معرفی و دانلود خلاصه کتاب تو خفن هستی

عکس جلد خلاصه کتاب تو خفن هستی
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب تو خفن هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب تو خفن هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب تو خفن هستی

میکروکتاب تو خفن هستی به قلم جین سینسرو، راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید در راه بهبود شخصیتتان گام برداشته و در نهایت به رسالت واقعی خود در این جهان هستی دست پیدا کنید. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین‌های آمازون و نیویورک‌تایمز است.

جین سینسرو (Jen Sincero) در کتاب تو خفن هستی (You are a bad ass) با بهره‌گیری از زبان طنز به شما کمک می‌کند تا قدرت درونی‌تان را کشف کرده و با کله خر بودن به اهداف خود برسید. با مطالعه‌ی این کتاب قادر خواهید بود در جهت رسیدن به یک زندگی ایده‌آل ‌که همواره آرزویش را داشتید گام بردارید.

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که از برخی لحظات زندگی‌تان رضایت نداشته باشید؟ برای رهایی از این شرایط نامطلوب نیاز است تا سعی کنید از "خواستن" به سمت "اراده و عزم راسخ" پیش بروید. سینسرو در این کتاب راهی را که باید طی کنید تا به این هدف دست یابید در اختیارتان قرار می‌دهد.

کتاب تو خفن هستی راهکارهایی را پیش رویتان می‌گذارد که عمل کردن به آن‌ها باورهای مخرب، افکار منفی، واکنش‌های نامناسب و عیب و ایرادهای وجودی‌تان را اصلاح کرده و زندگی‌تان را سرشار از عشق و امید می‌کند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با تشخیص چالش‌های زندگی و همچنین با توکل بر خدا و حمایت‌ او به تمام آرزوها و خواسته‌ها رسید.

جملات برگزیده میکروکتاب تو خفن هستی:

- تنها در لحظه حال زندگی کن.
- خواسته‌هایت را شفاف بیان کن.
- از هر اتفاق غیرمنتظره‌ای لذت ببر.
- همیشه لبخند بزن و شوخ طبع باش.
- تنها براساس انگیزه و شوقی که داری اقدام کن.
- از طریق مراقبه کردن با خداوند و غرایز خودت ارتباط برقرار کن.
- با خواسته‌ات ارتباط برقرار کن. باور کن که وجود دارد و از قبل به آن رسیدی.

جین سینسرو را بیشتر بشناسیم:

جین سینسرو از گویندگان و مربیان برجسته‌ی آمریکایی محسوب می‌شود. او که در گروه نویسندگان موفق در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری نیز هست، مجموعه کتاب‌های «تو خفن هستی» را که همه آن‌ها جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون بوده‌اند، به رشته‌ی تحریر در آورده است.

او در حال حاضر در زمینه‌ی نویسندگی و گویندگی مشغول به فعالیت است. سینسرو به سراسر دنیا سفر کرده و در همایش‌ها سخنرانی می‌کند. او تمام تلاشش را می‌کند را تا رسیدن به اهدافشان یاری کند.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب تو خفن هستی می‌خوانیم:

در کلاس یوگا مربی به ما گفت که باید حرکت کبوتر را انجام دهیم. در این حرکت باید یک پا را خم می‌کردیم و پای دیگر را از پشت می‌کشیدیم. برای من خیلی سخت بود که این کار را انجام دهم اما این سخت بودن باعث نشد که جا بزنم. این حرکت را با درد انجام می‌دادم و چون خودم خواستم که در کلاس یوگا شرکت کنم، به این ترتیب شکایتی هم نداشتم. اما از خداوند می‌خواستم که در دل مربی بیندازد و این حرکت را تغییر دهد. ولی مربی چون مشغول حرف‌زدن و تمرکز بود، توجهی به تغییر وضعیت نکرد.

