معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو

عکس جلد کتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو

در کتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو ماجرا و هیجان قصه‌‌‌ی جنگ‌جویان سرزمین خیالیِ حلقه‌ی ساحران به اوج خود خواهد رسید! مورگان رایس در نُهمین قسمت از مجموعه‌ی جذاب خود، چالشی سخت و طاقت‌فرسا را برای قهرمان نوجوان خود تدارک دیده است. ثورگرین اکنون پس از گذر از آزمون‌ها و خطرات بسیار باید به دنبال مادر گم‌شده‌ی خود بگردد؛ مادری که اسرار و راز‌های خانوادگی زیادی را در قلب خود نهفته دارد... این مجموعه از پرفروش‌های آمازون است.

درباره‌‌ی کتاب حلقه‌ی ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو

ثورگرین، دلاور نوجوان داستان‌های مورگان رایس (Morgan Rice) حالا دیگر یک پسر معمولی نیست. او به یک جنگ‌جوی واقعی و شجاع تبدیل شده و تا به این قسمت از سری داستان‌های حلقه‌ی ساحران، از تنگنای سرزمین‌های خطرناکی عبور کرده است. با تمام این‌‌‌ها، ثور همچنان از یک راز سربه‌مُهر بی‌خبر است؛ رازی که سرنوشت و هویت اصلی او را تعیین خواهد کرد. برای باخبر شدن از این راز نهفته، با داستان آسمانی از جادو (A Sky of Spells) همراه باشید!

اوضاع سرزمین حلقه و پادشاهی آن به‌کلی زیرورو شده‌. حال رقبای زیادی از میدان خارج شده‌اند و «گوئندولین»، شاهزاده‌خانم خوش‌قلب داستان به جایگاه اصلی خود دست یافته است. اما همچنان دو خاندان بزرگ فرمانروایی، یعنی «مک‌گیل‌» و «مک‌کلاود» راه درازی برای هم‌پیمانی با‌ یکدیگر در پیش دارند. پس گوئن جوان و باخرد تمام قوا و هوش خود را به کار می‌گیرد تا بار دیگر رنگ آرامش و سعادت را به سرزمینش باز گرداند و آرزوی همیشگی پدرش را در این سرزمین باشکوه محقق کند.

معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو

در سمت‌وسوی دیگری از داستان آسمانی از جادو، ثورگرین با چالش‌های جدیدی مواجه شده است. او برای رهایی از دسیسه‌ها و قدرت و نفوذ پدرش تلاش زیادی کرده، و حال می‌خواهد مسیر تازه‌ای را برای کشف هویت واقعی خود پیدا کند. تمام قطعات پازل کنار یکدیگر چیده می‌شوند و گزینه‌ای برای ثور باقی نمی‌گذارند جز آن‌که برای یافتن اسرار پنهان‌مانده‌ی خانوادگی خود راهی سفری طولانی شود؛ سفری به سرزمین‌ها دوردست و جایی که مادرش سال‌ها به دور از او و با هویتی مخفی زندگی گذرانده است. ثور تصور می‌کند در مقایسه با حوادثی که پشت‌سر گذاشته، سفر چندان سختی پیش چشم نخواهد داشت؛ اما حقیقت آن است که این مأموریت با تمام مأموریت‌هایی که تا به آن روز تجربه کرده تفاوت دارد و خطرات تازه‌ای در طول این سفر انتظار او را می‌کشند. در هر صورت باید دید ثورگرین جوان که حالا کوهی از تجربه و دانش را از چالش‌های گذشته به همراه خود دارد، آیا می‌تواند از پس این مرحله‌ی متفاوت از زندگی خود نیز بربیاید؟

داستان آسمانی از جادو، همچون جلد‌های قبلی این مجموعه‌ی جذاب، روایتی سراسر از شخصیت‌های متنوع و خرده‌داستان‌های گوناگون است؛ داستانی که در کنار کشش روایی بالا و شخصیت‌پردازی پررنگ خود، حرف‌های زیادی درباره‌ی شجاعت و جنگ‌آوری برای مخاطبانانش خواهد داشت. این مجموعه‌ی خواندنی در سال 2013 منتشر شده و با تلاش‌های انتشارات بهنام و ترجمه‌ی سارا شکوهی‌نیا به دست علاقه‌مندان فارسی‌زبان رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران

