معرفی و دانلود کتاب تشویق

عکس جلد کتاب تشویق
قیمت:
۴۷۰۰۰ 23500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تشویق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تشویق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تشویق

کتاب تشویق اثر جین آستن، داستانِ شروع یک زندگی عاشقانه و عاقلانه است که از نقطه‌ای غم‌انگیز شروع می‌شود. حوادث این رویداد چنان خواننده را افسون می‌کند که شیرینی آن با تمام وجود احساس می‌شود.

آیا تا به حال شده در اثر تشویق و اعمال نظر اطرافیان‌تان تصمیم مهمی بگیرید و بعدها پشیمان و حسرت زده شوید؟ اگر پاسخ مثبت است بدون شک با "آن"، قهرمان کتاب تشویق (Persuation) همذات پنداری خواهید کرد.

اگر به دنبال داستانی پرکشش هستید، اگر عاشق کلاسیک خوانی هستید و حتی اگر از کلاسیک‌ها واهمه دارید و تصورتان این است که پاسخگوی نیازهای مخاطب جامعه مدرن نیستند، کتاب تشویق نوشته جین آستن بانوی نویسنده‌ی شهیر انگلیسی به شما پیشنهاد می‌شود.

داستان این رمان در مورد آن الیوت، یک زن 27 ساله انگلیسی، است که خانواده‌اش به‌خاطر بدهی تصمیم به نقل مکان به مکان کم‌‌خرج‌تری دارند. در همین حین، جنگ نیز پایان می‌یابد. آن‌ها خانه خود را به یک فرد از خانواده ادمیرال و همسرش اجاره می‌دهند. برادر خانم صاحب‌خانه، کاپیتان نیروی دریایی فردریک ونت وورث، در سال 1806 با آن نامزد بود و حالا آن‌ها همدیگر را دوباره ملاقات می‌کنند. هر دو آن‌ها مجرد هستند و در طول 8 سال گذشته هیچگونه رابطه دیگری نداشته‌اند.

جین آستن (Jane Austen) بانوی نویسنده ماهری است با وجود این که همواره فضای کلی داستان‌هایش رنگ و بویی از رمانس را دارا می‌باشند اما هرگز به دام ادبیات رمانتیک سطحی و سخیف نمی‌افتد. وی نویسنده مقتدری است که هرگز نقد و تحلیل جامعه را از نگاه تیزبینش دور نگه نمی‌دارد. برای مثال تاکید آستین روی ارزش گذاشتن به توانایی‌ها، علایق، دستاوردها و رفتار افراد در کنار ثروت و اصالت خانوادگی، به عنوان یک بانوی نویسنده اهل انگلستان در قرن نوزدهم، با تفکرات و باورهای رایج و خلاف او، جای ستایش دارد.

در بخشی از کتاب تشویق می‌خوانیم:

استخوان ترقوه‌اش در رفته بود و پشتش هم زخمى شده بود. به نظر مى‌رسید بعدازظهر ناراحت کننده‌اى در انتظار آن باشد. او به سرعت مى‌بایست اوضاع را سر و سامان مى‌داد. بنابراین اول به دنبال دکتر فرستاد سپس سعى کرد پدر بچه را پیدا کند در عین حال از مادرش هم غافل نمى‌شد و ضمن صحبت کردن با او سعى مى‌کرد از تشنجش جلوگیرى کند. بعد با سرپرستى خدمتکارها اوضاع خانه را به حالت عادى برگرداند و با دور نگه‌ داشتن بچه کوچک از برادرش و دلدارى دادن به پسر بزرگتر، رنج درد کشیدن را در او کمتر کرد. بهتر بود که این اتفاق را به اطلاع ساکنان خانه بزرگ برساند اما این کار نه تنها کمکى نکرد بلکه باعث شد کار جدیدى هم برایش درست شود. او مجبور شد هر ساعت وضعیت کودک را براى اعضاى وحشت‌زده خانواده گزارش کند.

