معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی

عکس جلد کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی

آیا ثورگرین، این پسر جسور و دلاور، می‌تواند خود را از چنگال خبیث آندرونیکوس رها سازد؟ با کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی همراه باشید تا از ادامه‌ی این‌ ماجرای سراسر هیجان باخبر گردید. مورگان رایس، نویسنده‌ی پرطرفدار کتاب‌های جادویی در این جلد از مجموعه‌ی خواندنی خود، یک حماسه‌ی واقعی را برای خوانندگان تدارک دیده. گفتن این مجموعه از پرفروش‌های آمازون است!

درباره‌‌ی کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی

در قسمت قبل مجموعه‌ی حلقه ساحران از بازگشت ثورگرین و یارانش به مرکز فرمانروایی حلقه و رویارویی آن‌ها با دشمن بزرگشان یعنی ارتش«آندرونیکوس» گفتیم؛ نبردی که پیروزی در آن چندان که در ابتدا به‌نظر می‌رسید، آسان نبود. اکنون در قسمت هشتم این مجموعه یعنی داستان نیرو‌های کمکی (A Grant of Arms) باید منتظر ابعاد تازه‌ای از این پیکار باشیم! مورگان رایس (Morgan Rice) نویسنده‌ی این مجموعه ادامه‌ی ماجرا را برای ما خواهد گفت.

نیروهای شرور آندرونیکوس از آنچه ثور و دوستانش فکر می‌کردند هم قوی‌تر بودند؛ مخصوصاً که ثور فهمیده بود که او در کنار قدرت‌های منحصر‌به‌فرد خود نقطه‌‌ضعف بزرگی نیز دارد. حالا ثورگرین، قهرمان نوجوان داستان ما در نیروی شری عظیم گرفتار شده بود؛ نیرویی که هر آن ممکن بود جان او را به خطر بیندازد. آندرونیکوس و یارانش اکنون‌ تاریک‌ترین جادوی خود را به کار گرفته بودند تا جنگجوی چهارده‌ساله‌ی ماجرا را شکست دهند و روح او را در کنترل خود درآورند. از سوی دیگر، ثور که حالا به اسرار خانوادگی ترسناکی پی برده بود باید هرچه زود‌تر خود را از زنجیر دسیسه‌های پدرش خلاص می‌کرد. تمامی این شرایط، امکان پیروزی ثورگرین را به حداقل می‌رساند، اما او پسری نبود که در برابر این نافرجامی‌ها پای پس بکشد؛ از طرفی این جنگجوی دلاور حالا دوستانی داشت که بیش از هرزمانی با او متحد و هم‌پیمان بودند.

معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی

در سمت‌وسوی دیگری از داستان نیروهای کمکی، شاهزاده‌خانم گوئن به همراه دیگر یارانش به اعماق سرزمینی تاریک رفته‌اند تا آرگون، این جادوگر باخرد را پیدا کنند و راهکار رهایی ثور از طلسم شر را از او جویا شوند. اما پیدا کردن آرگون پیر ممکن بود روز‌ها و یا هفته‌ها زمان ببرد. حال باید دید آیا ثور خواهد توانست خود را از دستان ظالم آندرونیکوس رها کند؟ و آیا نیرو‌های کمکی به موقع خواهند توانست به داد دلاور نوجوان داستان ما برسند؟

داستان نیروهای کمکی، روایتی‌ست سراسر هیجان و به همراه درس‌هایی از شجاعت و همدلی. نویسنده در طول این ماجرای جذاب به‌خوبی رویارویی نیرو‌های تاریک شر و قوای خیر را به نمایش می‌گذارد و به خواننده‌ی نوجوان خود یادآور می‌شود که گرچه مقابله با نیرو‌های خبیث همیشه کار آسانی نیست، اما در نهایت، این نیروی خیر و دوستی است که پرچم پیروزی را در دست می‌گیرد. این مجموعه در سال 2013 به دست مخاطبان جهانی رسیده و با تلاش‌های انتشارات بهنام و ترجمه‌ی سارا شکوهی نیا اکنون در دستان خوانندگان نوجوان ایرانی قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران

