معرفی و دانلود رایگان کتاب جایی برای نگرانی نیست

عکس جلد کتاب جایی برای نگرانی نیست
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جایی برای نگرانی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جایی برای نگرانی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جایی برای نگرانی نیست

کتاب جایی برای نگرانی نیست نوشته‌ی محمدجواد شیرودی، آمیزه‌ای از مطالب روانشناسی و عرفانی است و 18 روش کاربردی برای رهایی از نگرانی‌ها به شما می‌آموزد. با خواندن این کتاب و انجام روش‌های منطقی که به آن‌ها اشاره شده است، می‌توانید به آرامش عمیقی دست یابید و از هر لحظه‌ی زندگی خود لذت ببرید.

درباره کتاب جایی برای نگرانی نیست:

در زندگی روزمره مشکلات فراوانی وجود دارد که با اشکال گوناگون به سراغ شما می‌آیند. مشکلات مانند طاقدیس و ناودیس هستند. امروز با زحمت و مشقت از یک طرف طاقدیس بالا می‌روید ولی فردا مطمئناً به راحتی و با سرعت از طرف دیگرش پایین خواهید آمد و اگر از ناودیس پایین بیایید، فردا باید دوباره از طاقدیس دیگری بالا بروید. مشکلات و نگرانی‌های حاصل از آن نیز چنین حالتی را دارد اگر امروز نباشد، فردا حتماً خواهد بود. بنابراین باید بتوانید با کسب آگاهی‌های لازم و به کار بستن راه حل‌های درست، خودتان را با آن‌ها وفق دهید.

در دنیا هیچ انسانی وجود ندارد که ادعا کند هرگز نگرانی نداشته است. شما می‌توانید مشکلات و نگرانی‌ها را بخشی از زندگی خود بدانید. به راستی اگر مشکلی وجود نداشته باشد، زندگی بی‌معنا و یکنواخت خواهد شد. بنابراین یکی از حکمت‌های وجود مشکلات در زندگی لذت بردن از آسایش و رفاه است.

در این دنیا هرکس نگرانی دارد و اگر امروز را بدون آن سر کند، فرداها با آن روبرو خواهد شد. پس راه گریزی نیست. برخی از افراد با کوچکترین نگرانی از پا در می‌آیند. عده‌ای فکر می‌کنند، اینگونه افراد ترسویی بیش نیستند. ولی اگر کمی با دقت به موضوع بنگرید، درمی‌یابید ترس واژه درستی نیست و در مورد اینگونه افراد، واژه ناآگاهی بیشتر صدق می‌کند. آن‌ها می‌گریزند، زیرا توانایی تحمل آن را ندارند. ولی در صورت برخورد صحیح، حتی بدترین نگرانی‌ها در مقابل شما سر فرود خواهند آورد.

برخی از افراد از کاه، کوه می‌سازند و کمترین نگرانی را به بزرگترین نگرانی تبدیل می‌کنند. اینگونه افراد چون راه مبارزه با نگرانی را نمی‌دانند، به همین خاطر دچار اشتباهات جبران‌ناپذیری می‌شوند و ممکن است به خاطر تصمیم‌های غلط از مسیر اصلی زندگی فرسنگ‌ها فاصله بگیرند که البته امید است این دسته از افراد بعد از مطالعه این کتاب تا حدودی راه درست برخورد با نگرانی‌ها را بشناسند. افراد دیگری نیز هستند که موفق شده‌اند، با نگرانی‌ها کنار بیایند و بدین ترتیب به یک آرامش خیال دست یابند.

کتاب جایی برای نگرانی نیست به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر با دو عامل مخرب ترس و نگرانی در زندگی مواجه هستید، خواندن این کتاب کمک فراوانی برای رهایی از مشکلاتتان خواهد کرد.

جملات برگزیده کتاب جایی برای نگرانی نیست:

- یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای رهایی از نگرانی نوشتن آن‌هاست.
- آزمایش الهی اتفاقی است که صد درصد برای هر شخصی در زندگی اتفاق می‌افتد.
- ذهن ما دارای قدرت و توانایی‌های فراوانی است که باید راه درست استفاده از آن را بیاموزید.
- براستی که برخی از مشکلات ما را وادار به انجام کاری می‌کند که خوشبختی و سعادت ما در آن است.
- در زندگی اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد که نه می‌توان آن‌ها را حدس زد و نه در بروز آن دخالتی داشت.

