معرفی و دانلود کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه

عکس جلد کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه

تا حالا برایتان پیش آمده است که جایزه‌ای برنده شوید که اصلا از آن خوشتان نمی‌آید؟ باربارا پارک در کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه شما را با دختر بازیگوش و باهوشی آشنا می‌کند که می‌خواهد در همه‌ی مسابقه‌های مدرسه پیروز شود تا بتواند جایزه‌ای را که دوست دارد ببرد اما نمی‌داند که یک غافل‌گیری بزرگ در راه است. این کتاب پنجمین جلد از مجموعه جونی بی جونز، یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نیویورک تایمز است.

درباره کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه:

جونی بئاتریس جونز یا بهتر است همان‌طور که خودش دوست دارد او را صدا کنید: جون بی جونز، تقریبا شش ساله است و به آمادگی می‌رود. قرار است روز جمعه او و دیگر هم‌کلاسی‌هایش از طرف مدرسه در یک کارناوال شرکت کنند و چند مسابقه برگزار کنند. جونی بی از این اتفاق بسیار هیجان‌زده می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا هر طور شده در همه‌ی مسابقه‌ها برنده شود و تمام جایزه‌ها را از آن خود کند. اما همین که با پدر و مادرش وارد کارناوال می‌شود بد شانسی‌هایی می‌آورد. به نظر شما جونی بی می‌تواند در این کارناوال برنده جایزه‌ای که دوست دارد، بشود؟ با او در کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه (Junie B. Jones and the Yucky Blucky Fruitcake) همراه باشید.

درباره مجموعه جونی بی جونز:

نخستین جلد از این مجموعه جذاب و خنده‌دار در سال 1992 منتشر شد. شخصیت اصلی مجموعه کتاب‌های جونی بی جونز دخترکی شش ساله به نام جونی بئاتریس جونز است که بسیار صادق و روراست اما بازیگوش و سر به هوا است. کتاب‌های جونی بی جونز (Junie B. Jones) از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نیویورک تایمز به شمار می‌روند که در مدت بیست و هشت سالی که از آغاز انتشار این مجموعه جذاب و زیبا می‌گذرد، بیش از 65 میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفته است. این کتاب‌ها علاوه بر اینکه داستانی سرگرم کننده دارند، برخی از مسائل اخلاقی و تربیتی مهم را به کودکان آموزش می‌دهند.

نکوداشت‌های مجموعه جونی بی جونز:

- جونی بی. شخصیتی محبوب برای خوانندگان جوان و خردسال است. (USA Today)
- باربارا پارک خوانندگان تازه کار را متقاعد می‌کند که خواندن آثار او بسیار لذت‌بخش‌تر از هر کتاب دیگری است. (Publishers Weekly)
- کتابی درجه یک که می‌توانید بلند بخوانید و هم زمان بلند بخندید. (Kirkus Reviews)

کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 9 ساله که به داستان‌های کوتاه چند جلدی علاقه دارند از خواندن این اثر لذت خواهند برد اما از آن جایی که کتاب‌های جونی بی جونز واقعا بامزه هستند خواندن آن‌ها به پدر و مادر‌ها هم پیشنهاد می‌شود و آنان را با برخی نکات تربیتی در برخورد با کودکان نیز آشنا می‌کند.

با باربارا پارک بیشتر آشنا شویم:

یکی از محبوب‌ترین نویسندگان دنیای ادبیات کودکان بانو باربارا پارک فقید است که با خلق مجموعه‌ی جونی بی جونز مشهور شد. او در سال 1947 در ایالت نیوجرسی آمریکا متولد شد و در سال 1967 از دانشگاه آلاباما در رشته تعلیم و تربیت فارغ‌التحصیل شد. او در نوامبر سال 2013 به خاطر درگیری با بیماری سرطان از دنیا رفت. باربارا پارک (Barbara Park) علاوه بر مجموعه جونی بی جونز آثار دیگری نیز منتشر کرده است. بردارم اینجا بود، از من نخواهید لبخند بزنم، میک هارته اینجا بود و عملیات دک کردن کپک از دیگر آثار اوست که به فارسی نیز برگردانده شده‌اند.

در بخشی از کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه می‌خوانیم:

من توى اتوبوس مدرسه، پیش بهترترین دوستم که اسمش گریس است مى‌نشینم.
گریس موهاى سیاه فرفرى دارد. من این‌جور کله‌ها را از همه بیشتر دوست دارم.
تازه کفش‌هاى ساق‌بلند صورتى هم مى‌پوشد که روش عکسِ دوتا پاى گنده است.
فکر کنم گریس از این بچه‌پولدارهاست.
گفتم «هى، گریس! اگر گفتى چى؟ من و بابابزرگم امروز چند تا بازى کردیم! من هم توى کارت‌بازى ازش بردم هم توى لِى‌لِى هم توى گرگم‌به‌هوا هم توى دوزبازى! واسه همین من بهترترین برنده‌ى دنیام!»
گریس خندید. گفت «من هم. من هم بازى‌ها را مى‌برم.»
مثل یک دوست زدم به شانه‌اش و گفتم «آره، ولى به اندازه‌ى من نمى‌برى، گریس. چون‌که من اول گفتم.»
گریس قیافه‌اش عصبانى شد. بعدش به من گفت کله‌گلابى.
من دوباره زدم روى شانه‌اش.
گفتم «تو نمى‌خواهى راستش را قبول کنى.»
بعدش گریس از توى کوله‌پشتى‌اش مداد و کاغذ درآورد.
یک صفحه‌ى دوزبازى کشید.
گفت «حالا مى‌بینیم بهترترین برنده‌ى واقعى کى هست.»
من داد زدم «من ضربدر!»
گریس داد زد «من دایره!»
من داد زدم «اول من!»
گریس داد زد «دوم من!»
بعدش من و گریس با هم دوزبازى کردیم.
من خیلى تند بازى کردم. یعنى تا بازى شروع شد، بلندبلند گفتم «بیا... آهان... بازیم تموم شد! دیدى گریس؟ بهت که گفتم من بهترترین برنده‌ام!»

فهرست مطالب کتاب

1- بهترترین برنده
2- لِى‌لِى با مسابقه‌ى دو با دوزبازى
3- همه‌چیز درباره‌ى کارناوال
4- یک‌عالمه تمرین
5- بازى‌هاى کله‌پوکِ بى‌مزه‌ى کارناوال
6- زدن تو خال
7- برنده‌شدن، یوهو!!!
8- به‌دردبخورترترین کیکى که دوست داشتم
کتاب بعدى جونى‌بى جونز را از دست ندهید!
باربارا پارک مى‌گوید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه
نویسنده
مترجمامیرمهدی حقیقت
ناشر چاپینشر ماهی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-9971-88-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه

mahan احمدی
۱۴۰۲/۵/۱۵
این مجموعه خیلی برای دختر 7 ساله‌ام جذابه عاشق ماجراهای این دختر تخس شده، کتاب احساسات بچه‌ها را با زبان‌ای دختر بخوبی بیان میکنه کتاب خوبیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه

برای دریافت کتاب جونی بی جونز و کیک میوه‌ای بی‌مزه‌ی بدمزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.