معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد دوم: تقدیر پادشاهان

عکس جلد کتاب حلقه ساحران - جلد دوم: تقدیر پادشاهان
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد دوم: تقدیر پادشاهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد دوم: تقدیر پادشاهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حلقه ساحران - جلد دوم: تقدیر پادشاهان

با ثورگرینِ چهارده‌ساله و زندگی پرماجرای او در سرزمین جادویی حلقه همراه باشید. کتاب حلقه ساحران - جلد دوم: تقدیر پادشاهان، شما را از ادامه‌ی نبرد‌های این قهرمان کوچک خبردار خواهد کرد. مورگان رایس، نویسنده‌ی پرطرفدار داستان‌های فانتزی، در این قسمت از مجموعه‌ی جذاب خود ما را با سفر‌های قهرمانی این جنگجوی نوجوان و تلاش او برای محافظت از پادشاهی بزرگ مک گیل، همراه خواهد کرد. گفتنی‌ست این کتاب از پرفروش‌ترین‌های آمازون است.

درباره‌‌ی کتاب حلقه‌ی ساحران - کتاب دوم - تقدیر پادشاهان

در قسمت قبلی از مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران، با ثورگرینِ نوجوان و آرزو‌های دور و دراز او آشنا شدیم. حالا در کتاب دوم از این مجموعه یعنی تقدیر پادشاهان (A March of Kings) سراغ ادامه‌ی سفر سخت و طاقت‌فرسای او برای نجات کشور از دست اشرار خواهیم رفت. مورگان رایس (Morgan Rice)، نویسنده‌ی محبوب نوجوانان، ما را به اعماق این داستان تخیلی می‌برد.

ثورگرین همیشه می‌دانست با بقیه‌ی بچه‌های هم‌سن‌وسالش فرق دارد. او استعداد‌های پنهانی زیادی داشت، اما زندگی روستاییِ او هیچ‌گاه این فرصت را فراهم نمی‌کرد تا ثورگرین توانایی‌های خارق‌العاده‌اش را به دیگران نیز نشان دهد. بابت سرکشی‌های ثورگرین، پدر و برادرانش چندان رابطه‌ی خوبی با او ندارند و وقتی از قصد و نیت او برای شرکت در آزمون‌‌های ورود به ارتش فرمان‌روایی باخبر شدند، او را چندان جدی نگرفتند. با این همه ثورگین در تصمیم خود شکی ندارد و می‌داند که باید روزی راهی سرزمین‌های شمالی امپراطوری حلقه شود و کشور را از آشوبی که به آن دچار شده رهایی بخشد. در این‌جا است که حماسه‌ی ثور آغاز می‌شود!

معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد دوم: تقدیر پادشاهان

کتاب تقدیر پادشاهان، با خبر‌هایی شومی از دوردست‌ها آغاز می‌شود: خبر سوءقصد دیگری به جان پادشاه بزرگ سرزمین حلقه، یعنی «مک گیل». این ماجرا، ثورگرین را که به‌تازگی از مخمصه‌های زیادی جان به در برده، حسابی ترسانده است؛ چراکه حالا با مرگ بزرگ‌ترین شخص کشور، باید انتظار اخبار آشوب بیشتری را از نقاط مختلف کشور داشته باشد. در این بین ارتش فرمان‌روایی وظیفه دارد تا تاج‌وتخت را به‌درستی به دست وارث آن برساند و از جان شاهزاده در برابر خطرات احتمالی محافظت کند. اما دشمنی با خاندان مک گیل‌ها بی‌پایان است و اخبار سوءقصد تازه‌ای در شهر پیچیده است. در این میان باید دید از دستان ثورگرین، این قهرمان نوجوان داستان چه کاری ساخته است؟

این داستان خواندنی و سراسر ماجرا در سال 2013 به انتشار جهانی درآمد و سپس با ترجمه‌ی فرزام حبیبی و تلاش‌های انتشارات بهنام به دست علاقه‌مندان فارسی‌زبان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران

حلقه‌ی ساحران (The Sorcerer's Ring) یک مجموعه داستان فانتزی برای نوجوانان است که در هفده جلد و به قلم نویسنده‌ی پرفروش رمان‌های تخیلی، مورگان رایس نوشته شده. ماجرای این سری جذاب و خواندنی در سرزمینی خیالی به نام پادشاهی حلقه می‌گذرد؛ سرزمینی وسیع که دچار جنگ‌های پیاپی و آشوب و نزاع شده است. افرادِ این سرزمین در پی جانشینی پادشاه هستند و برای رسیدن به آن به حیله و ناجوانمردی متوسل می‌شوند. ثورگرین، پسربچه‌ی چهارده‌ساله‌ی داستان اما در پی نجات کشور از این هیاهوی مدام است؛ از این رو تصمیم می‌گیرد مسیری متفاوت از خانواده‌ی روستایی خود در پیش بگیرد و برای آزمون حضور در ارتش پادشاهی شرکت کند. نشر بهنام، از ناشران موفق کتاب‌های داستانی، ترجمه و انتشار این مجموعه را در ایران برعهده داشته است.