در بخشی از کتاب جایی برای نگرانی نیست می‌خوانیم:

اگر خود ما عامل بروز مشکلی نبوده‌ایم، باید ایمان داشته باشیم که مسائل و مشکلات بوجود آمده برای آزار و اذیت ما نیامده‌اند. بلکه به جهت پیشرفت ما در مسائل معنوی بر سرراهمان قرار گرفته‌اند. ما همانند آهنی هستیم که آهنگر برای شکل دادن به آن به ناچار آن را درون آتش می‌اندازد و سپس آنرا بر روی سندان قرار داده، می‌کوبد. قلب سخت ما نیز باید در آتش مشکلات بسوزد و بر روی سندان کوبیده شود تا بلکه به آن شکلی که خداوند از ما انتظار دارد، تبدیل شود. در این نوع مشکلات هر چه قدر سختی بیشتری را تحمل کنیم، همانقدر روحمان پاکتر می‌شود و همانقدر به آن شکلی که خداوند از ما انتظار دارد، نزدیکترمی شویم.

آزمایش الهی اتفاقی است که صد درصد برای هر شخصی در زندگی اتفاق می‌افتد. حتی پیامبران و معصومین نیز از آن مستثنی نبوده‌اند. اما چرا با وجود اینکه خداوند بندگانش را خوب می‌شناسد اما باز آن‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهد؟

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه نویسنده
فصل اول: انواع مشکلات
فصل دوم: در زمان حال زندگی کنید
فصل سوم: مشکلات را پیش‌بینی نکنید
فصل چهارم: فکر ما چه توانایی‌هایی دارد
فصل پنجم: روش جایگزینی
فصل ششم: راهی آسان برای رهایی از نگرانی
فصل هفتم: هیچگاه نترسید
فصل هشتم: قبول کردن مشکلات
فصل نهم: در مقابل امواج قرار نگیرید
فصل دهم: سعی کنید نگران چیزی نباشید
فصل یازدهم: خوشبین باشید
فصل دوازدهم: این هم می‌گذرد
فصل سیزدهم: رها کنید تا بدست آورید
فصل چهاردهم: چگونه نگرانی‌هایمان را کاهش دهیم
فصل پانزدهم: چگونه با مشغول کردن خود، ذهن را از نگرانیها دور سازیم
فصل شانزدهم: ایمان داشته باشید
فصل هفدهم: قانون قیاس
فصل هجدهم: همیشه خودتان باشید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جایی برای نگرانی نیست
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شیرودی
سال انتشار۱۳۸۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-964-95319-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب جایی برای نگرانی نیست

