معرفی و دانلود کتاب صوتی مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی

عکس جلد کتاب صوتی مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی

کتاب صوتی مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی نوشتۀ کریس وایدنر و لری وینگت، به مردان کمک می‌کند تا خود را بیشتر و بهتر بشناسند و برای داشتن یک زندگی مطلوب از تلاش و مبارزه دست نکشند. این کتاب ارزش‌های واقعی مردان را به آنان یادآور می‌شود.

درباره کتاب مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی:

کتاب حاضر به این موضوع می‌پردازد که یک مرد واقعی همواره در زندگی‌اش به دنبال موفقیت است و به مبارزه برای زندگی می‌اندیشد و همیشه تلاش می‌کند تا هویت خود را بهتر بشناسد و نسبت به چگونگی ادامۀ زندگی‌اش آگاه باشد.

مردان متوجه نمی‌شوند که انتظارات جامعه از آن‌ها چیست و یا چطور زندگی کنند و یا چگونه خاطرات شکست‌هایشان را به فراموشی بسپارند تا بتوانند به زندگی عادی‌شان برگردند. مردان همواره در پی یافتن این پرسش‌اند که چه کسی هستند، چه کسی باید باشند یا چه کسی می‌خواهند باشند. به اعتقاد کریس وایدنر (Chris Widener) و لری وینگت (Larry Winget) یک مرد واقعی (Real Man's) در حقیقت انسان خوبی است که بر کارها و موارد درست اصرار می‌ورزد و به نمایندگی از دیگران سخن می‌گوید. او کسی است که پایبند به ارزش‌های واقعی است و همواره نقش رهبر و تأمین کننده را بر عهده دارد. او راهش را خود پیدا می‌کند و مسئولیت تمامی کارهای مالی و... را بر دوش دارد. با همسرش رفتاری نمونه و مناسب به عنوان شریکی ارزشمند دارد و پیوسته در حال آموزش سازندگی و استقلال به فرزندان خود است. او به فرزندانش می‌آموزد که چگونه مسیر مستقل و سازنده بودن را در پیش بگیرند.

آن چیزی است که در لایه‌های بیرونی زندگی‌تان به نمایش می‌گذارید درست همان شخصیتی است که در درونتان پرورش می‌دهید. اگر فرزندان شما از ادب لازم و کافی برخوردار نیستند، به این دلیل است که احترام برای شما ارزشی اساسی محسوب نمی‌شود. اگر به قرار دیدارتان دیر می‌رسید، به این خاطر است که ارزش و احترامی برای زمان فرد مقابلتان قائل نیستید. اگر در ترافیک شدید مدام جلوی دیگران پیچیده و مسیرتان را تغییر می‌دهید، به این علت نیست که عجله دارید بلکه دلیلش عدم احترام شما به دیگران است.

این کتاب صوتی از 12 تعهد یک مرد واقعی پرده برمی‌دارد، 12 تعهدی که شخصیتی را پرورش می‌دهند که نمایانگر مردانی متعهد و رهبر هستند. در حقیقت ارزش واقعی هر انسان براساس تصمیماتی است که می‌گیرد. تصمیم‌ها همواره حقایق درونی انسان‌ها را فاش می‌کنند. وضعیت و شرایط هر جامعه، نتیجۀ تصمیمات مردم آن جامعه بر مبنای ارزش‌هایشان است. مشخص کردن اولویت‌ها، در درجۀ اول باید با روشن کردن ارزش‌های اصلی همراه باشد.

شنیدن کتاب صوتی مرد واقعی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید بدانید مردان متعهد پایبند به چه ارزش‌هایی هستند و چه رفتارهایی دارند، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

با کریس وایدنر بیشتر آشنا شویم:

کریس وایدنر تاجر، مجری تلویزیون، سخنران و نویسنده‌ای برجسته و یکی از افراد معروف حوزۀ تجارت است. او آثار ارزشمندی چون بالاتر از همه، دوازده ستون، زندگی رویایی‌تان را خلق کنید و فرشته درون را به رشتۀ تحریر درآورده که جزء پرفروش‌ترین‌های آمریکا به شمار می‌روند. وایدنر حدود 450 مقاله نیز نگاشته است.

در بخشی از کتاب صوتی مرد واقعی می‌شنویم:

واحد اصلی جامعه خانواده است و هستۀ خانواده زن و شوهر هستند. در واقع زن و شوهر حتی تا بعد از رفتن فرزندان از خانه هم در کنار هم زندگی می‌کنند. وقتی جامعه را به کوچک‌ترین شکلش تقسیم می‌کنید، خانواده و حتی در شکل کوچک‌تر زن و شوهر قرار دارد. به همین دلیل تعهدات بسیاری در این جزء کوچک وجود دارد.

وقتی مجرد هستید هر وقت بخواهید می‌توانید هر کاری که می‌توانید انجام دهید. می‌توانید ‌انتخاب کنید که چگونه زمان خود را صرف کنید. با این حال زمانی که ازدواج می‌کنید تعهدی نسبت به فرد دیگری هم دارید. بخشی از تعهدی که دارید این است که زمان را با او سپری کنید. هیچ رابطۀ خوبی بدون صرف زمان ایجاد نمی‌شود. اگر اولویتی قائل شوید برای اینکه زمان مناسبی را با همسرتان با نگرش و رفتار مناسب صرف کنید، می‌توانید روابط خوبی ایجاد کنید.

