معرفی و دانلود کتاب مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی

عکس جلد کتاب مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی

کتاب مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی نوشتۀ کریس وایدنر و لری وینگت، نکاتی را به مردان می‌آموزد تا بیشتر و بهتر خود را بشناسند و برای داشتن یک زندگی خوب دست از تلاش و مبارزه برندارند. این اثر ارزش‌های واقعی مردان را به آنان یادآوری می‌کند.

دربارۀ کتاب مرد واقعی:

کتاب پیش روی شما به این مسئله می‌پردازد که یک مرد واقعی (The Real Man's Handbook) همیشه در زندگی خود در پی موفقیت است و به مبارزه برای زندگی فکر می‌کند و همواره می‌کوشد تا هویتش را بهتر بشناسد و نسبت به نحوۀ ادامۀ زندگی خود آگاه باشد.

مردان این موضوع را که جامعه از آنان چه انتظاراتی دارد متوجه نمی‌شوند، آن‌ها نمی‌دانند چطور زندگی کنند و یا چگونه خاطرات شکست‌هایشان را از یاد ببرند تا بتوانند به زندگی معمولی‌شان بازگردند. مردان پیوسته به دنبال پیدا کردن پاسخ این سؤال هستند که کیستند، چه کسی باید باشند یا چه کسی می‌خواهند باشند. به اعتقاد کریس وایدنر (Chris Widener) و لری وینگت (Larry Winget) یک مرد واقعی در حقیقت انسان خوبی است که اصرار بر انجام کارها و امور به شکل درست دارد و به نمایندگی از دیگران حرف می‌زند. او فردی است که به ارزش‌های واقعی پایبند است و همیشه در جایگاه رهبر و تأمین‌کننده قرار می‌گیرد. او راهش را خود می‌یابد و مسئولیت همۀ کارهای مالی و ... را بر عهده می‌گیرد. با همسرش رفتاری عالی و نمونه به عنوان شریکی ارزشمند دارد و همواره در حال آموزش سازندگی و استقلال به فرزندانش است. او به فرزندان خود یاد می‌دهد که چطور مسیر استقلال و سازنده بودن را در پیش بگیرند.

آن چیزی که در لایه‌های بیرونی زندگی خود نشان می‌دهید دقیقاً همان شخصیتی است که در درونتان رشد می‌دهید. اگر فرزندان شما ادب لازم و کافی ندارند، به این علت است که احترام برای شما ارزشی مهم به حساب نمی‌آید. اگر به قرار دیدارتان دیر می‌رسید، به این دلیل است که احترام و ارزشی برای زمان فرد مقابلتان قائل نیستید. اگر در ترافیک شدید به طور مداوم جلوی دیگران پیچیده و مسیرتان را تغییر می‌دهید، به این خاطر نیست که عجله دارید بلکه علتش عدم احترام شما به دیگران است.

این کتاب 12 تعهد یک مرد واقعی را فاش می‌کند، تعهدهایی که شخصیت را رشد می‌دهند و نشانگر مردانی رهبر و متعهد هستند. در حقیقت ارزش واقعی هر انسانی بر مبنای تصمیماتی است که می‌گیرد. تصمیم‌ها پیوسته واقعیات درونی آدمی را نشان می‌دهند. وضعیت و شرایط هر جامعه، نتیجۀ تصمیمات مردم آن جامعه بر اساس ارزش‌هایشان است و تعیین کردن اولویت‌ها، در درجۀ اول باید با مشخص کردن ارزش‌های اصلی همراه باشد.

خواندن کتاب مرد واقعی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید بدانید مردان متعهد پایبند به چه ارزش‌هایی هستند و چه رفتارهایی دارند، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب مرد واقعی بیشتر آشنا شویم:

کریس وایدنِر نویسندۀ پرفروش نیویورک‌تایمز و وال استریت ژورنال، تاکنون 17 کتاب و تقریباً 100 برنامۀ صوتی در مورد موفقیت، رهبری، تأثیرگذاری و انگیزه منتشر کرده است. کتاب‌های پرفروش او شامل هنر تأثیرگذاری، دوازده ستون موفقیت و فرشتۀ درون است.