محمد
۱۴۰۰/۲/۲۱
خیلی کتاب خوبی بود باوجود داستان‌های زیبایی که داشت کمک می‌کرد مطالب رو راحت درک کنیم و توی ذهن موندگار بشه. (حتما بخونید)
یک سوال دارم.
آخر کتاب نوشته بیائید تا خودمان باشیم و قدر استعدا و توانایی که خداوند به ما هدیه داده است را بدانیم. تا زندگی را بدون نگرانی شادمانه زندگی کنیم.
من راسیتش
نمیدونم به چی اصلا علاقه دارم نمیتونم استعداد خودمو کشف کنم حتی رشته تحصیلی که انتخاب کردم بهش علاقه ندارم و حتی کارمو کسی هست کتابی معرفی کنه یا راه حلی به ذهنش برسه؟
Nahid_
۱۴۰۱/۱/۲۸
کتاب خوبی بود من دوس داشتم شاید کتاب ساده ایی باشه و کتابای زیادی هستن در همین سبک به نظر پر بارتر بیان ولی به نظرم توی این کتاب راهکارایی گفته شده که شاید همه شنیدیم یا حتی می‌دونیم وشاید انجام هم میدیم ولی درک درستی ازش نداریم یا فراموش کردیم مثلا شاید اکثرا بگیم به خدا ایمان داریم ولی شاید کردیم فراموش که ایمان به خدا واقعا یعنی چه؟ یا مثلا وقتی مشکلی یا نگرانی داریم میایم هی غصه می‌خوریم هی گله می‌کنیم وشاید یادمون رفته بهتره بیایم نگرانیمونو بنویسیم و براش راه حلی پیدا کنیم و بجای غصه خوردن و بی قرار شدن و فکر و خیال و تلخ کردن زندگی بر خودمون برای حلش تلاش کنیم،
همه‌ی اینارو شاید همه مون بدونیم ولی واقعا ایا یادمونه انجام بدیم!!!
این کتاب برای من که خیلی مفید بود با تمام سادگیش،
برام یادآور نکته‌های ساده اما مهم بود که فراموش کرده بودم یا شاید اصلا بلد نبودم.
Parya
۱۴۰۲/۸/۱۳
عالی بود روح نویسنده شاد باشه چون ظاهرا فوت شدن
کتاب ساده روان مختصر و مفید و بسیار خوبی بود حتما توصیه میکنم بخونیدش چون وقتی هم نمیگیره نهایت ۱، ۲ ساعت
داستانهای زیبا و کوتاه و بسیار با معنی و به جایی که آورده شده در کتاب خیلی بهتر مطالب رو جا میندازه و حس بسیار خوبی از خواندن کتاب به شما دست و
میده
خلاصه‌ای از کتاب هم بخوام بگم
مطالب کتاب در مورد راههای کاهش رهایی از اضطراب و دل نگرانی‌های است که شاید دامن‌گیر زندگی روزمره ما شده است و به ما کمک می‌کند تا برای رفع این مشکلات و نگرانی‌ها چه کارهای را انجام دهیم، می‌توان گفت که همه افراد جامعه انسانی به نوعی دارای نگرانی‌های هستند که با آن درگیر هستند و بعضی این مشکلات و نگرانی‌ها را نوعی امتحان اللهی می‌دانند که این تفکر به آن‌ها کمک می‌کند که برای مبارزه با آن امیدوار بوده و از خزانه غیب اللهی کمک بیشتری بخواهند، و نکته بسیار حال دیگه در مورد آن قسم نگرانی‌ها و تفکرات و تصورات ما بود که واقعا ممکنه هیچ وقت اصلا رخ نده و ما با پیش داوری‌ها و تصمیمات غلط فقط زندگی خودمون رو دچار چالش و خطر میکنیم و این گفته نویسنده از همه مطالب بیشتر من رو مجذوب کرد و اون این بود که:
براستی که برخی اوقات پیشگویی مشکلات، ما را در دام مشکلات بزرگتری گرفتار می‌سازد. مشکلاتی که دیگر رهایی از آن ممکن نیست.
فاطمه رحیمی
۱۴۰۲/۵/۱
کتاب خیلی خوب وخودمانی است با داستانک‌های زیبا وتاثیر گذار به موضوعات خوب ومبتلا بهی پرداخته مثل در حال زندگی کردن، گذر زمان، رها کردن وخودتان باشید و... وراه کار هم ارائه داده است شاید کمی وقوع مشکلات و اجتناب ناپذیر بودن آن‌ها پر رنگ شده تا جایی که ممکن است خود باعث نگرانی شود در حالیکه اگر به به تعالیم فرهنگی خودمان نگاه کنیم راهکارهایی ما ارائه شده برای جلوگیری از وقوع مشکلات که خودش آرام بخش است مثل شکر گزاری مثل صدقه دادن مثل دعا کردن مثل وابسته