معرفی و دانلود کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری)

عکس جلد کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری)
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری)

هر کسی که شکرگزار باشد، بیشتر به او داده می‌شود و برکت و فراوانی را خواهد یافت... راندا برن در کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری)، درباره‌ی تأثیرات خارق‌العاده قدردانی با شما سخن می‌گوید. به کمک این کتاب و انجام تمرینات و تکنیک‌های آن می‌توانید در زندگی‌تان تغییرات مثبتی ایجاد کنید.

درباره‌ی کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری):

برای تجربه‌ی یک زندگی لبریز از آرامش و شادابی لازم نیست کارهای عجیب‌و‌غریبی انجام دهید یا سراغ چیزهای ماورایی بروید. تنها چیزی که به آن احتیاج دارید قدرتی است که از درون شما نشأت می‌گیرد و به سوی خداوند راهی می‌شود. این یک قانون است که اگر آن را عملی سازید آرامشی را که همواره به آن نیازمندید، در زندگی خواهید یافت.

اگر با قانون جذب آشنا باشید، مطمئناً نام راندا برن هم به گوش‌تان خورده است. نویسنده‌ی کتاب «راز» که با فروش بیش از 19 میلیون نسخه شهرت زیادی پیدا کرد. این کتاب تنها یک نکته را به شما یادآور می‌شود و آن هم این است که به هر چیزی در این دنیا بیندیشید، همان را به سوی خود جذب خواهید کرد. حال این نویسنده‌ی برجسته در کتاب جادو (The Magic) پیامی جدید به شما می‌دهد.

کتاب پیش‌رو در حقیقت از دل اثر قبلی برخاسته است و به نوعی آن را تکمیل می‌کند. در این کتاب می‌آموزید به هرچه بیندیشید یا درباره‌اش صحبت کنید، مطمئناً به آن دست خواهید یافت و اگر دائماً شکرگزار باشید، درهای رحمت و برکت بیشتر به روی شما باز می‌شود. عبارت حیرت‌انگیزی که برن به شما می‌گوید بسیار ساده است. کافی است هر روز آن را با خود تکرار کنید تا معجزه‌ی نهایی را ببینید. آن عبارت فوق‌العاده هم چیزی نیست جز «خدایا، سپاسگزارم».

نویسنده در این کتاب تأکید می‌کند که تنها اینکه آن جمله را تکرار کنید کافی نیست؛ بلکه باید آن را از عمق وجودتان حس کنید و به آن باور داشته باشید. با به زبان آوردن نام خداوند و قدردانی از او هر روز بیشتر آرامش و نعمت را در زندگی‌تان احساس می‌کنید. شاید سپاسگزاری عملی بسیار ساده و آسان به نظر بیاید ولی تأثیرات خارق‌العاده‌ای که در پی دارد، شما را به فرد دیگری تبدیل می‌کند.

کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری)، در طی بیست و هشت روز شما را راهنمایی می‌کند تا این کار را به روتین روزانه‌تان اضافه و زندگی‌ خود را متحول کنید.

در نکوداشت کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری):

- این اثر زندگی شما را به طرزی خارق‌العاده دگرگون می‌کند! (amazon)

کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را بیش از همه به افرادی توصیه می‌کنیم که احساس یأس و سرخوردگی می‌کنند و به دنبال آموزه‌هایی کاربردی برای خروج از این وضعیت‌ می‌گردند. همچنین علاقه‌مندان به موضوع قانون جذب و کتاب‌های خودیاری از خواندن این اثر لذت خواهند برد.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی با خلق کتاب راز توانست زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تغییر دهد و مدتی بعد از چاپ آن به شهرتی جهانی رسید. او پس از آن سه کتاب دیگر به رشته‌ی تحریر در آورد که همگی آن‌ها نیز جزء کتاب‌های پرفروش بودند. مجله تایم در سال 2007 راندا برن (Rhonda Byrne) را به‌عنوان یکی از بانفوذترین افراد جهان معرفی کرد.

وی زندگی پرتلاطمی داشت و برای رسیدن به جایگاه کنونی خود سختی‌های زیادی کشیده است. برن در سال 2004 و پس از مرگ پدرش به افسردگی مبتلا شد. کمی بعد به اصرار دخترش هیلی، کتاب «علم ثروتمند شدن» والاس دی واتلز را خواند و پس از آن تغییرات روحی‌اش آغاز شد. او به‌مرور تفکر مثبت، قوانین جذب و چگونگی دستیابی به موفقیت بیشتر را در زندگی خود کشف کرد و بعد از انجام تحقیقات فراوان کتاب راز را نوشت.

