معرفی و دانلود کتاب صوتی راه‌های برنده شدن

عکس جلد کتاب صوتی راه‌های برنده شدن
قیمت:
۳۲۰۰۰ 16000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه‌های برنده شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه‌های برنده شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راه‌های برنده شدن

کتاب صوتی راه‌های برنده شدن نوشتۀ دیک لایلز، در قالب یک داستان شما را برای برقراری ارتباط مؤثر با دیگران راهنمایی می‌کند و از این طریق امکان موفقیت در حرفه و زندگی شخصی‌تان را افزایش می‌دهد.

دربارۀ کتاب صوتی راه‌های برنده شدن:

آلبرت مرد جوانی است که قصۀ زندگی‌اش در کتاب راه‌های برنده شدن (Winning Ways) به تصویر کشیده می‌شود. او در سازمانی کار می‌کند که روزی توسط مدیران و به وسیلۀ نردبان به یک زمین فوتبال برده می‌شود تا از یک مربی حرفه‌ای که راه و روش برنده شدن را خوب می‌داند درسی در حیطۀ بازی تیمی بیاموزد.

در دنیای امروز محل کار پر از کسانی است که برای مشارکت در معاملات بزرگ ایده‌هایی ناب و عالی دارند؛ همچنین امروزه استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و کامیپوترها برای کارکنان شرکت‌ها همچون هوایی که نفس می‌کشند امری عادی و طبیعی تلقی می‌شود. با این وجود فعالیت بسیاری از آن‌ها در بهترین سطح عملکردشان نیست، چرا که قادر نیستند به خوبی با دیگران همکاری کرده و ایده‌هایشان را بازگو و اجرا کنند.

همۀ انسان‌ها در زندگی‌شان احساس آشفتگی و بی‌قراری را تجربه کرده‌اند که این امر از نداشتن توانایی در تحت تأثیر قرار دادن مؤثر و مثبت دیگران نشأت می‌گیرد. دیک لایلز (Dick Lyles) در این کتاب صوتی به چهار استراتژی قوی می‌پردازد که همه می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند تا روابط‌شان را با سایرین بهبود بخشند و میزان موفقیتشان را بالا ببرند. این راهبردها بهترین دستورالعمل‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا قدرتتان را کنار بگذارید و پتانسیل خود را به بالاترین حد برسانید.

کتاب صوتی راه‌های برنده شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال تغییر زندگی‌تان هستید و می‌خواهید ارتباط مؤثری با دیگران برقرار کنید و عملکرد شغلی‌تان را بهبود ببخشید، این کتاب صوتی را حتماً گوش بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی راه‌های برنده شدن می‌شنویم:

با گذشت هر روز آشکارتر می‌شد که نتایج آن طور نیستند که آلبرت انتظارش را می‌کشید. اول فکر کرد که فقط با چند نفری تماس گرفته که دیدگاهشان با او متفاوت بوده، خوشحال بود که قبلاً تصمیم گرفته بود با همۀ افراد هر فهرست تماس بگیرد اما وقتی که در هر فهرست عمیق‌تر و عمیق‌تر شد الگوها قوی‌تر شدند و پاسخ‌ها در یک روند ثابت باقی ماندند.

هر چه تعداد تماس‌هایش بیشتر می‌شد، بیشتر ناراحت می‌شد. اول به انکار فرورفت، بعد عصبانی شد و بعد افسرده شد. شب‌ها خوابش نمی‌برد، مدام عصبی و ناراحت بود. خیلی مستأصل شده بود. آلبرت سعی کرد اطلاعاتی را که جمع‌آوری کرده بود توجیه کند.

این سوال‌ها یک مشکل داشتند. شاید به این دلیل بود که او بیشترِ این افراد را نمی‌شناخت. آن‌ها واقعاً با او رک و روراست نبودند. شاید او پاسخ‌های آن‌ها را درست متوجه نمی‌شد. بدبختی همچنان ادامه داشت. با این همه آلبرت از روی وظیفه‌شناسی تکلیف خودش را به انجام رساند.

در پایان هفته او به شدت عصبی شده بود به طوری که نمی‌توانست ذهنش را سامان بدهد. نتایج تحقیقات او کاملاً واضح بودند اما آن‌ها با عقاید آلبرت دربارۀ عملکرد، موفقیت، تحقق، رضایت یا هر چیز دیگری در مورد موفقیت شغلی هم‌خونی نداشتند. آن‌ها حتماً اشتباه کردند. این به نوعی یک شوخی بد بود یا شاید یک توطئه برای گرفتن انتقام از او برای از دست دادن خونسردی‌اش در برابر تیم ببر بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
26 دقیقه
قسمت سوم
43 دقیقه
قسمت چهارم
46 دقیقه
قسمت پنجم
24 دقیقه
قسمت ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راه‌های برنده شدن
نویسنده
مترجمهانیه منشی زاده
راویمعصومه عزیز محمدی، حامد بیطرفان، مهیار ستاری، ندا پوریان، شهاب ایلکا
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ 16000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راه‌های برنده شدن

مهر در پاییز
۱۴۰۰/۲/۲۳
کتاب کوتاه و جالب و جمع و جوری بود. ارزش گوش کردن داره. به مشکل اصلی خیلی از ماها یعنی ورود به کار جمعی و به ثمر رسوندن کارگروهی تو قالب داستان میپردازه و بسیار کوتاه و شیرین جمعش میکنه.
مهشاد حاتمی
۱۴۰۰/۹/۴
کتابیه که کلی راه جدید و پیشنهاد مفید براتون داره کاغذ و خودکار یادتون نره😉
hosein shahi
۱۴۰۱/۷/۱۰
فوق العاده مفید و با کیفیت و کتابی سبک و راحت فهم
علی اسحاقی
۱۴۰۱/۷/۱۳
کتاب خوبیه اما ازگوینده‌اش خوشم نیومد
فریناز عبداله پور
۱۴۰۰/۹/۸
بینظیره این کتاب
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راه‌های برنده شدن

برای دریافت کتاب صوتی راه‌های برنده شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.