معرفی و دانلود کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری

عکس جلد کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری
قیمت:
42000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری

جان سی ماکسول نویسنده‌ای پرفروش و یکی از صاحب‌نظران برجسته‌ در حوزه‌ی مدیریت و رهبری است. او در کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری، با ارائه‌ی یازده پیشنهاد بنیادین، به شما کمک می‌کند که توانایی‌های مدیریتی خود را به نحو چشمگیری بهبود ببخشید.

درباره کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری:

برای بدل شدن به رهبری توانا، باید این پنداشتِ نادرست را که "رهبری امری ذاتی‌ست"، کنار گذاشت. به عبارتی، باید پذیرفت که توانایی‌های مدیریتی و رهبری اکتسابی و آموختنی‌اند؛ هر چند، ویژگی‌های شخصیتی نیز در این میان مهم‌اند و اثرگذار. در این باره، مثال رانندگی روشنگر خواهد بود. حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند "بعضی‌ها رانندگی توی خونشان است و برخی دیگر نه". با این حال، هر دو دسته، هم آن‌ها که استعداد رانندگی دارند و هم آن‌ها که ندارند، برای اینکه بتوانند پشت فرمان بنشینند، ناچار از آموزش دیدن و کسب گواهینامه‌اند. رهبری نیز چنین است. چه در آن مستعد باشید چه نه، این امکان، یا شاید بهتر باشد بگوییم این ضرورت وجود دارد که «اصول رهبری» را بیاموزید. حال سوال این است که چگونه و از چه کسانی؟ پاسخ ما این است: با مطالعه‌ی بهترین کتاب‌های رهبری و مدیریت، که به دست متخصصان به نام این حوزه به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند.

جان سی ماکسول یکی از همین متخصصان است. او کتاب‌های پرتعدادی با موضوع رهبری و مدیریت نوشته است. از جمله دو کتاب با عناوین «اصول رهبری» و «صفات بایسته‌ی یک مدیر»، که هر دو در کتابراه موجودند. کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری (Leadershift) که اینک تقدیم حضورتان می‌گردد، یکی از بهترین نوشته‌های ماکسول در حوزه‌ی مدیریت است.

این اثر که عنوان فرعی «یازده تغییر بنیادی که همه‌ی رهبران کسب‌و‌کار باید در آغوش بگیرند» را بر خود دارد، برخلاف دیگر آثار نویسنده، بیشتر معطوف به موضوعات تجاری است. در واقع، با گوش سپردن به کتاب تغییر در شیوه رهبری، بیش از آنکه اصول کلی رهبری را بیاموزید، با تکنیک‌های مدیریت کسب و کارها آشنا خواهید شد.

کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری از دوازده فصل کلی تشکیل شده است. ماکسول در فصل نخست از چراییِ ضرورت ایجاد تغییر در شگردهای رهبری گفته، و فصول بعدی را به ارائه‌ی تزهای یازده‌گانه‌ی خود در این زمینه اختصاص داده است. این تزها درباره‌ی عوامل و موضوعات متنوعی‌اند؛ از جمله بهترین راه‌های اعمال نفوذ، لزوم ایجاد تنوع در افراد تحت رهبری، ضرورت به رسمیت شناختن دیدگاه‌های متفاوت، اهمیت برخورداری از استقلال اخلاقی در کار مدیریت و ...

خلاصه‌ی کلام این است که گوش سپردن به کتاب تغییر در شیوه رهبری از شما رهبری برجسته خواهد ساخت. البته اشتباه خواهد بود اگر گمان کنیم که این اتفاق یک‌شبه خواهد افتاد. تأثیر نهایی آرا و نظرات ماکسول را به مرور خواهید دید. آن هم به این شرط که علاوه بر یادگیری‌شان، در عمل هم به آن‌ها پایبند باشید.