فهرست مطالب کتاب

زندگینامه نویسنده
نکات تازه
بخش اول
بخش دوم
پیوست
پایان اولیه تشویق

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تشویق
نویسنده
مترجموحید منوچهری واحد
ناشر چاپیانتشارات جامی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-600-176-020-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۷۰۰۰ 23500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تشویق

Sara Delshad
۱۳۹۷/۱/۳
ممنون. من هنوز این رمان رو نخوندم ولی تا الال 5تا از آثار این نویسنده رو خوندم کاملا منطقی و واقعی هستن برخلاف خیلی از رمانها. که تخیلی هستند و با زندگی واقعی خیلی فرق دارند ولی با رمانها این نویسنده میشه ارتباط برقرار کرد و یه چیزی هم ازشون یاد گرفت
aatefeh ....
۱۴۰۰/۷/۵
جین استن نویسنده توانایی هست که با نوشتن 6 رمان به شهرت جهانی رسیده. فضای داستان جین استن به حدی صمیمی و جذابه که وقتی آدم در حال خوندن رمان هاش هست انگار خودش هم یکی از اعضای اون خانواده ست که داره داستانش روایت میشه. یک طنز بسیار ملیحی در آثار جین آستن هست که من خیلی دوست دارم.
شبنم محمدی
۱۳۹۸/۹/۳
واقعا زیبا بود. خیلی دوستش داشتم و از خوندنش خیلی لذت بردن. رمان جذابیه و همین باعث شد در کمتر از دو روز همه‌اش رو بخونم. به نظرم اگر بهتر از کتاب غرور و تعصب نباشه کمتر از اون هم نیست. زیبا، دلنشین و پر شور بود. پیشنهاد می‌کنم بعد از خوندن کتابش فیلمش رو هم حتما ببینید.
الهام. ت
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
هشدار خطر اسپیول
اوایل کتاب چندان کششی ایجاد نکرد اما کم کم شد همون چیزی که از جین استین انتظار میرفت و میتونم بگم واقعا لذت بردم به خصوص وقتی نامه کاپیتان ورث رو میخوندم انگار برای من نوشته شده بود😉 به شدت خوشحال شدم روند داستان و بیان ماجرا بسیار بسیار زیبا بود
ممنون کتابراه
Negar Erf
۱۳۹۷/۱۲/۲۹
واقعا بهترین اثر جین استن همین کتابه
با توجه به ضعف جین تو پایان بندی کتاباش و تموم کردن هول هولکیش (که حتی تو پایان اولیه هم مشاهده میشه برای این کتاب) درین کتاب به طرز عجیبی همه چیو خوب جمع میکنه و پایان قشنگی میسازه
داستان هم قشنگ خاص خودشو داره و واقعا ارزش خوندنو داره
سارا تهرانی
۱۳۹۷/۱/۱۰
کتاب در ابتدا ریتم آهسته‌ای داشت، اما آخرش خیلی سریع تمام شد با اینکه میتونست جریان خانم کلی و الیوت و همینطور ازدواج آن و کاپیتان و اتفاقات بعد از آنرا بهتر شرح میداد.
zahra .....
۱۳۹۷/۴/۱۵
این اولین کتابی بود که از جین آستین خوندم واقعا به نظرم عالی بود و کشش زیادی داشت و منو به خوندن کتاب‌های دیگه‌ی جین آستین علاقه مند کرد
محمد حیدری
۱۳۹۷/۱/۳
ممنون از این طرح زیبای عیدانه کتابره سال خوب و خوشی رو همراه با سلامتی برای همتون ارزو دارم
saeid m65
۱۳۹۷/۱/۳
با سپاس از شما
لطفا تاریخ کامل ایران رو هم بزارید
Samira Az
۱۴۰۱/۱/۱۶
این دومین کتاب از جین آستن هست که دارم میخونم بنظرم اونقدر متن گیرایی داره که به این راحتی نمی‌تونید کتاب و ببندید.
مطهره کریمی خوشحال
۱۴۰۰/۱/۲۷
وقتی میذارمش کنار غرور و تعصب یا عقل و احساس خب..... نمیشه گفت‌ی کتاب خیلی خوبه..... نه هیجان نداره
reza nasehi
۱۳۹۷/۱/۵
خیلی عالیه من با اینکه اصلا حوصله رمان خوندن رو ندارم خیلی لذت بردم و اصلا احساس خستگی نکردم
Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۷/۱/۳
کتاب مفید و کاربردی است. برای ادامه زندگی کتاب تشویق و انگیزه لازم است.
نسیم کلانی
۱۳۹۹/۸/۱۷
موضوع داستان مثل غرور و تعصب و عقل واحساس بود
همان داستان و همان شخصیت ها......
م معطر
۱۳۹۹/۱/۱۷
داستان خوبی بود ترجمه روان و خوبی هم داشت. ممنون کتابراه بابت این کتاب و ترجمه خوبش
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب تشویق

برای دریافت کتاب تشویق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.