معرفی و دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ: فروش مستقیم خطی

عکس جلد کتاب صوتی شیوه گرگ: فروش مستقیم خطی
قیمت:
47000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیوه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیوه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیوه گرگ: فروش مستقیم خطی

از راز موفقیت گرگ وال استریت باخبر شوید! جردن بلفورت، مشاور فروش و سرمایه‌دار آمریکایی، در کتاب صوتی شیوه گرگ که یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌آید، روش‌هایی را به شما معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید در شیوه فروش خود به موفقیت دوچندان دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی شیوه گرگ:

یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین دارایی هرکسی در زندگی این است که توانایی متقاعدکردن دیگران را داشته باشد. بدین معنی که بتواند کسی را در انجام کاری یا خریدن چیزی متقاعد سازد. این مهارت به‌خصوص برای فروشندگان، مذاکره‌کنندگان، کارآفرینان، سخنرانان و افرادی که در زمینهٔ بازاریابی فعالیت می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

یکی از بهترین استادان متقاعدسازی جردن بلفورت است که تابه‌حال به بیش از پنجاه شرکت عمومی کمک کرده تا بتوانند خدمات و محصولات بیشتری را به فروش برسانند. او یک سیستم متقاعدسازی ویژه‌ای طراحی کرده که با استفاده از آن هرکسی می‌تواند در هر شرایط و موقعیتی که باشد، موفقیت عظیم کسب کند.

بلفورت مجموعه‌ای از آموزش‌های قدم‌به‌قدم خود را در کتاب شگرد گرگ (Way of the wolf) به مخاطبان خود ارائه کرده است. لحن و ادبیات جذابی که در این کتاب استفاده شده هر مخاطبی را تشویق به یادگیری می‌کند. این کارآفرین و مشاور فروش برجسته در این کتاب سعی کرده تا تمام اسرار موفقیت خود را برای شما فاش کند و نحوه طی‌کردن پله‌های موفقیت را نیز شرح دهد.

اگر در کار فروش هستید یا به‌تازگی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اید، با شنیدن این کتاب می‌توانید سرنوشت خود را تغییر دهید. نویسنده به شما یاد می‌دهد با استفاده از شگردهای خاصی معاملات خود را افزایش دهید، نرخ بازگشت مشتری را تثبیت کنید و مشتریانی دائمی برای خود به دست آورید. با یادگیری فرمولی که این کتاب در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید به فروشنده‌ای حرفه‌ای تبدیل شوید.

کتاب صوتی شگرد گرگ که در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کنند» نیز قرار گرفته است، برای کسانی که شغلشان در ارتباط با فروش نیست نیز مناسب است. به طور مثال اگر شما هم فکر می‌کنید معامله کردن فقط مخصوص فروشندگان است، با شنیدن این کتاب متوجه می‌شوید که اشتباه فکر می‌کردید. اگر شما قرار نیست چیزی بفروشید هم باید تا حدی هنر متقاعدسازی را یاد بگیرید تا بتوانید ارتباطات بهتری داشته باشید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی شگرد گرگ:

- این کتاب، از راز چگونگی مجاب کردن هر کسی برای انجام هر کاری پرده برمی‌دارد. (Barnes & Noble)
- اگر می‌خواهید به عنوان یک فروشنده به بالاترین سطح ممکن برسید، این کتاب را از دست ندهید. (Craig Scoogie – CEO – NextDC)
- این کتاب بدون درنظرگرفتن سن‌وسال، تحصیلات یا سطح مهارت، به مخاطبین می‌آموزد که فروشنده، مذاکره‌کننده، کارآفرین یا سخنرانی ماهر باشند. (Amazon)

کتاب صوتی شیوه گرگ مناسب چه کسانی است؟

اگر کسب‌وکار خود را اداره می‌کنید یا شغلتان در زمینه فروش و بازاریابی است، راهکارهای ارائه شده در این کتاب می‌تواند میزان موفقیت شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

با جردن بلفورت بیشتر آشنا شویم:

این مشاور فروش موفق و نویسنده برجسته تابه‌حال با شرکت‌های زیادی همکاری کرده و به موفقیت آن‌ها کمک کرده است. او همچنین با روزنامه‌ها و نشریات مهمی مثل نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال، لس‌آنجلس تایمز، فوربز، بیزینس ویک و رولینگ استون همکاری داشته و برای آن‌ها مقاله‌هایی در زمینه فروش نوشته است.