در نکوداشت کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری:

- کتابی که شما را به سوی نوآوری و بهبود عملکرد سوق می‌دهد. (Amazon)

کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری مناسب چه کسانی است؟

مدیران سازمانی و صاحبین کسب و کارها مخاطبین اصلی این کتاب محسوب می‌شوند.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده و کشیش اهل آمریکاست که در آثار خود توجه فراوانی به موضوع مدیریت و رهبری داشته است. ماکسول تاکنون در بالغ بر پانصد شرکت در سراسر جهان سمینار برگزار کرده و از این طریق دانش ارزشمند خویش را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. او همچنین شرکتی به نام INJOY را بنا نهاده، که فعالیت‌هایش معطوف به افزایش آگاهی درباره‌ی موضوع مدیریت و رهبری در تمام سطوح جامعه است. لازم به ذکر است که آثار جان سی ماکسول (John C. Maxwell) تاکنون بارها در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و بیزنس ویک قرار گرفته و همواره از اقبالی بالا برخوردار بوده‌اند. برخی از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های او عبارتند از: «افراد موفق چگونه فکر می‌کنند، 10 قانون موفقیت، درجا زدن ممنوع، اخلاق حرفه‌ای در تجارت.»

جملات برگزیده کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری:

- لذت در خلق کردن است، نه در حفظ کردن.
- برخی با زنگ ساعت بیدار می‌شوند، برخی با ندای رسالت!
- کمک به بهبود خود، اولین گام برای کمک به بهبود دیگران است.
- نمی‌توان با توسری زدن دیگران را رهبری کرد. این تجاوز است، نه رهبری.

در بخشی از کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری می‌شنویم:

وقتی وارد حرفه‌ی رهبری شدم، دو تا هدف داشتم. می‌خواستم به جماعتی که در مراسم سخنرانی من شرکت می‌کردن کمک کنم و امید داشتم روزی در پایان این حرفه، این جماعت به پانصد نفر برسه. از انجام دادن وظیفه‌ی اولم خیلی خشنود بودم و احساس خیلی خوبی داشتم. چون از یک طرف، در تمام سال‌های زندگیم شاهد بودم که پدرم چطور به این جماعت کمک می‌کرد، و از طرف دیگه، مهارت کمک به مردم، ذاتاً در من وجود داشت. اما برای تحقق هدف دوم، هیچ تصور و نظری نداشتم جز اینکه سخت کار کنم. در کتاب پانزده قانون ارزشمند رشد، درباره‌ی ملاقاتی نوشتم که با کرد کمپمیر، فروشنده‌ی شرکت ساکسیس موتیویشن، عرضه‌کننده‌ی محصولات انگیزشی داشتم. کرد یه بسته‌ی رشد شخصی به من معرفی کرد که 799 دلار قیمت داشت...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
41 دقیقه
فصل اول: چرا هر رهبری به تغییر در شیوه‌ی رهبری نیاز دارد؟
45 دقیقه
فصل دوم: از تک‌نوازی به رهبری ارکستر
40 دقیقه
فصل سوم: از هدف به رشد
37 دقیقه
فصل چهارم: از مزایا به بها
45 دقیقه
فصل پنجم: از خشنود کردن مردم تا به چالش کشیدن آن‌ها
46 دقیقه
فصل ششم: از حفظ شرایط موجود، به خلق شرایط جدید
40 دقیقه
فصل هفتم: از بالا رفتن از نردبان به ساختن نردبان
42 دقیقه
فصل هشتم: از فرمان دادن به ارتباط برقرار کردن
28 دقیقه
فصل نهم: از یک‌دستی در گروه به تنوع در گروه
38 دقیقه
فصل دهم: از اقتدار شخصی به اقتدار اخلاقی
35 دقیقه
فصل یازدهم: از رهبر آموزش‌دیده به رهبر تحول‌ساز
38 دقیقه
فصل دوازدهم: از حرفه به رسالت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری
نویسنده
مترجمبهزاد شهابی
راویآبتین ممدوح
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
42000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری

حمید یزدان پناه
۱۴۰۱/۱۱/۱
عالی و کار بردی بود به دردم خورد
Emad Dehbozorgi
۱۴۰۱/۳/۱۰
کتاب خوبی بود و برای مدیریت کاربرد دارد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری

برای دریافت کتاب صوتی تغییر در شیوه رهبری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.