معرفی و دانلود کتاب جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید

عکس جلد کتاب جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید
قیمت:
56000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید

کتاب جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید نوشته‌ی تامی بیکر با نگاهی نو و متفاوت شما را به سوی مهم‌ترین تصمیم زندگی‌تان سوق می‌دهد و برای مهم‌ترین لحظه‌ی زندگی‌تان آماده می‌کند. این کتاب، راهنمایی جسورانه و کاملاً کاربردی است و افکارتان را به چالش می‌کشد.

بدون شک تاکنون در زندگی شما هم موقعیتی فراهم شده است که می‌توانستید زندگی خود را تغییر دهید و انجام آن و فعالیت در آن جهشی بزرگ در زندگی‌تان محسوب می‌شد اما همواره آن را عقب انداخته‌اید و اکنون فکر کردن به آن شما را زجر می‌دهد و روحتان از این حقیقت در عذاب است. شاید خودتان متوجه نباشید ولی چنین موقعیتی شما را در حسرت فرو می‌برد و این حسرت، امید، انگیزه و تمام انرژی‌تان را برای پیشرفت می‌گیرد و زندگی شما را به سوی نابودی می‌برد تا جایی که دیگر با یک مرده‌ی متحرک هیچ فرقی نداشته باشید. شاید با خودتان فکر کنید: دقیقاً چه چیزی یک جهش را تشکیل می‌دهد؟ ممکن است فکر کنید، جهش یعنی ترک زندگی غربی و رفتن به یک معبد مذهبی در کوه‌های هیمالیا، رها کردن شغل حسابداری‌تان، نصب یک اپلیکیشن جدید یا پرش با چتر نجات از یک هواپیمای واقعاً خوب در ارتفاع 15 هزارپایی. گرچه همه‌ی این‌ها سرگرم‌کننده به نظر می‌رسند و می‌توانند جهش باشند، اما الزاماً برای شما این‌طور نیست. گاهی جهشی که باید صورت دهیم، ممکن است از نظر دیگران بی‌اهمیت باشد و باز هم ما را به نقطه‌ای که هیچ سودی ندارد سوق دهد: استخدام در یک سازمان به امید ایجاد تحول در شغلتان، گفت‌وگویی سرسختانه با شریک، راه‌اندازی یک فعالیت جانبی یا درنهایت فشار دادن دگمه‌ی ضبط و پخش کردن پیامی در جهان.

احتمالا کتاب‌های بسیاری با موضوع مشابه خوانده‌اید اما مطمئن باشید که مطالعه‌ی کتاب جهشی در زندگی شما (The leap of your life) خالی از لطف نخواهد بود؛ چرا که تامی بیکر (Tommy Baker) در این کتاب نگاه جدید و متفاوتی نسبت به موفقیت در زندگی دارد و شما را به سوی مهم‌ترین تصمیم زندگی‌تان راهنمایی می‌کند.

مطالعه‌ی کتاب جهش در زندگی شما به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید زندگی بهتر و باشکوه‌تری داشته باشید، بدون شک باید این کتاب را مطالعه کنید و تا جایی که می‌توانید مطالعه‌ی آن را به تمام عزیزانتان پیشنهاد دهید.

نکوداشت‌های کتاب جهشی در زندگی شما:

- هر کسی که می‌داند زندگی باشکوه‌تری در انتظار اوست و آماده‌ی خلق آن است، باید این کتاب را بخواند! (مارک آ. لک، میزبان و سخنگوی برنامه‌ی تلویزیون)

- جهان امروز مملو از انبوه اظهارنظرها و مطالب درباره‌ی رسیدن به موفقیت است. متأسفانه، عده‌ی کمی از مردم آن بیرون به همان شکل که می‌گویند زندگی می‌کنند. تامی بیکر و کتاب جهش زندگی شما، به شما اجازه خواهد مالکیت زندگی‌تان را به دست بگیرید و هرگز به عقب نگاه نکنید. (رایان میشلر، بنیانگذار مؤسسه‌ی نشان مردانگی)

- اگر آماده‌ی ایجاد این تغییر و تحول هستید و می‌دانید این تصمیم زندگی شما را متحول خواهد کرد، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، تامی بیکر پاسخ شما را می‌داند. تامی از طریق کتاب جهش زندگی شما، در این زمینه شما را راهنمایی خواهد کرد و مسیر را به شما نشان خواهد داد. از انتظار برای موفقیت دست بکشید، و از این فرصت برای راهنمایی شدن توسط یکی از بهترین‌ها در دنیای کسب و کار بهره‌مند شوید. جهش کنید! (جی نیکسون، بنیانگذار مؤسسه‌ی پرورش تناسب اندام)

جملات برگزیده کتاب جهشی در زندگی شما:

- جهش شما در درونتان است. گام شجاعانه‌ای هست که منتظر شما بوده است و برنداشتن آن، نه تنها شما را از سطح عمیقی از کامیابی بازمی‌دارد، بلکه زندگی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

- نقطه‌ی جهش، جایی است که تصمیمی در آن روی می‌دهد. خواه برآمده از لحظه‌ی ویرانگر رنج یا لحظه‌ی الهام‌بخش شفافیت باشد، فقط یک چیز مهم است: اقدام شما برای تغییر.