نبودن به دنیا در حالی که بزرگترین تلاشها رو انجام میدهی مثل بخشندگی مثل صله ارحام که اتفاقا خیلی خودمانی وکاربردی است بعنوان مثال در قرآن کریم سوره فجر آمده است بعد از اینکه خداوند به شما نعمت میدهد تنگ روزی می‌شوید و می‌گویید خدا ما را خوار کرد نه خدا شما را خوار نکرد این برای اینست که به یتیم توجه نکردید مستمند را سر سفره خود دعوت نکردید مشکلات ما آدم‌های معمولی در اغلب مواقع حاصل رفتارهای غلط خود ماست البته خداوند در قران فرموده است ما شما را بوسیله اولاد و نقص در اموال امتحان می‌کنیم اما همانطور که گفته شد این امتحان‌ها اولا در حد ظرفیت ماست ثانیا علاوه بر تاثیر سبک زندگی خداوند کلمات را به ما یاد داد تا دعا کنیم واستجابت کند باید باور کنیم این موضوع را و فقط برای خودمان دعا نکنیم زندگی بی مشکل در میان آدم‌هایی که گرفتارند لطفی ندارد برای همه همه چیز را از صاحب همه چیز بخواهیم خداوند نویسنده را رحمت کند
ساغر
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب ساده و روان و در عین حال آموزنده و مفیدی است. در این کتاب مسائلی آمده که در اینجا به نمونه‌هایی اشاره می‌کنم. مشکلات انسان سه نوع است. ۱. مشکلاتی که ما را از انجام کاری منع می‌کنند و می‌خواهند چیزی را به ما بفهمانند. ۲. مارا به انجام کاری تشویق می‌کنند. ۳. مشکلاتی که طآزمایش الهی است که به رشد منظور ما بوجود می‌آیند. در زمان حال زندگی کنید: در زندگی اتفاقهای زیادی ممکن است رخ دهد که نه می‌توان آن‌ها را حدس زد و نه در بروز آن دخالتی داشت. پس باید تنها به فردای خود امیدوار باشیم و در‌های نا امیدی را بر روی گذشته و آینده ببندیم. مشکلات را پیش بینی نکنیم: ما با پیش بینی مشکلات، علاوه بر مشکل اصلی، مشکل دیگری که خیلی بزرگتر از مشکل اولیه است بوجود می‌آوریم. افکار به دو نوع تقسیم می‌شود ۱. افکار خوب با انرژی مثبت و سازنده. ۲. افکار بد با انرژی منفی و مخرب. برای رهایی از نگرانی، افکارتان هر چی که هست بر روی کاغذ بیاورید و بنویسید. هیچگاه نترسید: ترس دو نوع است ترس دو نوع است ۱. ترس ذاتی که از تولد همراه ماست. ۲. ترسی که ما حصل افکار خودمان است. شکسپیر: یک مرد دانا هیچگاه برای آنچه از دست داده ماتم نمی‌گیرد بلکه با سر زندگی می‌کوشد تا راهی برای جبران خسارت اشتباهات گذشته‌اش بیابد. در آخر به خداوند ایمان داشته باشید او از همه قادرتر و توانا تر است. روح نویسنده بزرگوار شاد و قرین رحمت الهی. سپاسگزارم از کتابراه
Ehsan Ahady123
۱۴۰۲/۳/۱۷
هر چند کتاب کم حجمی بود و خواندن آن برای بیشتر افراد زود به اتمام برسد همانند بنده. اما می‌تونم بگم در کنار حجم کم، کتاب به نکات بسیار جالبی اشاره کرده بود. خودم به این موضوع اعتقاد خاصی دارم که یک شخص به جای خواندن و مرور صدها و هزاران جمله از نوع (انگیزشی، قصار، ضرب المثل و...) که زود به اتمام و می‌رسند به علت کوتاهی جمله مغز انسان قادر به تجزیه و تحلیل کامل معنای جمله نخواهد بود هر چند که جمله پر معنا باشد. کم تر موقعی پیش می‌آید که درباره مفهوم جمله‌ای به فکر فرو رویم ولی رویکرد این کتاب برایم بسیار جالب بود که با ذکر جملاتی کوتاه در کنار آن ذکر مثال‌هایی از نوع داستان کوتاه مفهوم جمله را کاملاً واضح و روشن توضیح داده تا خواننده کتاب را فقط با عنوان جملاتی کوتاه هر چند با معنی در سرگردانی رها نسازد. خودم از هر بخش دیگری (همیشه خودتان باشید) را پسندیدم. چه بسا در اطراف خودم افراد بی شماری (دوستان، اقوام،...) شاهد بوده‌ام که ظاهر خود و یا زندگی‌اش را با افراد موفق تر از خود مقایسه کرده و هر روز هم با همین مقایسه‌های نسنجیده روحیه خود را تضعیف و به اعتماد بنفس و عزت نفس خود آسیب‌های جبران ناپذیری وارد می‌کنند. این کتاب را به تمامی اشخاصی که خواهان کشف نکات طلایی آن، همینطور به داستان‌های کوتاه علاقه مندند بسیار توصیه مکینم که با دارا بودن حجمی کم مطالعه آن وقت زیادی از خواننده نمی‌گیرد.
