معرفی و دانلود کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت

عکس جلد کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت
قیمت:
۱۳,۳۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت

همان‌طور که از عنوان کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت نوشته‌ی هلن مورتیمر برمی‌آید، این اثر درباره‌ی اهمیت و ارزش شجاعت است. دلتان می‌خواهد بدانید این کلمه به چه معناست و شما چگونه می‌توانید جسورتر باشید؟ کتاب حاضر برای پاسخ به همین سؤال‌ها نوشته شده است!

درباره‌ی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت

تابه‌حال فکر کرده‌اید شجاعت دقیقاً چیست؟ شجاعت درون تک‌به‌تک ما وجود دارد و این هرگز بدان معنا نیست که هیچ‌گاه احساس ترس نداشته باشیم! بلکه شجاعت یعنی بتوانیم علی‌رغم آن که می‌ترسیم، با چالش‌ها روبه‌رو و بر ترس‌هایتان پیروز شویم و از پس آن‌ها بربیاییم. آماده‌اید قهرمان شجاعی را که درونتان زندگی می‌کند، کشف کنید؟ پس بیایید با هم این سفر هیجان‌انگیز را شروع کنیم و با هلن مورتیمر (Helen Mortimer) در کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت (Big Words for Little People: Bravery) همراه شویم.

هلن مورتیمر در کتاب خود به ما نشان می‌دهد شجاع بودن یعنی این‌که به خودمان ایمان داشته باشیم و باور کنیم که همچون یک ابرقهرمان، قادریم کارهای بزرگ انجام دهیم. گاهی وقت‌ها ممکن است در زندگی لحظه‌هایی پیش بیایند که احساس کنیم دیگر توان ادامه دادن نداریم. با کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت یاد می‌گیریم که بر این لحظات غلبه کنیم و همواره به یاد داشته باشیم که استعدادها و نقاط قوت منحصربه‌فردی داریم.

در کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت مطالعه می‌کنیم که شجاعت می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. مثلاً اگر یک کار جدید را شروع کنیم، در واقع شجاعت به خرج داده‌ایم. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید وقتی به خودمان و توانمندی‌هایمان ایمان داشته باشیم، اعتمادبه‌نفس‌مان افزایش پیدا می‌کند. تنها در چنین حالتی است که می‌توانیم جسورتر باشیم و کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم. هلن مورتیمر به ما می‌گوید که دل و جرئت داشتن یعنی چه، چگونه با پشتیبانی از یک دوست می‌توانیم کار شجاعانه‌ای انجام دهیم، قوی بودن دقیقاً به چه معناست و چه زمانی می‌توانیم به آرامش دست پیدا کنیم و چه رابطه‌ای میان آرامش و انجام کار شجاعانه وجود دارد. همچنین «متفاوت بودن»، «کمک کردن»، «پذیرش اشتباه» و «رهبری کردن» از دیگر مباحثی است که در کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت به بحث گذاشته می‌شوند.

بد نیست اشاره کنیم که در انتهای کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت، بخشی با نام «راهنمای استفاده از کتاب» وجود دارد که پیشنهادهای هلن مورتیمر برای استفاده‌ی بهتر از کتاب است. ما به اختصار برخی از این پیشنهادها را برای شما مطرح می‌کنیم:

  • بهتر است قبل از هر چیز زمانی به سراغ کتاب بیایید که مطمئن شوید از حوصله و دقت کافی برخوردارید.
  • کتاب را همراه دیگران و به صورت گروهی بخوانید تا هم تجربه‌ای جمعی برای‌تان رقم بخورد و هم موضوعات جورواجوری برای حرف زدن با یکدیگر پیدا کنید.
  • پس از مطالعه‌ی کتاب از دوستان‌تان بپرسید شجاعت در نظر آن‌ها چگونه تعریف می‌شود؟
  • درباره‌ی کارهای شجاعانه‌ای که تابه‌حال انجام داده‌اید با یکدیگر گفت‌وگو کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت را از سایر آثار مشابه در حوزه‌ی ادبیات کودک متمایز می‌کند، تصاویر آن است: تصاویری جذاب که غنایی دوچندان بر متن کتاب می‌بخشد. نویسنده‌ از عمد برای شخصیت‌های کتاب اسمی نگذاشته تا خودتان هر اسمی که دلتان می‌خواهد را روی آن‌ها بگذارید. البته باید اشاره کنیم که گاهی بین کلمه‌های متن و تصویرهای کتاب تفاوت‌هایی وجود دارد. به عبارت روشن‌تر، اگرچه ممکن است این کلمه‌ها شجاعت را نشان بدهند، اما تصاویر درست خلاف آن را به نمایش می‌گذارند.

