معرفی و دانلود کتاب تکنیک‌های پیشرفته تمرین ویژه هایپرتروفی

عکس جلد کتاب تکنیک‌های پیشرفته تمرین ویژه هایپرتروفی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های پیشرفته تمرین ویژه هایپرتروفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکنیک‌های پیشرفته تمرین ویژه هایپرتروفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکنیک‌های پیشرفته تمرین ویژه هایپرتروفی

کتاب تکنیک‌های پیشرفته تمرین ویژه هایپرتروفی اثری از کویی وسکوئز لااسکالا تکسچرا به شما می‌گوید در تمریناتِ هایپرتروفی از چه روش‌ها و الگوهایی می‌توانید بهره ببرید تا بهترین نتیجه‌ی ممکن را کسب کنید. کتاب پیش رو یک اثر علمی و مفید برای کسانی‌ست که در حوزه‌ی ورزش به‌طور حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و سعی دارند مطالب دقیقی در باب نوع خاصی از تمرینات بدن‌سازی بدانند.

درباره‌ی کتاب تکنیک‌های پیشرفته‌ی تمرین ویژه‌ی هایپرتروفی

کتاب تکنیک‌های پیشرفته‌ی تمرین ویژه‌ی هایپرتروفی (Advanced Training Techniques For Hypertrophy) نوشته‌ی کویی وسکوئز لااسکالا تکسچرا (Caue Vazquez La Scala Teixeira) است که به شما اطلاعات غنی و خاصی در باب این مبحث ارائه می‌دهد. این کتاب از آثار معتبر و موفق در زمینه‌ی کتاب‌های ورزشی است. این کتاب برای کسانی‌ست که می‌خواهند به صورت علمی، اصولی و دانشگاهی با دنیای ورزش و بدن‌سازی روبه‌رو شوند. ازاین‌رو، کتابی که می‌خوانید سعی دارد به شما نشان دهد دنیای ورزش و مشخصاً حوزه‌ی بدن‌سازی تا چه حد گسترده است و برای فعالیت حرفه‌ای در آن نیازمند به خواندن مطالب گوناگونی هستید. این کتاب که توسط پروفسورهای شناخته‌شده‌ی دنیای ورزش مورد تحسین قرار گرفته، به شما از اصول و پایه‌های بدن‌سازی می‌گوید.

در فصل نخست کتاب تکنیک‌های پیشرفته‌ی تمرین ویژه‌ی هایپرتروفی، درباره‌ی اصول بیولوژی تمرین خواهید خواند. نویسنده خود اعتراف می‌کند که تا پیش از ورود به دانشگاه و انجام صرف تمرینات قدرتی، اشتباهات متعددی را مرتکب شده است و پس از آگاهی به مباحث علمی این رشته بود که تازه توانست بدنِ خود را قوام ببخشد. در این فصل ابتدایی، شما قرار است در باب اصول پایه‌ای بخوانید که به شما در باب «اضافه بار پیشرونده» و «فردیت بیولوژیکی» اطلاعات مفیدی ارائه می‌دهد. در فصل دوم، کویی وسکوئز لااسکالا تکسچرا وارد مبحث «کشش (تنش) مکانیکی» می‌شود و «هایپرتروفی عضله» را به طور کامل بررسی می‌کند. شما اساساً با کتابی مواجه‌اید که تمام ساختارها و خصیصه‌های این ورزش را چه به لحاظ علمی و چه عملی به شما می‌شناساند و آموزش می‌دهد. کویی وسکوئز لااسکالا تکسچرا از نوجوانی در این ورزش فعالیت کرده و سال‌هاست به مطالعه‌ی دانشگاهی در این رشته مشغول است. ازاین‌رو راهنمای قابل‌اعتمادی به شمار می‌آید.

در فصل سوم کتاب خواننده‌ی بحثِ «تکنیک‌های تمرینی پیشرفته‌» خواهید بود. در این بخش کویی وسکوئز لااسکالا تکسچرا به شما توضیح می‌دهد که تکرارهای منفی و تکرارهای اجباری در انجام این تمرینات به چه معناست و باید چه رویکردی در انجام آن‌ها اتخاذ کنید. از مطالب جالبی که در این فصل می‌خوانید می‌توان به «تکنیک‌هایی که روی استرس متابولیک تأکید دارند» اشاره کرد که نویسنده تجربیات‌اش در این زمینه را با شما به اشتراک می‌گذارد. از دیگر بخش‌هایی که می‌تواند برای بدن‌سازان ارزشمند باشد، توضیحات کویی وسکوئز لااسکالا تکسچرا در باب «هرم صعودی» و «هرم نزولی» است که در بخش پایانی کتاب عنوان شده است.

کتاب تکنیک‌های پیشرفته‌ی تمرین ویژه‌ی هایپرتروفی توسط توسط مسعود مبانی و مهشید مهذب به فارسی روان ترجمه و انتشارات مبانی آن را منتشر کرده است.

کتاب تکنیک‌های پیشرفته‌ی تمرین ویژه‌ی هایپرتروفی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب تکنیک‌های پیشرفته‌ی تمرین ویژه‌ی هایپرتروفی به دوست‌داران مطالب ورزشی و مربیان پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب تکنیک‌های پیشرفته تمرین ویژه هایپرتروفی می‌خوانیم

اجرا: حداکثر انقباض ارادی ایزومتریک به مدت 15 تا 20 ثانیه در نقطه حداکثر کوتاه‌شدگی (یا نزدیک آن) رشته عضلانی که تحت تمرین است، حفظ می‌شود (ورزش ایزومتریک ضرورتاً با تمرینات یکسانی که بعد از آن اجرا خواهد شد، انجام نمی‌شود). بلافاصله پس از تمرین ایزومتریک، اجرای دینامیک حرکت شروع می‌شود (همان گروه عضله تحت تمرین) تا زمانی‌که به شکست درونگرا توسط بار سبک تا متوسط برسد. مثال: حداکثر انقباض ایزومتریک سینه با دستگاه پروانه به مدت 20 ثانیه، و انجام ست پرس‌سینه دینامیک بر روی نیمکت.

فهرست مطالب کتاب

معرفی
پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: اصول بیولوژی تمرین
اصل اضافه بار پیش‌رونده
اصل تغییرپذیری
اصل فردیت بیولوژیکی
فصل 2: هایپرتروفی عضله
کشش (تنش) مکانیکی
استرس متابولیک
فصل 3: تکنیک‌های تمرینی پیشرفته
تکنیک‌هایی که روی تنش مکانیکی تاکید دارند
تکرارهای منفی
تکرار اجباری
استراحت - وقفه
تکنیک‌هایی که روی استرس متابولیک تاکید دارند
انسداد نسبی عروقی (تمرینات کاتسو)
ایزودینامیک (انسداد عروقی سازگار)
ایزومتریک فانکشنال
سوپر ست‌ها
تکنیک‌های مرکب
دراپ‌ست
هرم صعودی
هرم نزولی
پیش خستگی
پس خستگی (اولویت)
تکنیک‌های تعریف‌نشده
موافق - مخالف (آگونیست-آنتاگونیست)
موافق - مخالف مقابل
دایره‌ای
ملاحظات نهایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکنیک‌های پیشرفته تمرین ویژه هایپرتروفی
نویسنده
مترجممسعود مبانی، مهشید مهذب
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات62
زبانفارسی
شابک978-622-6882-13-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تکنیک‌های پیشرفته تمرین ویژه هایپرتروفی

برای دریافت کتاب تکنیک‌های پیشرفته تمرین ویژه هایپرتروفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.