کتاب حلقه‌ی ساحران - کتاب دوم - تقدیر پادشاهان برای چه کسانی مناسب است؟

خوانندگان نوجوان، مخاطبان اصلی این مجموعه هستند. اگر عاشق داستان‌های تخیلی و ماجرای سرزمین‌های پررمزوراز هستید، خواندن این داستان را از دست ندهید!

در بخشی از کتاب حلقه ساحران - جلد دوم: تقدیر پادشاهان می‌خوانیم

مک‌گیل چطور در مورد مادرش مى‌دانست؟ از کجا مى‌دانست که او کجا زندگى مى‌کند؟ و مادرش چه جور پاسخ‌هایى دارد؟ ثور نمى‌توانست به مادرش فکر نکند. او همیشه فکر مى‌کرد که مادرش مرده است. فکر اینکه مادرش زنده باشد او را به وجد مى‌آورد. بیش از همیشه مصمم شده بود که به دنبال مادرش برود و او را بیابد تا پاسخ سوال‌هایش را بگیرد و بفهمد که کیست و چرا خاص است. درحالیکه صداى ناقوس‌ها طنین انداز بود و پیکر مک‌گیل شروع به پایین رفتن کرد، ثور از پیچ و خم‌هاى سرنوشت ظالم متعجب بود. چرا به او اجازه داده شده بود که آینده را ببیند و ببیند که این مرد بزرگ کشته مى‌شود و همچنان کارى از دستش بر نمى‌آمد؟ از جهاتى آرزو مى‌کرد که هرگز هیچ یک از این چیزها را ندیده بود. او هیچوقت نمى‌توانست حدس بزند که چه اتفاقى در آینده رخ مى‌دهد. آرزو مى‌کرد که مانند سایرین تنها یک ناظر بود و روزى از خواب برمى‌خاست و مى‌فهمید که پادشاه مرده است. اما حالا حس مى‌کرد که بخشى از این اتفاق است. به شکلى احساس گناه مى‌کرد، طورى که انگار کوتاهى کرده است.

ثور در شگفت بود که اکنون چه اتفاقى براى قلمرو پادشاهى رخ خواهد داد. قلمروى بدون پادشاه. چه کسى به پادشاهى مى‌رسید؟ آیا همان کسى بود که همه انتظارش را داشتند؛ یعنى گارث؟ ثور نمى‌توانست چیزى بدتر از این را تصور کند. او چهره‌هاى عبوس اشراف‌زادگان و لردها را که از سراسر حلقه آن جا گرد آمده بودند، از نظر گذراند؛ از چیزهایى که ریس برایش گفته بود، مى‌دانست که در این سرزمین ناآرام همگى آن‌ها مردان قدرتمندى هستند. نمى‌توانست از خود نپرسد که چه کسى قاتل است؟ در میان آن چهره‌ها، به‌نظر مى‌رسید که همگى‌شان مظنون به قتل باشند. تمام این مردان حاضر بودند براى رسیدن به قدرت با هم به رقابت بپردازند. آیا قلمرو پادشاهى تجزیه مى‌شد؟ آیا نیروهایشان علیه یکدیگر بودند؟ سر او چه بلایى مى‌آمد؟ لژیون چه؟ آیا منحل مى‌شد؟ آیا ارتش منحل مى‌شد؟ اگر گارث پادشاه مى‌شد، آیا نقره‌ها علیه او شورش مى‌کردند؟ و بعد از تمام این اتفاقات آیا دیگران به واقع باور مى‌کردند که ثور بیگناه است؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حلقه ساحران - جلد دوم: تقدیر پادشاهان
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
ناشر چاپیانتشارات بهنام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات207
زبانفارسی
شابک978-600-7132-41-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حلقه ساحران - جلد دوم: تقدیر پادشاهان

برای دریافت کتاب حلقه ساحران - جلد دوم: تقدیر پادشاهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.