از دیگر کتاب‌های این نویسنده تأثیرگذار می‌توان به «قدرت» و «قهرمان» اشاره کرد هر سه آن‌ها به‌نوعی تکمیل‌کننده کتاب راز هستند.

جملات برگزیده‌ی کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری):

- بزرگ‌ترین ثروت، سلامتی است.
- دانش یک گنج است، اما تمرین، کلید آن است.
- فقط با سپاسگزاری است که زندگی غنی می‌شود.
- یک انسان شکرگزار تحت هر شرایطی شکرگزار است.
- وقتی شمردن نعمت‌هایم را شروع کردم، سراسر زندگی‌ام دگرگون شد.
- می‌توان گفت فقط در آن لحظه‌هایی که قلبمان از گنجینه‌های ما آگاه است، زنده هستیم.
- وقتی صبح بلند می‌شوید به این فکر کنید که زنده ‌بودن، فکر کردن، لذت‌ بردن و دوست‌ داشتن چه امتیازی است

در بخشی از کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری) می‌خوانیم:

هر اشتباه فقط یک برکت است. تمرین جادویی امروز این را ثابت خواهد کرد، زیرا شما کشف خواهید کرد که در واقع برکات پنهانی در هر اشتباهی نهفته است!

کودک هنگام یادگیری نحوه دوچرخه‌سواری یا نوشتن، اشتباهات زیادی را مرتکب می‌شود و ما درباره اشتباهاتشان، قضاوت نمی‌کنیم، چرا که می‌دانیم با اشتباه‌ کردن، می‌آموزند و در نهایت به آنچه می‌خواهند انجام دهند، تسلط پیدا می‌کنند. پس چرا بزرگسالان هنگام اشتباه‌کردن، آن‌قدر به خود سخت می‌گیرند؟ همان قانونی که در مورد کودکان اعمال می‌شود، در مورد شما نیز صدق می‌کند. همه ما اشتباه می‌کنیم و اگر مرتکب اشتباهات نشویم، هرگز چیزی یاد نمی‌گیریم و باهوش‌تر یا عاقل‌تر نمی‌شویم.

ما در انتخاب‌های خود آزادیم و این بدان معناست که ما در اشتباه ‌کردن نیز آزادیم. اشتباهات ممکن است به ما صدمه بزنند، اما اگر از اشتباهی که مرتکب شده‌ایم، درسی بیاموزیم، دردی که از آن متحمل شده‌ایم، ناچیز است. در واقع، طبق قانون جذب، مرتباً همان اشتباه را مرتکب خواهیم شد تا اینکه عواقب آن، چنان به ما آسیب برساند که سرانجام از آن درس بگیریم! این همان دلیل آسیب ‌رسانی اشتباهات است تا ما از آن‌ها درس بگیریم و مرتباً مرتکب آن‌ها نشویم.

برای درس‌گرفتن از یک اشتباه، ابتدا باید مسئولیت آن را بپذیریم و این همان ‌جایی است که بسیاری از افراد می‌توانند مردود شوند، زیرا آن‌ها اغلب شخص دیگری را به خاطر اشتباه خودشان، مقصر می‌دانند.