- به علت (واقعی) بودنتان در این‌جا افتخار کنید. ما معمولاً می‌دانیم چه باید بکنیم با این حال، غرق در دلایلی می‌شویم مبنی بر این‌که اکنون زمان مناسب نیست. ببینید چرا این‌جا هستید و دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید.

- ترس، همواره بخشی از جهش شماست؛ موضوع این است که چگونه از آن استفاده کنید. نخستین گام، تغییر نگرش در مورد ارتباطتان با ترس است: اگر ترس وجود نداشت، به قدر کافی شجاعانه فکر نمی‌کردید.

در بخشی از کتاب جهشی در زندگی شما می‌خوانیم:

سلام. اسم من جان است. مدتی با خودم کلنجار می‌رفتم، اما بالاخره اکانتی در اینستاگرام درست کردم و این پست را گذاشتم. من نیاز دارم تمام زندگی‌ام را با شما در میان بگذارم. در مورد خودم. من یک بانکدار 46 ساله هستم و یک عمر برخلاف خواسته‌ام زندگی کرده‌ام. تمام رؤیاها و اشتیاقم را از دست داده‌ام. با یک شغل ثابت شش روز در هفته، از ساعت نُه صبح تا هفت عصر. به مدت 26 سال. من به طور پیوسته مسیر امن را برای هر چیزی انتخاب کردم تا این‌که سرانجام ماهیتم را تغییر دادم.

امروز فهمیدم همسرم طی ده سال گذشته به من خیانت می‌کرده است. پسرم هیچ احساسی نسبت به من ندارد. فهمیدم مراسم خاکسپاری پدرم را به خاطر هیچ از دست دادم. رمانم را تمام نکردم، به سرتاسر جهان سفر نکردم و به بی‌خانمان‌ها کمک نکردم. زمانی که در اواخر نوجوانی و اوایل بیست‌سالگی بودم، اطمینان داشتم که این کارها را خواهم کرد. اگر خویشتن جوان‌ترم امروز مرا می‌دید، حتماً مشتی به صورتم حواله می‌کرد. برایتان خواهم گفت که چطور این رؤیاها خیلی زود از بین رفتند.

بگذارید با توصیف خودم در بیست‌سالگی شروع کنم. انگار همین دیروز بود که مطمئن بودم می‌خواهم دنیا را تغییر بدهم. مردم مرا دوست داشتند و من هم آن‌ها را دوست داشتم. نوآور، خلاق و ریسک‌پذیر بودم و با مردم روابط خیلی خوبی داشتم. دو رؤیا داشتم: اولی، نوشتن کتابی درباره‌ی آرمانشهر و کابوس شهر بود؛ دومی، سفر به سراسر جهان و کمک به فقرا و بی‌خانمان‌ها. در آن زمان چهار سال بود که با همسرم نامزد بودیم عشق جوانی. او عاشق کارهای خلق‌الساعه‌ی من بود، انرژی من و توانایی من برای خنداندن مردم و احساس دوست داشته شدن. می‌دانستم کتابم جهان را تغییر می‌داد. و می‌خواستم چشم‌انداز «بد» و «پیچیده» را نشان دهم، به بینندگانم نشان بدهم که هر کسی متفاوت می‌اندیشد و مردم هرگز نباید فکر کنند کاری که انجام می‌دهند اشتباه است. در 20 سالگی هفتاد صفحه از کتابم را نوشته بودم. و هنوز در 46 سالگی همان هفتاد صفحه را نوشته‌ام. در 20 سالگی با کوله‌پشتی به نیوزیلند و فیلیپین سفر کردم. قصد داشتم به تمام نقاط آسیا، اروپا و سپس امریکا سفر کنم (راستی اکنون در استرالیا زندگی می‌کنم) در آن زمان به نیوزیلند و فیلیپین رفتم.

فهرست مطالب کتاب

تقدیر از کتاب جهشى در زندگی شما
مقدمه
بخش 1: خروج از منطقه‌ی امن
فصل 1: شهامت رؤیاپردازی
فصل 2: چه چیزی شما را از حرکت بازمی‌دارد؟
فصل 3: زندگی نزیسته
فصل 4: تعریف دوباره‌ی ریسک
بخش: 2: قبل از سفرتان
فصل 5: خودتان را بشناسید
فصل 6: رهایی از شلوغی
فصل 7: به زندگی‌تان شور و هیجان بدهید
فصل 8: ساختن رؤیا
فصل 9: لحظه‌ی جهشتان را دریابید
بخش 3: جهش زندگی شما
فصل 10: جهش در عرصه‌ی کسب و کار (تعیین هدف)
فصل 11: جهش فیزیکی (سرزندگی پرشور)
فصل 12: جهش معنوی (از عدم اتصال به اتصال مجدد)
فصل13: جهش ارتباطی (با صدای بلند عشق بورزید)
بخش 4: بازگشت به خانه
فصل 14: جهان آرمانی
فصل 15: سیر تحول شما
فصل 16: اعلان شما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید
نویسنده
مترجمناهید سپهرپور
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات316
زبانفارسی
شابک978-622-96011-5-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
56000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید

eyvan zabansara
۱۴۰۰/۲/۳
کتابی عالی است که شما را متوجه جهش‌هایی که در زندگی داشته اید میکند
و همچنین شما را راهنمایی کنید تا جهشی در زندگی ایجاد کنید
Morteza m
۱۴۰۱/۴/۲۹
فوق العاده
در کنار این کتاب حتما کتاب کار عمیق هم مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید

برای دریافت کتاب جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.