حتماً از مهارت سرسختی ذهنی برخوردار هستند. او اشاره می‌کند که سرسختی ذهنی باعث می‌شود کارهای مفید و مناسبتان را بشناسید و انرژی‌تان را روی کارهای غیرمؤثر و بی‌فایده نگذارید. در حقیقت به خودآگاهی می‌رسید و منعطف‌تر می‌شوید. وقتی در برابر چالش‌ها قرار می‌گیرید می‌فهمید که چه در انتظارتان است، درنتیجه با این موقعیت واقع‌بینانه‌تر برخورد کرده و کنترل بهتری بر ذهن خودتان خواهید داشت. از نظر زاهاریادس، افرادی که سرسختی ذهنی دارند دارای هوش احساسی قدرتمندتری هستند، مثبت‌اندیشند و به خود اجازه نمی‌دهند به ورطه‌ی ناامیدی بیفتند. اما آیا این ویژگی فقط در افراد موفق وجود دارد و دیگران از آن بی‌بهره‌اند؟

دیمون زاهاریادس این‌طور پاسخ می‌دهد که این مهارت هم مثل دیگر مهارت‌ها اکتسابی است و هر کسی با آموزش و تمرین می‌تواند آن را در خود پرورش دهد. همه می‌توانند ذهنی قدرتمند و سرسخت داشته باشند و در مشکلات و سختی‌ها بهترین عملکردشان را نشان دهند. زاهاریادس در بخش پایانی کتاب صوتی سرسختی ذهنی یک راهنمای کوتاه و فشرده تعریف می‌کند تا این مهارت را در اسرع وقت در خود تقویت کنیم. او یک برنامه‌ی ده مرحله‌ای آموزشی ارائه می‌کند و در کنارش 18 تمرین هم پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌کنند در مدتی کوتاه وضعیت ذهنی‌مان را تغییر دهیم، قدرتمندتر شویم و بتوانیم در برابر چالش‌ها موفق باشیم.

کتاب صوتی سرسختی ذهنی با استقبال و فروش خوبی مواجه شد و برای بسیاری از افراد الهام‌بخش بود. این کتاب را مینوش پازوکی ترجمه کرده و انتشارات شادن پژواک آن را به بازار نشر و کتاب عرضه نموده است.

کتاب صوتی سرسختی ذهنی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با تکنیک‌های تاب‌آوری ذهنی آشنا شوید، یا تمایل دارید تحملتان را در برابر مشکلات زندگی بالا ببرید، به این کتاب گویا گوش دهید. اثر پیش رو برای همه‌ی کسانی که به کتاب‌های خودسازی و موفقیت علاقه‌مندند و می‌خواهند زندگی خودشان را به سمت‌وسوی مثبتی هدایت کنند مناسب است.

با دیمون زاهاریادس بیشتر آشنا شویم

دیمون زاهاریادس، مربی، مشاور و نویسنده‌ی آمریکایی است. او در زمینه‌ی بهره‌وری تخصص دارد و به افراد و سازمان‌ها کمک می‌کند کارایی و عملکردشان را بهبود دهند. این نویسنده مدتی کارمند یک شرکت بود اما وقتی حس کرد بهره‌وری کافی ندارد آنجا را ترک نمود و به آموزش و مشاوره‌ی مدیریت زمان و بهره‌وری روی آورد. زاهاریادس نویسنده‌ی پرفروشی است و خیلی از کتاب‌هایش با استقبال مخاطبان مواجه شده‌اند. «قدرت رها کردن»، «هنر نه گفتن» و «تمرکز سریع» ازجمله معروف‌ترین آثار او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی سرسختی ذهنی می‌شنویم