حلقه‌ی ساحران (The Sorcerer's Ring) یک مجموعه داستان فانتزی برای نوجوانان است که در هفده جلد و به قلم نویسنده‌ی پرفروش رمان‌های تخیلی، مورگان رایس نوشته شده. ماجرای این سری جذاب و خواندنی در سرزمینی خیالی به نام پادشاهی حلقه می‌گذرد؛ سرزمینی وسیع که دچار جنگ‌های پیاپی و آشوب و نزاع شده است. افرادِ این سرزمین در پی جانشینی پادشاه هستند و برای رسیدن به آن به حیله و ناجوانمردی متوسل می‌شوند. ثورگرین، پسربچه‌ی چهارده‌ساله‌ی داستان اما در پی نجات کشور از این هیاهوی مدام است؛ از این رو تصمیم می‌گیرد مسیری متفاوت از خانواده‌ی روستایی خود در پیش بگیرد و در آزمون ارتشِ پادشاهی شرکت کند. نشر بهنام، از ناشران موفق کتاب‌های داستانی، ترجمه و انتشار این مجموعه را در ایران برعهده داشته است.

کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز از نوجوانان پیگیر داستان‌های حماسی و روایت‌های جادویی هستید، این مجموعه‌ی خواندنی را به عنوان یک پیشنهاد ویژه در فهرست‌ خواندنی‌های خود قرار دهید!

در بخشی از کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی می‌خوانیم

گادفرى به همراه آکورث، فولتون و ژنرال‌هاى سیلسیایى‌اش پیشاپیش لشکر، سوار بر اسب پیش مى‌رفتند و فرمانده امپراتورى که گادفرى با دست و دل‌بازى تمام سبیلش را چرب کرده بود، نیز در کنارش گام برمى‌داشت. لبخندى پیروزمندانه و رضایتمندانه بر صورت گادفرى نقش بسته بود و از تفرقه‌اى که در میان لشکر امپراتورى افتاده بود، خوشحال بود. چندین هزار سرباز قدرتمند امپراتورى با او متحد شده و به سوى هدفى مشترک کنار گادفرى و لشکرش سوار بر اسب‌هایشان حرکت مى‌کردند. با خشنودى به کیسه‌هاى طلاى بى‌شمارى فکر کرد که به آن‌ها رشوه داده بود و چهره‌هاى آن‌ها را هنگام گرفتن طلاها به خاطر آورد. از اینکه مى‌دید نقشه‌اش گرفته، بى‌نهایت خوشحال بود. تا آخرین لحظه هم مطمئن نبود نقشه‌اش جواب مى‌دهد یا نه، براى اولین بار نفس راحتى کشید. راه‌هاى زیادى براى پیروزى در یک نبرد وجود دارد و او هم سرانجام توانسته بود بى‌آنکه قطره‌اى خون از کسى بریزد، نبردى را پیروز شود. شاید این مدل پیروز میدان شدن، از او یک قهرمان و جنگجویى مبارز مثل سایر جنگجویان نساخته باشد، اما دست کم توانسته بود موفق شود و در پایان کار، آیا هدف چیزى غیر از موفق شدن بود؟ ترجیح مى‌داد به جاى یک حرکت متهورانه و قهرمانانه که چه‌بسا نیمى از سپاهیانش را به کشتن مى‌داد، با کمى رشوه و باج، تمام سربازانش را زنده نگه دارد. شیوه‌ى مبارزه‌اش چنین بود.

گادفرى براى آنچه در طى سال‌ها به دست آورده بود، زحمات بسیارى کشیده بود. از تمام جاسوس‌ها و روابطش در بازار سیاه، در روسپى‌خانه‌ها و کوچه‌پشتى‌ها و میخانه‌ها استفاده کرده بود تا بفهمد چه کسى با چه کسى در رابطه است و فرماندهان امپراتورى حلقه، بیشتر در کدام میخانه‌ها پرسه مى‌زنند و کدام یک از فرماندهان امپراتورى در برابر رشوه، مقاومت نشان نمى‌دهد و راحت باج مى‌گیرد. گادفرى از خیلى‌هاى دیگر روابط غیرقانونى بیشترى داشت؛ در واقع تمام عمرش را صرف به دست آوردن چنین روابطى کرده بود و اکنون همان روابط به کارش آمده بودند. بعلاوه، از اینکه به هر یک از رابط‌هایش کلى پول داده بود، اصلاً ناراحت نبود. بالاخره طلاهاى پدرش خوب جایى مصرف مى‌شدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی
نویسنده
مترجمسارا شکوهی نیا
ناشر چاپیانتشارات بهنام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-622-6651-58-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی

zeinab ghanbaryian
۱۴۰۲/۹/۱۰
هی با این که میدونستم تقصیر ثور نیست، ازش متنفر میشدم. نویسنده خوب بلده با احساسات مخاطب بازی کنه. عالی بود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی

برای دریافت کتاب حلقه ساحران - جلد هشتم: نیروهای کمکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.