معرفی و دانلود کتاب تغییر در شیوه رهبری

عکس جلد کتاب تغییر در شیوه رهبری
قیمت:
20400 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تغییر در شیوه رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تغییر در شیوه رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تغییر در شیوه رهبری

جان سی ماکسول، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در کتاب تغییر در شیوه رهبری از یازده تغییر بنیادینی می‌گوید که تمامی رهبران باید آن‌ها را در حرفه‌ی خود به کار بگیرند تا به بالاترین سطوح موفقیت در کسب‌وکار خود برسند. کتاب پیش رو برای آن‌دست از رهبرانی که نوآوری، پیشرفت و اثرگذاری بر دیگران را رسالت خود می‌دانند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

درباره‌ی کتاب تغییر در شیوه رهبری:

سرعت تغییرات در جهان کنونی سرسام‌آور است. همه‌چیز آن‌قدر سریع دگرگون می‌شود که هر روز و هر لحظه ثبات انسان درهم می‌ریزد. دیگر لازم نیست دهه‌ها یا قرن‌ها بگذرد تا تحولاتی بنیادین در زندگی روزمره‌ی افراد رخ دهد، بلکه ما امروزه شاهد تغییرات لحظه‌ای هستیم و ناچاریم خود را با آن‌ها منطبق سازیم. کتاب تغییر در شیوه‌ی رهبری (Leadershift) درباره‌ی رهبر بودن در جهان پرشتاب کنونی است.

جان سی ماکسول (John C. Maxwell) که در زمینه‌ی رهبری شهرتی جهانی دارد، در کتاب پیش رو از تغییراتی می‌گوید که یک رهبر ایدئال باید در حرفه‌ی خود اِعمال کند تا در جهان کنونی دوام بیاورد. آنچه چکیده‌ی کتاب حاضر را تشکیل می‌دهد این نکته است که در دنیای امروزی رهبران برای رسیدن به موفقیت لازم است کاری بیشتر از یک‌جا ماندن انجام دهند و باید همواره گوش‌به‌زنگ تحولات باشند.

برای این منظور، ماکسول در این کتاب از 11 تغییری می‌گوید که رهبران باید در کسب‌وکار خود و مهم‌تر از آن در طرز نگرش خود ایجاد کنند تا بتوانند جلوتر از دیگران حرکت کنند و تغییرات را بیش و پیش از دیگران ببینند. تغییر از تک‌نوازی به رهبری ارکستر، از هدف به رشد، از مزایا به بها، از فرمان دادن به ارتباط برقرار کردن و درنهایت، از حرفه به رسالت از جمله‌ی آن تغییراتی است که به‌زعم ماکسول باعث قوت گرفتن مهارت‌های رهبری افراد می‌شود و هر انسانی که چشم‌اندازی از موفقیت پیش روی خود می‌بیند لازم است این تغییرات را در خود و سازمانش ایجاد کند.

کتاب تغییر در شیوه رهبری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید و می‌خواهید از رقبای خود هوشیارانه‌تر عمل کنید، کتاب حاضر انتخاب مناسبی برای شماست.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر یکی از تأثیرگذارترین متخصصان رهبری در جهان است. جان سی ماکسول که مربی و سخنران نیز هست تا کنون چندین جایزه از جمله جایزه‌ی مادر ترزا را برای صلح جهانی از آن خود کرده است. این نویسنده‌ی موفق از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است که کتاب‌هایش به 50 زبان ترجمه شده‌اند و تاکنون بیش از 33 میلیون نسخه به فروش رسیده‌اند.

از این نویسنده‌ی الهام‌بخش تا کنون کتاب‌های بسیاری به فارسی برگردانده شده که «اصول رهبری»، «در جا زدن ممنوع»، «چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟» و... برخی از عناوین آن را تشکیل می‌دهند.

در بخشی از کتاب تغییر در شیوه رهبری می‌خوانیم:

روشن است که بین بذر‌هایی که می‌کاریم و محصولی که برداشت می‌کنیم رابطه‌ی مستقیمی وجود دارد. به میزان ارزشی که به دیگران می‌افزاییم، به ارزش خودمان افزوده می‌شود. بدیهی است که هرچه بذرها کمتر باشد، محصول کمتر است و هرچه بذرها بیشتر‌، محصول بیشتر. اکنون، پرسشی از شما دارم. چرا بیشتر افراد بذرهای بسیار کمی می‌کارند، چرا مردم در بخشش به دیگران سخاوتمندتر نیستند، چرا بیشتر‌ به دیگران کمک نمی‌کنند، اما همه دوست دارند محصولِ خوبی برداشت کنند؟ من که این‌طور می‌خواهم، شما نمی‌خواهید؟ چگونه با سرمایه‌گذاری کم انتظار سود فراوان دارید؟ اساس و هسته‌ی هر رؤیای محقق‌شده‌ای از کاشتن بذرهای مثبت نشئت می‌گیرد. ما رهبران باید ای‌ کاش گفتن را کنار بگذاریم و دست به‌کار شویم و، به‌جای این‌که به‌دنبال «سس جادویی» موفقیت باشیم، بذرهای موفقیت را بکاریم.

ما رهبران باید‌ ای کاش گفتن را کنار بگذاریم و دست به‌کار شویم و، به‌جایِ این‌که به‌دنبال «سس جادویی» موفقیت باشیم، بذرهای موفقیت را بکاریم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
یادداشت ویراستار
فصل 1: چرا هر رهبری به تغییر در شیوه‌ی رهبری نیاز دارد؟
فصل 2: از تک‌نوازی به رهبریِ ارکستر
تغییر در تمرکز
فصل 3: از هدف به رشد
تغییر در بهبود فردی
فصل 4: از مزایا به بها
تغییر در هزینه‌ها
فصل 5: از خشنود کردن مردم به به‌چالش کشیدن آن‌ها
تغییر در ارتباطات
فصل 6: از حفظ شرایط موجود به خلق شرایط جدید
تغییر در فراوانی
فصل 7: از بالا رفتن از نردبان به ساختن نردبان
تغییر به‌سوی بازتولید
فصل 8: از فرمان دادن به ارتباط برقرار کردن
تغییر در ارتباطات
فصل 9: از یکدستی در گروه به تنوع در گروه
تغییر به سوی پیشرفت
فصل 10: از اقتدار شخصی به اقتدار اخلاقی
تغییر در نفوذ
فصل 11: از رهبر آموزش‌دیده به رهبر تحول‌ساز
تغییر در اثرگذاری
فصل 12: از حرفه به رسالت
تغییر در اشتیاق

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تغییر در شیوه رهبری
نویسنده
مترجمبهزاد شهابی
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات206
زبانفارسی
شابک978-600-274503-3
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
20400 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تغییر در شیوه رهبری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تغییر در شیوه رهبری

برای دریافت کتاب تغییر در شیوه رهبری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.