معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز (با کمک مدیتیشن)

عکس جلد کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز (با کمک مدیتیشن)
قیمت:
۱۹۰۰۰ ۱۳,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز (با کمک مدیتیشن) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز (با کمک مدیتیشن) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز (با کمک مدیتیشن)

تامارا لویت مربی ذهن‌آگاهی، در کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز (با کمک مدیتیشن)، از طریق تمرین‌های مراقبه و مدیتیشن به شما کمک می‌کند تا استرس را از وجود خود به‌کلی دور کرده و آرامش ابدی را تجربه کنید.

درباره کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز:

در میان سیل اخبار منفی و اتفاقات ناگوار فراوان که ذهن ما را پر کرده‌اند، هرکسی باید راهی پیدا کند تا بتواند از طریق آن چند دقیقه‌ای را در سکون و سکوت بگذراند. شلوغی‌های امروزه در شهرهای مدرن، برای ذهن و مغز انسان هنوز قابل هضم نیستند و دارای عوارض جانبی فراوانی مثل انواع تنش‌ها و استرس و حتی افسردگی می‌شوند.

تامارا لویت با استفاده از ابزارهای عملی به شما کمک می‌کند تا مسیر شخصی خود را برای دستیابی به آرامش طی کرده و استرس را از زندگی خود حذف کنید. طبق نام‌گذاری سازمان بهداشت جهانی، استرس و ناآرامی ذهنی به‌عنوان یکی از بیماری‌های همه‌گیر یا اپیدمی در قرن بیست و یکم، نام‌ گرفته شده است. بدین‌جهت تمامی مراکز تحقیقاتی و پزشکی در سطح جهانی به‌منظور یافتن راهکارهای کاهش استرس، تحقیقات گسترده‌ای انجام می‌دهند. یکی از بهترین روش‌های شناخته شده برای تحقق این هدف، مدیتیشن یا مراقبه است. اکثر تمرینات مدیتیشن بدون نیاز به شرایط مکانی و زمانی خاص انجام می‌شوند و نتیجه آرام‌بخش آن بلافاصله ظاهر می‌شود!

کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز، تمرین‌های مراقبه و ذهن‌آگاهی را برای هفت روز آماده کرده که می‌توانید با کمک آن‌ها آرامش را به ذهن خود برگردانید. تامارا لویت نویسنده کانادایی و مربی ذهن‌آگاهی متولد سال 1971 و یکی از راویان برنامه Calm است. او در جلسات مراقبه و ذهن‌آگاهی حضور دارد و یکی از مربیان و راهنمایان در این حوزه به شمار می‌آید. او در این کتاب صوتی شما را راهنمایی می‌کند تا به بهترین نحو آرامش خود را بازیافته و استرس را در خود برطرف کنید.

شنیدن کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید استرس را از خود دور و یک زندگی آرام را تجربه کنید، شنیدن این کتاب صوتی برای شما مناسب خواهد بود.

جملات برگزیده کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز:

- وقتی دچار اضطراب و استرس می‌شیم، از روی عادت در دام نوعی تفکر میفتیم که موقعیت‌ها رو اغراق‌آمیز می‌بینیم. چیزهای مثبت رو کم و ناچیز می‌بینیم و ذهن‌خوانی می‌کنیم.

- ما در موقعیت‌های منفی اغراق می‌کنیم و موقعیت‌های مثبت رو دست‌کم می‌گیریم. نیرو، استعداد و تجربهٔ خودمون رو نادیده می‌گیریم. در نتیجه دچار استرسی می‌شیم که ریشه در یک فکر، در یک خیال داره.

- اگر بتونیم افکارمون رو دربارهٔ موقعیت‌ها و رویدادها تغییر بدیم، تجربمون از وضعیت تغییر می‌کنه.

- بیشتر اوقات نمی‌تونیم اتفاقات بیرونی زندگی رو تغییر بدیم. اما میتونیم انتخاب کنیم به‌جای مقاومت کردن در برابر چیزهایی که نمی‌تونیم تغییرشون بدیم، دربرابرشون تسلیم بشیم.

- اگر بتونیم تسلیم این حقیقت بشیم که تنها کاری که از دستمون برمیاد ادامه دادنه، استرس کمتری رو تجربه خواهیم کرد.

- اگر به خودمون یادآوری کنیم که این درد تغییر خواهد کرد و آرام‌تر خواهد شد و این حس تنهایی و رنجوری کم‌کم برطرف میشه، واقعاً سریع‌تر خوب می‌شیم و خیلی زود دوباره از زندگی لذت خواهیم برد.

