معرفی و دانلود کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی

عکس جلد کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی
قیمت:
۱۳,۳۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی نوشته‌ی هلن مورتیمر، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک است که به بزرگ‌ترها کمک می‌کند تا با کودکان خردسالشان درباره‌ی جنبه‌های مهم رشد اجتماعی و عاطفی، از جمله دوستی، مهربانی و شجاعت صحبت کنند. این کتاب به طورخاص به موضوع مهربانی می‌پردازد و بچه‌ها را به یک سفر جذاب با یک‌عالمه مهمانی و مهربانی می‌برد!

درباره‌ی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی

این کتاب دوست‌داشتنی اثر هلن مورتیمر (Helen Mortimer)، یکی از جلدهای مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک است که به کمک کودکان آمده و آن‌ها را با موضوعات مهم و حیاتی زندگی به شکلی ساده و لذت‌بخش آشنا می‌کند. کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی (Big Words for Little People: Kindness) شامل تصاویر بامزه و رنگارنگی هستند که با متن کوتاه و مختصری تکمیل شده‌اند و فرصت‌های زیادی برای بحث درباره‌ی مفهوم مهربانی به بچه‌ها و والدینشان می‌دهد. این کتاب به عنوان قصه‌ی قبل از خواب برای کودکان سه ساله و همچنین یک مطالعه‌ی جالب و آموزنده برای بچه‌های شش تا نه سال مناسب است. کتابی دوست‌داشتنی که همیشه یادآور مهربانی است!

هلن مورتیمر در این کتاب از یک روش و استراتژی خوب و مهم استفاده می‌کند تا به کودکان بیاموزد مهربانی چیست، چطور باید آن را تشخیص داد و چگونه می‌توان در آن سهیم بود و تبدیل به یک انسان مهربان شد؛ در کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی، کودکان در یک مهمانی به سر می‌برند و در هر صفحه به کارهایی مانند خوش‌آمدگویی، کمک کردن به یکدیگر، نوبت گرفتن از هم برای نقاشی کردن و مثال‌هایی مختصر از این دست اشاره می‌شود. اغلب مواقع ما به کودکان می‌گوییم که مهربان باشند بدون اینکه واقعا به آن‌ها نشان بدهیم که مهربانی چیست و چه معنایی دارد! اما نویسنده در این کتاب با بیان مثال‌های عملی از مهربانی، مفهوم حقیقی آن را به بچه‌ها یاد می‌دهد.

انتشارات مهرسا این کتاب را که اثری از هلن مورتیمر است، با ترجمه‌ی شیما حسینی منتشر و چاپ کرده است. نسخه‌ی الکترونیکی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی هم‌اکنون از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک

مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک یک مجموعه‌ی چند جلدی است که با سبک هنری جذاب خود، شخصیت‌های بامزه و سرگرم‌کننده‌‌ی خود و تصاویر و نقاشی‌های جالب، به بحث در مورد مسائلی مانند شجاعت، مهربانی، دوستی و همدلی می‌پردازد. به گفته‌ی هلن مورتیمر، هدف از نوشتن این مجموعه ایجاد لحظات مهم و خاصی برای کودکان و والدینشان است تا با تمرکز بر احساسات و آموختن کلمات تازه و جدید، به صحبت درباره‌ی مسائل مهم بپردازند و رشد اجتماعی و فردی کودک را در مسیر درست هدایت کنند.

هر کتاب این مجموعه شامل یک واژه‌نامه برای آموختن اصطلاحات و کلمات جدید درباره‌ی مفهوم مورد نظر است. این کتاب‌ها فرصت‌های آسانی را برای کودکان رقم می‌زنند تا به طور آزادانه و با اعتمادبه‌نفس از اولین تجربه‌ها و احساسات جدیدشان صحبت کنند. مجموعه‌‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک، بچه‌ها را به مکالمه‌ای صادقانه دعوت می‌کند و با تمرکز بر آموزش ابراز صحیح احساسات به کودکان، به تربیت و رشد سالم آن‌ها کمک می‌کند.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک

  • مجموعه‌ای توانمند در آموزش و بسیار سرگرم‌کننده. این کتاب‌ها به زبان کودکان نوشته شده و بسیار جذاب و مهم هستند. (مجله‌ی Armadillo)
  • من عاشق این کتاب‌ها هستم (و پسرانم نیز همینطور!). این اثر محتوایی غنی برای گفت‌وگو با کودکان خردسال درباره ارزش‌هایی مانند مهربانی و شجاعت است. مجموعه‌ی پیش‌ِ رو منبع خوبی برای معلمان و والدین خواهند بود و به آن‌ها کمک می‌کند تا به بچه‌ها بیاموزند چطور از واژگان بهتری برای درک و بیان بهتر احساسات خود استفاده کنند. (Adrian Bethune)

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی در دسته‌ی کتاب‌های علمی و آموزش کودک قرار می‌گیرد و مفاهیم اساسی و مهمی را به کودکان می‌آموزند که در هیچ کلاس درسی آن را یاد نمی‌گیرند! این کتاب همچنین به تمام والدین و معلم‌ها پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی می‌خوانیم

شکرگذاری
می‌توانیم برای جشن‌ها،‌ داشتن دوست‌هایمان و رنگین‌کمان‌هایی که بعد از باران درست می‌شوند، خدا را شکر کنیم.

دوست داشتن
وقتی با حرف‌های دلگرم‌کننده،‌ دلنشین و رفتارهای محبت‌آمیز سراغ دیگران را می‌گیریم، به آ‌ن‌ها نشان می‌دهیم که خیلی دوستشان داریم. اینکه دیگران شما را دوست داشته باشند احساس خیلی خوبی دارد و کلی کیف می‌دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی
نویسنده
مترجمشیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-622-7924-80-0
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی

برای دریافت کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.