معرفی و دانلود کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی

عکس جلد کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی
قیمت:
۱۳,۳۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی یکی از مجلدهای مجموعه‌ کتاب‌های محبوب هلن مورتیمر است که از مفاهیمی مانند مهربانی، شادی، آرامش و شجاعت با کودکان صحبت می‌کند. این کتاب به طور خاص به مفهوم شادی اشاره دارد و به کودکان و والدینشان می‌آموزد شادی چیست و چطور می‌توان آن را ابراز کرد!

درباره‌ی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی

این کتاب کوچک در مورد شادی، یکی از جلدهای مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک اثر هلن مورتیمر (Helen Mortimer) است؛ مجموعه‌ای جدید و هیجان‌انگیز که موضوعات و مفاهیم بزرگ و مهم را به گونه‌ای با کودکان خردسال مطرح می‌کند که ساده، مختصر و در عین حال بسیار آموزنده است. مهربانی، شجاع بودن، آرامش یا شاد بودن برای یک کودک چهار ساله به چه معناست؟ نویسنده به‌خوبی می‌داند برخی از کلمات نیاز به توضیحی مناسب دارند تا به کودکان کمک کنند دنیای اطرافشان را درک کرده و احساسات جدیدشان را ابراز کنند.

در همین راستا کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی (Big Words for Little People: Happiness) با استفاده از کلمات و عباراتی که با دقت انتخاب شده‌اند، مانند «خنده» و «خوشحالی»، لحظات خاصی را برای بزرگسالان و کوچک‌ترها ایجاد می‌کند تا بر معنای شاد بودن تمرکز کرده و احساسات شاد و غمگین را تجربه کنند. کودکان می‌توانند کلمات جدیدی را کشف و درک کرده تا به آن‌ها کمک کند در مورد فراز و نشیب اولین تجربه‌ها و احساسات جدیدشان با اعتمادبه‌نفس صحبت کنند. این کلمات تازه از یادگیری در سال‌های ابتدایی رشد بچه‌ها حمایت کرده و کودکان را به مهارت‌های زبانی برای رشد و تربیت بهتر مجهز می‌کنند.

هلن مورتیمر در این کتاب با تصاویر جذاب، شخصیت‌های سرگرم‌کننده و ریتم روانش به بررسی موضوعات مهم با کودکان خردسال می‌پردازد و در پایان نیز نکات مفیدی را در مورد نحوه‌ی استفاده از این کتاب برای شروع مکالمه با بچه‌ها می‌نویسد. همچنین واژه‌نامه‌ی کوتاهی تدارک دیده شده که بر استفاده از کلمات و عبارات تازه و جدید با کودکان تاکید می‌کند. کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی، حاوی نکات و ایده‌هایی است که به شما و کودکانتان کمک می‌کند به آرامی و به شکلی عمیق درباره احساسات خود صحبت کنید.

اثر پیشِ رو به همت نشر مهرسا چاپ و منتشر شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک

مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک یک مجموعه‌ی چند جلدی است که با سبک هنری جذاب خود، شخصیت‌های بامزه و سرگرم‌کننده‌ و تصاویر و نقاشی‌های جالب، به بحث در مورد مسائلی مانند شجاعت، مهربانی، دوستی و همدلی می‌پردازد. به گفته‌ی هلن مورتیمر، هدف از نوشتن این مجموعه ایجاد لحظات مهم و خاصی برای کودکان و والدینشان است تا با تمرکز بر احساسات و آموختن کلمات تازه و جدید، به صحبت درباره‌ی مسائل مهم بپردازند و رشد اجتماعی و فردی کودک را در مسیر درست هدایت کنند.

هر جلد از این مجموعه با ذکر نکات پایانی و یک واژه‌نامه جهت آموختن اصطلاحات و کلمات جدید در حوزه‌ی مفهوم مورد نظر، تکمیل می‌شود. این کتاب‌ها فرصت‌های مناسبی را برای کودکان رقم می‌زنند تا به طور آزادانه و با اعتمادبه‌نفس از اولین تجربه‌ها و احساسات جدیدشان صحبت کنند. مجموعه‌‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک، بچه‌ها را به مکالمه‌ای صادقانه دعوت می‌کند و با تمرکز بر آموزش ابراز صحیح احساسات به کودکان، به تربیت و رشد سالم آن‌ها کمک می‌کند.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک

  • این کتاب‌های مصور راه‌هایی را به خردسالان آموزش می‌دهد که از طریق آن‌ها می‌توانیم مهربانی و آرامش را در زندگی خود پرورش دهیم! این مجموعه به آموزش راه‌هایی عملی می‌پردازد که از طریق آن‌ها می‌توانیم مهربانی را نشان داده و درک کنیم. (The Blossoming Bibliophiles)
  • بهترین ابزاری که می‌توانیم به فرزندانمان بدهیم، راه‌هایی برای مدیریت مؤثر احساساتشان است. همه ما غمگین، عصبانی و ناراحت می‌شویم، اما نحوه‌ی برخورد با این احساسات است که ارزشمند و مهم است. این مجموعه یک شروع عالی است. آیا می‌خواهید فرزندتان مهربان باشد؟ معنی آن را به او بیاموزید! (BooksGrowMinds)

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی نوشته‌ی هلن مورتیمر برای تمام کودکان بالای 4 سال و همچنین والدینی که دغدغه‌ی تربیت فرزندان سالم و شاد را دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی می‌خوانیم

بالا و پایین پریدن
آواز بخوان، شاد باش،‌ از خوشحالی بالا و پایین بپر.
راه‌های زیادی برای نشان دادن خوشحالی هست. تو چطور خوشحالی‌ات را نشان می‌دهی؟

خودت باش
هر کسی یک‌جور خوشحال می‌شود.
یک وقت‌هایی توی زندگی هست که خیلی خوشحالی.
از اینکه خودت هستی لذت ببر و شاد باش.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی
نویسنده
مترجمشیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-622-7924-79-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی

برای دریافت کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ شادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.