بیایید سناریوی متوقف ‌شدن توسط پلیس برای سرعت غیر مجاز و گرفتن برگه جریمه را بررسی کنیم. ما به جای پذیرش مسئولیت این واقعیت که سرعتمان زیاد است، پلیس را مقصر می‌دانیم، چون آن‌ها در بوته‌های کنار بزرگراه یا در اطراف پیچ‌ها، مخفی ‌شده بودند و ما نمی‌توانستیم آن‌ها را ببینیم؛ آن‌ها دوربین ثبت ‌سرعت داشتند، بنابراین ما هیچ شانسی برای در رفتن نداشتیم؛ اما این اشتباه ماست، زیرا ما همان کسی هستیم که سرعت غیر مجاز را انتخاب کرد.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
گاهی یک حرف همه چیز را تغییر می‌دهد
آیا به جادو اعتقاد دارید؟
یک راز بزرگ برملا شد
جادو را وارد زندگی خود کنید
فرمول جادویی
یک کتاب جادویی
روز اول؛ نعمت‌های خود را بشمارید
روز دوم؛ سنگِ جادویی
روز سوم؛ روابط جادویی
روز چهارم؛ سلامتی جادویی
روز پنجم؛ پول جادویی
روز ششم؛ شغل جادویی
روز هفتم؛ روش جادویی رهایی از منفی‌نگری
روز هشتم؛ ترکیبات جادویی
روز نهم؛ آهن‌ربای پول
روز دهم؛ غبار جادویی همه را در بر می‌گیرد
روز یازدهم؛ یک صبح جادویی
روز دوازدهم؛ افراد جادویی که تفاوتی ایجاد کرده‌اند
روز سیزدهم؛ همه آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید
روز چهاردهم؛ یک روز جادویی داشته باشید
روز پانزدهم؛ با جادو روابط خود را بهبود ببخشید
روز شانزدهم؛ جادو و معجزات در سلامتی
روز هفدهم؛ چک جادویی
روز هجدهم؛ فهرست کارهای جادویی
روز نوزدهم؛ قدم‌های جادویی
روز بیستم؛ جادوی قلب
روز بیست‌ویکم؛ نتایج باشکوه
روز بیست‌ودوم؛ مقابل چشم‌های شما
روز بیست‌وسوم؛ هوای جادویی که نفس می‌کشید
روز بیست‌وچهارم؛ عصای جادویی
روز بیست‌وپنجم؛ نشانه‌های جادو
روز بیست‌وششم؛ به شکلی جادویی، اشتباهات را به نعمت تبدیل کنید
روز بیست‌وهفتم؛ آینه جادویی
روز بیست‌وهشتم؛ جادو را به خاطر بسپار
آینده جادویی شما
جادو تمامی ندارد!
درباره راندا برن
راز
راز چیست؟
گزیده‌ای از کتاب راز
گزیده‌هایی از کتاب قدرت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادو (معجزه سپاسگزاری)
نویسنده
مترجمسارا عزیزی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-7369-49-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری)