محمدرضا مولاءی
۱۴۰۲/۲/۷
کتابی ساده و روان است. خواندنش ارزش دارد. متاسفانه خیلی از نوجوانان و جوانان امروزه ۹زیاد اهل مطالعه نیستند. و قهوه خانه‌های مدرن (کافی شاپ یا کافه تریا و...) که قبلأ محل اجتماع بازنشته‌ها یا محل کاریابی کارکران و نوازندگان... بود، حالا محل اجتماع جوانان و حتی نوجوان‌های ما شده. متاسفانه انواع و از خلافها سرگرمی برای پایبند نمودن این بچه‌ها طرف صاحبان یا ایادی این اماکن صورت می‌گیرد. چون از هر قشری به این اماکن تردد دارند، خلاف، تهمت، غیبت و به خصوص حرکات بچه پولدارهای تازه به دوران رسیده موجب گمراهی یا احساس خودکم بینی بعضی از جوان‌ها شده و در نهایت موجب افسردگی و درگیر شدن با خانواده و فاصله از باورها میگردد. ایکاش چنین کتاب‌هایی قبل از باز شدن بچه‌ها به این اماکن و یا مشکلات دیگر، در مدارس توسط استادان مجرب و مسئول آموزش داده شود.
Maryam yuosefi
۱۴۰۱/۱۱/۱
سلام کتاب خوبی بود سلیس روان و جالبتر اینکه هر قسمت از شیوه یادگیری با داستانی همراه بود تا درک خواننده از ان موضوع بهتر باشد سپاسگزارم برای راه حلهایی که برای لحظات زندگیمان چه غم چه شادی چه نگرانی وچه ترس از تجربه‌ها و راههایی که امتحان کردید و نتیجه مثبت گرفتید را در اختیار ما گذاشتید و این مسلم است که ایمان و توکل و عزت نفس داشتن در هرکاری یا در برابر هر مشکلی میتواند به انسان در ارامش روح و روانش نقش بسزایی داشته باشد گفتن بسیار اسان است ولی عمل کرد ما انسانها نشان دهنده ان چیزیست که در افکار ما میگذرد امیدوارم از هر اتفاقی در زندگیمان تجربه‌ای مثبت و اگاهی با ارزش بر وجودمان نقش ببندد و یاد بگیریم در هر شرایطی نترسیم و ارام باشیم و به خدا توکل کنیم سپاسگزارم از کتابراه و نویسنده محترم اقای محمد جواد شیرودی
عباس پورخلیلی
۱۴۰۲/۴/۴
کتاب خوب و مفیدی است، مطالب کتاب در مورد راههای کاهش و رهایی از اضطراب و دل نگرانی‌های است که شاید دامن‌گیر زندگی روزمره ما شده است و به ما کمک می‌کند تا برای رفع این مشکلات و نگرانی‌ها چه کارهای را انجام دهیم، می‌توان گفت که همه افراد جامعه انسانی به نوعی دارای نگرانی‌های هستند که با آن درگیر و و هستند بعضی این مشکلات نگرانی‌ها را نوعی امتحان اللهی می‌دانند که این تفکر به آن‌ها کمک می‌کند که برای مبارزه با آن امیدوار بوده و از خزانه غیب اللهی کمک بیشتری بخواهند،
البته این کتاب یک سری روش‌های ساده و کارآمد را بیان کرده که می‌توان با بکارگیری آن‌ها مشکلات خود را آسان تر پشت سر گذاشت،
با آگاهی از روش‌های برطرف کردن نگرانی‌ها و اعتماد بنفس و از همه مهمتر اعتماد به کمک و یاری خداوند می‌توان به هدف‌های خود برسیم.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۱۷