حلقه‌ی ساحران (The Sorcerer's Ring) یک مجموعه داستان فانتزی برای نوجوانان است که در هفده جلد و به قلم نویسنده‌ی پرفروش رمان‌های تخیلی، مورگان رایس نوشته شده. ماجرای این سری جذاب و خواندنی در سرزمینی خیالی به نام پادشاهی حلقه می‌گذرد؛ سرزمینی وسیع که این سال‌ها دچار جنگ‌های پیاپی و آشوب و نزاع شده است. افرادِ این سرزمین در پی جانشینی پادشاه هستند و برای رسیدن به آن به حیله و ناجوانمردی متوسل می‌شوند. ثورگرین، پسربچه‌ی چهارده‌ساله‌ی داستان اما در پی نجات کشور از این هیاهوی مدام است؛ از این رو تصمیم می‌گیرد مسیری متفاوت از خانواده‌ی روستایی خود را در پیش بگیرد و در آزمون ارتش پادشاهی شرکت کند. نشر بهنام، از ناشران موفق کتاب‌های داستانی، ترجمه و انتشار این مجموعه را در ایران برعهده داشته است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران

  • نوید‌دهنده‌ی یک مجموعه داستان قهرمانی برای مخاطبان نوجوان. (نقد کتاب مید‌ وست)
  • سرگرم‌کننده برای ساعت‌های طولانی! (روبرتو ماتوس)

کتاب حلقه‌ی ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب خواندنی، مخاطبان اهل داستان‌های پررمزوراز و سرزمین‌های جادویی و فانتزی را از خود راضی نگه خواهد داشت. همچنین نوجوانان از مخاطبان اصلی و پروپاقرص این مجموعه هستند.

در بخشی از کتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو می‌خوانیم

آنگاه مسیرى را که کانوِن از آن عبور کرده بود، در پیش گرفت و فاوها را چپ و راست نقش بر زمین کرد. به کانوِن رسید و مانند نیروى پشتیبان پابه‌پاى او پیش رفت. هر دو دوباره به سمت کوهستان برمى‌گشتند تا سنترا را نجات دهند. کانوِن به قلب سپاه فاوها حمله‌ور شد و ریس هم راهش را به سمت سنترا ادامه داد که ناگهان با دیدن صحنه‌اى خشکش زد. یکى از فاوها خنجرش را بیرون کشیده بود تا گلوى سنترا را قطع کند. اما ریس به او فرصت این کار را نداد، قدمى به جلو برداشت و شمشیرش را بالا آورده، نشانه گرفت و سپس با قدرت تمام آن را پرتاب کرد. شمشیر در هوا به پرواز درآمده، چرخید و چرخید و سرانجام درست لحظه‌اى قبل از آنکه سنترا کشته شود، بر گلوى فاو نشست. سنترا با دیدن فاو کشته شده که درست روبروى صورتش بود، فریادى کشید.

ریس در کمال تعجب دید کانوِن به سمت سنترا نرفت، بلکه مشغول بالا رفتن از تپه‌اى کوچک بالا بود. ریس وحشت‌زده به او خیره شد. اصلاً معلوم نبود هدفش چیست. حرکاتش طورى بود که انگار قصد خودکشى داشت. راهش را از میان گروهى از فاوها که دورادور رهبرشان ایستاده بودند، باز کرد. رهبر فاوها بر روى بلندى نشسته بود و از آن بالا صحنه درگیرى را تماشا مى‌کرد. کانوِن چپ و راست آن‌ها را از پا درآورد. فاوها انتظار چنین حمله‌یى را نداشتند و همه چیز خیلى سریع برایشان رخ داده بود به همین روى فرصت هیچگونه عکس‌العملى را پیدا نکرده بودند. ریس متوجه شد کانوِن قصد جان رهبر فاوها را کرده است. کانوِن نزدیک‌تر رفت. شمشیرش را بیرون کشید و به هوا پرید. رهبر فاوها تا به نیت کانوِن پى برد و خواست فرار کند، کانوِن شمشیرش را در قلب او فروبرد. رهبرشان جیغى کشید و ناگهان غریو هزاران جیغ دیگر نیز به آسمان بلند شد. هزاران فاو دیگر نیز طورى فریاد مى‌کشیدند که گویى آن‌ها نیز شمشیر خورده‌اند. انگار سیستم عصبى همه آن‌ها با هم یکى بود و کانوِن هم درست به همان قسمت ضربه زده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو
نویسنده
مترجمسارا شکوهی نیا
ناشر چاپیانتشارات بهنام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-622-6651-56-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو

zeinab ghanbaryian
۱۴۰۲/۹/۱۰
خیلی دوستش داشتم. پسر نوجوانی که از هیچی به قدرت فوق العاده‌ای میرسه؛ همیشه برام جذاب بوده. یه طوریه که نمیشه ته داستان رو حدس زد. این باعث شد کتاب رو زمین نذارم
عرشیا حسینی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
سلام کی جلد دهم رو هم می گذارید؟
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو

برای دریافت کتاب حلقه ساحران - جلد نهم: آسمانی از جادو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.