معرفی و دانلود کتاب صوتی جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید

عکس جلد کتاب صوتی جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید
قیمت:
88000 تومان - 9.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جهشی در زندگی شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جهشی در زندگی شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید

آیا شما هم منتظر فرصتی هستید تا جسورانه‌ترین تصمیم زندگی‌تان را بگیرید؟ تامی بیکر در کتاب صوتی جهشی در زندگی شما، مسیری را معرفی می‌کند که قدم گذاشتن در آن تحولاتی اساسی در زندگی‌تان ایجاد می‌کند و می‌تواند به دور از تمامی ترس‌ها و تردیدهای درونی، به آرزوهای همیشگی‌تان جامه عمل بپوشانید.

درباره کتاب صوتی جهشی در زندگی شما:

حتما در زندگی‌تان آرزو و انتخابی جسورانه داشته‌اید که همواره منتظر موقعیتی مناسب برای انجام آن بوده‌اید اما هر روز که می‌گذرد و یادتان می‌آید که هیچ اقدامی در راستای عملی کردن آن نکرده‌اید، بیش از پیش مغموم و دلسرد می‌شوید. ترس از ناشناخته‌ها شما را در حصاری انداخته و با وعده دادن به خود که روزی آن را عملی خواهید کرد، مدام خواسته‌هایتان را عقب می‌اندازید. با این حال در چنین شرایطی کیفیت زندگی شما تحت تاثیر قرار گرفته و به تحولی عمیق نیاز دارید.

ممکن است تصمیم‌های جسورانه و خاص شما در هر زمینه‌ای نیز باشد؛ از ترک محل کار و راه انداختن کسب‌وکار خود گرفته تا دادن پیشنهاد عاشقانه به فرد مورد علاقه‌تان و هر چیزی که رویاهایتان را پوشش می‌دهد. به همین دلیل شما به راهنمایی نیاز دارید تا موتور محرک‌تان راروشن کند و نگذارد که سال‌های زندگی‌تان را در پشیمانی و حسرت بگذرانید.

تامی بیکر در کتاب جهشی در زندگی شما (The Leap of Your Life) به هزاران نفر کمک کرده تا ترس را کنار بگذارند و با شجاعت و پشتکار، زندگی مورد علاقه خود را خلق کنند. او پس از مصاحبه با 250 نفر از قدرتمندترین کارآفرینان جهان، رهبران فکری، متخصصان، معلمان و ورزشکاران این اصل مهم و مشترک را کشف کرد؛ اینکه همه آن‌ها حتی اگر پر از ترس و تردید بودند، اما یک بار جهش کردند و با یک انتخاب جسورانه زندگی خود را به طور اساسی تغییر دادند.

پس با شنیدن کتاب جهشی در زندگی شما یاد می‌گیرید که:

- ریسک را دوباره برای خودتان تعریف کنید و کارهای کوچک و بی‌اهمیت را متوقف کنید.
- قدم در راهی بگذارید که جسورانه‌ترین نسخه خودتان را شکل می‌دهد.
- فرصت‌های زندگی را بشناسید و به خودتان اجازه دهید که هیچ‌کدام را از دست ندهید.
- تمامی پشیمانی‌ها و حسرت‌ها و همه چیزهایی که می‌توانست باشد و الان نیست را دور بریزید و سفر جذاب خود را آغاز کنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی جهشی در زندگی شما:

- هر کسی که می‌داند زندگی باشکوه‌تری در انتظار اوست و آماده‌ی خلق آن است، باید این کتاب را بخواند! (مارک آ. لک، میزبان و سخنگوی برنامه‌ی تلویزیون)

- این کتاب یک نقشه راه برای ایجاد یک زندگی ارزشمند است. تامی بیکر به شما می‌گوید: زندگی شجاعانه‌ای داشته باشید، تصمیمات جسورانه بگیرید، از حاشیه خارج شوید و در بازی زندگی خود پیروز بمانید! (استیو ودرفورد، بازیکن و قهرمان فوتبال)

- بیشتر کتاب‌های تجاری و رشد شخصی به شما اصول اولیه را آموزش می‌دهند اما کتاب جهشی در زندگی شما، مخاطبان را به داشتن تعهد وادار می‌کند و آن‌ها را ترغیب می‌کند که هیچ‌گاه به عقب نگاه نکنند. (Tara Mackey، وبلاگ نویس و فعال محیط زیست)

- جهان امروز مملو از انبوه اظهارنظرها و مطالب درباره‌ی رسیدن به موفقیت است. متأسفانه، عده‌ی کمی از مردم آن بیرون به همان شکل که می‌گویند زندگی می‌کنند. تامی بیکر و کتاب جهش زندگی شما، به شما اجازه خواهد مالکیت زندگی‌تان را به دست بگیرید و هرگز به عقب نگاه نکنید. (رایان میشلر، بنیانگذار مؤسسه‌ی نشان مردانگی)

- من این کتاب را دوست دارم. زیرا آنچه تامی آموزش می‌دهد، تنها چیزهایی‌ست که در زندگی من نتیجه داده است. این کتاب قدرت‌تان را به بهترین شکل به شما بازمی‌گرداند و به شما رویکری را معرفی می‌کند که به کمک آن تصمیم‌های جسورانه بگیرید. (Lori Harder، سخنران و نویسنده)