در بخشی از کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز می‌شنویم:

سلام، به‌روز چهارم از تمرین هفت روز با مدیریت استرس خوش اومدید. برای شروع در یک حالت بدنی آسوده با پشتی صاف و حالتی هشیار، ثابت و ساکن بنشینید. میتونین تصور کنین یک ریسمان نامرئی وجود داره که به بالای سر شما متصله و شمارو استوار و صاف نگه میداره. شونه‌هارو کاملاً شل و رها کنید و بازوها رو طوری قرار بدید که راحت باشن. هروقت آماده بودین چشم‌ها رو ببندید. امروز قراره به مواردی که خودمون استرسمون رو بدتر می‌کنیم نگاهی داشته باشیم. ما همیشه با فکرها و حرف‌هامون بدون اینکه متوجه باشیم اینکارو می‌کنیم. بعد وقتی‌که اتفاق‌هایی که دوست نداریم میوفته، خودمون یا دیگران رو مقصر میدونیم.

امروز بناست به طور ویژه روی روش‌های منفی حرف‌زدن با خودمون تمرکز کنیم. همهٔ ما قادریم استرس رو با سخت گرفتن به خودمون شدیدتر کنیم. از زبانی استفاده می‌کنیم که هیچ‌وقت برای صحبت‌کردن با دیگران استفاده نمی‌کنیم. اگر مشکلی به وجود بیاد و کمی هم احساس مسئولیت کنیم، به خودمون میگیم که خیلی به درد نخوریم. خودمون رو بازنده می‌بینیم. یه شکست‌خورده و تمام اتفاقاتی که با این کارها و حرف‌ها میوفته اینه که استرسمون شدیدتر میشه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
روز اول
14 دقیقه
روز دوم
15 دقیقه
روز سوم
13 دقیقه
روز چهارم
14 دقیقه
روز پنجم
13 دقیقه
روز ششم
14 دقیقه
روز هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز (با کمک مدیتیشن)
نویسنده
مترجمرامونا شاه
راویرامونا شاه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۹۰۰۰ ۱۳,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز (با کمک مدیتیشن)

man manam
۱۴۰۰/۱۱/۴
کاملا مزخرف، گفتم تا آخرش برم ببینم چطوره بعد نظر بدم امروز روز هفتم بود،،، میخای ریلکسیشن کنی تا از استرس دور شی چشاتو میبندی همش از استرس حرف میزنه، از استرس دور شین، استرس نداشته باشین، استرس باعث فلان میشه و....!:)))
چشم! شما تو اوج تمرکز ذهنی ما همش اسم استرس رو بیار ما هم خارج میشیم.
این فقط‌ی ایرادشه و البته بزرگترین.
توصیه نمیکنم دوستان
bozorgi omid
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
سلام.
اگر دچار استرس و اضطراب در زندگی روزمره هستید با مراجعه به این کتاب و اجرای آن می‌توانید به آرامش برسید. برای من خیلی مفید بود.
ممنون و سپاسگزارم
Jaf Kam
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
عالی و بسیار کاربردی است. پیشنهاد میکنم هروقت احساس استرس ویا افسردگی کردید نیم‌ساعت وقت بگذارید و یکروزش را گوش کنید.
Sara Saadat
۱۴۰۰/۹/۱۱
کتاب خوبیه من دوره‌های مدیتیشن زیادی گوش دادم جالبه که این کتاب اهنگ پس زمینه نداره و خیلی خوبه
فاطمه مهدوی
۱۴۰۰/۵/۱۲
این کتاب برای من بسیار مفید و کاربردی بود. صدای گوینده هم بسیار آرامش بخش و عالی بود.
افرا کاشانی
۱۴۰۱/۲/۱۱
کتابی فوق‌العاده برای دریافت آرامش. با بیانی آرام بخش و درجه یک.
Shiva Ahmadi
۱۴۰۰/۷/۱۴
تازە شرع کردم کتاب رو، بە نظرم جالب میاد، مدیتشن رو برای هفتە اول شروع کردم 😊
Javad Jafariyan
۱۴۰۰/۶/۳۱
گوینده بسیار عالیست. به نظر می‌رسد که اجرای آن ممکن باشد.
Adel Daryasari
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
عاشق این کتاب صوتی هستم، لحن دلنشین، بسیار کاربردی
محبوبه تقی زاده
۱۴۰۱/۵/۱۹
خیلی خوبه آدم سبک میشه
باران رهرو
۱۴۰۱/۴/۲۳
خوب بود از کتاب راضی هستم
مهدی زارع
۱۴۰۰/۱۲/۴
متوسط بود زیاد باهاش ارتباط نگرفتم
سارا ش
۱۴۰۰/۸/۱۶
خیلی خوب بود لذت بردم
پیمانه صابری
۱۴۰۰/۶/۳
۲ روزه انجام دادم فعلا خوب بود
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز (با کمک مدیتیشن)

برای دریافت کتاب صوتی مدیریت استرس در هفت روز (با کمک مدیتیشن) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.