معرفی و دانلود کتاب جشن شکار

عکس جلد کتاب جشن شکار
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جشن شکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جشن شکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جشن شکار

ماجرای دلهره‌آور کتاب جشن شکار از اینجا شروع می‌شود: وجود یک جسد و حضور قاتلی حرفه‌ای در بین دوستان قدیمی همه مهمانان را به هم مظنون می‌کند و به این ترتیب داستان وارد تعلیقی پرکشش و جذاب می‌شود. لوسی فولی در این کتاب پرفروش شما را به به منطقه‌ای دور افتاده در ارتفاعات اسکاتلند می‌برد؛ جایی که ضیافتی نورانی به کابوسی سیاه بدل می‌گردد.

درباره کتاب جشن شکار

گروهی از دانشجویان قدیمیِ دانشگاه آکسفورد با یکدیگر قرار گذاشته‌اند که هر ده سال جشن سال نو را در کنار هم برگزار کنند. آنان این بار تصمیم می‌گیرند که به طرف ارتفاعات اسکاتلند بروند تا از هیاهوی شهر فاصله بگیرند.

این دوستان که برای دورهمی متفاوتشان هیجان‌زده هستند، در روزهای پایانی دسامبر به اقامتگاه خود می‌رسند؛ درست پیش از آن‌که کولاکی تاریخی راه را به روی آنان ببندد. اما این پایان ماجرا نیست؛ دو روز بعد و درست در روز سال نو، جسدی در میان آن‌ها پیدا می‌شود...

با گذشت زمان، ایجاد آشفتگی در میان مهمانان و خستگی فراوان‌شان، بحث و درگیری بین آن‌ها بالا می‌گیرد و هر کسی به شخصی دیگر مشکوک می‌شود. لوسی فولی (Lucy Foley) با پرداختن به تک‌تک شخصیت‌های کتاب، داستان را از دیدگاه‌های روان‌شناختی مورد بررسی قرار داده که این امر جذابیت ماجرا را دو چندان کرده است.

کتاب جشن شکار (The Hunting Party) به دلیل برخورداری از ژانری معمایی و جنایی به آثار آگاتا کریستی و روث ور شباهت دارد. این اثر برای اولین بار در سال 2019 منتشر شده است. این رمان از همان ابتدا توجه‌ مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کرد و به لیست پرفروش‌های جهانی راه یافت.

نکوداشت‌های کتاب جشن شکار

- یک معمای قتل اعتیادآور پر از تعلیق، با رازها و شگفتی‌هایش؛ آن را دوست داشتم. (آلیس فینی)
- معمای داستان باعث می‌شود تا مدت‌ها پس از خاموش شدن چراغ‌ها به خواندن ادامه دهید. (مجله Woman & Home)
- لوسی فولی ثابت می‌کند که فرمول سنتی قتل در خانه‌های روستایی هنوز هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. (روزنامه The Times لندن)

کتاب جشن شکار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان آثار معمایی و جنایی هستید و به دنبال کتابی جذاب و خواندنی می‌گردید، کتاب جشن شکار انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

با لوسی فولی بیشتر آشنا شویم

لوسی فولی، نویسنده توانمند بریتانیایی در سال 1986 متولد شد و بعدا به تحصیل در رشته‌ی ادبیات انگلیسی روی آورد. او برای چندین سال به عنوان ویراستار آثار داستانی مشغول به کار بود. لوسی فولی از سال 2015 به صورت حرفه‌ای وارد حوزه‌ی نویسندگی شد و در این زمینه موفقیت‌های چشمگیری به دست آورد. از دیگر آثار او می‌توان به «آخرین نامه از استانبول»، «دعوتنامه» و «فهرست مهمانان» اشاره کرد که این مورد آخر در ایران نیز ترجمه و در کتابراه منتشر شده است.

در بخشی از کتاب جشن شکار می‌خوانیم

درب کلبه را باز می‌کنم. سرما همچون شلاقی به من ضربه می‌زند. خودم را قرص و محکم نگه می‌دارم. برخلاف تصورم به‌جز حمام سونا، لامپ‌های اقامتگاه روشن نیست. کمی ‌دل‌خور می‌شوم. آن‌ها می‌توانستند بیایند دنبالم و نظرم را بپرسند و مرا با خودشان ببرند. منم دلم می‌خواست از این سونا استفاده کنم.

جادۀ یخ‌زده را با کلی سُر خوردن طی می‌کنم و از اقامتگاه می‌گذرم. به‌جز لامپ اتاق نشیمن، همۀ لامپ‌های اقامتگاه خاموش است. می‌توانم مارک را ببینم که روی یکی از مبل‌های راحتی خوابیده، پس او هم به سونا نرفته. از اینکه تنها نیستم احساس بهتری دارم.

بویی در هوا پیچیده، احساس می‌کنم از اسکی‌بازی باشد، بوی تازگی و تقریباً دست‌نخورده. به یاد اخطار داگ می‌افتم. چقدر جالب می‌شد، اگر همۀ ما در سونا می‌نشستیم و چشم به اقامتگاه می‌دوختیم و باریدن برف را تماشا می‌کردیم. خیلی زیبا است. امشب همۀ ما خاطرۀ خوبی خواهیم داشت، خاطره‌ای که همۀ آشفتگی‌های ذهنی‌ام را پاک می‌کند.

نزدیک‌تر که می‌شوم صدای عجیبی می‌شنوم و مجبور می‌شوم کمی صبر کنم. انگار صدای حیوان است. چیزی بین گریستن و ناله کردن. صدا از طرف سونا و از پشت جنگل است. از ترس مو به تنم سیخ می‌شود و به‌سرعت به‌طرف سونا می‌روم. در حال حاضر، در این طبیعت وحشی و وسیع، سونا جای امنی است.

حدود یک متر مانده به درب سونا دوباره همان صدا را می‌شنوم و این بار مردّد می‌شوم. زیرا کاملاً مطمئن می‌شوم که صدا از پشت درختان نمی‌آید، بلکه از داخل خودِ سونا است...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جشن شکار
نویسنده
مترجمنسرین رمضانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-600-461-450-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جشن شکار

فروغ حقیقی
۱۴۰۲/۱/۱۴
نسبت به کتاب‌های دیگر خانم فولی داستان ضعیف و تکراری داشت، گیر افتادن چند نفر در برف و موقعیت بد آب و هوایی و قطع شدن ارتباط با جهان اطراف بارها سوژه داستان‌های پلیسی بوده، علاوه بر این روند پیشروی داستان بسیار ‌کند و خسته کننده است
م احسانی
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتابهای این نویسنده رو دوست دارم معمولا فضای داستانهاش مثل همه ولی هیجان انگیزه و خواننده رو به دنبال جواب میکشونه خوندنش رو به کسایی که به این ژانر علاقمندن توصیه میکنم
پگاه فردوسی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
آخرش برایم قابل حدس نبود و دوستش داشتم ولی یک کوچولو خسته کننده بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب جشن شکار

برای دریافت کتاب جشن شکار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.