غلامرضا
۱۴۰۲/۴/۳۰
سلام، این کتاب معجزه‌ای است از طرف خداوند که از طریق خانم راندا برن به همه افراد داده شده، نیازی نیست حتما مذهبی باشید، پیرو مکتب خاصی باشید تا با این کتاب و تمارینس به عالی‌ترین درجه برسید، حتی اگه فرد مذهبی هم نیستید انجام تمرینات این کتاب و البته باور قلبی به آن باعث تغیر اساسی در شما و سرازیری نعمت به زندگی‌تان می‌شود هر مشکلی دارید با شکر گزاری و راهنمایی گرفتن از این کتاب همه مسائل از سر راهتان برداشته می‌شود کاملا مطمئن باشید، خداوند مهربانم، خانم راندا برن خانم عزیزی، کتاب راه.. متشکرم..... متشکرم.... متشکرم
موسی الرضا شم آبادی
۱۴۰۱/۹/۱
من انسان اصلا مذهبی نیستم و همیشه این کتاب جادو سپاسگزاری رو در کتابراه میدیم و هیچ علاقه به خواندنش نداشتم تا اینکه در کتاب دیگه‌ای در خصوص اثر شکرگزاری نکاتی رو بیان کرده بود و من بخاطر تکمیل اون مطالب این کتاب رو خوندم
نظرم بعد از خواندن کتاب بکل عوض شد کتاب فوق العاده کاربردی و موثری هست
بخاطر همه حس‌های عالی این دنیا که تجربه کردم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
محمد امیدی زاد
۱۴۰۲/۱۱/۱
عالی
خداوندا برای همه چیز متشکرم متشکرم متشکرم
این کتاب رو حتما مطالعه کنید.
واقعا زندگیتون تغییر خیلی بزرگی می‌کنه تغییری که با تشکر کردن و با انجام دادن عملیات‌های این کتاب می‌شود آن را حس کرد.
اول از خداوند بزرگ و مهربان که بهترین دوست من است و آفریننده من است تشکر می‌کنم به خاطر همه چیز و بعد از تهیه کننده این کتاب و کسانی که تلاش کردند این کتاب به دست من برسد.
خدایا متشکرم ممنونم
Heydar Hasanpour
۱۴۰۱/۵/۱۱
سلام. با سپاس از کتابراه.
اگر به ترتیب و مو به موی کتاب رو اجرا کنیم بی شک وارد مرحله جدیدی از زندگی میشم گوی ک انگار ب بعد چهارم زندگی پرتاپ شدیم و تجربه‌های نابی رو تجربه خواهیم کرد.
و تنها شرط بهره وری از کتاب سلیقه‌ای عمل نکردن است و باید و حتما با کتاب و ب ترتیب پیش بریم تا بتونه رو ضمیر ناخودآگاه ما تآثیر بزاره.
ممنون
ساجده عباسی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
به نظرم این کتاب با خودش یه آرامش رو به همراه داره وقتی میخونیش از شدت امیدی که توی دلت ایجاد میشه شور و شعف زیادی واسه انجام کارات پیدا میکنی و با یه حس خوب بیداری میشی و شبا بدون فکرای الکی و دغدغه‌های پوچ میخوابی. ممنونم از تیم خوب کتابراه و کسایی که برای تهیه این کتاب زحمت کشیدند
مرتضی امیدی
۱۴۰۲/۶/۲۶
خب کلا این کتاب از اول تا آخرش تمرینی هست و باید با شروع این کتاب، یه وقتی رو برای انجام تمریناتش آزاد کنید وبا درک‌اش میتونید یک نگاه جدید و عمیق و متفاوت نسبت به جامعه خودمون و عام مردم رو تجربه کنیدو بُعد معنوی خودتون که مرتبط با ارتباط خود با خدا خودتون و هر چیزی که در این جهان هست رو بهتر درک کنید
مینا حق پرست
۱۴۰۲/۸/۱۶
خیلی خیلی عالی بود. کتاب جادومنو با یه دنیای دیگه‌ای اشنا کرد که کلا ازش بی خبر بودم. و از وقتی با راز اشنا شدم واقعا خیلی چیزها و نشانه رو دیدم فعلا من تازه خوندم ولی خیلی اتفاق‌های جالب تو زندگیم افتاده.
متشکرم از نویسنده و مترجمان عزیز.
سهیلا علوی
۱۴۰۳/۱/۱۰
آرامشی که این کتاب در من بوجود اورد رو نمیتونم بیان کنم به همه پیشنهادش میدم و میگم اگه میخوای تو زندگیت یه کتاب بخونی اون باید این کتاب باشه من بازم میخونمش اونقدی ک ملکه ذهنم بشه تبدیل بشه به باورهام قشنگی‌های این کتاب
سعیده جبارب
۱۴۰۲/۹/۶
درود عرض ادب امروز هجدهم روزیه که شروع کردم به مطالعه‌ی کتاب، تا الان برای من عالی بوده و ارامشم رو بیشتر کرده راضیم ازش و سپاسگذار از نویسنده کتابراه و نصرالله رادش، توی یه برنامه‌ای این کتاب رو توصیه کرد و خریدمش ازش سپاسگذارم زیاااااااد
Mojtaba
۱۴۰۱/۸/۲۸
سلام واقعا بسیار مفیده به نظر من یکی از بهترین کتاب‌هایی که مسیر خداشناسیی و به ما نشون میده راندابرن که نویسنده کتاب شاید مسلمان نباشه اما راهکار انسانیت و خیلی عالی یاد میده ❤❤❤❤
زهرا رستم پور
۱۴۰۲/۶/۲۷
بااین کتاب فوق العاده و جادویی متوجه تاثیر خارق العاده سپاسگزاری در تک‌تک ابعاد زندگیتون میشید و به خوبی معجزه‌های زیادی رو توی کار و روابط و کل جتبه‌های زندگی و جذب ساده خواسته هاتون میشید
زهرا عباسی
۱۴۰۱/۹/۱۹
سلام این کتاب کاملا دید تو را در مورد زندگی عوض میکنه نتایج عالی وواقعی هستن حیرت انگیزه باور کردنی نیست بخونید وهمه کارهاش رو هرروز اجرا کن، باور کردنی نیست نتایج، فوق‌العاده است
علی استادی
۱۴۰۱/۱/۱۱
باسلام کتاب جادو (معجزهسپاسگزاری) کتاب بی نظیراست وکسانی که میخواهند تحول درزندگی داشته باشندحتما این کتاب رابخوانند
ومن ازمسئولین کتاب راه کمال تشکررادارم
Aliakbar
۱۴۰۲/۸/۵
هیچ کتابی تا حالا انقدر تاثیر روی من نذاشته
بعد از مطالعه این کتاب و انجام تمرین هاش، من به لطف خدا، خونه خریدم و حتما توصیه‌ش میکنم به همه
عباس تاجیان
۱۴۰۲/۴/۲۱
سلام دوستان بنظر من این کتاب میتونه یک شروع دوباره باشه خیلی از جاها واقعا هیجان زده میشی خیلی ساده و کاربردی توضیح داده که فهمش راحت باشه بنظر من که خیلی خوب بود.
مشاهده همه نظرات 53

راهنمای مطالعه کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری)

برای دریافت کتاب جادو (معجزه سپاسگزاری) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.