معرفی و دانلود کتاب تو حرف نداری!: یا چطور می‌توانیم در (تقریبا) همه‌ چیز عالی باشیم

عکس جلد کتاب تو حرف نداری!: یا چطور می‌توانیم در (تقریبا) همه‌ چیز عالی باشیم
قیمت:
۵۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو حرف نداری! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو حرف نداری! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو حرف نداری!: یا چطور می‌توانیم در (تقریبا) همه‌ چیز عالی باشیم

متیو سید قهرمان سابق تنیس روی میز در کتاب تو حرف نداری! داستان زندگی‌اش را با شما به اشتراک می‌گذارد. این نویسنده‌ی پرفروش شرح می‌دهد چگونه توانایی‌های ورزشی‌اش را کشف کرده و توانسته استعدادهایش را به سمت جام قهرمانی هدایت کند... . اثر پیش‌رو بهترین کتاب غیرداستانی کودک بریتانیا در سال 2019 بود.

درباره‌ی کتاب تو حرف نداری!

من در ورزش خوب نیستم ... من همیشه در ریاضی مشکل دارم ... من واقعاً از امتحان علوم می‌ترسم ...این جمله‌ها برایتان آشناست؟ اگر باور داشته باشید که نمی‌توانید کاری انجام دهید، احتمالا هرگز برای آن تلاش نمی‌کنید. اما اگر واقعا بتوانید در ورزش، علوم یا ریاضی عالی باشید چه؟ یا بهتر بپرسیم، اگر متوجه شوید می‌توانید در همه‌چیز برتر باشید آن وقت چه می‌کنید؟ متیو سید، قهرمان سابق تنیس روی میز در کتاب تو حرف نداری! (You Are Awesome) به همه‌ی ما نشان می‌دهد راهی برای شگفتی‌ساز شدن وجود دارد که هر فردی در دنیا می‌تواند آن مسیر را طی کند.

شاید از این مقدمه برداشت کنید نویسنده‌ی کتاب فرد بااستعدادی بوده که همه آینده‌ی درخشانی برایش پیش‌بینی می‌کردند یا همیشه دانش‌آموز محبوب معلم ورزش بوده. خب، واقعیت اصلا اینطور نیست. متیو پسربچه‌ای معمولی بود با خانواده‌ای معمولی که در یکی از خانه‌های شهرشان به شکلی کاملا معمولی زندگی می‌کرد! راستش را بخواهید هیچ‌چیز در کودکی او فوق‌العاده نبود. احتمالا هیچ‌کس هم از او انتظار نداشت آینده‌ای باورنکردنی خلق کند، اما متیو سید این کار را کرد. او توانست اعتمادبه‌نفسِ باور کردن توانایی‌هایش را کسب کند و به چهره‌ای که امروز هست تبدیل شود. اما چطور؟

کتاب تو حرف نداری! را تقریبا می‌توان یک زندگی‌نامه دانست چون متیو سید (Matthew Syed) در تالیف آن از سرنوشت افرادی مثل موتزارت و سرنا ویلیامز کمک می‌گیرد تا نشان دهد برای موفقیت نه به استعدادهای عجیب و غریب، بلکه به ذهنیت رشد نیاز داریم. او در اثر پیش‌رو با شرح اتفاقاتی واقعی، راز مسیر طولانی‌اش را تا زمان رسیدن به موفقیت‌های درخشان شرح می‌دهد و کمک می‌کند شما هم قدم در این راه بگذارید.

متیو سید به دنبال این است که کودکان امروز به اعتمادبه‌نفس کافی دست پیدا کنند تا پتانسیل‌های خود را ببینند و در بزرگسالی علاوه بر یک انسان موفق، فرد شادی هم باشند. این نویسنده سرسختانه باور دارد با سخت‌کوشی و اراده، تمرین و خودباوری و مهمتر از همه ذهنیت رشد، هیچ دلیلی وجود ندارد که کسی نتواند به چیزی برسد. می‌پرسید چطور؟ برای فهمیدن توضیحات آقای متیو سید مطالعه‌ی کتاب تو حرف نداری! را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اثر توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده و با ترجمه‌ی هدا نژادحسینیان در اختیار شما قرار گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب تو حرف نداری!

