معرفی و دانلود کتاب صومعه شمالی

عکس جلد کتاب صومعه شمالی
قیمت:
۴۵۰۰۰ 22500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صومعه شمالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صومعه شمالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صومعه شمالی

کتاب صومعه شمالی یکی از نخستین رمان‌هایی است که جین آستن نوشته، ولی این اثر بعد از مرگ او در سال 1917، به چاپ رسید. داستان‌های آستن را می‌توان نوعی نقد شرایط اجتماعی زمانه‌‌اش دانست.

قهرمان کتاب صومعه شمالی (Northanger Abbey) کاترین نام دارد و دختری ۱۷ ساله و عاشق خواندن رمان‌های گوتیک (ترکیب داستان عاشقانه و ژانر وحشت) است.

کاترین نگاهی خوشبینانه به دنیای اطرافش دارد. زندگی از نظر او بسیار زیباست و فقط خوبی‌های اطرافیانش را می‌بیند و خودش را در قالب قهرمانان داستانی تصور می‌کند. کاترین بسیار بی‌تجربه و معصوم است و نیات شوم انسان‌های اطرافش را درک نمی‌کند.

جین آستن (Jane Austen) در سال 1775 به دنیا آمد. او یکی از مطرح‌ترین رمان‌نویسان انگلیسی است که آثار رمانتیکش را در فضایی باورپذیر و برگرفته از زندگی روزمره انسان‌ها خلق کرده است. آستن قبل از چاپ آثارش، با وسواسی زیاد، بارها و بارها، آن‌ها را ویرایش می‌کرد و دوست داشت که رمان‌هایش بدون کوچکترین اشتباهی در اختیار عموم قرار گیرند. روحیه شاد و طنزپرداز او موجب موفقیت و افزایش تدریجی شهرتش شد و درست در زمانی که مردم برای خرید آثارش به کتابفروشی‌ها هجوم می‌آوردند، در سال 1816 به بیماری خطرناک و لاعلاجی مبتلا شد و سرانجام در هجدهم جولای سال 1817 در آغوش تنها خواهرش، آخرین نفس‌هایش را به سختی کشید و از دنیا رفت.

در بخشی از کتاب صومعه شمالی می‌خوانیم:

او در شناختن مردها دچار یک اشتباه بزرگ شده بود. اشتباهى که همیشه خیلى از خانم‌ها از آن بى‌خبرند و مدام تکرارش مى‌کنند. با تمام این حرف‌ها فقط یک نفر از جنس مخالف مثلاً یک برادر مى‌توانست به کاترین بفهماند که مردها زیاد توجهى به لباس‌هاى جدید یک زن نمى‌کنند. بدون شک دانستن این موضوع هر زنى را ناراحت مى‌کند ولى حقیقت این است که مردها به گونه‌اى آفریده شده‌اند که زیاد تحت تأثیر طرح و رنگ لباس‌هاى زن‌ها قرار نمى‌گیرند و واقعا برایشان مهم نیست که گل‌هاى پارچه لباس آن‌ها درشت است یا ریز. زن‌ها فقط به خاطر خوش آمد همدیگر مدام لباس‌هاى نو و گران‌ قیمت مى‌خرند وگرنه هیچ مردى حوصله تعریف کردن از لباس‌هاى نو یک زن را ندارد. همین که لباس‌هاى یک زن تمیز باشد و بوى خوشى از بدنش به مشام مرد برسد براى او کافى است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صومعه شمالی
نویسنده
مترجموحید منوچهری واحد
ناشر چاپیانتشارات جامی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات344
زبانفارسی
شابک978-600-176-018-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ 22500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صومعه شمالی

شبنم محمدی
۱۳۹۸/۸/۲۷
کتاب قشنگیه. از این نویسنده کتابهای غرور و تعصب، منسفیلد پارک، حس و حساسیت و اما رو خوندم. همه زیبا هستن و در کنار یک داستان عاشقانه، سبک زندگی و تفکرات مردم رو در زمان زندگی نویسنده در انگلستان نشون میدن. البته این کتاب نسبت به کتابهای دیگه جین آستین کمی ضعیف تر هست.
Negar Erf
۱۳۹۷/۱۲/۲۹
باز هم پایان هول هولکی و بدون بسط دادن
نکته اصلی و ضعیف کتابهای جین استن
داستان کاملا ذهن یک دختربچه 17 ساله رو روایت میکنه و برای اشنایی با افکار اون زمان مناسبه
s.m
۱۳۹۷/۵/۴
راستش دنبال ماجرای جالبتری بودم. البته روایت سوء تفاهم‌ها و ذهن یک دختر 17 ساله جالب بود. اخرش بد نبود ولی دوست داشتم کاترین حساب ژنرال رو کف دستش بذاره
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۱/۷/۲۰
حداقل سالی ۲ بار مجددا سراغ کتابهای جین آستن میرم و همیشه لذت میبرم و احساس آرامش میکنم،
ممنون
اعظم نیک هوش
۱۳۹۶/۱۰/۷
رمانهای کلاسیک جهان همینطورند براساس بیان جزئیات فرهنگ کوته بینانه زمان خودشان نوشته میشن فقط سرگرم کننده ست
کاربر اسفار
۱۳۹۷/۶/۲۲
نسبت به بقیه اثار جین استن ضعیف بود
مریم
۱۴۰۲/۱/۳۱
ساده بود و سریع تمام شد قشنگ بود درباره رقابت برای ازدواج
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صومعه شمالی

برای دریافت کتاب صومعه شمالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.