معرفی و دانلود کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه

عکس جلد کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه
قیمت:
11500 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه

کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه، نوشته‌ی باربارا پارک، داستان دختربچه‌ی پرجنب‌وجوشی به نام جونی است که پدربزرگش به او یک جفت دستکش زیبا و متفاوت هدیه می‌دهد. هنوز مدت زیادی نگذشته که موقع بازی کسی دستکش‌ها را از او می‌دزدد. جونی در جعبه‌ی گمشده‌ها دنبال آن‌ها می‌گردد، اما متأسفانه از دستکش‌های رویایی‌اش خبری نیست. عوضش یک خودکار چندرنگ پیدا می‌کند و مجبور می‌شود... این مجموعه از جمله آثار پرفروش نویسنده به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه

همه‌ی ما ممکن است در کودکی به‌خاطر دوست داشتن بیش از حد یک عروسک، یک خوراکی خوشمزه یا لوازم تحریر محبوبمان، وسوسه شده باشیم که آن را بدون اجازه‌ی صاحبش برداریم. این واکنش ممکن است به‌خاطر اینکه توانایی خرید آن وسیله را نداشته‌ایم یا حتی اینکه برداشتن آن را یک چالش هیجان‌انگیز می‌دانیم در ما بروز کند. اما واقعیت این است که نه‌تنها در دنیای بزرگ‌ترها، بلکه در دنیای بچه‌ها هم به چنین کاری می‌گویند دزدی! در کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه (Junie B. Jones is not a crook)، نوشته‌ی باربارا پارک (Barbara Park)، جونی به‌عنوان یک دختربچه‌ که شیطنت از سر و رویش می‌بارد دچار چنین وسوسه‌ای می شود. او که چندوقت قبل کسی دستکش‌های محبوبش را دزدیده، ناگهان در یک لحظه به خودش حق می‌دهد از جعبه‌ی وسایل گمشده‌، خودکار رنگی زیبایی که نظرش را جلب کرده بردارد. حالا دیگر هر لحظه ممکن است کسی مچ او را بگیرد. آیا در چنین شرایطی جونی می‌تواند انتظار داشته باشد دستکش‌هایش به او برگردانده شود؟ باید دید درنهایت تصمیم او درباره‌ی خودکاری که دزدیده چه خواهد بود.

داستان زبانی طنزگونه دارد و برای کسانی که قسمت‌های قبلی این مجموعه را خوانده‌اند، قرار گرفتن در جریان جدیدترین شیرین‌کاری جونی خالی از لطف نخواهد بود. خواندن این کتاب به کودکان کمک می‌کند فرق میان دوست داشتن یک چیز و احساس تصاحب آن را بهتر درک کنند. کتاب با ترجمه‌ی مژگان کلهر، از سوی نشر افق منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه داستان کودک جونی بی جونز

جونی یک دختربچه‌ی مهدکودکی است که شیطنت از سر و رویش می‌بارد و آرام و قرار ندارد. او در خانه و مدرسه مدام آتش می‌سوزاند. مثلاً در کار دیگران سرک می‌کشد، همه‌جا را به‌هم می‌ریزد و نمی‌تواند جلوی زبانش را بگیرد. در هر قسمت از این مجموعه یک اتفاق تازه برای او می‌افتد که علاوه بر اینکه خوانندگان را نسبت به واکنش جونی کنجکاو و سرگرم می‌کند، گاهی به آنها نکته‌ی تازه‌ای نیز می‌آموزد.

نکوداشت‌های کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه

  • پارک خوانندگان مبتدی را متقاعد می‌کند که خواندن مجموعه‌ی جونی بی جونز بسیار سرگرم‌کننده است. (Kirkus Reviews)
  • انبوهی از طرفداران جوان جونی همچنان از دیدگاه منحصربه‌فرد او نسبت به جهان لذت خواهند برد. (Booklist)
  • جونی بی جونز یک کودک شش‌ساله‌ی پرجنب‌وجوش است که تمایل زیادی به صداقت دارد. (Time magazine)
  • اگرچه جونی مهدکودکی است، اما قطعاً دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان را هم را با صدای بلند می‌خنداند. (School Library Journal)
  • جونی شخصیت محبوب خوانندگان جوان است. (USA TODAY)

کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کودکان 6 تا 9 سال که از خواندن داستان‌های آموزنده و خنده‌دار لذت می‌برند، توصیه می‌شود.

با باربارا پارک بیشتر آشنا شویم

باربارا پارک بزرگ‌شده‌ی نیوجرسی است. او پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان و گذراندن دو سال در دانشگاه رایدر به دانشگاه آلاباما رفت و در آنجا با همسرش ریچارد آشنا شد. باربارا پس از مدتی به‌سبب کارش به آریزونا رفت و خودش و همسرش عاشق صحرا شدند و می‌خواستند برای همیشه آنجا بمانند. با این حال، پس از سال‌ها به‌همراه شوهرش خانه‌ای در جزیره‌ی لانگ‌بیچ ساختند.

از باربارا پارک مجموعه‌ی چند جلدی جونی بی جونز شهرت زیادی پیدا کرده و تاکنون از این سری کتاب‌ها آثاری چون «جونی بی جونز شیطون بی دندون»، «جونی بی‌جونز در جشن آخر سال»، «جونی بی جونز مو کوتاه می‌کند»، «جونی بی کلاس اولی رئیس ناهار» و... به فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب دزد مدرسه می‌خوانیم

دستکش‌هام را به معلمم نشان دادم. اسم معلمم، خانم است. اسمش یک دنباله هم دارد، اما من دوست دارم فقط بهش بگویم خانم، واسه همین. گفتم: «دست بزن خانم، ببین چه‌قدر نرم هستن!» و دستکش‌ها را بردم جلوی صورتش. گفت: «وای! آره! خیلی نرم هستن، جونی بی. اون‌هارو توی جیب ژاکتت بگذار گم نشن. باشه؟» با خوشحالی سر جایم برگشتم. به خودم گفتم: «نخیر! من هیچ‌وقت این‌هارو گم نمی‌کنم، همیشه دستم می‌کنم؛ از صبح تا شب. واسه اینکه ازشون خوشم می‌آد، واسه همین!» ژاکت خوشگلم را درآوردم و پشت میزم نشستم. بعدش با دستکش خزم زدم به لوسیل: «هی! سلام! چه‌طوری؟»

فهرست مطالب کتاب

همین‌جوری
دست‌های خزدار
قهوه‌ای
کوله‌پشتی خرسی
غِرغِره کن، خط‌خطی کن
کیف پول بابابزرگم
دختر پیراهن صورتی
من دزد نیستم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه
نویسنده
مترجممژگان کلهر
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-6935-06-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
11500 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه

برای دریافت کتاب جونی بی جونز 8: دزد مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.