کتاب صوتی جهشی در زندگی شما برای چه کسانی مناسب است؟

اگر آماده تغییر و تحول در زندگی‌تان هستید و می‌خواهید به موفقیت و شادی دست پیدا کنید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

تامی بیکر را بیشتر بشناسیم:

او به عنوان یک نویسنده و مربی به بسیاری از کارآفرینان کوچک و بزرگ کمک می‌کند تا رویاهای خود را زنده کنند و زندگی مورد علاقه خود را بسازند. تامی بیکر (Tommy Baker) به عنوان نویسنده کتاب جهشی در زندگی شما از طریق نوشتن، مربیگری و پادکستش به هزاران نفر کمک کرده و برنامه‌های جدید و درستی را برایشان تدارک دیده است.

جملات برگزیده کتاب صوتی جهشی در زندگی شما:

- جهش شما در درونتان است. گام شجاعانه‌ای هست که منتظر شما بوده است و برنداشتن آن، نه تنها شما را از سطح عمیقی از کامیابی بازمی‌دارد، بلکه زندگی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

- نقطه‌ی جهش، جایی است که تصمیمی در آن روی می‌دهد. خواه برآمده از لحظه‌ی ویرانگر رنج یا لحظه‌ی الهام‌بخش شفافیت باشد، فقط یک چیز مهم است: اقدام شما برای تغییر.

- به علت (واقعی) بودنتان در این‌جا افتخار کنید. ما معمولاً می‌دانیم چه باید بکنیم با این حال، غرق در دلایلی می‌شویم مبنی بر این‌که اکنون زمان مناسب نیست. ببینید چرا این‌جا هستید و دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید.

- ترس، همواره بخشی از جهش شماست؛ موضوع این است که چگونه از آن استفاده کنید. نخستین گام، تغییر نگرش در مورد ارتباطتان با ترس است: اگر ترس وجود نداشت، به قدر کافی شجاعانه فکر نمی‌کردید.

در بخشی از کتاب صوتی جهشی در زندگی شما می‌شنویم:

نخستین گام برای رها شدن از شلوغی، دانستن این است که شلوغی چیست. به همین دلیل تهیه فهرست اقدامی‌ست قدرتمند برای شناسایی چیزی که فضای زندگی شما را اشغال می‌کند و سپس بررسی صادقانه درمورد جایگاه آن. از آن به بعد زمان آن فرا می‌رسد که تصمیم بگیرید آن را در زندگی‌تان نگاه دارید یا حذف کنید. آیا این کار من را به رویای جهشم نزدیک‌تر می‌کند یا مرا از آن دورتر می‌کند؟ اگر آمادگی آن را ندارید، نگران نباشید. طی دو فصل بعد به آن خواهیم پرداخت.