او یکی از 50 سخنران برتر جهان و 100 متخصص ارشد رهبری در مجلۀ کسب‌وکار بوده است. کریس پیام موفقیت خود را در سراسر جهان از جمله آلمان، روسیه، سنگاپور، چین، استرالیا، اسپانیا، ایتالیا، سوئد و مصر پراکنده و همچنین در 46 ایالت از 50 ایالت متحده آمریکا سخنرانی کرده ‌است. کریس به طور مرتب برای بعضی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان از جمله مایکروسافت، جنرال ‌الکتریک، سیسکو سیستمز و دانشکده کسب‌وکار هاروارد سخنرانی کرده‌ است. شغل سخنرانی کریس در مجله فوربس منتشر شده ‌است. او همچنین دارای یک روش آموزش تخصصی برای مردان و زنانی است که متعهد به برتری هستند و می‌خواهند جایگاه‌های بالاتری را به دست آورند. کریس عاشق کمک به مردم برای تبدیل پتانسیلشان به عملکرد و موفقیت در هر حوزه از زندگی آن‌ها و رسیدن به آرزوهایشان است.

لَری ویگنِت در سراسر جهان به عنوان پیت‌بال توسعه شخصی شناخته می‌شود. او نویسندۀ پرفروش، شخصیت تلویزیونی، مفسر اجتماعی و سخنران بین‌المللی است. لری شش کتاب پرفروش را برای نیویورک‌ تایمز و وال استریت ژورنال نوشته ‌است که به بیش از بیست زبان ترجمه شده‌اند؛ از جمله: ساکت شو، نالیدن را متوقف کنید و زندگی را به دست بگیرید، به دلیلی به این کار می‌گویند، شما ورشکسته هستید چون می‌خواهید این‌طور باشید، مردم احمق هستند و من می‌توانم آن را اثبات کنم، فرزندان شما همان اشتباهات شما هستند، بزرگ شوید: چگونه قربانی بودن را متوقف کنید و به زندگی برگردید، کسب‌وکار شما و سلامت روانی شما. آخرین کتاب او جهنم چه مشکلی دارد است.

لَری، ستاره سریال تلویزیونی خود به نام خرج‌کننده بزرگ در A&E بوده است و در دو برنامۀ ویژه در PBS و دو برنامۀ ویژه CNBC بازی کرده ‌است: میلیونر درون. او در دکتر فیل، نمایش امروز، لَری پادشاه زنده، ایده بزرگ، دنیای شما با ِنیل کاووتو، فاکس و دوستان و بسیاری دیگر ظاهر شده ‌است. لَری به طور منظم در چندین برنامه خبر تلویزیونی ملی ظاهر می‌شود که در مورد موضوعات مختلفی مانند موفقیت، تجارت، امور مالی شخصی، فرزند پروری و ترس آمریکایی صحبت می‌کند. همچنین نام او به تالار سخنوران مشهور اضافه شده ‌است.

در بخشی از کتاب مرد واقعی می‌خوانیم:

عبارت «معامله، یک معامله است» قطعاً یکی از مواردی است که پدرم از آن خیلی استفاده می‌کرد. هر وقت من قبول می‌کردم که کاری انجام دهم و بعد می‌خواستم، توافقی که انجام داده بودم را انکار کنم، می‌گفت: «به خاطر داشته باش، لری، معامله یک معامله است. تو این معامله را کرده‌ای و با آن زندگی خواهی کرد، چه بخواهی و چه نخواهی.» من از آن نفرت داشتم. یک سری کارهایی را که نمی‌خواستم در آن لحظه انجام بدهم اما به خاطر توافقی که در گذشته انجام داده بودم، باید به پایان می‌رساندم. از آنجایی که به این روش تربیت شده بودم، بعدها همیشه از جزئیات معامله‌هایی که انجام می‌دادم، آگاه می‌شدم. یاد گرفتم که در مورد جنبه‌های مثبت و منفی کاری که باید انجام می‌دادم، تعهداتی که باید در انتهای کار تحویل می‌دادم و مواردی که از طرف دیگر انتظارش را داشتم، فکر کنم. همچنین مجبور شدم در مورد چیزهایی که طرف مقابل متعهد بود، انجام دهد اما انجام نمی‌داد، فکر کنم. یاد گرفتم که به دقت نتایج کلماتی را که بر زبان می‌آورم با دقت بررسی کنم. معاملات تبدیل به مواردی شدند که سعی می‌کردم به دقت وارد آن‌ها شوم چون هیچ‌وقت نمی‌خواستم در قراردادی شرکت کنم که نمی‌خواستم در آن باشم و تمایلی به انجام آن نداشتم.

