معرفی و دانلود کتاب حقیقت فروش: خط بطلانی بر ادعاهای فروش و راهنمایی برای فروش بیشتر

عکس جلد کتاب حقیقت فروش: خط بطلانی بر ادعاهای فروش و راهنمایی برای فروش بیشتر
قیمت:
۷۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حقیقت فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حقیقت فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حقیقت فروش: خط بطلانی بر ادعاهای فروش و راهنمایی برای فروش بیشتر

چگونه می‌توان در حوزه‌ی فروش کالا و خدمات، عرصه‌ای که رقیبان به گونه‌ای روزافزون در آن مشغول تاخت و تازند، گوی موفقیت را از هم‌قطاران ربود و به درجات بالایی از بهره‌وری دست پیدا کرد؟ مایک وینبرگ در کتاب حقیقت فروش در پاسخ به این سؤال برای شما حرف‌های بسیار مهمی دارد.

درباره‌ی کتاب حقیقت فروش

برای به دست آوردن فروش بیشتر باید چه رویکردهایی را در نظر بگیریم؟ پنج جنبه‌ای که فروشندگان برتر و تولیدکنندگان بزرگ در هر صنعت بر آن تکیه می‌کنند کدامند؟ چرا افراد خودخواه در زمینه‌ی فروش از دیگران بهتر عمل می‌کنند؟ مایک وینبرگ در کتاب حقیقت فروش (Sales Truth) می‌کوشد به این پرسش‌ها پاسخ داده و راهکارهای عملی سودمندی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد.

نویسنده‌ی پرفروش آمازون، مایک وینبرگ، در این اثر زنگ خطری را برای فروشندگان و رهبران فروش به صدا درمی‌آورد تا از این طریق به آنان نشان دهد که چگونه می‌توانند از هیاهوی روزافزون بازار و تبلیغات گذر کنند و متدهای کارآمد و مدرن فروش کالا و خدمات را در کسب‌وکار خود به کار بگیرند. اگر به دنبال کتابی برای بهینه‌سازی توانمندی‌های خود در حوزه‌ی فروش هستید و به اثری نیاز دارید که به شما کمک کند تا در این زمینه عملکردی درخشان داشته باشید، لازم نیست به سراغ تکنیک‌های تبلیغی افرادی بروید که بدون دانش عملی و نظری در این زمینه به اظهار نظر می‌پردازند. بلکه سعی کنید خود و جهان‌بینی‌تان را در عرصه‌ی فروش شکل دهید. برای این کار می‌توانید از مطالعه‌ی آثاری از این قبیل بهره بگیرید.

اگر به هر طریقی در دنیای فروش مشغول به کار هستید، این کتاب یک خواندنی ضروری برای شما به شمار می‌رود. وینبرگ برخی از فرض‌های پذیرفته‌شده در این زمینه را به چالش می‌کشد و استراتژی‌های بدیعی را برای موفقیت در دنیای کسب‌وکار در اختیار شما قرار می‌دهد. او در این کتاب خاطرنشان می‌کند که راه میانبری برای موفقیت در عرصه‌ی پررقابت فروش وجود ندارد؛ موفق شدن در این حوزه کار سختی است اما از سوی دیگر اصول اولیه‌ی آن را می‌توان آموخت و به کار گرفت.

نشر هورمزد ترجمه‌ی هانیه منشی‌زاده را از این اثر برگزیده و آن را تهیه و منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب حقیقت فروش

  • مایک وینبرگ فکرتان را دگرگون می‌کند و شما را با راه‌حل‌های فروش ساده به چالش می‌کشد. او در هر صفحه از این کتاب بینشی قدرتمند در اختیار شما قرار می‌دهد. (مارک هانتر، نویسنده)

  • به ندرت پیش می‌آید که کتابی حقیقتی را این‌چنین قوی و واضح بیان کند. حقیقت فروش از آن دست کتاب‌هاست. وینبرگ این اثر را با سبک بی‌پرده و غیرقابل تقلید خود، آمیخته با حس شوخ‌طبعی و با رویکردی عملی نوشته است. (آنتونی یانارینو، نویسنده)

