معرفی و دانلود کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده

عکس جلد کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده

کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده نوشته‌ی استفان پاستیس، در ادامه‌ی ماجراهای سرگرم‌کننده و طنزآمیز تیمی خرابکار است که این بار تصمیم گرفته تا بازنشسته بشود و همکارش، گنده هم می‌خواهد پیش خانواده‌اش برگردد.

موضوع کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده چیست؟

تیمی پسر بچه‌ای 11 ساله و بامزه است که تصور می‌کند باهوش‌ترین و بهترین کارآگاه دنیا است؛ او دوست و دستیاری عجیب به نام «گنده» دارد؛ گنده یک خرس قطبی تنبل و بی‌حال است و به نظر می‌آید که می‌تواند بدترین دستیار کارآگاه در جهان باشد.

تیمی با وجود اینکه در دوران کاری‌اش کلی از پرونده‌های معروف را حل کرده بود اما در داستان خداحافظی با گنده (It's the End When I Say It's the End) تصمیم می‌گیرد تا بازنشسته بشود و از دوران بازنشتگی‌اش لذت ببرد. طرفداران تیمی از او خواهش کرده‌اند تا خاطراتش را به یک فیلم تبدیل کند. با وجود این طرفداران، تیمی دشمنانی هم دارد که از همه بدتر کارگردان فیلم تام جان جان است. از طرفی دستیار تیمی، گنده هم می‌خواهد پیش خانواده‌اش برگردد...

درباره‌ی مجموعه تیمی کارناگاه:

استفان پاستیس (Stephan Pastis) از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز با قلم طنزآمیز و هنرمندانه‌اش داستان‌هایی پرانرژی و فوق‌العاده جذابی را در مجموعه تیمی کارناگاه (Timmy Failure) برای کودکان خلق کرده است. عنصر قالب ماجراهای این مجموعه طنز است که با خواندن آن کودکان علاوه بر اینکه به خوبی سرگرم می‌شوند، اوقات بسیار خوبی را نیز سپری خواهند کرد.

در هر جلد این مجموعه، معماهایی در داستان مطرح می‌شود که گروه کاراگاهی بامزه‌ تیمی آن‌ها را دنبال می‌کنند. ریتم ماجراها تند و هیجان‌انگیز است و کودکان به خوبی با قهرمان اصلی داستان یعنی تیمی، ارتباط برقرار می‌کنند و با شور و اشتیاق حوادث و اتفاقات کتاب را دنبال می‌کنند. همچنین این اثر رابطه میان مادر و فرزند را به شکلی عمیق و زیبا به تصویر کشیده است که به تقویت رابطه بهتر میان کودک و مادر کمک می‌کند. خواندن داستان‌های تیمی کارناگاه تجربه‌ای دلچسب و لذت‌بخش برای کودکان خواهد بود. یک فیلم سینمایی اقتباس شده از جلد اول این مجموعه هم در سال 2020 منتشر شده است.

کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های مفرح این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال سرگرم‌کننده و دوست داشتنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده می‌خوانیم:

بعد از مدرسه توی راه خانه سر رولو توکاس فریاد می‌زنم: «اون میخواد من مستقیم با کورینا کورینا کار کنم. اون هم توی یه داستان عاشقانه!» رولو می‌گوید: «چیزی نیست که. مهم اینه که همه مون تلاش می‌کنیم نمره‌ی خوب بگیریم.»

«کی به اون نمره‌های احمقانه اهمیت می‌ده؟» رولو توکاس می‌گوید: «من. چون می‌خوام برم دانشگاه استنفورد و یه شغل خوب دست و پا کنم و مجبور نشم کنار بزرگراه پرتقال بفروشم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده
نویسنده
مترجمزهره خرمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات313
زبانفارسی
شابک978-600-462-592-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده

زهراسادات میرزایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
من و دخترم با خوندن این کتابها کلی لذت بردیم. بهتره که از جلد یک شروع کنین تا ماجرایی رو از دست ندین
heliya moazzeni
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
عالی بود خیای خنده داره 😂عاشق این کتاب هستم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده

برای دریافت کتاب تیمی کارناگاه 7: خداحافظی با گنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.