جردن بلفورت (Jordan Belfort) دو کتاب پرفروش به نام‌های «گرگ وال‌استریت» و «دستگیری گرگ وال‌استریت» نوشته که خاطرات خود از شروع پا نهادن به عرصهٔ فروش تا رسیدن به موفقیتش را در آن‌ها روایت کرده است. این کتاب‌ها در بیشتر از 60 کشور به انتشار رسید و به 25 زبان دنیا ترجمه شد.

در سال 2013 مارتین اسکورسیزی بر اساس زندگی و خاطرات وی یک فیلم سینمایی به نام گرگ وال‌استریت ساخت که لئوناردو دی‌کاپریو نقش اصلی آن را بازی کرد.

در بخشی از کتاب صوتی شیوه گرگ می‌شنویم:

جهت اطلاعتون بگم که من کشف لنگر انداختن بویاییمو به عنوان یکی از موقعیت‌های خوبی در نظر می‌گیرم که به وسیلهٔ اون تونستم روی شونه‌های یه نابغه بایستم. نابغه‌ای که از اون حرف می‌زنم، دکتر ریچارد باگنلره. دانشمندی با استعداد و بسیار مرموز. رویایی، شوخ و مهمان‌نواز و یک هیپنوتیزم کنندهٔ شگفت‌آور که با همراهی یه پروفسور زبان‌شناس به نام «جان گریندر» ان ال پی رو اختراع کرد.

ان ال پی با تمرکز بر روی تفاوت‌های جهان درونی، مانند سیستم‌های اعتقادی، سلسله مراتب‌های ارزشی و مدیریت وضعیت و جهان خود رشدی طوفانی، در اوایل دههٔ هشتاد داشت و از اون به بعد نقشی مرکزی و مهم در رشد صنایع داشته. به دلیل دو استراتژی خاص بود که ان ال پی در اون زمان بر سر زبون‌ها افتاد.

اولین استراتژی رگرسیون یا پس روی خط زمان بود که طراحی شده بود تا به آدم‌ها در رمزگشایی باورهای محدودشون و جایگزینی اون‌ها با باورهای دارای قدرت کمک کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
پیشگفتار
41 دقیقه
فصل اول: رمزگشایی فروش و ترغیب کردن
47 دقیقه
فصل دوم: اختراع خط مستقیم
17 دقیقه
فصل سوم: چهار ثانیهٔ نخست
21 دقیقه
فصل چهارم: لحن و زبان بدن
23 دقیقه
فصل پنجم: مدیریت وضعیت
21 دقیقه
فصل ششم: فرمولی مطمئن برای مدیریت وضعیتتان
26 دقیقه
فصل هفتم: لحن پیشرفته
20 دقیقه
فصل هشتم: زبان بدن پیشرفته
18 دقیقه
فصل نهم: هنر مشتری یابی
30 دقیقه
فصل دهم: ده قانون مشتری یابی خط مستقیم
45 دقیقه
فصل یازدهم: هنر و علم انجام ارائه‌های فروش در سطح جهانی
48 دقیقه
فصل دوازدهم: هنر و علم حلقه زدن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیوه گرگ: فروش مستقیم خطی
نویسنده
مترجمصادق زمانی
راویآبتین ممدوح
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
47000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیوه گرگ