  • خودتان را برای شنیدن برخی از حقایق صادقانه و دردناک آماده کنید. پس از مطالعه‌ی کتاب حقیقت فروش، شما به فروشنده‌ای بهتر تبدیل خواهید شد. به خودتان لطفی کنید و این کتاب را همین حالا بخوانید. (آندریا والتز)

  • یک کتاب سرگرم‌کننده و آموزشی که باید بخشی از جعبه‌ی ابزار هر فروشنده باشد. (Art Sobczak)

  • حقیقت فروش یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌هایی است که در مورد فروش حرفه‌ای خوانده‌ام. (جف باجورک)

  • مایک وینبرگ در این اثر آخرین حربه‌های فروش را نیز بی‌اعتبار کرده و ما را به سمت فروش واقعی با نتایجی اصیل هدایت می‌کند. (ایوان والدمن)

کتاب حقیقت فروش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در حوزه‌ی فروش مشغول به کار هستید، برای افزایش بهره‌وری و سودبخشی کسب‌وکار خود مطالعه‌ی این کتاب را از دست ندهید.

با مایک وینبرگ بیشتر آشنا شویم

مایک وینبرگ (Mike Weinberg) پیش از آن که در عرصه‌ی مشاوره فعالیت جدی خود را آغاز کند، تولیدکننده‌ی سه شرکت مختلف بوده و از سوی رسانه‌هایی همچون فوربس، OpenView Labs و چندین نشریه‌ی دیگر به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های فروش معرفی شده است. اولین کتاب او که اثری درباره‌ی توسعه‌ی کسب‌وکار بود، به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون تبدیل شد و به مدت یک سال در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌ها در رده‌ی خود باقی ماند. مایک وینبرگ در سراسر جهان به ارائه‌ی سخنرانی و سمینارهایی درباره‌ی فروش بهینه می‌پردازد و به یکی از قابل‌اعتمادترین و پرطرفدارترین سخنرانان، مربیان و مشاوران این حوزه تبدیل شده است.

در بخشی از کتاب حقیقت فروش: خط بطلانی بر ادعاهای فروش و راهنمایی برای فروش بیشتر می‌خوانیم

موفق‌ترین مدیران اجرایی، مدیران فروش و بازاریابانی که دیده‌ام، در به‌کارگیری اصول اولیه تبحر بسیاری دارند و به رویکردهای سنتی و قدیمی به‌طور تمام‌عیار پایبند هستند. آن‌ها به‌جای سرگرم‌کردن خود با خرید برای آخرین، عالی‌ترین و به‌روزترین ابزار و چیزهای بی‌ارزش یا حقه‌ها، به آن دسته از اصول رهبری فروش و بازاریابی‌های اثبات‌شده، وفادار مانده‌اند؛ روش‌هایی که جذابیت بسیار کمی دارند، اما فوق‌العاده مؤثر هستند.

برای فهم درست‌تر این حقیقت، اجازه بدهید تا این نکته را از زاویه‌ای دیگر نیز بررسی کنم: با وجود آن چیزی که از رهبران فکری امروزی می‌خوانید و می‌شنوید، من هرگز ندیده‌ام که یک فروشنده یا تیم فروش، به علت استفاده‌نکردن از یک فرایند فروش جدید یا نداشتن ابزارهای فروش جدید، دچار شکست شوند.

