معرفی و دانلود کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

عکس جلد کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی
قیمت:
65900 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

به کمک راهکارهای جین سینسرو در کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی، می‌توانید از فقر مطلق به ثروت برسید. برای ثروتمند شدن باید نگرش و طرز فکرتان را تغییر دهید.

اگر با وجود تمام تلاش‌هایت نمی‌توانی ثروتمند شوی، اگر از ایجاد تغییر و تحولی در زندگی‌ات برای ثروتمند شدن وحشت داری، اگر از شغل خودت راضی نیستی ولی می‌ترسی برای درآمد بیشتری که سزاوار آن هستی آن را رها کنی و کسب‌وکار خودت را راه بیندازی، کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی (You Are A Badass At Making Money) به شما در بر طرف کردن این مشکلات کمک می‌کند.

اگر قصد ثروتمند شدن داری، می‌توانی ثروتمند شوی. مهم نیست که چند بار تلاش کردی و ناکام شدی، یا زمانی بوده که آه در بساط نداشتی یا در وضعیتی قرار گرفتی که کارت‌های اعتباری‌ات بی‌اعتبار شدند. با وجود این، می‌توانی پولدار شوی به‌طوری‌که هم خودت به خواسته‌هایت برسی و هم خواسته‌های دیگران را برآورده کنی.

اگر نمی‌دانی چگونه پولدار شوی، دلیل این نیست که عیب و ایرادی داری. پول یکی از مطرح‌ترین مسائل زندگی است. ما همگی عاشق پول هستیم، از پول نفرت داریم، دست و دلمان برای پول می‌لرزد، به پول بی‌توجه هستیم، از دست پول کفری می‌شویم، پول را تلنبار می‌کنیم، در حسرت پول به سر می‌بریم، از پول ایراد می‌گیریم. پول مجموعه‌ای است شامل اشتیاق، سرافکندگی و شگفت‌زدگی. پول اعجازی است که به ما روحیه می‌دهد و کسب آن لذت‌بخش است.

اگر تو هم مثل بیشتر مردم رابطه‌ای پر از دردسر و مشکل‌آفرین با پول داری، این توانایی را هم داری که این مسئله را حل و دگرگون کنی تا به جایی برسی که روزی بتوانی تمام خواسته‌هایت را برآورده کنی. از همین حالا می‌توانی این تغییر و تحول را در خودت ایجاد کنی. فقط کافی است که از موانع زندگی‌ات آگاه باشی، به انتخاب‌هایی جدید و قدرتمند دست بزنی و حواست را بر آن‌ها متمرکز کنی. با عزمی راسخ به سوی ثروتمند شدن گام بردار. جین سینسرو (Jen Sincero) در این زمینه به تو کمک می‌کند.

جملات برگزیده کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی:

- دنیای بیرونی تو، بازتاب دنیای درونی‌ات است.
- هر حرفی از دهانت خارج شود، زندگی‌ات را شکل می‌دهد.
- هر چه ذهنت به آن بپردازد، طولی نمی‌کشد که نصیب تو می‌شود.
- هرگز ترس و تردید و سایر قوانین بشری نمی‌تواند با خواسته‌ قلبی برابری کند.
- حرص و طمع از ذهنیت کسی ناشی می‌شود که طرز فکرش بر اساس فقر باشد.
- باور‌ها واقعیت‌ها را خلق می‌کند. به هر آنچه باور داشته باشی همان را تجربه خواهی کرد.
- در وجود همه ما بذر موفقیت و شجاعت وجود دارد. فقط کافی است به آن اجازه‌ رشد بدهیم.

در بخشی از کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی می‌خوانیم:

وقتی تصمیم می‌گیری ثروتمند شوی باید پیه هر کاری را به تن خودت بمالی، به‌جز انجام کارهای غیرقانونی، غیراخلاقی و به دور از وجدان. باید در مورد خودت خیلی سختگیری کنی چون نه‌تنها با نگرش جدیدت در کسب ثروت به رشد و کمال می‌رسی، باید با باورهای قدیمی ضمیر ناخودآگاهت هم که هرگز با آن روبه‌رو نشده‌ای، مبارزه کنی. هر نوع خللی که در اراده‌ات پیش بیاید به این معناست که فرصت‌های پیش رو را از دست می‌دهی و از مسیر موفقیت خارج می‌شوی. این شرایط به‌قدری سریع پیش می‌آید که خودت هم متوجه نمی‌شوی از کجا سیلی خورده‌ای.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: به خودت امیدوار باش
فصل 2: چرا هنوز آه در بساط نداری
ضمیمه فصل 2: فصلی کوتاه ولی مهم درباره هوش خدا
فصل 3: به من پول را نشان بده
فصل 4: عالی‌ترین تمرینات برای نتیجه دادن تلاش‌ها
فصل 5: نعره‌های قلب تو
فصل 6: ذهن پول‌ساز تو
فصل 7: باور قوی و شکر‌گزاری
فصل 8: اقدام سرنوشت‌ساز: انتخاب قهرمانان
فصل 9: موفقیت در راستای خواسته‌ها
فصل 10: و حالا کلامی از حسابدارم
فصل 11: ثروت درونی تو
فصل 12: مقاومت
فصل 13: تغییر عاشق همدم است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات269
زبانفارسی
شابک978-964-236-877-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
65900 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