کتابی هست که باید مطالعه کرد، بسیار روان و گیرا نویسنده‌ی گرامی اندیشه‌های خودشون را در قالب داستان و توصیه‌های دوستانه در اختیار مخاطبان خودشون قرار داده‌اند. کتاب بسیار روان پیش می‌ره و با خواندنش لذت و شعفی در من ایجاد شد، که نمی‌شد کتاب را زمین گذاشت. بسیار کوتاه ولی پر از معنا و مفهوم که هر یک فصلش خودش درس زندگی به ما می‌آموزه. اینکه افکار مثبت داشته باشیم و ایمان خود اصل خواستن هست که باید تلاش هم بهش اضافه کرد تا به نتیجه‌ی مطلوبمان برسیم. از اینکه خودمان باشیم شرم نداشته باشیم و سعی کنیم اگر مقایسه‌ای می‌کنیم با خود دیروزمان باشد ‌. واقعا کتابیه که میشه به عنوان داستان برای نوجوانان و جوانان خواند که راه زندگی و فلسفه‌ی موفقیت شخصی خودشون را پیدا کنند. سپاس از نویسنده و کتابراه و این برنامه‌ی عالی.
م نظری
۱۴۰۰/۲/۲۱
خیلی کتاب زیبا بود هر انسان سالمی اگر منکر ترس ونگرانی در خود شود بدانید که دروغ می‌گوید چون این دو موضوع دغدغه تمام آدمها است اما بعضی‌ها بیشتر وبعضی دیگر کمتر/آنهایی که درجه بیشتری دارند مطمئن باشید حتما در زندگی شان یک مشکی داشته‌اند یا دارند و یک بحران را تجربه کرده اند/این افراد اول باید از آن بحران بیرون بیایند واگر مال قبل است آن را با راه حل‌هایی که گفتید برای خود هضم کنند/اینها را با توجه به تجربه خودم گفتم که خیلی از آن‌ها را تجربه کرده‌ام و راه حل‌های شما را قبول دارم وثمره آن را دیده ام
Ali Safari
۱۴۰۰/۱/۲۰
همیشه آرزو داشتم کتاب بخونم ورزش کنم و خیلی آرزوهای دیگه که منو نگران آینده نامعلوم میکرد ولی خداروصد هزار بار شکر که حالا با بالا رفتن آگاهیم از لحظه لحظه‌ی زندگیم لذت میبرم.
ترانه لطفی
۱۴۰۲/۱۰/۴
کتاب ساده روان مختصر و مفید و بسیار خوبی بود حتما توصیه میکنم بخونیدش چون وقتی هم نمیگیره نهایت یکی دو ساعت. داستانهای زیبا و کوتاه و بسیار با معنی و به جایی که آورده شده در کتاب خیلی بهتر مطالب رو جا میندازه و حس بسیار خوبی از خواندن کتاب به شما دست میده، مطالب کتاب در مورد راههای کاهش و رهایی از اضطراب و دل نگرانی‌های است که شاید دامن‌گیر زندگی روزمره ما شده است و به ما کمک می‌کند تا برای رفع این مشکلات و نگرانی‌ها چه کارهای را انجام دهیم. این کتاب بی نظیره پیشنهاد میدم بخونید خیلی روان و ساده نوشته شده با مثال‌های جالب و راهکار‌های زیبا. متشکرم
فرزانه
۱۴۰۱/۱۲/۶
همونطور که مولف هم گفته این کتاب تلفیقی از روانشناسی و عرفانه و چیزهایی که خود مولف بهش رسیده به زبان خیلی ساده و با داستان‌های خیلی قابل فهم پیامش و رسونده. شاید از این دست کتاب زیاد خونده باشید ولی مطمئن باشید بازم از خوندن کتابای اینچنینی، بی نیاز نیستید چون هر نویسنده‌ای، به شکلی حقایق و فهمیده و با بیانی خاص خودش حرف میزنه که چه بسا یه نکته‌ای به دلتون بشینه و به دردتون بخوره و عملی‌اش کنید
کتابای خارجی به شکلی جالب و مفید هستن و این کتاب هم به شکلی...
و این و هم بگم که توصیه‌ها عملی کردنشون خیلی سخته و بعضی هاش و هم تردید دارم درست باشه
منصوره طالعی
۱۴۰۰/۳/۲۳
30 سالمه و فک میکنم تا اینجای عمرم رو به بطالت گذروندم این عمر چه خوب و چه بد میگذره پس حیفه این دو روزه دنیا تفکر نکنیم از اینکه من کی هستم چی میخام از زندگی، تصمیم گرفتم از این به بعد کتاب‌های زیادی بخونم و به دیگران هدیه بدم خصوصا کتاب‌هایی که ذهن رو باز میکنه و دید افراد رو نسبت به مشکلات تغییر میده خدارو شاکرم که این مسیر رو برام روشن کرد
مشاهده همه نظرات 986

راهنمای مطالعه کتاب جایی برای نگرانی نیست

برای دریافت کتاب جایی برای نگرانی نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.