در نهایت این‌که کتاب حاضر به شما کمک می‌کند بر هر کاری که انجام می‌دهید، اثر خوبی بگذارید. کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت راه‌هایی را برای تشخیص کارهای شجاعانه به شما پیشنهاد می‌کند. با این حساب، تفاوتی ندارد چند سال دارید. شما با استفاده از کتاب نامبرده می‌توانید به درک بهتری از دنیای اطراف‌تان دست یابید.

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت را هلن مورتیمر نوشته، کریستسنا تراپینس (Cristina Trapanese) تصویرگر آن بوده و انتشارات مهرسا آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است. دلتان می‌خواهد ترس‌هایتان را کنار بگذارید و دنیایتان را پر از شجاعت کنید؟ کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید!

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌ی مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک

سری کتاب‌ حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک (Big Words for Little People)، یک مجموعه‌ کتاب دوست‌داشتنی به قلم هلن مورتیمر، برای رده‌ی سنی کودکان است. نویسنده در هر مجلد، روی یکی از مفاهیم مهم -از جمله شادی، مهربانی، دوستی و سلامتی- متمرکز شده و تلاش کرده آن را با زبانی ساده و نثری شیوا به کودکان آموزش دهد. این آثار، کتاب‌هایی مصور هستند و کریستینا تراپینس تصویرگری آن‌ها را بر عهده داشته است. تصاویر مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک چنان زیبا هستند که باعث می‌شود کودک جذب داستان شده و مفاهیم آن را به خاطر بسپارد. در واقع تصاویر مجموعه‌ی نامبرده از جمله مواردی به‌شمار می‌رود که این سری کتاب را از دیگر آثار در حوزه‌ی ادبیات کودک متمایز کرده است. آنچه در ادامه می‌خوانید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل این مجموعه است. گفتنی‌ست همه‌ی آثار نامبرده در وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه منتشر شده‌اند:

  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق
  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شادی
  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: دوستی
  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی
  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: سلامتی
  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش

نکوداشت‌های مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک

  • هم خودم عاشق این کتاب‌ها هستم، و هم پسرهایم! مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک دارای محتوایی غنی است و مفاهیم پایه‌ای زندگی مانند عشق، شادی، شجاعت و سلامتی را به کودکان یاد می‌دهد. این مجموعه کتاب‌ها به کودکان شما کمک می‌کنند تا از کلمات و واژه‌های مناسب‌تری برای درک و بیان احساسات درونی خود بهره ببرید. (Adrian Bethune, Teachappy)
  • مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک، قدرتمند، تعاملی و سرگرم‌کننده است و عناوین آن با دقت انتخاب شده‌اند. همچنین زبان آن‌ها متناسب با رده‌ی سنی کودکان است. هر یک از این آثار دو بخش را شامل می‌شود: یک واژه‌نامه و یک بخش به اسم «ده ایده برای بهره‌مندی بیشتر از این اثر». حقیقتاً نکات خوبی را برای صحبت کردن با کوچولوی شما در بر می‌گیرد. (Books Grow Minds)
  • کتاب‌های این مجموعه تعاملی، خنده‌دار و دارای زبانی مناسب سن کودکان کوچک‌تر هستند. (Homeschooling Abhi)
  • مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک اثرگذار، تعاملی و سرگرم‌کننده است و زبانش مناسب رده‌ی سنی کودک است. جذاب و بااهمیت. (Armadillo Magazine)

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت برای چه کسانی مناسب است؟

هلن مورتیمر کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت را برای کودکان بالای 4 سال نوشته است. علاقه‌مندان به کتاب کودک، والدین و مربیان از مخاطبان دیگر این اثر هستند.

در بخشی از کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت می‌خوانیم

قوی بودن
اگر به خودت بگویی که قوی هستی، راحت‌تر می‌توانی با سختی‌ها کنار بیایی.
- من قوی هستم. پیش به سوی قهرمانی!

آرامش
وقتی آرام هستی،‌ راحت‌تر می‌توانی کارهایت را انجام بدهی؛ کارهایی که شاید از انجام آن‌ها بترسی یا نگرانت کند.
- نمی‌توانم به این دست بزنم!
- چندتا نفس عمیق بکش! تو می‌توانی!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت
نویسنده
مترجمشیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-622-7924-75-6
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت

برای دریافت کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شجاعت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.