همچنان که بزرگ‌تر می‌شدم و تجربه بیشتری با مردم به دست می‌آوردم و با دیگران سروکار داشتم، متوجه شدم که افراد زیادی بودند که مثل من بزرگ نشده بودند. آن‌ها از مفهوم «معامله، یک معامله است» آگاهی نداشتند. خوب، من این کار را به عنوان بخشی از سخنرانی‌هایم در سرتاسر دنیا برای کسب‌وکارهای مختلف و از طریق نویسندگی برای آموزش دادن به مردم در مورد اصل تعهد انجام دادم. من نسخه توسعه‌یافته خود را از این عبارت قدیمی بازنویسی می‌کنم تا به وضوح آن را بیان کنم و هیچ شک و شبهه‌ای در معنی و مفهوم آن باقی نگذارم: «کاری را انجام دهید که به شما گفته‌اند انجام دهید، همان‌طور که گفتید، این کار را انجام خواهید داد، آن را به همان روش انجام دهید.»

فهرست مطالب کتاب

این روزها خیلی سخت است که یک مرد واقعی باشید
مردانگی واقعی در خطر است!
یک مرد واقعی
پیش‌زمینه کمی از لَری
تعهد اول: یک مرد واقعی متعهد به ارزش‌های اساسی است
تعهد دوم: یک مرد واقعی متعهد است که به دیگران احترام بگذارد
تعهد سوم: یک مرد واقعی متعهد است که بر اوضاع مالی خود مسلط باشد
تعهد چهارم: یک مرد واقعی متعهد است که در کارش بهترین باشد
تعهد پنجم: یک مرد واقعی متعهد است که به دیگران خدمت کند
تعهد ششم: یک مرد واقعی متعهد است که یک رهبر باشد
تعهد هفتم: یک مرد واقعی به همسرش متعهد است
تعهد هشتم: یک مرد متعهد است که یک پدر خوب باشد
تعهد نهم: مرد واقعی متعهد به رشد شخصی است
تعهد دهم: یک مرد واقعی به دوستی‌ها متعهد است
تعهد یازدهم: یک مرد واقعی متعهد است که از خودش مراقبت کند
تعهد دوازدهم: یک مرد واقعی به تعهداتش متعهد است
دوازده تعهد یک مرد واقعی
هشدار! دوران سختی در پیش دارید
سخن پایانی
کریس وایدنر (CHRIS WIDENER)
لَری ویگنِت (LARRY WINGET)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی
نویسنده،
مترجمهانیه منشی زاده
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات69
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی

Amin Kp
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
در کل کتاب بدی نیست. جمع بندی ارزش‌های انسانی است. حجم کمی که دارد، مناسب با هدفش است. زیاده گویی نکرده. پیشنهاد میکنم این اصول را پس از خواندن کتاب، چاپ کرده و در دیوار اتاقتان نصب کنید.
Dr . emad Bl
۱۴۰۰/۱۲/۱
خب بر خلاف کتاب‌هایی که روی ظاهر کار میکنن، این کتاب با متنی ساده، عمیقا روی شما تاثیر میذاره و به ابعاد درونی شخصییتون معنی میده.
موسی حسینی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
فصل آخرو باید اول میذاشتید ممنون از کتاب و برنامه خوبتون
آتوسا متین رهبری
۱۳۹۹/۱۱/۱
بسیار خوب و عالی بود منتها نیاز به عمل به این نصایح دارد
حجت گریوانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
خوندن تیتر وار این کتاب هم تلنگر خوبی میزنه
mohammad azarpeyvand
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
کتاب خوبی است وبسیار مفیدی است
حسین گرمابی
۱۴۰۲/۷/۱۳
توصیه‌های عالی اما به شرطی عمل کنی
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی

برای دریافت کتاب مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.