دلارام 0074
۱۴۰۱/۹/۶
با این که دو فصلشو رندوم خوندم انگیزه گرفتم دنبال راه اندازی کارگاه خیاطیم رفتم که به خاطر خونوادم کنار گزاشته بودمش من به این شغل علاقه داشتم اما چون صرفا بقیه نفی کرده بودن فکر میکردم کار مزخرفیه باز با این حال دلم نیمد وسایل رو بفروشم و بعد از چند سال دوباره شروع کردم. به دوستان هم توصیه میکنم و عمل کنن صرفا نخونید رد شید. با تشکر از کتابراه که این کتابای با ارزش رو با قیمت مناسب در اختیارمون گزاشته. لطفا کتاب هایی در مورد فارکس و فاندامنتالش بیشتر بزارید.
سعید افشار
۱۳۹۶/۱۰/۱۴
به طور یقین یکی از بهترین کتابهای در زمینه شکستن باورهای غلط در زمینه پول است که با ساده‌ترین کلمات و جمله‌ها این موضوع را بیان میکند. نقطه قوت این کتاب بیان ساده موضوعات و روش‌های کنار زدن باورهای غلطمون از پول و ترس از شروع ایده‌ای جدید به بهانه شکست و تمسخرشدن از سوی دیگران است. بدون شک یکی از بهترین کتابهایی منتشر شده در سال ۹۶ و همچنین کتابراه میباشد.
مهرداد ملکی
۱۳۹۸/۲/۱۵
سلام. واقعا کتابهای این نویسنده عالی هستن‌. خیلی کلی و روان توضیح میدن. بنده خیلی دوره و سمینار شرکت کردم، با خوندن و شنیدن کتابهای ایشون نتیجه گرفتم اینها یکطرف و اون سمینارها و برنامه‌ها و کتابها هم یک طرف. البته ترجمه خوب و گویندگی خانم معتکف بر جذابیت کتاب بسیار افزودن. پیشنهاد میدم خیلی زیاد ارزشش رو داره که کتاب رو بخرید و عمل کنید. به امید موفقیت تمام هوطنان عزیزم.
. سپاسگذارم.
جواد زمانی
۱۳۹۶/۱۰/۲۴
کتاب بسیار آموزنده و هدایتگری بود
اگر دنبال موفقیت هستید خواندن این کتاب فراموش نشه
چیزی که همه ما دوست داریم
پووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
اگه دنبال پولی
اگه دنبال ثروتی
اگه دنبال آسایش رفاه هستی
این کتاب بخون
Fatemeh Keshavarzi
۱۳۹۶/۱۰/۱۳
من با تصوری که از کتاب قبلی نویسنده داشتم این کتاب رو خوندم ولی با جرئت می‌تونم بگم به اندازه کتاب قبلی برام مفید نبود کمی دیدم رو تغییر داد ولی به پای به پیش موفق میشی نمیرسه
Mahdi Mohammadi
۱۴۰۰/۳/۳۰
این کتاب بهت یاد میده چطور فکر و باورت راجب پول در آوردن رگ تغییر بدی و فرصت‌های پیش روت رو واضح ببینی و همچنین خیلی روان و سلیس ترجمه شده و راحت با کتاب ارتباط برقرار میکنی
ملیسا فرد
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
نسخه نمونه را خواندم عالی بود و کتاب را خریدم. کتاب کاربردی است و کمک میکند طرز تفکرت را نسبت به پول عوض کنی. پیشنهاد میکنم حتما بخوانید
محمود کریم زاده
۱۳۹۶/۱۰/۲۳
کتابی فوق العاده، مفید و عالی مخصوصا برای کسانی که با سرعت در مسیر رشد و پیشرفت در حرکت هستند.
مگه میشه کتابی از خانم‌معتکف باشه ولی عالی نباشه؟
شایسته
۱۳۹۸/۵/۲۶
نمیتونم بگم چقدرررر این کتاب خوبه هربارک میخونمش کلی احساسم خوب میشه حرفاش تمام واقعیت ومیشه ک ازش کلی کلی نتیجه‌های خوب گرفت
سمانه بهروزىان
۱۳۹۷/۶/۱۰
کتاب فوق العاده اىه. هر کسى که بخواد تو زندگىش تغىىر اىجاد کنه به نظرم ىکى از کتاباىى که مىتونه کمکش کنه همىن کتابه
Mehran Zarif
۱۳۹۶/۱۰/۱۰
عالی بود. اگر با شغلتون مشکل دارید یا هرچه تلاش میکنید ولی به نتیجه نمیرسید حتما این کتاب را مطالعه کنید چون خیلی کمک خواهد کرد
الهه امین نژاد
۱۳۹۷/۶/۲۶
کتابهایی که خانم معتکف ترجمه میکنن اکثرا پرمحتوا هستن.
و این کتاب هم از این قاعده مستثنی نیست
ارمینا ارمینا
۱۳۹۷/۱/۲۱
من نسخه نمونه‌اش رو خوندم کتاب خیلی روانی هست ولی بنظرم اصلا کاربردی نیست بیشتر جنبه انگیزشی دارد. و با بازار کوچک و فاسد ایران جملات سازگاری نداره
رضا زارعی
۱۳۹۶/۹/۳۰
عاشقش شدم بی‌نظیر بخونیدپشیمون نمیشید.
محمد میکاییلو
۱۴۰۲/۶/۳۰
بسیار بسیار عالی واقعا اثر گذار بود برام پنج بار تا الان خوندمش هر بار یه چیز جدید یاد میگیرم واقعا عالی بود
مشاهده همه نظرات 39

راهنمای مطالعه کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی

برای دریافت کتاب تو کله‌خر هستی! برو پیش، پولدار می‌شوی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.