معرفی و دانلود کتاب جانوران کمیاب

عکس جلد کتاب جانوران کمیاب
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جانوران کمیاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جانوران کمیاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جانوران کمیاب

باربارا تیلور در کتاب جانوران کمیاب با استفاده از روش پرسش و پاسخ به ساده‌ترین شکل ممکن، اطلاعاتی نسبتا کامل درباره گونه‌های جانوری نادر و رو به انقراض و دلایلی که باعث می‌شود برخی حیوانات منقرض شوند، در اختیار کودکان قرار می‌دهد.

درباره کتاب جانوران کمیاب:

یکی از ساده‌ترین و ملموس‌ترین شیوه‌ها برای آموزش مفاهیم علمی به کودکان استفاده از روش پرسش و پاسخ به شمار می‌رود که باربارا تیلور (Barbara Taylor) برای انتقال اطلاعات درباره گونه‌های جانوری رو به انقراض و کمیاب از آن بهره گرفته است.

کتاب جانوران کمیاب (Endangered Animals) علاوه بر اینکه متن ساده و روانی دارد، با تصاویری جذاب و واقعی همراه شده است تا به کوچکترین کنجکاوی‌های کودکان درباره این گونه‌‌های جانوری شگفت انگیز پاسخ بدهد. همچنین در جای جای آن تعدادی تمرین کوتاه و کاربردی قرار گرفته است تا آنچه را که کودکان از خواندن این کتاب یادگرفته‌اند محک بزند.

منظور از جانوران کمیاب حیواناتی هستند که اگر به موقع از آن‌ها حافظت نشود، احتمال انقراضشان به شدت افزایش می‌یابد. برای حفاظت از این جانوران در معرض انقراض باید شرایط زندگی و تغذیه مناسبشان را فراهم کرد و به سمت تولید مثل سوقشان داد. همچنین از هرگونه شکار و مرگشان تا حد ممکن جلوگیری کرد.

کتاب جانوران کمیاب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 10 ساله که به مطالب علمی علاقه دارند، آموزنده و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب جانوران کمیاب می‌خوانیم:

کدام نهنگ در حال انقراض است؟

نهنگ دندان‌دار واکیتا نوعی نهنگ است که در خطر انقراض قرار دارد. تعداد این نهنگ‌ها در اقیانوس آرام کمتر از 250 عدد است. نهنگ‌های واکیتا معمولا در تورهای ماهی گیری گیر می‌افتند یا به خاطر برخورد با قایق‌ها کشته می‌شوند. آلودگی هم یکی دیگر از خطراتی است که جان واکیتا را تهدید می‌کند.

چرا آدم‌ها خانه حیوانات را خراب می‌کنند؟

جمعیت جهان هفت میلیارد نفر است و همه این آدم‌ها به غذا و محلی برای زندگی نیاز دارند. آدم ‌ها درختان را قطع می‌کنند، چمنزارها را لخت می‌کنند و برای ساختن خانه و مزرعه برکه‌ها را خشک می‌کنند. ولی همه این‌ها خانه حیوانات هستند. اگر حیوانات جایی برای زندگی نداشته باشند، از بین می‌روند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جانوران کمیاب
نویسنده
مترجممهدی رمضانی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-7288-41-2
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جانوران کمیاب

پانیذ فرقانی
۱۴۰۰/۷/۲۷
عالی بود من دوس دارم دامپزشک بشم و همه نسخه هاشو دارم خیلی کمکم میکنن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جانوران کمیاب

برای دریافت کتاب جانوران کمیاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.