معرفی و دانلود کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش

عکس جلد کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش
قیمت:
۱۳,۳۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش نوشته‌ی هلن مورتیمر، به بچه‌ها یاد می‌دهد تلاش کردن چگونه است و آن‌ها برای رسیدن به هدف‌هایشان باید چگونه باشند. این کتاب جزء مجموعه کتاب‌های «حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک» است که توسط انتشارات مهرسا منتشر شده.

درباره‌ی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش

همه در زندگی برای خودشان هدف‌هایی دارند. برای رسیدن به اهداف باید تلاش کرد، اما این کار به معنای زور و تقلا نیست. در حقیقت، تلاش کردن به معنای انجام دادن مسئولانه‌ی چند وظیفه است که کتاب تلاش (Big Words for Little People: Doing Your Best) نوشته‌ هلن مورتیمر (Helen Mortimer) آن را به بچه‌ها یاد می‌دهد.

کتاب تلاش به بچه‌ها می‌گوید تلاش کردن به معنی داشتن اعتمادبه‌نفس است؛ اگر به وقت و نیرویی که برای کارشان می‌گذارند فکر کنند، حتماً به نتیجه می‌رسند. همچنین تلاش کردن به معنای کار گروهی است؛ گاهی لازم است در کنار دیگران و به کمک آن‌ها کار کنند تا موفق شوند.

تلاش کردن به معنی خیلی چیزهاست؛ بچه‌ها باید یاد بگیرند که خودشان باشند، از اشتباه کردن نترسند، همیشه خود را به چالش بکشند و خیلی کارهای دیگر. وقتی آن‌ها درست تلاش کنند، به همه‌ی هدف‌هایشان می‌رسند.

کتاب تلاش نوشته‌ی هلن مورتیمر به همت شیما حسینی به فارسی ترجمه شده است. این کتاب که از مجموعه کتاب‌های حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک است و انتشارات مهرسا وظیفه‌ی چاپ و نشر آن را به عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک

مجموعه کتاب‌های حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک نوشته‌ی هلن مورتیمر، مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزشی برای کودکان است که مفاهیم مهمی را به روشی ساده و جذاب و از طریق کلماتی هوشمندانه به کودکان یاد می‌دهد. این مجموعه شامل موضوعاتی چون مهربانی، تلاش، شجاعت و... است.

در نکوداشت‌ کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش

  • این کتاب قدرتمند، تعاملی و جذاب است و همچنین زبانی کودکانه دارد. رویکرد کتاب‌های این مجموعه حمایتگر و تعاملی است. (مجله‌ی آرمادیلو)

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش نوشته‌ی هلن مورتیمر، برای کودکان بالای 4 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش می‌خوانیم

بلندپرواز باش:
برای خودت هدف داشته باش. وقتی به هدفت رسیدی می‌توانی کلی از آن لذت ببری.

چالش:
هروقت در زندگی با چالش و مشکلی روبه‌رو می‌شویم، تازه می‌فهمیم چه توانایی‌هایی داریم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش
نویسنده
مترجمشیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-622-7924-77-0
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش

برای دریافت کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.