نمی‌دانم نکته بعدی را چطور بگویم که مؤدبانه و بدون تکبر به نظر بیایم؟ فقط می‌توانم آن را از روی استیصال و سرافکندگی بگویم، چون از وعده‌های دروغینی که به فروشندگان و مدیران امید واهی می‌دهد، خسته شده‌ام. شما بی‌شک برای پیداکردن مشاور، مربی و سخنران فروش تلاش بسیاری کرده‌اید، کسی که نسبت به من در چند سال گذشته سفرهای هوایی بیشتری داشته و در شرکت‌های بیشتری حضور داشته است، اما احتمالاً ناامید شده‌اید. من برای کمک به تیم‌های فروش در هر صنعتی، به سراسر جهان سفر کرده‌ام؛ از وام مسکن گرفته تا ماشین‌آلات، پلاستیک‌ها و پلیمرها، خدمات پرداخت، گروه‌های حمایتی، گروه‌های توزیعی، کلان‌داده، کامیون‌های بزرگ، خدمات نرم‌افزاری و حتی خدمات جمع‌آوری زباله! با تأکید و صراحت کامل می‌گویم چیزی که در بین این متخصصان خودخوانده گم شده است، با وجود نظر خودشان یا چیزی که به نقل از «مطالعات» خود می‌نویسند، ابزار یا فرایند موردعلاقه‌ای که کشف کرده‌اند نیست، بلکه اجرای کامل اصول اولیه‌ای است که در این سال‌ها به فراموشی سپرده شده است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
تشکر و قدردانی
بخش اول
حقایقی در‌مورد «متخصصان»
فصل 1: حقیقت چیست؟
فصل 2: مراقب متخصصان تازه‌به‌دوران‌رسیده و استادان دروغین باشید!
فصل 3: منتشرشدن یک مطلب، دلیلی بر صحت و درستی آن نیست!
فصل 4: هفت درس قدرتمند فروش از انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات‌ متحده در سال 2016
بخش دوم: حقیقتی درمورد فروش‌های بیشتر
فصل 5: کسب فروش بیشتر نیازمند تمرکز بر فروش است
فصل 6: فروشندگان حرفه‌ای به‌دنبال فرصت‌ها نمی‌گردند بلکه آن‌ها را ایجاد می‌کنند
فصل 7: با نگرش درست درمورد توسعه کسب‌وکار جدید، همه‌چیز را تغییر ‌دهید
فصل 8: برای بازدهی بیشتر، کاملاً خودخواهانه تقویم کاری خود را پس بگیرید!
فصل 9: نام‌گذاری مشتریان هدف استراتژیک،اولین مرحله از اقدام برای فروش موفق است
فصل 10: پیام قانع‌کننده، اعتمادبه‌نفس و کارایی شما را افزایش می‌دهد
فصل 11: مشتری‌یابی انتخابی نیست
فصل 12: برای ارائه و معرفی عجله نکنید
فصل 13: برای بیرون‌ماندن از گودال تدارکات، مالکیت فرایند فروش را خودتان به دست بگیرید
فصل 14: شما قطعاً می‌توانید با یک محصول قدیمی‌تر یا قیمتی بالاتر برنده شوید
فصل 15: دو نکته کلیدی و فوق‌العاده فروش حرفه‌ای، البته نه‌چندان فوق‌العاده!
فصل 16: رهبری‌ عالی فروش کلید پیروزی در کسب فروش جدید است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حقیقت فروش: خط بطلانی بر ادعاهای فروش و راهنمایی برای فروش بیشتر
نویسنده
مترجمهانیه منشی زاده
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات316
زبانفارسی
شابک978-622-725124-1
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حقیقت فروش

افشار مهدوی
۱۴۰۲/۹/۱۷
یک کتاب عالی و واقعا کاربردی
در این کتاب یاد میگیرید فکر و خیال بزارید کنار و واقعا تلاش کنید
یاد میگیرید بقیه چرا موفق شدن ولی شما نه
یاد میگیرید هیچ کس معجزه نمیکنه برای موفقیت
بعد از خواندن کتاب و عمل بهش حتما فروشتون بهبود پیدا میکنه و پرسودتر میشید
مشکلات اکثر فروشندگان امروزی برطرف و
میکنه
به همه پیشنهاد میکنم این کتابو حتی مدیران فروش مدیران شرکت ها
حتی نکاتی در مورد استخدام فروشندهای خوب رو هم بیان میکنه
بهداد جفرودی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
مطالب مفیدی دارد، البته نویسنده زیاد حاشیه رفته که البته به رسم نویسندگان آمریکایی حوزه‌های فروش موفقیت و انگیزش، جای تعجبی ندارد. متاسفانه ترجمه رو آن‌چنان که باید نپسندیدم.
مریم کارگر
۱۴۰۳/۱/۴
مت از کتاب نکته برداری کردم کتاب خوبی هست کمااینکه نکات مهمی رو توش میگه که واقعا برای فروش خوب باید رعایت کرد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب حقیقت فروش

برای دریافت کتاب حقیقت فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.