در این بخش، برای سرسخت شدن ذهنمان تمرین می‌کنیم. راهبردهای عملی‌ای می‌گویم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها بر احساساتتان چیره شوید، قاطعیتتان را تقویت کنید و آمادگی ذهنی لازم برای مدیریت هر موقعیتی که با آن روبه‌رو می‌شوید را به دست بیاورید. ابزارهایی که در این بخش دریافت خواهید کرد همچنین به شما کمک خواهد کرد زمانی که شرایط از انتظارتان منحرف می‌شود، پشتکار و دوامتان را افزایش دهید. این فقط درباره‌ی استقامت ذهنی نیست. درمورد پایداری هم نیست. درباره پرورش توانایی شناختی حرکت رو به جلو است، در زمانی که اوضاع طبق برنامه‌تان پیش نمی‌رود. این نیازمند شهامت، اعتماد به نفس و ثبات ذهنی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
معرفی و مقدمه
9 دقیقه
بخش اول - اصول پایه سرسختی ذهنی - فصل اول
13 دقیقه
فصل دوم - ده فایده داشتن ذهنی سرسخت
14 دقیقه
فصل سوم - هفت ویژگی برتر افراد دارای ذهنی سرسخت
16 دقیقه
فصل چهارم - 8 دشمن بزرگ سرسختی ذهنی
13 دقیقه
بخش دوم - عوامل محوری در پرورش سرسختی ذهنی - فصل پنجم
11 دقیقه
فصل ششم - سرسختی و تاب‌آوری ذهنی
11 دقیقه
فصل هفتم - سرسختی ذهنی در برابر ناملایمات
14 دقیقه
فصل هشتم - سرسختی ذهنی و اهمیت به تاخیر انداختن لذت
16 دقیقه
فصل نهم - سرسختی ذهنی و عادت‌های شما
13 دقیقه
فصل دهم - استعداد، توانایی و اعتمادبه‌نفس چه تاثیری روی سرسختی ذهنی می‌گذارند
11 دقیقه
فصل یازدهم - نگرش شما چه تاثیری روی سرسختی ذهنی می‌گذارد
13 دقیقه
فصل دوازدهم - سرسختی ذهنی و منتقد درونتان
9 دقیقه
فصل سیزدهم - نقش اراده و انگیزه
11 دقیقه
فصل چهاردهم - نقش خودانضباطی
16 دقیقه
فصل پانزدهم - چگونه میل به تسلیم شدن را کنار بگذاریم
12 دقیقه
فصل شانزدهم - وجه مثبت بی‌حوصلگی
12 دقیقه
فصل هفدهم - چگونه از شکست درس‌های درست بیاموزیم
13 دقیقه
فصل هجدهم - یگان ویژه‌ی نیروی دریایی آمریکا چگونه سرسختی ذهنی را پرورش می‌دهد؟
14 دقیقه
بخش سوم - راهنمای شروع فوری پرورش سرسختی ذهنی - فصل نوزدهم
23 دقیقه
فصل بیستم - یک برنامه‌ی آموزشی ده مرحله‌ای برای سرسخت کردن ذهنتان
21 دقیقه
فصل بیست‌ویکم - راهنمای حفظ سرسختی ذهنی
2 دقیقه
درباره نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سرسختی ذهنی
نویسنده
مترجممینوش پازوکی
راویوحید مرتضوی کیاسری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۷۰۰۰ ۲۳,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سرسختی ذهنی

