معرفی و دانلود کتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى: کتاب سوم

عکس جلد کتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى: کتاب سوم
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى: کتاب سوم

به این فکر کرده‌اید اگر بزرگ شدید دوست دارید چه شغلی داشته باشید؟ باربارا پارک در کتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى شما را با دختر کوچکی آشنا می‌کند که برای پیدا کردن شغل آینده‌اش یک فکر بکر دارد اما همین که فکرش را با دوستش مطرح می‌کند دردسر بزرگی برایش پیش می‌آید. این کتاب سومین جلد از مجموعه جونی بی جونز، یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نیویورک تایمز است.

درباره کتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى:

جونی بئاتریس جونز یا بهتر است همان‌طور که خودش دوست دارد او را صدا کنید: جون بی جونز، تقریباً شش سال دارد. او به تازگی به آمادگی رفته و یک معلم دارد که او را «خانم» صدا می‌کند. روزی خانم با بچه‌ها درباره شغل‌ها حرف می‌زند و از جونی بی و همه همکلاسی‌هایش می‌خواهد تا در یک روز مشخص درباره شغلی که دوست دارند در آینده داشته باشند، صحبت کنند. اما جونی اصلاً از این پیشنهاد خوشش نمی‌آید. او نمی‌داند در آینده دوست دارد چه کاره شد. حتی اصلاً نمی‌داند کلمه «شغل» به چه معناست. اما کم‌کم با کمک دوستان و پدر و مادرش، همه چیز را متوجه می‌شود پس با او در کتاب جونی بی جونز و وراجی‌های زیادی (Junie B. Jones and Her Big Fat Mouth) همراه شوید تا ببینید چه شغلی برای آینده‌اش انتخاب می‌کند.

این کتاب در سال 1996 برنده جایزه خوانندگان جوان نوادا (Nevada Young Readers) شده است.

درباره مجموعه جونی بی جونز:

نخستین جلد از این مجموعه جذاب و خنده‌دار در سال 1992 منتشر شد. شخصیت اصلی مجموعه کتاب‌های جونی بی جونز دخترکی شش ساله به نام جونی بئاتریس جونز است که بسیار صادق و روراست اما بازیگوش و سر به هوا است. کتاب‌های جونی بی جونز (Junie B. Jones) از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نیویورک تایمز به شمار می‌روند که در مدت بیست و هشت سالی که از آغاز انتشار این مجموعه جذاب و زیبا می‌گذرد، بیش از 65 میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفته است. این کتاب‌ها علاوه بر اینکه داستانی سرگرم کننده دارند، برخی از مسائل اخلاقی و تربیتی مهم را به کودکان آموزش می‌دهند.

نکوداشت‌های مجموعه جونی بی جونز:

- جونی بی. شخصیتی محبوب برای خوانندگان جوان و خردسال است. (USA Today)
- باربارا پارک خوانندگان تازه کار را متقاعد می‌کند که خواندن آثار او بسیار لذت‌بخش‌تر از هر کتاب دیگری است. (Publishers Weekly)
- کتابی درجه یک که می‌توانید بلند بخوانید و هم زمان بلند بخندید. (Kirkus Reviews)

کتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 9 ساله که به داستان‌های کوتاه چند جلدی علاقه دارند از خواندن این اثر لذت خواهند برد اما از آن جایی که کتاب‌های جونی بی جونز واقعا بامزه هستند خواندن آن‌ها به پدر و مادر‌ها هم پیشنهاد می‌شود و آنان را با برخی نکات تربیتی در برخورد با کودکان نیز آشنا می‌کند.

با باربارا پارک بیشتر آشنا شویم:

یکی از محبوب‌ترین نویسندگان دنیای ادبیات کودکان بانو باربارا پارک فقید است که با خلق مجموعه‌ی جونی بی جونز مشهور شد. او در سال 1947 در ایالت نیوجرسی آمریکا متولد شد و در سال 1967 از دانشگاه آلاباما در رشته تعلیم و تربیت فارغ‌التحصیل شد. او در نوامبر سال 2013 به خاطر درگیری با بیماری سرطان از دنیا رفت. باربارا پارک (Barbara Park) علاوه بر مجموعه جونی بی جونز آثار دیگری نیز منتشر کرده است. بردارم اینجا بود، از من نخواهید لبخند بزنم، میک هارته اینجا بود و عملیات دک کردن کپک از دیگر آثار اوست که به فارسی نیز برگردانده شده‌اند.

در بخشی از کتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى می‌خوانیم:

گریس دلش مى‌خواست لِى‌لِى برود؛ ولى من نمى‌خواستم.
گریس گفت «چرا دلت نمى‌خواهد لِى‌لِى کنى؟ من و تو که همیشه تا دم اتوبوس لِى‌لِى مى‌کنیم.»
من گفتم «خودم مى‌دانم، گریس. ولى امروز یک مشکل خیلى گنده توى کله‌ام دارم. بگویم؟ من هنوز نمى‌دانم وقتى بزرگ شدم مى‌خواهم چیکاره بشوم.»
گریس گفت «من مى‌دانم. مى‌خواهم میکى‌موس بشوم.»
من یک آه گنده کشیدم. گفتم «باشد. ولى یک چیزى بگویم، گریس؟ تو خیلى طفلکى هستى! چون‌که فقط یک میکى‌موسِ راستکىِ زنده وجود دارد، که آن هم تو نیستى. همانى است که توى کارتون بازى مى‌کند!»
گریس هم زد زیر خنده. حالا نخند، کى بخند!
گفت «میکى‌موس که راستکى نیست، کله‌پوک! فقط یک لباس گنده‌ى عروسکى است که یک آدم مى‌رود توش.»
من یکهو حالم خراب شد. چرا؟
چون‌که نمى‌دانستم میکى‌موس فقط یک لباس عروسکى است.
خیلى ناراحت گفتم «واسه چى این را به من گفتى، گریس؟ حالا من دلم خیلى گرفت.»
بعدش پریدم بالا توى اتوبوس و دویدم رفتم کنار پنجره نشستم.
اصلاً یک‌خرده هم آرامش نداشتم. بچه‌ها اصلاً ساکت نمى‌شدند. همه یکریز درباره‌ى این روزِ مسخره‌ى شغل‌ها حرف مى‌زدند.

فهرست مطالب کتاب

1- تنبیه
2- آقا پُلیسه و دکتر خنده‌رو
3- من و وراجى‌هام
4- اُلىِ شُلى
5- نوربازى
6- قیلى‌ویلى
7- شغل، شغل، شغل
8- گاماس کارونى
در کتاب بعدى با عنوانِ جونى‌بى جونز و چند تا فضولى قایمکى یواشکى
درباره‌ى نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى: کتاب سوم
نویسنده
مترجمامیرمهدی حقیقت
ناشر چاپینشر ماهی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-7948-97-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى

برای دریافت کتاب جونی بی جونز و وراجى‌هاى زیادى و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.