معرفی و دانلود کتاب تکنیک‌های طراحی: مداد، زغال طراحی و مرکب

عکس جلد کتاب تکنیک‌های طراحی: مداد، زغال طراحی و مرکب
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های طراحی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های طراحی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکنیک‌های طراحی: مداد، زغال طراحی و مرکب

با کتاب تکنیک‌های طراحی، تجربه‌ی سال‌ها تمرین و تکرار یکی از برترین مدرسان طراحی دنیا، جیووانی سیواردی، را همراه خود داشته باشید! نویسنده در این اثر موفق ضمن آشنا کردن مخاطب با ابزار‌های گوناگون طراحی از جمله قلم، مرکب و زغال، او را با شیوه‌ها و تکنیک‌های شناخته‌شده در اجرای هر ابزار و همچنین نمونه آثار به‌اجرادرآمده از هر تکنیک آشنا خواهد کرد.

درباره‌‌ی کتاب تکنیک‌های طراحی

اگر به دنبال کتابی هستید که مجموعه‌ی متنوعی از تکنیک‌های اجرای طراحی با ابزار‌های مختلفی از جمله قلم، مرکب و زغال را به‌صورت یک‌جا در اختیار شما بگذارد، کتاب تکنیک‌های طراحی (Drawing Techniques: Pencil, Charcoal and Ink) بدون شک انتخاب اول شما خواهد بود! جیووانی سیواردی (Giovanni Civardi) که خود از طراحان و مدرسان برتر طراحی در ایتالیاست تجربه‌ی به‌دست‌آمده از سال‌ها تمرین و همچنین تدریس به مشتاقان نقاشی را یک‌جا گرد هم‌آورده، و به این واسطه خوانندگان خود را با تک‌تک ابزار‌های کارآمد در طراحی، نمونه‌ی خطوط و بافت‌های ایجاد‌شده از هر ابزار و همچنین نمونه طراحی‌های به‌اجرا درآمده با هر یک از این ادوات آشنا نموده است.

نویسنده‌ی کتاب تکنیک‌های طراحی همچنین به علاقه‌مندان دنیای طراحی یاد خواهد داد که چگونه مانند یک هنرمند حرفه‌ای دنیای اطراف خود را تماشا کنند و به تجزیه و تحلیل تصاویر، خطوط و بافت‌ها و هم‌چنین درک احساسات درونی خود بپردازند. در این مسیر تفاوتی نمی‌کند که شما به دنبال طراحی از اجسام بی‌جان و مناظر باشید و یا به طراحی از چهره و پیکره‌ها علاقه نشان دهید؛ چرا که آموزه‌های کتاب تکنیک‌های طراحی تمامی سلایق و سبک‌های نقاشی را در بر گرفته و حتماً برای شما نیز نکات راهگشایی خواهد داشت. همچنین کتاب تکنیک‌های طراحی را از حیث تنوع معرفی ابزار می‌توان یکی از درخشان‌ترین کتاب‌های خودآموز هنری دانست: آشنایی با تکنیک‌های طراحی با مداد ازجمله مداد صاف، مداد کاربن و مداد لیتوگرافی، مداد شمعی و گرافیت‌ها، تکنیک‌های طراحی با زغال و همچنین طراحی با مرکب گوشه‌ای از موضوعاتی‌ست که در کتاب تکنیک‌های طراحی با آن آشنا خواهید شد. در نهایت کتاب را می‌توان دفترچه‌ی کاملی از معرفی ابزار‌های طراحی و شیوه‌های اجرایی هرکدام دانست که به عنوان یک راهنمای حرفه‌ای پیش از خرید وسایل نقاشی همراه شما خواهد بود و یا در زمان انتخاب تکنیک اجرایی در هر اثر هنری به یاری شما خواهد آمد. این اثر در سال 2002 منتشر شده و با تلاش‌های انتشارات برگ نگار و ترجمه‌ی ایرج شیرنژاد به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی هنر طراحی

هنر طراحی نام یک مجموعه کتاب خودآموز هنری‌ست که به قلم نویسندگان مختلف و با همت انتشارات برگ نگار منتشر می‌شود. هر جلد از مجموعه‌ی هنر طراحی، به آموزش طراحی در یک موضوع اختصاص دارد و از حیث تنوع می‌توان این مجموعه را یکی از کامل‌ترین آثار به تألیف‌درآمده در دنیای آموزش هنری دانست. همچنین موضوعات این مجموعه به‌گونه‌ای طبقه‌بندی و طراحی شده تا هم به افرادی که تازه کار طراحی را شروع کرده‌اند، در آغاز مسیر کمک برساند، و هم به یاری افراد حرفه‌ای‌‌تر بیاید تا بتوانند کیفیت طراحی خود را ارتقا دهند و نقاط ضعف کار خود را برطرف کنند. «طراحی از منظره»، «طراحی چهره»، «طراحی پیکره» و همچنین «تکنیک‌های طراحی» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی کارآمد و پرطرفدار است.

کتاب تکنیک‌های طراحی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پرکاربرد را به دوست‌داران دنیای هنر نقاشی و علاقه‌مندان آشنایی با تکنیک‌های مختلف طراحی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب تکنیک‌های طراحی: مداد، زغال طراحی و مرکب می‌خوانیم

زغال طراحی بید از نیم‌سوز کردن شاخه‌های کوچک درخت بید به دست می‌آید: این زغال نرم، و اثری تیره از خود بر جای می‌گذارد. زغال طراحی فشرده (چوبی شکل یا مدادی شکل) از پودر زغال سنگ فشرده ساخته می‌شود و خطوط پررنگ سیاه از خود بر جای می‌گذارد. زغال طراحی در طراحی‌های سریع و فوری، ایده‌آل است و شدّت روشنی و تاریکی را به خوبی می‌توان با آن نشان داد، امّا برای پرداختن به جزئیات چندان مناسب نیست. پخش کردن زغال طراحی بر روی کاغذ حتی ساده‌تر از گرافیت است، امّا مراقب باشید که در این کار افراط نکنید، چرا که ممکن است طرح شما در نهایت بسیار کمرنگ و ضعیف به نظر برسد. به جای این کار، توصیه می‌شود برای روشن نمودن طرح و تغییر رنگ‌مایه‌ها از پاک‌کن خمیری شکل استفاده نمایید. نمونة زغال طراحی که اغلب در طراحی پیکره و چشم‌انداز از آن استفاده می‌شود سانگ نی نام دارد که دارای رنگی روشن و گرم می‌باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکنیک‌های طراحی: مداد، زغال طراحی و مرکب
نویسنده
مترجمایرج شیرنژاد
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-7352-06-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تکنیک‌های طراحی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تکنیک‌های طراحی

برای دریافت کتاب تکنیک‌های طراحی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.