معرفی و دانلود کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی: کتاب چهارم

عکس جلد کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی: کتاب چهارم
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی: کتاب چهارم

باربارا پارک در کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی، شما را با دخترک بازیگوشی آشنا می‌کند که چون بی‌سر و صدا راه می‌رود و نفس می‌کشد دائم در کار دیگران سرک می‌کشد. اما این کارها او را به دردسر می‌اندازند. این کتاب چهارمین جلد از مجموعه جونی بی جونز، یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نیویورک تایمز است.

درباره کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی:

جونی بئاتریس جونز یا بهتر است همان طور که خودش دوست دارد او را صدا کنید: جون بی جونز، تقریبا شش سال دارد. او به آمادگی می‌رود و یک معلم دارد که او را خانم صدا می‌کند. جونی بی دلش می‌خواست خانم در همسایگی آن‌ها زندگی می‌کرد آن وقت می‌توانست در زندگی‌اش سرک بکشد و فضولی کند.

جونی بی اعتقاد دارد که در انجام کارهای یواشکی خیلی ماهر است چون به هنگام راه رفتن و نفس کشیدن هیچ صدایی از خودش در نمی‌آورد. به همین دلیل خیلی راحت می‌تواند یک جا قایم شود و حرکات آدم‌ها را زیر نظر داشته باشد. اما با انجام این کارها چند بار دیگران را ترسانده است. مثلاً یک بار پدربزرگ را که در حمام مشغول تمیز کردن دندان‌هایش بوده ترسانده یا حتی برادر کوچولویش را که در تختش بود از خواب پرانده است. بعد از همه این دردسرها مادر به جونی بی هشدار می‌دهد که دیگر از این کارهای یواشکی و قایمکی نکند. اما اوضاع وقتی خراب‌تر می‌شود که روزی جونی بی خانم را در فروشگاه هنگام خرید کردن می‌بیند. به نظر شما جونی می‌تواند خودش را کنترل کند و در کارهای خانم سرک نکشد یا مثل همیشه قرار است دردسر جدیدی بسازد؟ برای پاسخ به این سؤال کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی (Junie B. Jones and Some Sneaky Peeky Spying) را بخوانید.

درباره مجموعه جونی بی جونز:

نخستین جلد از این مجموعه جذاب و خنده‌دار در سال 1992 منتشر شد. شخصیت اصلی مجموعه کتاب‌های جونی بی جونز دخترکی شش ساله به نام جونی بئاتریس جونز است که بسیار صادق و روراست اما بازیگوش و سر به هوا است. کتاب‌های جونی بی جونز (Junie B. Jones) از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نیویورک تایمز به شمار می‌روند که در مدت بیست و هشت سالی که از آغاز انتشار این مجموعه جذاب و زیبا می‌گذرد، بیش از 65 میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفته است. این کتاب‌ها علاوه بر اینکه داستانی سرگرم کننده دارند، برخی از مسائل اخلاقی و تربیتی مهم را به کودکان آموزش می‌دهند.

نکوداشت‌های مجموعه جونی بی جونز:

- جونی بی. شخصیتی محبوب برای خوانندگان جوان و خردسال است. (USA Today)
- باربارا پارک خوانندگان تازه کار را متقاعد می‌کند که خواندن آثار او بسیار لذت‌بخش‌تر از هر کتاب دیگری است. (Publishers Weekly)
- کتابی درجه یک که می‌توانید بلند بخوانید و هم زمان بلند بخندید. (Kirkus Reviews)

کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 9 ساله که به داستان‌های کوتاه چند جلدی علاقه دارند از خواندن این اثر لذت خواهند برد اما از آن جایی که کتاب‌های جونی بی جونز واقعا بامزه هستند خواندن آن‌ها به پدر و مادر‌ها هم پیشنهاد می‌شود و آنان را با برخی نکات تربیتی در برخورد با کودکان نیز آشنا می‌کند.

با باربارا پارک بیشتر آشنا شویم:

یکی از محبوب‌ترین نویسندگان دنیای ادبیات کودکان بانو باربارا پارک فقید است که با خلق مجموعه‌ی جونی بی جونز مشهور شد. او در سال 1947 در ایالت نیوجرسی آمریکا متولد شد و در سال 1967 از دانشگاه آلاباما در رشته تعلیم و تربیت فارغ‌التحصیل شد. او در نوامبر سال 2013 به خاطر درگیری با بیماری سرطان از دنیا رفت. باربارا پارک (Barbara Park) علاوه بر مجموعه جونی بی جونز آثار دیگری نیز منتشر کرده است. بردارم اینجا بود، از من نخواهید لبخند بزنم، میک هارته اینجا بود و عملیات دک کردن کپک از دیگر آثار اوست که به فارسی نیز برگردانده شده‌اند.

در بخشی از کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی می‌خوانیم:

من با بهترترین دوستم، لوسیل، سر یک نیمکت مى‌نشینیم.
نیمکت من همان‌جایى است که روش صاف مى‌نشینم.
و درس و مشقم را مى‌خوانم.
با بغل‌دستى‌ام هم حرف نمى‌زنم.
ولى این کارِ آخرى همه‌اش یادم مى‌رود.
یواشکى به لوسیل گفتم «ببین، تو مى‌دانى خانه‌ى خانوم کجاست؟»
لوسیل گفت «هیس! نباید حرف بزنیم وگرنه توى دردسر مى‌افتیم. تازه، ما اجازه نداریم بفهمیم خانه‌اش کجاست. چون‌که راز است.»
من پرسیدم «کى گفته؟»
«داداشم. داداشم گفته. داداشم کلاس سوم است. گفته معلم‌ها باید جاى خانه‌هاشان را به کسى نگویند. وگرنه بچه‌ها ممکن است بروند گوجه‌فرنگىِ گندیده به خانه‌هاشان پرت کنند.»
من نفسم را عصبانى از توى دماغم دادم بیرون.
بهش گفتم «آره، ولى من که نمى‌خواهم گوجه‌فرنگى گندیده پرت کنم. فقط مى‌خواهم توى سبد رخت‌هاش قایم بشوم؛ همین.»
گفت «هرچى. باز هم اجازه ندارى؛ چون‌که داداشم گفته. داداش من خیلى چیزها بیشتر از تو مى‌داند. حالیت شد؟»
من برایش شکلک عصبانى درآوردم و گفتم «حالیت شد حرف قشنگى نیست، لوسیل.»

فهرست مطالب کتاب

1- فضولى قایمَکى یواشکى
2- سؤال، سؤال، سؤال
3- آدم مرموزِ کَلَک
4- آرد شیرینى‌پزى و چیزهاى دیگر
5- حالِ بدحال
6- لب‌هاى فشارى محکمِ محکم
7- انگورهاى ترش
8- روز پدربزرگ‌ مادربزرگ‌ها
در جونى‌بى جونز و اتوبوس بوگندوى کله‌پوک...
درباره‌ى نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی: کتاب چهارم
نویسنده
مترجمامیرمهدی حقیقت
ناشر چاپینشر ماهی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-7948-94-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی

برای دریافت کتاب جونی بی جونز و چند تا فضولی قایمکی یواشکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.