  • یکی از پرفروش‌ترین آثار ساندی‌تایمز
  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب مصور و غیرداستانی کودک بریتانیا در سال 2019
  • ترجمه به زبان‌های متعدد از جمله ایتالیایی، آلمانی، کاتالان، اسپانیایی و لهستانی

نکوداشت‌های کتاب تو حرف نداری!

  • یک کتاب عالی برای هر کسی که می‌خواهد راه شکوفایی پتانسیل‌های خود را بیاموزد. (The Week Junior)

  • اثری انگیزشی و ایده‌آل برای هدیه به کودک و نوجوانی که نیاز دارد اعتمادبه‌نفسش را بالاتر ببرد. (The Sun)

  • خنده‌دار اما مفید! اگر به کمی راهنمایی برای یافتن مسیر درست استعدادهایتان نیاز دارید این کتاب مناسب شماست. (فِرست نیوز)

  • کم پیش می‌آید کتاب‌های غیرداستانی کودک با چنین محبوبیتی مواجه شوند، اما متیو سید به خوبی از عهده‌ی این کار برآمده است. (گاردین)

  • راهنمایی مثبت و قدرتمند که به کودکان کمک می‌کند در مواجه با زندگی منعطف‌تر باشند و به استعدادهایشان فرصت ظهور بدهند. (LoveReading4Kids)

  • کتابی عالی که به کودکان نشان می‌دهد مهم‌ترین دلیل موفقیت نه استعداد، بلکه دیدگاهی است که نسبت به موفقیت دارید. (Counselling Directory)

  • شاید با مطالعه‌ی این کتاب یک‌شبه زندگی‌تان را دگرگون نکنید اما مطمئنا تغییرات کوچکی را می‌بینید که دست در دست هم و به آرامی سرنوشت شما را متحول می‌کنند. (The Times)

کتاب تو حرف نداری! مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این اثر به کودکان در رده‌ی سنی 7 تا 12 سال پیشنهاد می شود. اگر می‌خواهید خودباوری و اعتمادبه‌نفس را در فرزند خود ایجاد و سپس تقویت کنید، از خواندن این اثر غافل نشوید.

با متیو سید بیشتر آشنا شویم

متیو سید (Matthew Syed) ستون‌نویس روزنامه‌ی تایمز، نویسنده‌ی تحسین‌شده و قهرمان بین‌المللی سابق در رشته‌ی تنیس روی میز است. کتاب «تفکر به سبک جعبه سیاه» اثر دیگر این نویسنده است که می‌توانید به زبان فارسی مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب تو حرف نداری!: یا چطور می‌توانیم در (تقریبا) همه‌ چیز عالی باشیم می‌خوانیم

برادر من معرکه است. خوشبختانه خیلی خیلی هم اهل رقابت است. باور کنید راست می‌گویم؛ من را مجبور می‌کرد باهاش اسنوکر بازی کنم و موقع بازی سه‌تا از توپ‌ها را قایم می‌کرد. آن‌جوری اگر من می‌بردم، می‌توانست به دوست‌هایش بگوید الکی باخته. فکر می‌کرد وقتی تعداد توپ‌ها کامل نباشد، مسابقه واقعی محسوب نمی‌شود. عجب دوران مسخره‌ای بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: معمولی، معرکه می‌شود
فصل 2: موانع پیشرفت من
فصل 3: مغزِ شگفت‌انگیز، انعطاف‌پذیر (و پلاستیکی) شما
فصل 4: کار نیکو... معرکه کردن از پر کردن است
فصل 5: نابغه یا چه؟
فصل 6: گام‌های کوچک و جهش‌های بزرگ
فصل 7: زیر فشار
فصل 8: اگر راست می‌گویی، الان جلوی من را بگیر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو حرف نداری!: یا چطور می‌توانیم در (تقریبا) همه‌ چیز عالی باشیم
نویسنده
مترجمهدا نژادحسینیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات157
زبانفارسی
شابک978-600-462995-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو حرف نداری!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تو حرف نداری!

برای دریافت کتاب تو حرف نداری! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.