نکته کلیدی در اینجا نهایت صداقت است. بیشتر مثل خانه کمد ما، همه‌ی ما انبوهی از لباس‌ها را داریم که آن‌ها را نمی‌پوشیم اما برایمان خاطره‌انگیز هستند و با این حال این دقیقا همان چیزی‌ست که می‌خواهیم از آن پرهیز کنیم. شما باید در فرآیند جهش‌تان فراموش کنید که چه کسی بوده‌اید و در عوض روی کسی که می‌خواهید تمرکز کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
تقدیر از کتاب جهشى در زندگی شما
23 دقیقه
بخش اول:‌ خروج از منطقه‌ی امن - فصل یک: شهامت رویاپردازی - قسمت اول
22 دقیقه
فصل یک - قسمت دوم: از کجا بدانید به سوی نقطه‌ی جهش‌تان گام برمی‌دارید؟
24 دقیقه
فصل دو: چه چیزی شما را از حرکت بازمی‌دارد؟ - قسمت اول
22 دقیقه
فصل دو - قسمت دوم: ناشناخته شما را فرامی‌خواند اما شما گوش نمی‌دهید
28 دقیقه
فصل سه: زندگی نزیسته - قسمت اول
20 دقیقه
فصل سه - قسمت دوم: روزنه‌ات را از دست نده
11 دقیقه
فصل چهار: تعریف دوباره‌ی ریسک - قسمت اول
22 دقیقه
فصل چهار - قسمت دوم: نه ریسک، نه جادو، نه داستان جذاب
19 دقیقه
بخش دوم:‌ قبل از سفرتان - فصل پنج: خودتان را بشناسید - قسمت اول
27 دقیقه
فصل پنج - قسمت دوم: یادداشت‌های درباره‌ی جهش؛ تیلور استون
16 دقیقه
فصل شش: رهایی از شلوغی - قسمت اول
26 دقیقه
فصل شش - قسمت دوم: گام یک، تهیه‌ی فهرست
17 دقیقه
فصل هفت: به زندگی‌تان شور و هیجان بدهید - قسمت اول
16 دقیقه
فصل هفت - قسمت دوم: گام سه، فهرستی از مهارت‌های کلیدی‌تان تهیه کنید
13 دقیقه
فصل هفت - قسمت سوم: تخصص به زندگی‌تان معنا می‌بخشد
22 دقیقه
فصل هشت: ساختن رؤیا - قسمت اول
23 دقیقه
فصل هشت - قسمت دوم: رکن چشم‌انداز شماره‌ی دو، باور انکارناپذیر
19 دقیقه
فصل نه: لحظه‌ی جهش‌تان را دریابید - قسمت اول
28 دقیقه
فصل نه - قسمت دوم: لحظه‌ی جهش من - بازگشت به نیویورک
20 دقیقه
بخش سوم: جهش زندگی شما - فصل ده: جهش در عرصه‌ی کسب و کار (تعیین هدف) - قسمت اول
22 دقیقه
فصل ده - قسمت دوم: مسیر نه چندان امن
23 دقیقه
فصل ده - قسمت سوم: آن‌ها منتظرتان هستند
9 دقیقه
فصل ده - قسمت چهارم: دور شدن از درون و رسیدن به بیرون
18 دقیقه
فصل یازده: جهش فیزیکی (سرزندگی پرشور) - قسمت اول
27 دقیقه
فصل یازده - قسمت دوم: آنچه جهش فیزیکی شما آشکار خواهد کرد
26 دقیقه
فصل دوازده: جهش معنوی (از عدم اتصال به اتصال مجدد) - قسمت اول
27 دقیقه
فصل دوازده - قسمت دوم: یادداشت‌های جهشی، الیزابت لیونز
22 دقیقه
فصل سیزده: جهش ارتباطی (با صدای بلند عشق بورزید) - قسمت اول
26 دقیقه
فصل سیزده - قسمت دوم: انواع جهش‌های ارتباطی
21 دقیقه
بخش چهارم: بازگشت به خانه - فصل چهارده: جهان آرمانی - قسمت اول
19 دقیقه
فصل چهارده - قسمت دوم: عادت جهشی یک؛ هر روز روی رؤیایتان تاکید کنید
23 دقیقه
فصل پانزده: سیر تحول شما - قسمت اول
26 دقیقه
فصل پانزده - قسمت دوم: ارزش نتایج یک سال در نود روز
20 دقیقه
فصل شانزده: اعلان شما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جهشی در زندگی شما: اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید
نویسنده
مترجمناهید سپهرپور
راویفریبا فصیحی تاش
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
88000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جهشی در زندگی شما

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۷/۲۲
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. به یقین می‌تونم بگم که این کتاب فوقدالعاده ست و تغییرات شگرفی می‌تونه در زندگی خیلی‌ها ایجاد بکنه اگر عمل گرا باشیم. نویسنده با اندیشه‌های قدرتمند و قلمی روان و با استفاده از تجربیات شخصی خودشون به این زیبایی نکاتی ارزشمند و کاربردی را عنوان کرده‌اند که بسیار مهم هستند و انگیزه‌ای فوق العاده برای شروع و همانطور که از نام کتاب مشخص هست جهشی عظیم در زندگی و حتی رشد شخصی هر کسی ایجاد بکنه. ارتباط بسیار خوبی با این کتاب برقرار کردم و بسیار ساده بیان شده مطالب که بتونه به راحتی در ذهن باقی بماند و مورد استفاده قرار بگیره این رهنمودها. ترجمه‌ی عالی و خوانش فوق العاده‌ای داره این کتاب. توصیه می‌کنم مطالعه بفرمائید. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این اثر عالی
Hamid Mahdian
۱۴۰۰/۸/۳۰
ممنون برای صوتی کردن این کتاب... کتابی پر از انگیزه و راهکارهای جدید و پربازده و راحت... گوینده عالی هستن و مناسبترین صدا برای این موضوع و این کتاب، متن رو قابل درک و قابل فهم تر کردن و کارشون عالی هست مرسی... این کتاب ارزش بسیاری داره و به افرادی که دنبال شروع دوباره یک زندگی جدیدن و کسانی که در و دنبال نتیجه واقعی تغییر خودشون هستن نیاز به راهنما در سختی‌های زندگی دارند پیشنهاد میکنم. قیمت مناسب و تدوین خوب و مدت زمان طولانی این کتاب رو حتی با ارزشترم کرده. بسیار عالی. مرسی
فاطمه بقایی
۱۴۰۱/۹/۲۱
این کتاب به ادم کمک میکنه تا بفهمی جهش زندگیت یه اتفاقی که باید در بیرون پیداش کنی و‌ رقم بزنیش نیست، بلکه میتونی خیلی ساده تر و آسونتر و دوست داشتنی تر درکش کنی و راهتو پیدا کنی
عبدالحمید پارسافر
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
یک کتاب بی نظیر و فوق العاده، نه مثل اکثر کتاب های معمولی.
فاطمه خان احمدی
۱۴۰۱/۶/۲۶
کتاب کاربردی و همه مطالب رو قشنگ توضیح داده، ممنونم از کتابراه🙏🏼🌹
ندا متفزس
۱۴۰۱/۵/۲۵
عالی بود پسندیدم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جهشی در زندگی شما

برای دریافت کتاب صوتی جهشی در زندگی شما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.