من در همان حالت باقی مانده بودم و فکر می‌کردم که دیگر هرگز نمی‌توانم صاف شوم و باید به دادم برسند. به خودم آمدم و تصمیم گرفتم که به جای آه و ناله کردن، خودم را به خداوند بزرگ بسپارم. ناگهان متوجه شدم که درد و نگرانی‌ام از بین رفت.

برای لحظه‌ای من با جریان قدرتمند کائنات یکی شده بودم، اما وقتی ذهنم از نیروی قدرتمند الهی فاصله می‌گرفت، درد و ترس به سراغم می‌آمد چون در حالت حواس‌پرتی، گفتگوی ذهنی منفی من شروع می‌شد. مطمئنم که همه ما در چنین وضعیت‌هایی گیر کرده‌ایم و می‌خواستیم که هر چه سریع‌تر از دست رنج و احساس ناخوشایندی که داریم، خلاص شویم. در واقع اصلا به لحظه با شکوه حال و فکر کردن به لذتی که در انجام یک کار وجود دارد، فکر نمی‌کنیم.

به همین دلیل من همیشه در مورد اینکه چرا ما آدم‌ها دائم در حال شکایت کردن هستیم، در تعجب به سر می‌برم. به خاطر سرعت اینترنت، دیر رسیدن تاکسی، کم‌پُشت یا پُرپُشت بودن موهای سر، دیر رسیدن پیک غذا و... فقط شکایت می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: چگونه می‌توانی به خواسته‌هایت برسی
مقصر اصلی، ضمیر ناخودآگاه است
کلمه خداوند
یک چُرت اساسی
زندگی در لحظه
درک خود، دنیایی پُر از هرج و مرج است
فصل دوم: چگونه به دل و جرات خودم پی‌ببرم؟
همینی که هستی رو دوست داشته باش
من خودم را نمی‌شناسم؟
تو اینجا چه کار می‌کنی؟
مردی که لُنگ می‌پوشید
فصل سوم: چگونه می‌خواهی به شاهرگت تلنگر بزنی
مراقبه ابتدایی
ذهن تو فرمانروای سرنوشت توست
دلت را به دریا بزن
قدرت بخشش
با شکرگزاری می‌توانی به شکوه و عظمت انسانی دست پیدا کنی
می‌توانی ببخشی یا قلبت را سیاه کنی
مثل عصا قورت داده‌ها رفتار نکن
فصل چهارم: از شر همه چرندیات خلاص شو
وقتی بفهمی که کاری سخت نیست، خیالت راحت می‌شود
رسیدن به کمال مطلوب
اگر کارت عقب افتاده، داد و بیداد نکن
فقط احمق‌ها می‌ترسند
میلیون‌ها آینه وجود دارد
زندگی، دوست داشتنی است
فصل پنجم: چگونه برای انجام دادن کارها، انگیزه پیدا کنیم؟
گرفتن تصمیمی مقتدرانه
دوست جدید تو پول است
همیشه به خداوند بزرگ توکل کن
به جای حرف زدن عمل کن
حضور در اجتماع به من شادی می‌بخشد
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب تو خفن هستی
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات246
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب تو خفن هستی

فاطمه بختیاری
۱۴۰۱/۲/۲۲
عالیه بهت کمک میکنه اعتماد به نفستو بالا ببری
Azar Moghofeei
۱۴۰۰/۷/۳
تو برای تغییر اوضاع بهش نیاز داری پس بخونش
Amir Omidfar
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
این کتاب انقدر خوبه حاضرم چندیدن بار بخونم و بخونمش
فاطیما مرادی
۱۴۰۲/۲/۱۴
ارزش خوندنو داره👌🏻🤍
پریسا نادری
۱۳۹۹/۱۲/۳
خوبه بخونین ضرر نمیکنین
ندا نوروزی
۱۳۹۹/۷/۸
اصلا جالب نیس و برنامه اصلا هنگه انگار.
Sanam Farajzadeh
۱۴۰۰/۱۱/۷
جالب و متفاوت بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب تو خفن هستی

برای دریافت خلاصه کتاب تو خفن هستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.