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۴/۵
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان. یک کتاب کامل و خوب دیگر از نویسنده‌ای با قلمی توانمند و اندیشه‌های قدرتمند. کتاب فوق العاده ساده و روان و کاربردی که می‌تونه کمک کننده خیلی از ماها که اهمال کار هستیم و نیاز به یک انگیزه‌ی بسیار بالا داریم که بتونیم به ذهنمون یاد بدیم چگونه مسائل را تحلیل کنه و تسلط خودمون برای مهارت‌های جدید را قوی تر و بهتر کنیم. کتابی هست پر از نکته چه در امور شغلی و چه فردی که برای پیشرفت و پشت سر گذاشتن عادت‌های کهنه و مهم تر از آن کمک کننده که بر ترسهامون غلبه کنیم و اعتماد به نفس خودمون را بالاتر ببریم با خودباوری. توصیه می‌کنم مطالعه کنید چون لذت خواهید برد. ترجمه‌ی فوق العاده و خوانش عالی و مسلط این اثر را جذاب تر کرده به نظرم. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
سمیه یاری بندانی
۱۴۰۲/۴/۱۷
من یکبار کامل کتابو گوش کردم بنظرم فوق العاده اومد، برای بار دوم دارم گوش میکنمش و نکات مهم و بدردبخورشو دارم واسه خودم یادداشت میکنم تا مرور کنمشون. راهکارهایی که نویسنده ارائه داده بود رو تونستم برای کمتر کردن استرسم در محل کار بکار بگیرم که واقعا مفید واقع شد. و همچنین تونستم بر احساساتم تا باشم حدودی کنترل داشته که قطعا با تمرین و استمرار میتونم بیشتر کنترل احساساتمو در دست بگیرم. در مجموع فوق العاده است کتابش، به همه تون پیشنهاد میکنم اگر واقعا میخواین کنترل زندگیتونو در دست بگیرید از این کتاب خوب غافل نشید.
DAYAN
۱۴۰۲/۵/۱۲
مطالعه این کتاب را بجهت مطالب کاربردی و ارزشمند توصیه میکنم - انتخاب‌های تازه کردن، بر اساس هدف‌هایت و ارزش‌های اصلی‌ات؛
2- به کار بستن آن انتخاب‌ها، از طریق رفتارهای جدیدِ مثبت و سازنده؛
3- تکرار کافی آن اقدام‌های مثبتِ سالم برای ایجاد عادت‌های جدید؛
4- وارد کردن رویه‌ها و ریتم‌های رفتاری به درون کارهای روزمره‌ات؛
5- ثابت‌قدم‌ و راسخ ماندن برای مدت زمانی کافی.
میثم ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۱۰
کتاب جالب و زیبایی است. کتاب به شما کمک می‌کند تا مشکلات خود را که باعث میشود انسان موفقی نباشید را پیدا کنید و به راحتی با آن‌ها مقابله کنید. با راههای توصیه شده در کتاب همراه شوید و متوجه تغییرات در خود بشوید. به نظر من کتاب بسیار روان و خوبی است. گوینده هم بسیار پر انرژی و جذاب کلمات را ادا می‌کند.
Narges Jamalipak
۱۴۰۲/۴/۳
این کتاب عالیه
بدرد ما ایرانی‌ها میخوره چون ما بدنبال موفقیت یک شبه هستیم و اعتقادی به تلاش و پشتکار نداریم ومیخوایم یکدفعه با یه معجزه و یا بصورت شانسی موفق شیم
من به همه خواندن این کتاب رو توصیه میکنم
Zahra Chitsaz
۱۴۰۲/۴/۲۱
کتابی فوق العاده برای رشد شخصی و رسیدن به هدف‌ها با برنامه ریزی دقیق، بالا بردن اعتماد به نفس و چگونگی به تاخیر انداختن لذت‌ها برای رسیدن به هدف‌ها و اولویت بندی آن‌ها هست، با یادداشت برداری از نکات مهم و انجام تمرین‌های آخر فصل بهتر میتونیم گفته‌های کتاب رو بفهمیم. 📚
هادی محمدی
۱۴۰۲/۴/۳۱
با درود
کتاب را به دوستان پیشنهاد میکنم چون بسیار میتوان از آن بهره گرفت ذهن است که قدرت میدهد یا ضعیف میکند هر انسان را اگر بتوان همانگونه که این کتاب خواسته عمل کرد کنترل ذهن را در دست داریم که به معنای کنترل تمام زندگی را در دست داشتن است.
سپاسگزارم
Foad Abdollahpour
۱۴۰۲/۴/۳
کلی گویی زیاد صورت گرفته اما در کل این کتاب به کارگیری رویکردی که به طور منحصر به فردی برای کمک به ساماندهی، مدیریت، و انجام به موقع تمام کارها و مسئولیت هادارد و راهنمای مفیدی برای مدیریت فکر و ذهن است
ارکین هورن
۱۴۰۲/۷/۲۷
برخلاف اسم ساده و مختصری داره محتواش خیلی جامع و آموزنده هست اول از همه فواید داشتن ذهنی منظبت و متمرکز رو بیان میکنه و در ادامه روش‌های و راهنمایی‌هایی رو برای کنترل ذهن و احساست داره همچین کتاب‌هایی برای مدیریت بحران‌ها عواطف خیلی مفیده
حامد علیزاده
۱۴۰۲/۶/۱
سر سختی ذهنی نیز مانند قدرت رها کردن و انقلاب عادت‌های کوچک از آثار برجسته زاهاریادس می‌باشد که نیازمند مطالعه عمیق می‌باشد، مضافا اینکه مفاهیم عمیق این کتاب شما رو آب دیده و از نظر ذهنی چابک می‌نماید.
Hoori
۱۴۰۲/۵/۲
کتاب بسیار خوبیه سرسختی چیزی هست که مورد نیاز همه ی ما برای ادامه زندگی و برای موفق شدن هست. صدای راوی و خوانش کتاب هم بسیار خوب و مورد پسند هست. از خوندن این کتاب پشیمون نخواهید شد. شاد و سلامت باشید
سپیده کریمی
۱۴۰۲/۶/۲۲
کتاب نکته بدیع و نوآورانه‌ای نداشت. تکرار مکررات زیاد داشت. ‌ کتاب رو با فواصل زمانی نسبتا زیاد گوش کردم و دست آخر رهاش کردم و فصل آخر رو گوش نکردم چون ادامه شنیدن کتاب به واقع از حوصله‌ام خارج بود
فاطمه مقدسی
۱۴۰۲/۵/۲۰
کتابی عالی برای بالا بردن اعتماد, به نفس. واگویه‌های ذهن. و راهکارهایی برای به تاخیر انداختن لذتها.. برای من مهم بود که ویسها مدت زمان کمی داشته باشه که در اینجا رعایت شده بود. صدای گوینده عالی.
یاسمن محمدی
۱۴۰۲/۴/۳
کتاب خوبی هست برای امثال من که برای رهایی از بی انگیزگی وکم تحرکی به هر راه وروشی روی میکنند وبرای اینکه نتیجه‌ی خاصی نمیگیرند رها میکنند این کتاب یک معلم همراه وهمگام هست
مهدی به کار آبرس
۱۴۰۲/۸/۹
اگه هدفی توی زندگیتون دارین ولی بعضی از مسائل باعث میشن که از اون هدف دور بمونین یا مشکلاتی تو زندگیتون هست که مانع رسیدنتون به هدفتون میشه مطالعه این کتاب پیشنهاد میشه
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سرسختی ذهنی

برای دریافت کتاب صوتی سرسختی ذهنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.