زینب رزاقی
۱۴۰۱/۸/۲۴
جردن بنفورد در این اثر فوق العاده به آموزش هنر شناخت مشتری بالقوه و فروش و حفظ مشتری و تداوم معاملات وی از طریق شما می‌پردازد. همچنین اصول و راهکارهای هنر متقاعد کردن را می‌آموزیم که به نظرم بسیار ارزشمند هستند. به طرز بسیار تخصصی به کوچکترین جزئیات برای موفقیت در فروش توجه ده که می‌توان گستره آن و را از تفکر باورهای شخصی فروشنده تا باور و اعتماد خریدار در نظر گرفت. شاید برای شما هم مثل من جالب باشد که بدانید نویسنده این اثر همان شخصیت اصلی فیلم مشهور گرگ وال استریت هست که بازی نقش ایشون هم به عهده لئوناردو دی کاپریو بود. در واقع این کتاب در ادامه همان داستان و با کسب درک و دانش ایشون از تجربه شکست گذشته نوشته شده. به نظر من در نوع خودش بی نظیر هست. این کتاب ارزش ان ال پی را هم برای من مشخص ساخت. و به طرز عالی و ساده در مورد سیستم خط مستقیم توضیح داده شد که برای هر فروشنده‌ای کاملا کاربردی می‌باشد.
مهدی غدیرزاده
۱۴۰۱/۹/۲۱
کتاب بسیار عالی بود در زمینه فروش جردن بلفورت در کتاب شیوه گرگ همه فروش‌ها رو یکسان می‌دونه میگه فروش‌ها با هم هیچ تفاوتی نمی‌کنند همه از یک خط مستقیم پیروی می‌کنند در صورتی که در ذهنیت همه ما فروش‌ها با هم متفاوت مثلا خود من دقیقا اینجوری فکر می‌کردم که فروش زمین با فروش ماشین کاملا متفاوت یا مثلا فروش محصولات فلان کارخانه با فروش ماشین متفاوت در این کتاب جردن بلفورت در فصول اول به ما میگه که همه فروش‌ها از یک خط مستقیم پیروی می‌کنند که این خط مستقیم شامل سه حلقه ده تایی که هر کدام ده درجه دارند اولین محصول که مشتری باید به محصول ما واقعا اعتماد داشته باشه اگه نمره یک تا چهار محصول ما بگیره مشتری از ما خرید نمیکنه نمره ۵ به ما بده مردد که در اینجا یک فروشنده خو ب با شیو‌های مختلفی که در کتاب به ما آموزش میده از جمله شیوه حلقه زدن می‌توانیم آماده خرید کنیم و دومین خود ما هستیم یعنی فروشنده و سومین و شرکتی که پشت این محصول بازم جردن لفورت میگه حتی اگه شما از هر سه تا نمره ده بگیرید هنوز ممکنه فروش انجام نشه شیو‌های مختلفی از جمله زبان بدن متن‌های از پیش نوشته شده و شیوه‌های حلقه زدن به ما آموزش میده تا بتوانیم یک فروشنده خوب تا عالی بشیم کتاب بسیار عالی صدا گوینده بسیار عالی توصیه می‌کنم حتما این کتاب گوش بدید موفق و پیروز باشید مهدی غدیرزاده طوسی
نسیم افتخار
۱۴۰۲/۱/۲۴
به نظرم یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه فروش بود، وقتی اسم فروش و فروشنده به گوشمون می‌خوره سریع به این فکر می‌کنیم که قراره یه جنس به دردنخور روباقیمت بالا بهمون تحمیل کنن و بعدها هم همون جنس می‌مونه رو دستمون. من خودم قبلا تو کارفروش بودم و به خاطر همین بازخوردها کلا ازش متنفرشدم وگذاشتمش خب وقتی کنار
ولی منطقی تر به موضوع نگاه کنیم می‌بینیم همه ما به نوعی فروشنده هستیم. یکی محصولش رو می‌فروشه، یکی خدماتش رو
وهمه درچرخه خریدوفروشیم. کتاب شیوه گرگ نکات ریزومهم زیادی درزمینه فروش داشت، به اصل صداقت واعتماد سازی تاکیدکرد و فروش مستقیم خطی رو کامل توضیح داد.
هرچند بعضی موارد هستن که مناسب فرهنگ ما نیست وبه نظرم حتی اگه شما بخواین اینجا ازشون استفاده کنین بازخورد خوبی نخواهیدگرفت. مثلا صدا زدن مشتری با اسم کوچکش تو فرهنگ ما زیاد جاافتاده نیست وممکنه پاسخ دوستانه‌ای نشنوین. برای همین بادرنظرگرفتن الگوهای فکری وفرهنگی هرجامعه‌ای و حذف یا اضافه کردن بعضی موارد درصورت لزوم، در کل میشه گفت کتاب خیلی خوبی بود
ممنون از کتابراه عزیز🌹
mahdi solhjo
۱۴۰۲/۱/۱۰