بله می‌دانم که شما پرمشغله هستید و این موضوع باعث می‌شود نتوانید زمان مناسبی را به همسرتان اختصاص بدهید اما یک انسان واقعی همیشه متعهد می‌شود که وقت خودش را با همسرش سپری کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
این روزها خیلی سخت است که یک مرد واقعی باشی
2 دقیقه
مردانگی واقعی در خطر است
2 دقیقه
یک مرد واقعی
9 دقیقه
تعهد اول: یک مرد واقعی متعهد به ارزش‌های اساسی است
9 دقیقه
تعهد دوم: یک مرد واقعی متعهد است که به دیگران احترام بگذارد
9 دقیقه
تعهد سوم: یک مرد واقعی متعهد است که بر اوضاع مالی خود مسلط باشد
9 دقیقه
تعهد چهارم: یک مرد واقعی متعهد است که در کارش بهترین باشد
8 دقیقه
تعهد پنجم: یک مرد واقعی متعهد است که به دیگران خدمت کند
7 دقیقه
تعهد ششم: یک مرد واقعی متعهد است که یک رهبر باشد
8 دقیقه
تعهد هفتم: یک مرد واقعی به همسرش متعهد است
10 دقیقه
تعهد هشتم: یک مرد متعهد است که یک پدر خوب باشد
6 دقیقه
تعهد نهم: یک مرد متعهد به رشد شخصی است
7 دقیقه
تعهد دهم: یک مرد واقعی به دوستی‌ها متعهد است
7 دقیقه
تعهد یازدهم: یک مرد واقعی متعهد است که از خودش مراقبت کند
7 دقیقه
تعهد دوازدهم: یک مرد واقعی به تعهداتش متعهد است
3 دقیقه
دوازده تعهد یک مرد واقعی - ارزش‌های واقعی
4 دقیقه
هشدار - دوران سختی در پیش دارید
3 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی
نویسنده،
مترجمهانیه منشی زاده
راویمهیار ستاری، حامد بیطرفان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی

مهداد
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
سلام به همه
دوستان کتاب خیلی جالب و بدرد بخور و خاصی نیست که فکر بکنید خیلی روی تغییر و تحولتون موثره. هر چند هر کتابی فارغ از اینکه چه محتوایی داره ضرر به آدم نمیزنه اما با توجه به گرونی کتاب‌ها و زندگی مون که به سرعت داره پیش میره من پیشنهاد نمیکنم که بخونیدش ولی خب بازم من سر تیتر‌های کلی این
کتاب رو براتون مینویسم هر چند چیز‌هایی هستن که از بدیهیات زندگی روزمره هستن:
1) تعهد به ارزش‌های اساسی مثل صداقت و...
2) اعهد به احترام به دیگران
3) تعهددبه تسلط بر اوضاع مالی
4) تعهدبه بهترین بودن در کار
5) تعهد در خدمت به دیگران
6) تعهد در اینکه رهبر باشد
7) تعهد به همسر
8) تعهد به اینکه یک پدر خوب باشد
9) تعهد به دوستی هایش
10) تعهد به مراقبت از خودش
11) تعهد به تعهداتش (به قول و قرارهایی که میذاره پایبند باشه)
12) تعهد به رشد شخصی
حالا قضاوت رو میزارم بر عهده خودتون اما به نظرم اصلا زمانتون رو برای خوندن این کتاب کوتاه صرف نکنید چون چیزی گیرتون نمیاد
محمد عباسی
۱۳۹۹/۱۱/۳
بعنوان یادآوری کتاب خوبی بودولی اگر واقعادنبال آموزش توسعه فردی هستیدگزینه مناسبی نیست کتاب‌های برایان تریسی و دارن هاردی یا تیپ کتاب‌هایی مثل چهارمیثاق ونیروی حال آموزشی ترهستن بنظرم و کتاب بیشتر مث کتاب (کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم) بیشتر شبیه اشتراک گذاری خاطرات نویسندگان و یکسری نصیحت بود
کوروش باکمالی
۱۴۰۲/۹/۱۳
با شنیدنش بسته به اینکه چقدر در حال حاضر این اصول و تعهدات رو رعایت میکنین، باعث میشه کمی به خودتون بیایید و استانداردهای یک مرد واقعی بودن رو در خودتون ارتقا بدین
Salar Sheikhnazari
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
مختصر مفید و البته تاثیر گذار
مردهای واقعی و متعهد به موفقیت این کتاب رو گوش بدن
Ali Ghanipour
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
کتاب خوبیه
توضیح جالبی راجع به مرد بودن اراعه دادند
Mahdi Boroujerdi
۱۴۰۱/۳/۴
لذت بردم این اصول دوازده گانه از شما ابرمرد میسازد.
علی کلاهچی
۱۴۰۰/۱/۲۳
واقعا کتاب تاثیر گذار و تغییردهنده‌ای هستش
سیدجوادقاسمی
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
عالی بودتاثیرگذاربود تشکر ازکتابراه
مهدی یوسفی
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
کتاب مناسبی و مفیدی بود امید لذت ببرید
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی

برای دریافت کتاب صوتی مرد واقعی: 12 تعهد یک مرد واقعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.