معرفی و دانلود کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق

عکس جلد کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق نوشته‌ی هلن مورتیمر است که قصد دارد تا مفهوم دوست داشتن و ابراز آن را را برای کودکان محسوس‌تر سازد و به رشد هوش هیجانی آن‌ها کمک کند. این کتاب ذیل مجموعه‌ای به همین نام (حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک) به انتشار می‌رسد.

درباره‌ی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق (Big Words For Little People: Love)، اثری کوچک و آموزنده به قلم هلن مورتیمر (Helen Mortimer) است. این کتاب با تمرکز بر موضوع عشق، با زبان ساده‌اش کلماتی را به خواننده معرفی می‌کند که به وسیله‌ی آن‌ها بتواند با اعتماد‌به‌نفس احساساتش را ابراز کند. ما خیلی وقت‌ها دوست داریم که آنچه در قلبمان می‌گذرد را بیان کنیم؛ اما گاهی چیزی سد راهمان می‌شود یا حتی نمی‌دانیم که چه جملاتی می‌تواند بهترین انتخاب برای بیان احساساتمان باشد. دنیای دوست داشتن، جهانی پر از رنگ است که برای زندگی در آن باید قوانینش را بدانیم و به زبان اهالی آن صحبت کنیم و چه بهتر که این زبان خارق‌العاده را از کودکی یاد بگیریم.

معرفی و دانلود کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق، دستیابی به این مهارت را آسان کرده و با سبک هنری جذاب، در کنار شخصیت‌های داستانی سرگرم‌کننده و تصاویر دیدنی‌اش، محتوایی آموزنده‌ و جذاب را ارائه کرده است که هر خواننده‌ای را پای ورق‌های کتاب میخکوب می‌کند! این اثر خواندنی و دوست‌داشتنی با ترجمه‌ی شیما حسینی و همکاری انتشارات مهرسا منتشر و در دسترس خوانندگان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک

مجموعه کتاب‌های حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک نوشته‌ی هلن مورتیمر، مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزشی برای کودکان است که مفاهیم مهمی را به روشی ساده و جذاب و از طریق کلماتی هوشمندانه به کودکان یاد می‌دهد. این مجموعه موضوعاتی هچون مهربانی، تلاش، شجاعت و... را در بر می‌گیرد.

نکوداشت‌های کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق

  • تعاملی، سرگرم‌کننده و با زبانی مناسب. (Armadillo Magazine)
  • من عاشق این کتاب‌ها هستم (و پسرانم هم همین‌طور!). (Adrian Bethune, Teachappy)

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق، به تمامی مخاطبان کودک و نوجوان، مربیان و والدین پیشنهاد می‌شود. برای آن‌که در دنیای دوست داشتن، بهترین گفت‌وگوها را رقم بزنیم، لازم است که زبان آن را به بهترین شکل یاد بگیریم. اگر شما هم دوست دارید با این زبان زیبا آشنا شوید و از شهروندان ثابت جهانِ دوست‌ داشتن باشید، این کتاب مخصوص شماست!

در بخشی از کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق می‌خوانیم

دوست داشتن:

دوست داشتن هیچ‌وقت هیچ‌وقت تمام نمی‌شود.
دوستی و محبت همیشه با ماست تا به دیگران محبت کنیم و دوستشان داشته باشیم و همین‌طور برای آن‌ها تا به ما محبت کنند و دوستمان داشته باشند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق
نویسنده
مترجمشیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-622-7924-82-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق

برای دریافت کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.