سلام کتابراه ها احتمالا همه‌ی شما مثل من جوردن بلفورت رو از فیلم گرگ والستریت می‌شناسند یه فیلم پر ضرب و برق با کلی بازیگر مطرح و یه نمایش مفصل بر عکس تمام نویسندگان مطرح که واسطه‌ی علم و دانش و کتاب‌های قدرتمند به شهرت رسید. این نویسنده با یه فیلم به شهرت رسیده ولی گذشته از این‌ها روش خط مستقیم به تکنیک کامل و جامع است که در عین سادگی بسیار کارآمد و کاربردی است تنها کافی است به آنچه که گفته شده گوش دهید و بهش اعتقاد داشته باشید و در نتیجه بهش عمل کنید تکنیک خط مستقیم علاوه بر تأثیر بر روی فروش روی متقاعد ساختن دیگران هم کمک می‌کند به نظرم کلید طلایی در تکنیک خط مستقیم روش اعتماد سازی استدر گوینده اثر باید گفت صدای گوینده یه جورایی با قیافه جوردن بلفورت می‌خوره که آدم حس می‌کند خود جوردن داره با آدم حرف می‌زند و با تشکر از کتابراه
علی نژاداسماعیل
۱۴۰۱/۹/۲۹
کتاب شیوه گرگ مخصوص همه‌ی آن کسانی است که به مسئله فروش و روش‌های افزایش آن فکر میکنند.
به طور کلی فروش مقوله‌ی پیچیده‌ای است که این کتاب سعی در ساده سازی آن دارد، روش‌های متقاعد سازی که در این کتاب به کار گرفته شده و آموزش داده می‌شود میتواند در پیشبرد فروش کمک کند.
هر فروشنده‌ای که میخواهد را
بداند آیا دارد روش موثری به کار میگیرد یا خیر، میتواند این کتاب را بخواند.
و نکته دیگر اینکه این کتاب برای کسانی که به طور مستقیم با بحث فروش سر و کار ندارند نیز موثر است و اطلاعات کاربردی خوبی به آن‌ها میدهد.
از جردن بلفورت و زندگی او فیلمی به نام "The Wolf Of Wall street" ساخته و پرداخته شده که نگاه کردن آن برای آشنایی با فضای کتاب خالی از لطف نیست.
علی رضا جمشیدی
۱۴۰۱/۸/۲۱
این شخص آنقدر معروف است که فیلم‌اش هم مانند بمب در همه جا صدا کرد و کتاب هم دقیقا به همان زیبایی فیلم است با این تفاوت که در این جا به جای داستان زندگی شما روش فروش ایشون را یاد می‌گیرید همون روش فروش خاص و جادویی خودشان آن هم به صورت کامل، فقط برای بازار ایران به دلیل کلا خاص بودن ایران نسبت به جا همه از همه جهت این روش نیاز به کمی تغییر دارد اما خب اصلش همونه. راستی صدای راوی هم بسیار عالی و گیرا است و شما را میخکوب کتاب می‌کند. در کل اگر قصد ماهر شدن در فروش چیزی را هم ندارید باید این کتاب را بخوانید تا دیگر سرتان کلاه نرود یا حداقل بفهمید که چگونه سرتان کلاه می‌رود و از آن لذت ببرید.
Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۴
عالی بود 👌👌👌👌اگر شما می‌خواهید به عنوان یک فروشنده موفق‌ باشید و فرصت ندارید کتاب روش گرگ را کامل بخوانید، شنیدن کتاب روش گرگ به شما یک فرصت طلایی برای پیشرفت می‌دهد. نویسنده در این کتاب برای متقاعد کردن دیگران به شما راه‌حل‌های طلایی ارائه می‌دهد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های دنیا در حوزه کسب‌وکار است و به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است.
این کتاب به عنوان کتاب طلایی فروش به شما کمک می‌کند هم در مرحله اول فروش موفق‌ باشید هم بتوانید وفاداری مشتری را جذب کنید.
فروشندگان و مدیرفروش‌های حرفه‌ای مخاطبان اصلی این کتاب هستند، باسپاس فراوان از کتابراه🌹🌹🌹
amir kazemisarcheshme
۱۴۰۱/۱/۹
بسیار عالی ست
توصیه میکنم ابتدا فیلمش رو ببینید که دی کاپریو بازی کرده، بعد این کتاب جذاب رو مطالعه یا گوش بدید، اونوقت خیلی بیشتر میتونید درک کنید.
گوینده نیز بسیار محکم و با هیجان و پر انرژی اجرا کرده، چیزی که حس فیزیکی قالب صحبت‌های بلفورت رو خوب جا میندازه و باعث میشه نتیجه‌ی حس بهتری به رو
شنونده بده، چون دیگر کتابها که این کتاب رو صحبت کرده بودن اندکی گوش دادم، دم این گوینده گرم.
از مسئولین کتابراه نیز تشکر میکنم بابت قراردادن و دستچین کرد کتابهای صوتی عالی در کتابراه...
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۷
