معرفی و دانلود کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی

عکس جلد کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی

زاک مارتین در کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی موضوع ادراکات فراحسی را مورد مطالعه‌ قرار داده و راهکارهای فوق‌العاده‌ای برای تقویت این نوع از ادراک ارائه نموده است. کتاب حاضر منبعی عالی برای علاقه‌مندان به علوم ماوراءطبیعی است.

درباره کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی

ادراک فراحسی (Extrasensory perception) نوعی معرفت است و منظور از آن دریافت اطلاعاتی است که از طریق حواس پنج‌گانه حاصل نمی‌شود؛ بلکه با ذهن یا حس ششم درک می‌شود. اصطلاح ادراک فراحسی برای نخستین بار در دانشگاه دوک توسط روانشناسی به‌نام جی بی راین (J. B. Rhine) استفاده شد و هدف از آن مشخص نمودن توانایی‌های ذهنی انسان نظیر شهود، بصیرت، تله‌پاتی، روان‌سنجی و ... بود.

تصور کنید در خانه مشغول تماشای تلویزیون هستید و به‌ناگاه به یاد یکی از دوستان قدیمی خود می‌افتید که مدت‌هاست از او بی‌خبر هستید، ناگهان زنگ در به صدا در می‌آید و همان دوستتان پشت در ایستاده است. یا تصور کنید با همسر خود در حال قدم زدن در یک پارک هستید که ناگهان هر دو به‌صورت همزمان شروع به زمزمه‌ی یک آهنگ قدیمی می‌کنید. اینگونه رخدادها که به آن‌ها ادراکات فراحسی گفته می‌شود، برای مردم عادی جامعه چهره‌ای آشنا ولی کمیاب دارد. اما اوضاع افرادی که استعدادها و آمادگی ویژه‌ای در زمینه‌ی ادراکات روحی و فراحسی دارند کاملاً متفاوت است. این افراد ممکن است در روز چندین بار این حالات را تجربه کنند.

به بیانی دیگر ادراکات فراحسی در همه‌ی افراد به میزان متفاوتی وجود دارد که با آموزش و تعلیم و تربیت مناسب می‌توان این ادراکات را قوی‌تر و زیادتر کرد. کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی (How to develop your ESP) نوشته‌ی زاک مارتین (Zak Martin) با هدف پرورش این استعدادها در وجود شما نوشته شده است. نویسنده با اتکا به تحقیقات علمی و عملی کتاب حاضر را تألیف نموده است؛ بنابراین اگر شما مطالب مطرح در کتاب را با دقت مطالعه کنید و تمرین‌های آن را انجام دهید، می‌توانید مطمئن باشید که آگاهی و مهارت شما در زمینه‌ی شهودها و ادراکات فراحسی رشد خواهد یافت.

در فصول مختلف این کتاب به این قبیل موضوعات پرداخته می‌شود: انواع ادراکات فراحسی، ماهیت ادراکات فراحسی، وارهیدگی و ادراکات فراحسی، شهود و اشراق یا درک مستقیم، آموزش ذهن و فکر، جسم؛ ضمیر و دنیای خارج، سایکومتری و غیب‌گویی، ذهنیت روحی، رویا و ادراکات فراحسی، پیشگویی و ادراکات فراحسی و ...

کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی‌ برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که در پی کسب آگاهی در زمینه‌ی ادراکات فراحسی هستند.

در بخشی از کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی می‌خوانیم

کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ى آنچه در زمین و آسمان مى‌گذرد، براى انسان هوشمند غیرمحتمل نیست. با اینکه بشر در قرن اخیر در زمینه‌هاى فیزیک، شیمى و علوم پزشکى به موفقیت‌ها و پیشرفت‌هاى حیرت‌انگیزى نائل آمده، متأسفانه پیشرفت در حوزه‌ى پدیده‌هاى روحى و ادراکات فراحسى بسیار کم و ناچیز بوده است. از همان زمانى‌که گروهى از دانشمندان علوم کلاسیک، ازجمله برندگان جایزه‌ى نوبل یا مخترعان بزرگ در زمینه‌ى فیزیک و شیمى به جلسات روحى و محافل تجربى پدیده‌هاى فراحسى رو آوردند، عده‌ى زیادى خیال مى‌کردند که در عرض چند دهه کشفیات و آگاهى‌هاى بشر در این زمینه‌ها هم مثل سایر رشته‌هاى دانش بشرى بسط و گسترش زیادى خواهد کرد. این خوش‌بینى بیهوده نبود زیرا با هر قدمى که این دانشمندان برمى‌داشتند، یکى از اسرار بزرگ طبیعت و یکى از قوانین کلى خلقت و آفرینش را کشف و توصیف مى‌کردند. اختراع سینما، بى‌سیم، رادیو، تلویزیون و پیشرفت در هواپیماسازى تا سفر به کهکشان آن‌قدر به انسان‌ها اعتمادبه‌نفس داد که خیال کنند به باز کردن آخرین گره‌هاى کور ازجمله حل مسائل مربوط به روح هم نایل مى‌آیند.

بسیارى از دانشمندانى که در زمینه‌هاى علوم روحى به بحث و تحقیق پرداختند، نتیجه گرفتند که این پدیده‌ها واقعى هستند. آن‌ها به دنبال راه‌هایى منطقى و علمى بودند تا به شرح و تفسیر این مسائل بپردازند و دنبال روش‌هاى تجربى و علمى ویژه‌اى مى‌گشتند تا در این زمینه به بررسى مشغول شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ى مترجم
مقدمه‌ى مؤلف
1. آماده‌سازى
2. ادراکات فراحسى و علوم
3. آیا ادراکات فراحسى همان حس ششم است؟
4. انواع ادراکات فراحسى
5. ماهیت ادراکات فراحسى
6. وارهیدگى و ادراکات فراحسى
7. شهود و اشراق یا درک مستقیم
8. آموزش ذهن و فکر
9. جسم، ضمیر و دنیاى خارج
10. سایکومترى یا غیبگویى
11. ذهنیت روحى
12. رؤیا و ادراکات فراحسى
13. پیشگویى و ادراکات فراحسى
14. چگونه پیشرفت خود را ارزیابى کنید؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تقویت نیروهای روحی و روانی
نویسنده
مترجمسید رضا جمالیان، علی بیات
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-964-91101-3-4
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی

حسین عادلی
۱۴۰۲/۷/۱۱
خیلی خوب هست اما باید خیلی کار کردتابتوانی نیروی فراحسی رو تجربه کرد
الف میم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
نمیدونم چی بگم. برای چند ساعت سرگرم شدن خوبه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی

برای دریافت کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.