توی این کتاب برخلاف کتاب‌های دیگه که فروش آموزش میدن، مستقیم میره سراغ اصل مطلب و دقیقا نکاتی بهتون ارائه میده که به جرئت میشه گفت هم توی مذاکره، هم تو فروش، هم همه‌ی قسمت‌های زندگی میتونه به کار بیاد. و نکته‌ی دیگه این‌که توی این کتاب، جوردن بلفورت مدل رهبری خودش رو هم به شما آموزش میده. کتاب در و مورد سیستم فروش هست که توسط نویسنده اختراع شده. از نظر من کتاب کاملیه که نیاز به تمرین دارد. اگه فردی مهارت‌های این کتاب را یاد بگیرد، علاوه بر فروشنده خوب، می‌تواند انسان آگاه موفق هم بشود. از خواندن‌ش علاوه بر لذت بردن، آگاهی بدست آوردم.
علی غلامی
۱۴۰۲/۲/۹
درود و مهر. کتاب واقعا تاثیر گذاریست. نقدی که به این کتاب میتوان داشت این است که درفصول۴ تا ۶ چیز زیادی برای یادگیری وجود ندارد. نویسنده بعضی از مطالب را چند بار تکرار میکند که این کار باعث دل زدگی در شنونده یا خواننده میشود. صداگذاری خوب است و هیجان دارد. ولی کاش در پایان کتاب گزیده‌ای از مطالب و کارهائی که یک بازاریاب باید در ذهن داشته باشد را درج میکرد. بنده به تمام بازاریابان و کاسبان این کتاب را پیشنهادمیکنم. با تشکر از کارشناسان کتابراه
افشار مهدوی
۱۴۰۲/۹/۱۷
یک کتاب در زمینه اموزش فروش هستش
توجه کنید اموزش دهنده تکنیکهای فروش نیست
خیلی هم با دقت و جز جز نیستش اموزشهاش
بیشتر مناسب افراد مبتدی هستش و اینکه تازه کارها واقعا خوبه براشون خواندن این کتاب
به نظرم یک مقدار مفهموم نکاتو سخت میرسونه شاید باید مقداری حرفه‌ای شده باشید تا بعضی نکاتشو متوجه کل
بشید
در بعد از خوندم کتاب و متوجه شدن مفهموش خیلی از مشکلات فروش براتون برطرف میشه
مخصوصا بخش فروش خودکار که امروزه مشکل خیلی از فروشندگان هستش
فرزانه سلیمی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
کتاب خوبی بود
(در کل میگه که باید فروشنده, خریدار را در سه مقیاس ده تایی مربوط به" فروشنده، محصول و شرکت " به سطح ایده آل (۱۰) برسونه
اگر مشتری بهانه بیاره مثلا «خوبه ولی الان نه و..» باید بگیم متوجه شدم چی میخوای بگی ولی یه سوال بپرسم آیا بنظرت این ایده منطقیه؟ یا مثلاً آیا این همونه که ازش را
میخواستی؟ خوشت اومد؟
انواع مشتری‌ها باید شناخت
باید راهنمایی‌های ما همدلانه و اخلاقی باشد)
لحن گوینده رو زیاد دوست نداشتم
Farzaneh Derakhshan
۱۴۰۲/۳/۲۸
اوایلش گوینده صحبت میکرد متوجه میشدم و از بیانش خوشم اومده بود که چقدر خوب میگه و همرو متوجه میشم. ولی وقتی رسید به فصل چهارم انقدر تند میگفت و کلمات و جمله‌ها گویا نبود دیگه هیچی متوجه نشدم و اعصابم خورد شد و بقیه‌اش رو دانلود نکردم گوش کنم. واینکه چرا نویسنده کتاب بامثال توضیح نمیده چکارکنیم. فقط یسری کلمات رو کنارهم گذاشتن و حمله سازی کردن که هیچ کاربردی نداره. شاید ترجمه ضعیفه نمیدونم. منکه نتونستم استفاده کنم ازین کتاب
abolfazl ebrahimi
۱۴۰۲/۱/۱
بهترین کتاب تو زمینه فروش و متقاعد کردن دیگران
برای اینکه کتاب درک کنی و با فرهنگ ایرانی معادل سازیش کنی، باید چندین بار مطالعه ش کنی، برای خودت مثال بزنی، روی کاغذ، متن فروش خودتو بنویسی و چندین بار مطالعه‌اش کنی و اصلاحات لازم رو انجام بدی، چندین پلن طراحی کنی که اگر این حرکت جواب نداد، از پلن بعدی استفاده کنی و روی چندین نفر امتحانش کنید و ازش بکتست بگیرید تا به مهارت برسید
زهرا رفیعی
۱۴۰۱/۱۱/۱
کتاب مفیدی در زمینه متقاعد کردن دیگران درفروش محصول یا حتی همانگونه که خود نویسنده گفته در زمینه‌های مختلف بود، حتی برای اینکه فکر و ایده خود را چگونه مطرح کنید تا دیگران ترغیب آن بشوند.
نکته‌های کلیدی و خوبی رو ارائه می‌دهد که برای فروشندگان و بازاریابان بسیار توصیه می‌شود.
نکته منفی کتاب موسیقی پس زمینه است که گویی برای کتاب جنایی طراحی شده!!!
مشاهده همه نظرات 386

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیوه گرگ

برای دریافت کتاب صوتی شیوه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.